‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

12.8.2015

Fashion Haul - בואו איתי לקניון

בא לכן לקפוץ לקניון? יאללה, בואו איתי!


המגרש הביתי שלי הוא קניון עיר ימים בנתניה, שהפך לבית השני שלי מאז שנבנה לפני מספר שנים. זה הקניון הכי קרוב אלי (2 דקות נסיעה ו-15 דקות הליכה ברגל) ויש לי בו סיבוב קבוע שאני מבצעת כמעט כל פעם שאני מבקרת בו (וזה קורה הרבה מידי פעמים לצערי). 


מיד בכניסה יש את הסופר-פארם ואתן בטח חושבות שזו עצירת חובה עבורי. אז דווקא לא. אני לא אוהבת את הסופר פארם, וחושבת שזו רשת יקרנית. אני נכנסת לשם רק כשאני מחפשת מותגים שאין בשום מקום אחר - אסנס לדוגמה. גם את המציאות האלה שמצאתי בסטנד לא קניתי בסוף, כי התור היה ארוך מידי, ולחכות בתור זה משהו שאני מתכוונת לעשות בעולם הבא ולא בעולם הזה.


שומו שמיים, נכנסתי לקסטרו! אז מבלי להתייחס יותר מידי לשערוריית המידות, אומר רק זאת - קסטרו היא לא רשת שאני מרבה לקנות בה בגדים, אלא הרכישות שלי שם הן בדרך כלל רק של אקססוריז,  נעליים או הלבשה תחתונה. לכן אין לי דיעה לכאן או לכאן בנושא המידות הנדיבות שיש או אין להם. הלאה. 
היה סייל מעולה על הנעליים מקולקציית קיץ, והרמתי את הזוג הזה בגוון חרדל שימושי (לא באמת), אבל על עקב צ'אנקי טרנדי ונוח יחסית. כמה סייל מטורף? הן עלו לי רק 60 ש"ח במקום 260!



התחנה הבאה היא תמיד אמריקן איגל, שם אני אוהבת לקנות בייסיק באיכות סבירה ובלי יותר מידי קשקושי טרנדים. בנוסף, יש להם את מחלקת הלבשה תחתונה, שתמיד יש לה סייל מעולה בסופי עונה של 3 חזיות ב-100. שווה! הפעם לצערי לא הצלחתי למצוא משהו שיתאים לי, אבל כן יצאתי עם מכנסי פיג'מה נעימים וקיציים ב...חינם! בזכות מימוש נקודות מועדון וזיכוי שהיה לי. אין דבר כייפי יותר מאשר לצאת מחנות עם רכישה שעלתה לך אפס שקלים.


מאז שפתחו אצלנו סניף חדש ומהמם של איל מקיאג', אני לא מפספסת הזדמנות כדי להכנס ולבדוק מה חדש. הפעם פגשתי את קולקציית הסמקים האפויים החדשים, שמהממים בדיוק כמו ההייליטר והברונזר מהסדרה אותם יש לי, וגם שמחתי לגלות שנוספו גוונים חדשים ומעניינים לקולקציית הלקים. אין בכך כבר שום ספק - איל מקיאג' עברו מהפך של ממש בשנה האחרונה והפכו לעצירת שופינג לגיטימית לחלוטין.


אין ביקור בקניון מבלי לקפוץ אל קודש הקודשים - זארה כמובן. אני מודה, שכמו קסטרו, גם זארה היא לא רשת שאני מוצאת את עצמי בה מבחינת בגדים. נעליים לעומת זאת, זה סיפור אחר..... 


אז אם אני לא אוהבת את הסופר פארם, איפה אני קונה את כל מוצרי הטיפוח שלי - אתן בטח שואלות את עצמכן? ובכן, מה שאני לא מזמינה אונליין או קונה בסופר, אני קונה במשביר! הפרשי המחירים בין המשביר לסופר פארם כשזה מגיע למוצרי טיפוח בסיסיים יכולים לעמוד על עשרות שקלים. את ספרי השיער הזה, לדוגמה, החלטתי לקנות כשמצאתי תרסיס בגודל ענק ב-16 שקלים בלבד, במקום את הספריי היקר יותר של לוריאל שאני בדרך כלל קונה. 


עצירה נוספת, אבל לא קבועה, היא בוטיק You&Eye, שם אני קונה את העדשות שלי או נכנסת לראות מה חדש בגזרת קולקציית מסגרות למשקפיים של מותגים כמו שאנל ודיור ולפנטז על קניית מסגרת חדשה. אני ממש נהנת מהשירות שאני מקבלת אצלהם ועל המשקפיים שכבר קניתי שם קיבלתי מיליארד וחצי מחמאות בערך. 


מה חדש אצל סבון? אין ביקור בקניון בלי קפיצה אל הסניף של רשת סבון. אין ספק בכלל שזו רשת הפינוקים האהובה עליי בארץ, ולמרות שיש לי הר של מוצרים אהובים שלהם בבית אני תמיד מוצאת משהו חדש לקנות או לחשוק בו. אני חברת מועדון ולכן מקבלת גם כל מיני מבצעים נחמדים ובלעדיים שעושים כפליים חשק לקנות. הפעם פגשתי את חמאת הגוף במרקם המהמם שלהם בניחוח חדש של ג'ינג'ר תפוז, וסימנתי אותה לרכישה עתידית לקראת החורף. בנוסף, מימשתי זכות לרכוש מפיץ ריח בניחוח לבחירתי ב-50% הנחה כחלק ממבצע לחברי מועדון. שווה מאד מאד!


התחנה הבאה, וכמעט אחרונה, היא ביוטיקייר. אני מודה - אני לא ממעריצות האיפור של הרשת, אבל בכל הנוגע לכל מיני אקססוריז ומוצרים כמו צמר גפן, מברשות שיער, כל מיני כלים ופיצ'פקעס שקשורים לטיפוח אישי - זאת הכתובת. פדיות צמר גפן שאני מסירה איתן איפור אני קונה רק שם במחיר מגוחך, ותמיד מצליחה למצוא איזו שטות נוספת שאני חייבת לנסות. 


טיפ שלי - כשהקניות מתחילות להצטבר, אני ממליצה לרכז את כל השקיות לתוך השקית הכי גדולה. זה שימושי במיוחד אם אתן מפוזרות דעת כמוני, כמות הפעמים שיצאתי מחנויות והשארתי מאחורי כל מיני שאריות של תיקים ושקיות קטנות..... ככה יש לי שקית אחת שאני זוכרת לקחת איתי. אם הייתי יעילה באמת, גם הייתי יורדת לחניה כדי להניח את הצטברות השופינג ברכב ולהיות חופשיה להסתובב, אבל למה לטרוח אם אפשר להיגרר עם שקיות כבדות ולקבל שפשפת בכפות הידיים.  


עצירה אחרונה בהחלט אבל קבועה - שייק פירות כלשהו מ-Rebar. אני משתדלת לנסות כל פעם טעם חדש ולנצל את הנחות המועדון על הסדרות שהם מציעים. הפעם טעמתי Freez בטעם רימון ופירות יער. טעים ומרענן!!


הידד! חזרתי לרכב עייפה ועמוסת שקיות, אך מרוצה. עכשיו הגיע הזמן לחזור הביתה ולשקוע בבילוי החביב על נשים בכל היקום - להוציא את הרכישות מהשקיות ולהתפעל מכל הדברים החדשים והנחוצים שהשקענו בהם את מיטב כספינו. כלומר - כל הדברים שכבר יש לנו אלף מהם בבית, אבל לקנות אותם עושה לנו טוב על הלב, אז ביי.

מה היה לנו? בואו נעבור ביחד על הרכישות!

אז כמו שראיתן - נעליים בקסטרו. החמודות האלה עלו 60 ש"ח ואני ממליצה מאד לבדוק את מחלקת האקססוריז שלהם בסוף הסייל, הם חותכים מחירים באופן משמעותי. למרות שאני מידה מאד פופולרית (38) לא הייתה לי בעיה למצוא שפע של אופציות למדידה. 


עצירה שלא הראתי לכן הייתה בצומת ספרים, שם הפכתי לקורבן אופנה וקניתי ספר צביעה למבוגרים. כל הסדרה הזאת הייתה במבצע של 29 ש"ח בלבד וחשבתי לעצמי למה לא. למה לא באמת? זה התגלה כתחביב כייפי במיוחד לשעות הפנאי.


אלה מכנסי הפיג'מה מאמריקן איגל שהיו חינם, במקום 70 ש"ח. כיף!


אז אמרתי לכן שבזארה אני אוהבת לקנות נעליים? הנה הן. אין דבר כזה יותר מידי נעלי עקב שחורות, ואלה היו מציאה קלאסית במיוחד ב-149 ש"ח. אחרי לבישה ראשונה הן גם התגלו כנוחות, שזו מציאה כפולה.


במשביר יצאתי עם שני מוצרי בייסיק שהייתי צריכה לחדש - ספריי לשיער ורצועות שעווה, כי קיץ וצריך.


והנה השמונצעס שלי מביוטיקייר. צמר גפן כדי שיהיה עם מה להוריד את האיפור, ומגבת פלא לאיסוף שיער רטוב, שהיא ההמצאה השימושית ביותר מאז הטלפון. או לפחות לדעתי. 

זהו, רוקנתי את כל השקיות! מה דעתכן על הרכישות? ספרו לי אם נהנתן מהפוסט שהיה הפעם שונה מהרגיל :-)
אם אתן רוצות לדעת מה אני עושה כל יום ולראות תמונות מביכות שלי בלי איפור ובפיג'מה - בואו לעקוב אחרי בסנפצ'אט! היום למשל פרסמתי בלייב מהסיבוב שלי בקניון רמת אביב... שם המשתמש שלי >> vrhino. נתראה שם!

10 תגובות:

  1. שברת אותי לגמרי עם הרכישות בקסטרו! שווה בטירוף.
    פוסט נהדר, תתחדשי יקירה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! מזל שהמחירים לא היו מהסוג ששובר את הבנק ;-)

      מחק
  2. גילוי נאות? זה מרגיש מאוד פירסומי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני באמת מחכה שהצ'ק יגיע בדואר, כי את החופשה בקריביים כבר סגרתי.

      מחק
  3. פוסט יפה!
    באלי את המכנס םיגמה!
    אבל ממש לא ממליצה על נעלי קסטרו. היו לי נעלי בובה שהיו מגעילות והייתי חוזרת הביתה עם דם בסוף היום, ועקבים נמוכים שכאבו יותר מהכי גבוהים שלי והץפרקו אחרי לבישה שנייה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! המכנס פיג'מה ממש כייפי ונעים :-)
      לגבי הנעליים של קסטרו - אני מודה שנעליים נוחות או לא נוחות הן לא שיקול בשבילי, אני מסוגלת לנעול גם כל מיני דברים איומים ולסבול בשקט....

      מחק
  4. פוסט נהדר גם אני גיליתי לאחרונה את ההלבשה תחתונה של אמריקן ייגל בהחלט יש מציאות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני מוצאת שההלבשה התחתונה של איירי מאד דומה לויקטוריה'ס סיקרט בחו"ל וזה כיף :-)

      מחק
  5. פוסט כיפי ממש! יש לו וייב יוטיובי שכזה :-P

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :-) זה כנראה הכי קרוב שאני אגיע לוולוג ביוטיוב....

      מחק