‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

16.8.2015

סבון של פעם - Favorites של היום

זוכרים שרשת סבון הייתה "סבון של פעם" והיה להם סניף אחד ברח' שינקין בתל-אביב? מאז עברו הרבה מים בירקון והרבה סבון במקלחות שלנו, והרשת הפכה למעצמה של מאות חנויות בארץ ובעולם. אני לא אכחיש - לטייל בחו"ל ולהיתקל בסניף של הרשת בניו יורק או בלונדון, נוסך בי תחושה נעימה של גאווה פטריוטית. נחמד עוד יותר להכנס ולהרגיש בבית בין המוצרים והריחות שאני מכירה כל כך טוב, במיוחד כשבחו"ל אני מוקפת במותגים ומוצרים שאני לא מכירה ולא מתמצאת בהם. 
אחת הסיבות שאני מרגישה כל כך בבית בכל סניף של הרשת ברחבי העולם, היא כי אני אחת המעריצות הוותיקות של המותג בארץ. אני חברת מועדון כמובן, צוברת עוד ועוד מוצרים שלהם, וכל פעם חוזרת לגלות ניחוח או מרקם חדש. 


מכיוון שיש לי בבית ערימות של המוצרים שלהם, מכל הסוגים והמינים, חשבתי שיהיה נחמד לאגד את האהובים עליי לפוסט Favorites של הטובים והאהובים ביותר. חלקם הם תגליות ראשונות, חלקם מוצרים שאני רוכשת מחדש שוב ושוב. 



כשזה מגיע לקרם גוף, אין כמו סבון. יש להם מרקמים שונים ומגוונים של קרמים וכל אחת תמצא את הגרסה האהובה עליה מבין המגוון. כרגע נמצאים ברוטציה של שגרת הטיפוח שלי שניים אהובים במיוחד - קרם גוף חמאת שיאה בניחוח תפוח לוונדר, וחלב גוף בניחוח יסמין. על קרם הגוף שיאה תפוח לוונדר שמעתי המלצות כבר המון זמן, ולא ברור מה לקח לי כל כך הרבה זמן לקנות אותו. הניחוח שלו מיוחד במינו, השילוב בין התפוח ללוונדר יוצר תרכובת שהיא קצת חריפה ומאד מרעננת. המרקם הוא פשוט אליפות, מי שרגילה לקרמים מבוססי שיאה שהם כבדים ושמנוניים - זה ממש לא הכיוון כאן. המרקם כמעט ג'לי, קריר וחלק על העור ונספג מהר. חלב הגוף, המגיע בשפופרת, מצטיין גם הוא במרקם מעולה, והפעם ניחוח היסמין עדין כמובטח. אני אוהבת קרמים באריזת שפופרת, הם קלים לאחסון ולאריזה לנסיעות. 
כאן המקום לציין גם את הקרמים במרקם סורבה - שמעולים לקיץ עם מרקם מיימי קליל. אין לי להראות לכן בתמונה, כי חיסלתי את שתי הצנצנות שהיו לי.... 



קרמים לידיים, קטנים או גדולים - תביאו לי את כולם! בין אם בבית, בתיק או על השולחן בעבודה, תמיד תמצאו קרם ידיים כלשהו של סבון בסביבה שלי. כשזה מגיע לקרם ידיים אני אוהבת כאלה שנספגים מהר, אבל לא נעלמים אלא באמת משאירים תחושת לחות על העור. הקרמים של סבון עונים על כל הדרישות האלה. 
מוצר פינוק מיוחד הוא מסיכה לידיים, מועשרת בחמאת שיאה וויטמינים C ו-E. היא נועדה להעניק טיפול לחות והזנה לידיים יבשות במיוחד, וגם סתם כטיפול פינוק למי שמקפידה על שגרת קרמים קבועה. מורחים את המשחה הסמיכה וממתינים ללא מעש במשך 10 דקות. אל תיגעו בטלפונים או בכל מסך מגע אחר! אחרי ששוטפים את הידיים עם מים חמימים, מתקבלת תוצאה של עור רך ונעים. אני מודה - זה לגמרי מוצר פינוק ולא הכרח עבורי, כי אין לי ידיים יבשות (מכורת קרם ידיים, כאמור). אבל פינוק כל כך כייפי!


נחתוך רגע לכיוון אחר - מוצרים לבית. הנרות היחידים שתפגשו אצלי בבית הם נרות של סבון, ואני אוהבת לקנות את הקטנים ולפזר אותם בפינות שונות של הבית. למרות הגודל הזעיר, הניחוח שלהם דומיננטי בחדרי שינה, או אם מקבצים מספר נרות קטנים בחדר גדול. יש להם כמובן גם נרות גדולים יותר, לא חייבים להיות אובססיביים לנרות הגמדיים כמוני.... שימוש נוסף שאני עושה בנרות, הוא לקנות אותם כמתנה ולהוסיף לחבילות שי שאני מרכיבה בעצמי לחברים ומשפחה. האריזה שלהם בקופסת פח עם מכסה מושקעת והופכת אותם לפריט שכיף לתת ולקבל. עוד מוצר לבית שלא צילמתי, הוא מפזר הריח, שגם הוא מומלץ במיוחד בזכות מגוון הניחוחות. אני לא אוהבת מפיצי ריח מאסקיים או ווניליים, ואצל סבון אני מוצאת ריחות מעניינים ובוגרים יותר. 


מידי פעם אמא שלי שואלת אותי - "יש לך עוד מהקרם רגליים עם המנטה שאני אוהבת?", וזה סימן שהיא סיימה את השפופרת או הצנצנת האחרונה שקניתי לה. אמא שלי, וגם אני, מכורות לקרם הזה! קרם רגליים חמאתי בניחוח מנטה מרענן שאפשר לקנות בשפופרת או בצנצנת. בעונת הקיץ אני מורחת אותו כמעט כל לילה וזוכה לרגליים חלקות ויפות שלא ניראות כמו כפות רגליים של הוביט בסנדלים. עצה שלי - בקיץ אני סובלת, כמו כולן, משפשופים ופצעים שנוצרים מנעליים (בניגוד לחורף שאז לבישת גרביונים או גרביים מונעת את זה). אם תקפידו למרוח את קרם הרגליים במיוחד על הפצעים, הן יעזרו להחלמה מהירה יותר של העור, ואני כמעט ולא סובלת יותר מפצעים שדורשים ממני פלסטרים או משחות מיוחדות. יש משהו בקרמים לרגליים (ולא רק של סבון) שעוזרים לעור להתרפא מהר יותר, ומעניקים שכבת סיכוך שתמנע את השפשוף הבא.



אחרונות חביבות, הן קופסאות המתנה. בכל חג ומועד, הרשת משיקה סדרה של מארזי מתנה שאפשר לקנות מוכנים, או להרכיב לבד. אני מוצאת שהמארזים של סבון הם בדרך כלל הכי מושקעים, הכי יפים והכי מפנקים והמחירים לא עד כדי כך נוראיים. לקראת ראש השנה הם השיקו סדרה מהממת של מתנות, ואחת מהן היא הקופסא הזאת שעשויה מקרטון קשיח ואיכותי הנסגר בסרט. בתוך הקופסא יש 4 מוצרים בסיסיים שכל אחת תאהב (קרם גוף, קרם ידיים, פילינג גוף וסבון נוזלי), כולם בניחוח החגים המסורתי שלהם. הקופסא הזאת כבר הוענקה כמתנה והמקבלת התלהבה מאד הן מהתכולה, אבל לא פחות מהאריזה היפה. אלה מסוג המתנות שתמיד כיף לתת, ועוד יותר כיף לקבל!

למרות שאני אוהבת להעביר ביקורת כשצריך, כיף לי גם לכתוב פוסטים כאלה שהם לגמרי חיוביים. אני חושבת שרשת סבון עושה משהו נכון - עם הניחוחות, ההשקות החדשות, האווירה בחנויות ואפילו ההטבות המפנקות לחברי המועדון. זה מסוג המקומות שאני נהנת לחזור אליהם שוב ושוב - כמו שסיפרתי בפוסט הקניות שלי, סבון היא עצירת חובה בכל ביקור בקניון!

אני מאחלת לכן שבוע נפלא של הרבה ניחוחות נעימים ופינוקים :-)
ניסיתי עוד המון מוצרים שלהם שלא ציינתי בפוסט כי לא היה לי לצלם אותם, אז אם יש לכן שאלה על מוצר שלא הזכרתי כאן אני אשמח לענות לכן בתגובות. 

גילוי נאות: חלק מהמוצרים בפוסט התקבלו ממשרד יחסי ציבור של המותג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה