‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.4.2016

איך לשנות את החיים שלך

עוד מעט זה מגיע - התאריך בו אני סוגרת 5 שנים של כתיבה בבלוג. 5 שנים שאני כותבת לכן, 5 שנים שאתן כותבות לי בחזרה, 5 שנים שהן עולם ומלואו של חיים שהשתנו מקצה לקצה.
לפני שנתיים, כשהבלוג חגג 3 שנים, שיתפתי איתכן את חלקו של המסע שעשיתי דרכו ובאמצעותו. גרסת האמ;לק למי שלא הייתה כאן בזמנו - את הבלוג פתחתי אחרי שסיימתי את ההתמחות שלי במשפטים וקיבלתי רישיון עורכת דין. הייתי משועממת, זה היה תחביב צדדי ונהנתי מהכתיבה, יותר מאשר מהעובדה שאני "בלוגרית" על כל המשתמע מכך. 
מה שלא צפיתי שיקרה, זה שאחרי שנתיים של עיסוק במקצוע המשפטי אני אגלה שאני שונאת כל רגע, ואחליט לחתוך - ודווקא הבלוג היווה גורם מרכזי בהחלטה הזאת. הגעתי למסקנה שאני לא אוהבת את מה שאני עושה, שאני רוצה לעסוק בעבודה שהיא יצירתית וכייפית יותר, שאני טובה בניהול תוכן וקהילות ופיתחתי את כישורי הצילום והאסטתיקה שלי. מפה לשם, נחתתי לתוך תפקיד של מנהלת לקוחות דיגיטלים בלי ניסיון ובלי שום מושג מה אני אמורה לעשות בעבודה שהיא פרסומאית במהותה, ואני? בסך הכל יודעת לכתוב על מייקאפים וצלליות. 


השנתיים שביליתי בעבודה שלי כמנהלת פרסום וקמפיינים דיגיטליים היו כמו רכבת הרים. הכניסה הפתאומית הזאת לעולם הפרסום שהוא תזזיתי ודינאמי אילצה אותי לפתח כישורי עבודה חדשים במהירות האור, לחדד את הקריאייטיביות ולהיות מוכנה כל הזמן ללמוד דברים חדשים. במשך שנתיים ניהלתי ללקוחותיי עמודי פייסבוק והבאתי אותם להישגים מרשימים, פתחתי להם צוהר לעולם הקסום של אינסטגראם וצברתי המון ניסיון בניהול נכון של קמפיינים בתקציבים מקטן עד גדול.
במקביל - הבלוג תמיד היה כאן. המשכתי לכתוב, גם אם זה אומר לעשות את זה בשעות המאוחרות מאד של הלילה. המשכתי לצלם, לערוך, ללמוד לשפר את הזוויות והעין שלי לסימטריה ואסטתיקה, להפיץ את התוכן בקרב הקהילות, ליצור מעורבות, לחשוב כל הזמן על תכנים חדשים שיעניינו אתכן ויחדשו לכן. כל בלוגרית יכולה להגיד לכן - לכתוב ברציפות על אותו הנושא במשך 5 שנים, זה לא קל. למצוא כל הזמן דרכים לחדש ולהשתפר, זה גם לא קל. ולפעמים היו לי נפילות, ולפעמים היו תקופות שכתבתי פחות, אבל אף פעם לא ראיתי את עצמי נוטשת את המקום הזה שהפך עבורי לבית ולמקצוע. 
אחרי שנתיים שבמהלכן עבדתי במשרד פרסום דיגיטלי, שוב החלטתי לעשות שינוי ושוב חתכתי ב-180 מעלות. 
אנשים תמיד שואלים אותי - איך את עושה את זה? איך את מצליחה כל פעם לקום ולהמציא את עצמך מחדש לכיוון אחר ולעיסוק אחרים ולכישורים אחרים לגמרי? התשובה שלי היא פחד. אני מפחדת. אני עושה דווקא את הדברים שאני מפחדת מהם. אני הטיפוס החששן והדאגן ביותר בייקום, פסימיות היא חלק מהותי באישיות שלי. אבל דווקא בגלל זה, אני חייבת לקום ולעשות, כי חלק מההתמודדות שלי עם הפחדים מפני כישלון ואכזבה - זה פשוט להתמודד עם המפלצת ולהוכיח לעצמי שזה לא כזה נורא. שאני יכולה לעשות את זה. שזה לא בלתי מושג או בלתי פתיר. הפחד שאני לא אצליח הוא גדול, אבל אני מפחדת עוד יותר לתת לחששות שלי לכוון לי את החיים ולמנוע ממני לפתוח דלתות חדשות לאופקים אחרים. 


וכעת אני עומדת בפני דלת חדשה. דלת שאני ממש מתרגשת מכך שהיא נפתחת, כי היא מובילה אל כל הדברים הטובים שצברתי במהלך 5 השנים האחרונות. אחד הדברים הנפלאים ביותר שהביא לי הבלוג, הן חברות חדשות ואהובות. אחת כזו היא לובה שרגא, שאתן מכירות אותה מהבלוג (הוותיק יותר משלי) Fashion Tails. עם לובה עברתי כמעט כל דקה מהשנים שלי בדיגיטל, ליווינו אחת את השניה בכל התהפוכות המקצועיים והאישיים והיא תמיד היוותה עבורי סמכות להתנהלות נכונה, תוכן איכותי ועין מקצועית לכל דבר שהוא בסטייל ובאופנה. 


לכן אני יותר ממתרגשת לחשוף בפניכן את הפרויקט החדש שלנו - TheSocialGirls#. 
לובה ואני החלטנו לקחת את הניסיון המשותף שלנו הן כבלוגריות והן כמנהלות קמפיינים דיגיטלים של עסקים שונים, ולצאת לדרך של העברת סדנאות. אנחנו יודעות איך זה - לא לכל מעצבת מתחילה או עסק קטן יש את התקציב לשלם למשרד פרסום לעשות עבורם את העבודה, אבל כל אחד חייב שתהיה לו נוכחות טובה ברשתות חברתיות כדי לייצר פרנסה. אז איך עושים את זה לבד ואיך עושים את זה נכון? הסדנה שלנו בנויה כדי לספק את המענה הזה ולתת כלים אמיתיים לכל מי שרוצה ללמוד איך עושים את זה בעצמך. הסדנה מתאימה גם למנהלי שיווק ותקציבאי דיגיטל שרוצים להכיר את "המחתרת" - מה זה Flatlay ולמה זה טוב, איך הופכים האשטאגים למנוע צמיחה משמעותי באינסטגראם ולמה זה תמיד נראה שמותגים שמשקיעים הכי פחות כסף מצליחים הכי הרבה בפייסבוק. יש לנו ניסיון מצטבר משותף של 12 שנה בתחום הזה בכל רשת חברתית אפשרית - ואנחנו רוצות להעביר את הידע הזה הלאה. 
את כל הפרטים על הסדנה אפשר למצוא בקישור הבא >> http://bit.ly/socialgirls

אז כן, לספר לכן על כל זה קצת מפחיד אותי, כי אני לא יודעת עד כמה תהיו קשובות לכך שבפעם הראשונה אני מעבירה כאן מסר שיווקי פרטי שלי. ולהתחיל משהו חדש מפחיד אותי עוד יותר. אבל אני יודעת שהבלוג הזה אף פעם לא אכזב אותי והקהילה שנוצרה סביבו תמיד הוכיחה את עצמה כמפרגנת ומכילה. 
אז הנה אני, משנה את החיים שלי בפעם המי יודע כמה, אבל מנסה לעשות את זה נכון ולקחת את זה לכיוון שאני אוהבת, שאני טובה בו ושעושה לי טוב. 
גם אם נושא הסדנה לא רלוונטי עבורכן, אשמח אם תוכלו לשתף הלאה, אולי מישהו ממכריכן ימצא בה עניין. 
תודה שאתן כאן איתי כבר 5 שנים, תודה שעזרתן לי להגיע למקום שאני נמצאת בו היום. זכיתי בכן באמת.

צילום: מעיין חיים.

4 תגובות:

  1. את מהממת... המון בהצלחה!

    השבמחק
  2. בהצלחה!! עוקבת כבר המון זמן אחרי הבלוג שלך, מרגש לראות אותך מתפתחת ביחד איתו. מקווה שהסדנאות שלכן יצליחו :)

    השבמחק