‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

7.4.2016

Beauty Books Wishlist

תמיד הייתי תולעת ספרים, כך שזה לא יפתיע אף אחד שיש לי ווישליסט של ספרים ולא רק ספרים- אלא כאלה שעוסקים בתחום האיפור והלייפסטייל. הם כתובים על ידי אושיות שאני מעריצה ועוקבת אחריהן, תמיד מעוצבים בצורה מרהיבה וגם מצטלמים נפלא לאינסטגראם, מה יכול להיות רע? מה גם שבקרוב מאד (מאד) יום ההולדת שלי, אז הנה רשימה מאד נוחה למי שעדיין לא יודע מה לקנות לי מתנה, ולא שאני רומזת כאן שום דבר, כן?

ראשית, אני אתחיל עם המלצה חמה לאתר שגיליתי רק לאחרונה שנקרא - Book Depository. למה הוא נפלא? כי זה כמו אמאזון, רק עם משלוח חינם לכל העולם. יש שם כל ספר באנגלית שאפשר להעלות על הדעת מכל ז'אנר אפשרי והמשלוח לא עולה גרוש, כבר אמרתי?


הספר הראשון הוא Love Style Life של Garance Dore. מי שלא מכירה, גאראנס דורה היא צלמת, בלוגרית, מאיירת ואושיית אופנה פריזאית, מישהי שכולנו שונאות כי כולנו היינו רוצות להיות כמוה. איזה מזל שהיא כתבה ספר, כי הוא מלא בהמלצות והדרכות איך לחיות את החיים כמו גאראנס דורה, ומי מאיתנו לא צריכה הנחיות מה עושים ומה לא עושים בשבועות אופנה ובמסיבות קוקטייל של מותגים זניחים כמו שאנל ודיור. שורה תחתונה - אני רוצה את הספר כי הוא מעוצב לעילא ויש בו איורים נפלאים, זו לא סיבה שיטחית בכלל.


על Dita von Teese בוודאי שמעתן, אבל אולי לא שמעתן שהיא כתבה ספר Your Beauty Mark שהוא כולו מדריך לגלאמור הוליוודי קלאסי. דיטה היא אישה מרתקת, מישהי שהמציאה את עצמה מחדש והפכה למותג בורלסק בלי שמץ של טראש או ניחוח זול. דיטה היא סקסית, אבל גם קלאסית והיא יודעת את כל הסודות לסטייל Old Hollywood מושלם. 
דיטה היא מסוג הנשים שיצרו אימג' מאד ספציפית מאפס, וזה אימג' שדורש המון תחזוקה על בסיס קבוע. מעניין אותי לקרוא מה סודות המקצוע של נערת גלאמור במשרה מלאה, רק כדי שאוכל להוכיח לכולם שאם לוקח לי פחות מ-4 שעות להתארגן ליציאה מהבית צריך להגיד לי תודה.


הספר Pretty Honest של Sali Hughes הפך לרב מכר באנגליה ומסקרן אותי כבר זמן רב. סאלי יוז היא בלוגרית בריטית שעובדת מאחורי הקלעים של תעשיית הטיפוח והאיפור שנים ארוכות. הספר הוא בעצם סוג של מדריך איך להתאפר ולטפח את עצמך בצורה נכונה יותר, כשבדרך סאלי משתפת ברסיסי מידע וטיפים מהנעשה מאחורי הקלעים של תעשיית הביוטי. 
אני לא יודעת עד כמה הספר הזה יחדש לי, אבל יהיה מעניין לקרוא ואולי אהיה מופתעת לטובה.


כיאה למעמד של הכותבת Face Paint של Lisa Eldridge הוא ספר רציני. זה לא ספר של אוסף טיפים ומדריכים כייפים ומשעשעים, זה ספר היסטוריה לכל דבר ועניין. אם לא יצא לכן להכיר (מחדל), ליסה היא מאפרת מהשורה הראשונה באמת, מהסוג שנמצאת על חיוג מהיר בטלפונים של כוכבות כמו קייט וינסלט וקיירה נייטלי. רובנו מכירות אותה דרך ערוץ היוטיוב שלה, אבל לליסה יש רזומה ארוך ועשיר של עבודה על ההפקות הנחשבות ביותר, תצוגות האפנה היוקרתיות ביותר והכוכבות הגדולות ביותר. 
הספר של ליסה הוא בעצם ההיסטוריה של האיפור, נושא שהיא חקרה לעומק ולרוחב והוא מביא את גלגולו של האיפור המודרני מאז ימי מצרים העתיקה ויוון העליזה ועד ימינו. זה לא ספר לחופשה, זה ספר לקרוא ברצינות וללמוד ממנו. אני תמיד הייתי חובבת היסטוריה, וכידוע גם חובבת איפור לא קטנה - אז האטרקטיביות מובנת עבורי.



אני מרגישה שהספר הזה קצת חוזר על הנושאים שאפשר למצוא בספר של גאראנס דורה, אבל לא ממש אכפת לי. מי לא תרצה כמה שיותר מדריכים שינחו אותה כיצד לאמץ שיק פריזאי מושלם? בעוד שבאופן מציאותי אני מכירה בכך שקשה להיראות קלילה ובלתי מתאמצת באקלים הים תיכוני על גבול המדברי ששורר כאן, ושדירות קפלן הן לא השאנז אליזה, אבל בחורה תמיד יכולה לחלום. 
How to be Parisian של Caroline de Maigret ו-Anne Berest מאגד אוסף של טיפים ומדריכים כיצד להיות פריזאית בכל סיטואציה ובכל מקום בעולם. מעין מדריך חנה בבלי לנימוסים, רק אופנתי יותר. זה מסוג הספרים שאם היתה פה רכבת תחתית, היינו מרגישות מאד קוליות לקרוא אותו בצורה שתציג את הכריכה לעין כל. עד אז, נסתפק בפקקים של חפירות הרכבת הקלה בצומת קרליבך ונחלום על קרואסון ושאנסון. 


אם הפריזאיות ילמדו אותנו איך להיות האורחות המושלמות בכל מסיבה ותצוגה, אז האמריקאיות ילמדו אותנו איך להיות המארחת המושלמת, סטייל בטי דרייפר לפני הגירושים וההשמנה. 
All in good taste של Kate Spade הוא המדריך של אושיית האקססוריז לאירוח בסטייל השדירה החמישית במנהטן. לא שאני מתכננת מסיבות בדירתי עם הנוף לסנטרל פארק, אבל תמיד טוב לדעת מתי נכון ומתי לא נכון לתקוע מצלמה לפרצוף של האורחים שלכן ומה החשיבות החברתית של פינגר פוד. ספר חיוני ומהותי? לא. ספר וורוד ואופנתי? בהחלט. ומסתבר שאני בחורה שקל לספק אותה כשזה מגיע לכריכות הספרים שלה. 

אז הנה לכן רשימה צנועה והתחלתית של ספרים שאני משתוקקת להם. אני מזכירה, עוד פחות משבועיים השעון הביולוגי שלי מתקתק 30, תהיו אחיות ולפחות תתנו לי לחגוג את זה בין ערימות של ספרים שידריכו אותי להיות אופנתית יותר, יפה יותר, חכמה יותר ומארחת טובה יותר. כי מה יותר חשוב בחיים האלה חוץ מכריכות מעוצבות ותוכן ריקני? 

יש לכן המלצות נוספות לספרים מקטגוריית הלייפסטייל והביוטי? הזרימו אותן אלי!



2 comments:

  1. תמיד כדאי לבדוק ב- http://www.bookfinder.com/?ref=bf_s3_hd_1 שמשווה בין כל מיני אתרים (כולל בוק דיפוזיטורי) וכולל את מחיר המשלוח לישראל, בשקלים. ואם לא ראית - לאמילי, שאת בטח מכירה, יש סרטון על ספרי הביוטי האהובים עליה:
    https://youtu.be/2F8oypmTpUk

    השבמחק
    תשובות
    1. הו מעולה, תמיד שמחה לגלות אתרים שימושיים נוספים! את הסרטון של אמילי ראיתי, משם לקחתי את הרעיון לספר של דיטה :-)

      מחק