‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.8.2015

אוהבת לא אוהבת - Essence

איפור זול זה כיף, איפור זול זה משמח. ודווקא בגלל שזה איפור זול, יש נטייה לקנות ממנו יותר, מתוך ההנחה שגם אם זה לא יהיה טוב - לפחות זה לא עלה ביוקר. 
אבל גם 20 שקלים זה כסף שלא צמח על העצים, כמו שאמא לי נוהגת להגיד, ובשביל זה אני כאן. לסכם את חוויות השימוש שלי בערימה די נכבדה של מוצרי Essence ולהזהיר אתכן ממה כדאי להתרחק, ולעומת זאת במה כדאי להשקיע. 


ערימה נאה להתנסות בה, הייתי אומרת. יש עוד כמה מוצרים פה ושם שלא הכנסתי לסיכום הזה, כי לא רציתי להעמיס, אבל זאת המאסה העיקרית שנחתה על שולחן הבדיקות שלי. 
אז אולי המונח "Hate" הוא קצת מופרז, אבל יש כאן בהחלט כמה נפילות, לצד הצלחות מפתיעות ומשמחות. 




נתחיל עם הצלליות. שתי פלטות יש לנו כאן. אחת של 6 צלליות בגודל מלא, והשניה של רביעייה קטנה. 
נתחיל דווקא עם הרביעייה הסגולה שנקראת denim מס' 09 כפי שניתן לראות מהסוואטצ'ים, פיגמנטיות ממש לא חסרה כאן, והצלליות עשירות, רכות והגוונים יפים וברורים. הבעיה היחידה שיש לי עם הצלליות האלה, היא נושא העמידות. מעולם לא נתקלתי קודם בתופעה של צלליות שלא מצליחות להחזיק מעמד אפילו מעל פריימר(!). הן דוהות מהעפעפיים שלי תוך שעות ספורות, כאילו לא הנחתי כלום. זה כאילו חסר בהן מרכיב של "דבק" שאמור לעזור להן להיצמד לעור. בכל אופן, התופעה הזאת לא מאפשרת לי להשתמש בהן כמו שצריך, ולכן אני לא אטרח לקנות עוד  צלליות מהסדרה הזאת - למרות הגוונים היפים והעמוקים.
לעומת זאת, פלטת All about sunrise היא סיפור אחר לגמרי. הצלליות פיגמנטיות וכיפייות באותה המידה, אבל הפעם הן גם נשארות על העיניים! בפלטה הזאת התאהבתי בעצמי והצלחתי לגרור אחרות לרכוש אותה גם - וכולן דיווחו על שביעות רצון. הצלליות כולן בגימור שימר, כאשר חלקן יותר מנצנצות מהאחרות. מאט לא תמצאו כאן... השילוב של הגוונים החומים והצהובים עובד מצויין ביחד, ובסך הכל מדובר במוצר משמח לבב אישה. יש מהסדרה הזאת עוד 2 פלטות בשילובי גוונים שונים לגמרי, שגם הם נראים ממש טוב. 



קבלו את שני המוצרים שאני מבסוטית עליהם בלי סוף. 
סומק בגוון sweetheart מס' 50 הוא פשוט קסם של דבר. הכי פושטי לכאורה, אבל יש לו גוון וורוד אפרסקי מהמם, הפורמולה חלקה ונוחה לעבודה והגימור סאטני נפלא על העור. פשוט מוצר מושלם לדעתי, אין בכלל מה לחשוב פעמיים לפני הרכישה שלו.
ברונזר/היילייטר Sun club בגוון sun glow מס' 02 הוא גם מוצר שהצליח להפתיע אותי. בדרך כלל אני לא סובלת מוצרים של שילובי גוונים שונים וזה תמיד מרגיש לי כאילו זה נותן תוצאה לא אחידה של כתמים על העור. גם ברונזרים שימריים הם לא חביבים עליי, בלשון המעטה. עם המוצר הזה לא נתקלתי באף אחת מהבעיות המוכרות האלה. כשמערבבים בו את המברשת הגוון המתקבל על העור אחיד, והגימור הוא שימר ברמה גבוהה - בלי חלקיקי גליטר מיותרים. אני אוהבת אותו כסומק, כמוצר היילייטר ואפילו כצללית לפמעים, וכל שימוש בו באמת מצליח לשמח אותי.



מבין מוצרי השפתיים שניסיתי יש שניים שאהבתי, ואחד שהוא Fail מוחלט. חושבות שתצליחו לנחש איזה?
השפתון בגוון !Wear berries מס' 09 חמוד ונעים. פורמולה רכה ונעימה, גימור לחותי ועמידות סבירה. בהחלט סדרת שפתונים שאפשר להתפרע ולקנות בכל גוון שרוצים וההנאה מובטחת. הגוון הספציפי שיש לי מוצלח מאד, וכמה וכמה מחברותיי כבר הלכו ורכשו לעצמן אחד זהה אחרי שראו אותו עליי ורצו גם.
תוחם השפתיים בגוון red blush מס' 08 פיגמנטי ועשיר, אבל גם נוח ורך למריחה. הוא עמיד ועוזר גם לעמידות של שפתונים שמורחים מעליו. גם כאן - אפשר בכיף להצטייד עם כמה וכמה גוונים ולהעשיר את רפרטואר מוצרי התיחום שלכן.
זה מותיר אותנו עם השפתון הנוזלי העמיד xxxL longlasting lipgloss בגוון velvet rose מס' 05 לא רק שהוא לא עמיד, הוא גם לא מתקבע על השפתיים כמו שפתונים נוזליים רבים וטובים אחרים שניסיתי. הפורמולה שמנונית, לא נעימה והגימור מוזר ולא אחיד על השפתיים. לדלג לדלג לדלג. 



גם הפעם, הדיעות שלי מעורבות. 
עיפרון עיניים אוטומטי מסדרת Long lasting בגוון שחור Black fever מס' 01, הצליח לאכזב אותי. הפיגמנט שלו לא שחור כל כך, הוא לא רך מספיק לטעמי והוא לא עמיד לי בכלל בקווי המים. שימו לב, שיש לאסנס סדרות שונות של עפרונות עיניים, העיפרון הזה שייך לסדרה ספציפית. עפרונות מסדרות אחרות לא ניסיתי עדיין.
עפרון הגבות Brow designer, לעומת זאת, הוא שוס. גם הגוון שמדוייק עבורי (מס' 04 blonde) וגם המרקם שמשולב עם ווקס - זה ממלא את הגבות וגם תופס אותן במקום. קצת מבאס שצריך כל הזמן לחדד אותו, אבל לא נורא. כמו שאתן יכולות לראות, אצלי הוא עבר שימושים וחידודים רבים... גם המברשת הנחמדה שמצורפת לפקק מאד שימושית לארגן את הגבות הסוררות במקומן. אחלה מוצר שמאד קל למלא ממנו מלאי שוב ושוב, וזה חוסך עבורי את הפרוצדורה של שימוש במוצרי גבות אחרים שמצריכים מברשות נפרדות ותסבוכות.


עיצרי! אזהרת פוסט קודם לפנייך. למייקאפים הקדשתי פוסט שלם רק עבורם, ואתן מוזמנות להכנס ולקרוא אותו כאן
ספויילר - סוג אחד אהבתי מאד, סוג שני לא אהבתי בכלל. 

בואו נעשה סיכום נתונים - מתוך 11 מוצרים, 7 אהבתי ואפילו מאד, ורק 4 הצליחו לאכזב. זו טבלת תוצאות לא רעה בכלל! אסנס מקבלים מבחינתי תו תקן של איכות סבירה והגיונית, והם התגלו כמותג שכיף לי לנסות מוצרים שלו. 

אם יש לכן המלצות למוצרים ספציפיים נוספים, או אזהרות ממוצרים שעדיף לי להתרחק מהם - ספרו לי בתגובות :-)

גילוי נאות: חלק מהמוצרים בפוסט התקבלו מחברת יחסי הציבור של המותג.

8 תגובות:

  1. יופי של סקירה, מאוד נהניתי לקרוא. עדיין לא יצא לי לנסות מוצרים של אסנס, בינתיים יש בעיקר דעות טובות בבלוגספירה על המוצרים השונים, בהחלט עושה חשק לנסות. בעיקר הסמקים מעניינים אותי, הגוון שבחרת לסומק יפהפה. סוף שבוע נעים ושבת שלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על התגובה המקסימה :-) אם את רוצה להתחיל לנסות מוצרים של אסנס, אני ממליצה לך ללכת על הסומק, את לא תתחרטי והוא ישאיר לך טעם של עוד!

      מחק
  2. אני באותה דיעה אתך לגבי הסומק - איזה מוש!
    עפרון עיניים של אסנס שהפתיע אותי בגדול זה השחור מסדרת עפרונות הג'ל של המותג. שחור, נימוח ופשוט לא זז

    השבמחק
    תשובות
    1. רציתי לקנות את העיפרון מהסדרה הזא בפעם האחרונה שהייתי בסופר פארם, אבל היה כזה תור שוויתרתי. בהחלט שומרת אותו לביקור הבא שלי בקניון, אחרי ה-1 לספטמבר....

      מחק
  3. העפרונות של אנסנס נדירים!

    השבמחק
    תשובות
    1. מהעיפרון הספציפי שניסיתי ומופיע בפוסט לא התלהבתי, אבל ברמת המחירים הזאת אני בהחלט אשמח לנסות עפרונות מסדרות אחרות שלהם :-)

      מחק