‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

14.4.2016

עומד למבחן - BFF Il Makiage

מאז החלה מהפיכת האיכות ברשת איל מקיאג', עליה שפכתי כאן לא מעט מילים ומחמאות, תהיתי מתי סופסוף ישדרגו שם את הליין של מוצרי הבסיס. שפתונים מעולים, היילייטרים מושלמים ולקים יפים זה טוב ויפה, אבל כל רשת מקצועית שמכבדת את עצמה חייבת להחזיק בליין של מוצרי בסיס שאפשר להתגאות בהם - מייקאפים, קונסילרים, מברשות וכדומה. 
זה לקח להם לא מעט זמן, אבל עכשיו זה כאן והייתי סקרנית מאד לבדוק אם היה שווה לחכות.


רוב מהומה והמולה על שתי השקות מרכזיות - סדרת מייקאפים וקונסילרים שנקראת BFF, וסדרת מברשות חדשה לגמרי שמחליפה את הליין הקיים. את כל המוצרים העמדתי למבחן מעמיק והדיעות שלי מעורבות. 


נתחיל עם המייקאפ והקונסילר - BFF Perfecting . קודם כל, בואו נתייחס לעובדה שהבקבוקים זהים לעיצוב המייקאפים של טופ פורד. הבנו, ראינו, אפשר להמשיך הלאה. בכנות, אין לי את הממון להשקיע במייקאפים של טום פורד, אז אם איל מקיאג' יכולים לעטר לי את שולחן האיפור בצורה לא פחות מוצלחת - לא תשמעו אותי מתלוננת. בכלל, כל האריזה של המייקאפ מרהיבה, כולל הקרטון החיצוני. ניכרת מחשבה רבה שהושקעה במאמץ לגרום להם להיראות יוקרתיים. 


למייקאפ ולקונסילר יש בקבוק זהה עם פטנט משאבה שקופץ עם סיבוב של הפקק. נוח מאד לקחת אותם לנסיעות, גם כיוון שהמיכלים מפלסטיק ולא זכוכית. 
נתחיל עם המייקאפ. הגוון שלי הוא 02 שהוא הכי בהיר, ותנו לי להגיד לכן - הוא באמת מאד בהיר. עבור נשים כמוני שמתקשות למצוא גוונים בהירים ונייטרלים מספיק במייקאפים, מדובר במציאה של ממש. המייקאפ מתיימר להיות בעל גימור מאט ומתקבע בצורה מושלמת לטווח הארוך, והוא מקיים כל אחת מההבטחות בצורה מרשימה. הפורמולה שלו דקה ונוזלית, קל מאד לטשטש אותו במהירות על העור והוא מתקבע מהר לגימור מאט מושלם שהוא לא יבש או שטוח. הכיסוי בינוני ושם זה נעצר, אני לא מצליחה לבנות אותו לכיסוי גבוה יותר. מבחינתי זה מספיק, כיוון שהכיסוי מספק טשטוש של פגמים וחוסר אחידות בצורה מוצלחת מבלי להיראות כמו מסיכה (כמו נניח קולורסטיי). העמידות שלו מצויינת, כמו שאמרתי - הוא עומד בהבטחה בגבורה ומחזיק מעמד גם על איזורים קשים כמו ה-T והסנטר שאני תמיד נוגעת בו עם הידיים. 
שורה תחתונה, למי הוא יתאים? לבנות עם עור מעורב-שמן שמחפשות גימור מאט עם כיסוי שייראה טבעי ועמידות גבוהה. אם זו רשימת הדרישות שלכן - המייקאפ הזה יעמוד בכולן ומתאים ליום יום או לאירועים (אין בו spf). אני ממליצה בחום לגשת כבר עכשיו לסניפים של הרשת כיוון שהוא נמכר במחיר השקה של 189 ש"ח, במקום המחיר המלא 289 ש"ח.

לעומת המייקאפ, מהקונסילר אני הרבה פחות מתרשמת. הפורמולה שלו קצת משונה, סמיכה יותר מהמייקאפ ומרגישה קצת חלקלקה. הגימור שלו על העור מעט יבש מידי, הכיסוי לא מדהים והוא לא מצליח לטשטש לגמרי פגמים כמו כהויות או פצעונים. גם בקונסילר אני בגוון 02 הבהיר ביותר, והוא באמת מאד מאד בהיר ומעט צהוב יותר מהמייקאפ. למרות שצהוב זה טוב בקונסילרים, זה לא מוסיף כאן. אני לא חושבת שזה קונסילר נוראי (היו לי גרועים ממנו), אבל בהחלט יש טובים ממנו בשוק באותה רמת מחירים ואפילו זולים יותר. 



אפשר לראות בסוואטצ'ים את ההבדל בין המייקאפ הנייטרלי ובין הקונסילר שצהוב ממנו. עשיתי לכן גם השוואה עם מייקאפים של לוריאל ורבלון שגם אותם יש לי בגוונים הבהירים ביותר. אפשר לראות כמה נייטרלי המייקאפ של איל מקיאג' לעומת הלוריאל הוורוד והרבלון הצהבהב. 
כל שלושת המייקאפים שבתמונה הם מייקאפים שמיועדים לעור שמן, ומבטיחים גימור מאט ועמידות ארוכה. אם אני משווה בין השלושה, המייקאפ של איל מקיאג' לוקח את המקום הראשון, אחריו המייקאפ של לוריאל ואחרון קולורסטיי הוותיק. אני חושבת ששלושתם סוסי עבודה, אבל ה-BFF הוא באמת מייקאפ שיש בו את האקס פאקטור שהופך אותו למוצלח יותר - גימור מלוטש יותר, עמידות טובה יותר וגוונים נייטרלים יותר.


נמשיך עם המברשות. העיצוב שלהן שחור, הידיות מעוגלות ושמנמנות עם גימור לאק וכיתוב לבן בוהק. אני אוהבת את העיצוב המינימליסטי ומעדיפה את העיצוב של הידיות על פני אלה של מאק (שהן בגימור מאט ולא מבריק). שתי המברשות מאד רכות ונעימות למגע וניכר שהן מיוצרות מסיבים באיכות גבוהה. 
המברשות מיוצרות בעבודה יד באיטליה, ורמת המחירים שלהן בהתאם - תהיו מוכנות להשכיב עליהן סכומים נאים. טווח המחירים נע בין 189 ל-409 ש"ח, בהחלט לא זיל הזול.


מברשת מס' 100 Foundation Blending Brush היא, כפי שניתן לנחש, מברשת לטשטוש מייקאפ. בהתאם לטרנד השולט היא סינטטית, שמנמנה ודחוסה. אני אוהבת מברשות מהסוג הזה מאד, והיא עושה עבודה טובה. הבעיה היחידה שיש לי איתה שהיא גמישה מידי. אני אוהבת שהמברשות האלה דחוסות וקשיחות יותר, אני מוצאת שזה הופך את עבודת הטשטוש למהירה ומושלמת אפילו יותר. 
מברשת מס' 140 Concealer Blending Brush מיועדת לטשטוש קונסילר, אבל לא רק. כיוון שהיא סינטטית, אני אוהבת להשתמש במברשות כאלה גם לעבודה עם צלליות קרם, הן מטשטשות אותן מצויין. המברשת הזו ספציפית טובה מאד, כאן דווקא יש גמישות טובה וקוטר מדוייק שנוח לעבוד איתו עם קונסילר על שטחים קטנים יותר.
שורה תחתונה, בעוד שאני חושבת ששתי המברשות טובות, האהובה עליי מביניהן היא מברשת הקונסילר. ועדיין, שתי המברשות דומות מאד למברשות כמעט זהות בצורתן של Real Techniques שעושות עבודה לא פחות טובה בשליש מחיר. החשבון פשוט, תעשו אותו לבד... איל מקיאג' השיקו מברשות איכותיות, ללא ספק, אבל הן לא הביאו בשורה חדשה שלא נתקלנו בה קודם.

אם נסכם את ההשקות החדשות, אפשר לומר שהכוכב הוא ללא ספק המייקאפ. המברשות טובות ואיכותיות, אבל לא מציעות משהו פורץ דרך שלא ניתן למצוא אצל מותגים זולים יותר. הקונסילר הוא האח החורג, והמשותף בינו ובין המייקאפ הוא הבקבוק בלבד. 
אני יודעת שהייתה הרבה סקרנות סביב המוצרים החדשים והאם הם שווים את תג המחיר הגבוה. כיוון שהמייקאפ הוא המוצלח ביותר מביניהם וגם אפשר להשיג אותו עכשיו במחיר השקה אטרקטיבי יותר, אתן יוצאות נשכרות. בכל מקרה כדאי להשאיר את העין פקוחה למוצרים חדשים של המותג, בהחלט נראה שיש למה לצפות. 

גילוי נאות: המוצרים התקבלו מהמותג. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה