‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

20.4.2014

ניקיון פסח - Empties

לקראת פסח, וכחלק מקדחת הניקיונות והסידורים, שלפתי גם את סלסלת המוצרים הגמורים שלי כדי להשליך את כולם סוף סוף לפח. אני מודה שאת האוסף הזה אני אוגרת כבר כמה חודשים טובים, ובכל זאת אני חושבת שהגעתי לכמות מאד מכובדת של מוצרים שהצלחתי לסיים.
כמו שאתן יכולות לראות - יש כאן מוצרים מכל קשת הטיפוח, האיפור והבישום. בתקופה האחרונה אני באמת משתדלת להתמיד בשימוש במוצרים עד שיסתיימו (במקום לזנוח אותם למשך חודשים ואז לחזור להשתמש בה מידי פעם - מה שמבטיח שיש יותר סיכויים שירקיבו קודם מיושן לפני שאסיים אותם). בנוסף, אני עושה מידי פעם ניקיון של מוצרים שכבר לא נעים להשתמש בהם, פג תוקפם וכו' ומעיפה גם אותם בלי לחשוב פעמיים. שימו לב שעל כל המוצרים שיוזכרו בפוסט פרסמתי סקירות, כך שלא אכנס בהרחבה לתפקוד של כל אחד ואחד, אלא אקשר אל הפוסטים הרלוונטים במקום.
שנצלול אל תוך הערימה?
שני תרחיצי פנים החזירו את נשמתם לבורא, את שניהם אהבתי מאד. תרחיץ פנים מקציף של לה רוש פוזיי, וג'ל סבון של פבוניה בוטניקה. שניהם הסתיימו לי אחד אחרי השני, כך ששגרת רחיצת הפנים שלי השתנתה לגמרי לאחרונה, למרות שלא קניתי שום סבון חדש, אלא חזרתי להשתמש בסבונים ישנים שחיכו בארון - כאמור, במטרה לסיים גם אותם. 
האמת היא שסיימתי הרבה יותר שמפואים בתקופה האחרונה מלבד השמפו הזה של קרסטס, אבל כולם שמפואים גנריים משעממים. כמה פעמים אני יכולה לכתוב כאן אלביב אלביב אלביב? במקום זה בחרתי לשמור לכן את השמפו המעניין יותר בחבורה המיועד לטיפוח שיער ארוך. האמת שהוא הסתיים בדיוק בזמן - שניה לפני שגזזתי את השיער הארוך שהיה לי.
אני מודה שאת שני מוצרי ההגנה מהשמש האלה לא ממש סיימתי עד הטיפה האחרונה, אלא הם שאריות מהקיץ שעבר. כיוון שמוצרים מהמשפחה הזו מאבדים מהאפקטיביות שלהם 12 חודשים אחרי הפתיחה, אני לא ממשיכה להשתמש בהם גם בקיץ הזה, אלא מעבירה אותם לעולם שכולו טוב. לפחות אני יכולה להתנחם בעובדה שנשאר בכל אחד מהם ממש קצת....
מה עוד יש להוסיף על מוצרי חומצה גליקולית, שלא אמרתי כאן כבר קודם? באמת שאין. כמו שאתן יכולות לראות, את קרם החומצה אני מסיימת כמו גרעינים, את אחד מהם סיימתי ממש לאחרונה. מזל שתמיד יש לי תגבורים מלאים באוסף.... גם בקבוק ראשון ממי הפנים סיימתי, והשני ממש עוד מעט גם הוא בדרך. 
כמה כיף זה לסיים מייקאפים? שוב, גם הפעם אני קצת מרמה, כשהמייקאפ החיד שסיימתי כאן באמת הוא המייקאם של רימל. את ה-BB קרמים אני משליכה מאותה סיבה של הקרמים להגנה מהשמש - ישנים מידי ופתוחים הרבה יותר מידי זמן, ובל נשכח שגם הם מכילים spf גבוה. שלום שלום וכנראה שלא נתראה יותר גם בחלום! אני את טרנד ה-BB סיימתי...
עוד איפור בדרך החוצה! 4 אייליינרים טוש של קרליין הושלכו, השחור והחום כי סיימתי אותם עד תום, והכחול והסגול כי הם פתוחים כבר שנתיים ואין סיכוי שאשתמש בהם יותר אי פעם. מסקרה של איב סאן לורן שמזמן הייתה צריכה לעוף ורק חיכתה שאצלם אותה לצורך פוסט לבלוג, פודרה של רימל שזו כבר השלישית שאני מחסלת ואחרונה חביבה היא צללית מס' 24 של מייקאפ אקדמי. כמו שאתן רואות - היא ממש רחוקה מסיום, אבל היא פיתחה מן קרום קשה כזה שכדי להוציא ממנה פיגמנט צריך לחפור בה עם מברשת, וגם זה לא ממש מניב תוצאות מדהימות. מה יש לצפות מצללית שעלתה לי 6 שקלים...? ביוש!
השלישייה הקדושה של קרם לילה של נוקס, קרם יום של גינו ושמן של פבוניה - הסתיימה. כיוון שהתחלתי להשתמש בהם בד בבד, הם הסתיימו גם כולם בערך באותו השבוע, ותנו לי להגיד לכן שזה היה שבוע מצער. גם אחרי שהמשכתי למוצרי טיפוח אחרים שאני רוצה לסיים לפני שאני קונה כאן משהו מחדש, הרשו לי להגיד לכן שבשילוב עם החומצה זו הייתה שגרת הטיפוח המנצחת ביותר שאי פעם הייתה לי. נתראה שוב בקרוב מאד!!
סיימתי בשמים!!!! זה באמת מאורע נדיר, תמיד לוקח לי שנים לסיים בושם אחד, כיוון שאני קופצת כל יום בין הבשמים השונים באוסף שלי ולא נצמדת לאחד קבוע אף פעם.
סיימתי את לאברדוז המתקתק של דיזל, גוצ'י II המעולה שהיה מתנה מחברה יקרה, טרזור העתיק של לנקום, אטרקשן הנעלם של אסתי לאודר (לא קיים יותר) ודוגמית של בושם חדש - אינטנס של דולצ'ה וגבאנה שאהבתי, אבל לא מספיק כדי להתפתות לקנות את הגודל המלא.
אחרון אחרון חביב - סבון רחצה. כמו עם השמפו, גם כאן חלפו המון המון בקבוקים של סבוני רחצה גנריים, אבל אני לא רוצה לחפור לכן שוב על הניחוחות המדהימום של סבוני הוואי. במקום זה, שמרתי בשביל הפוסט את הג'ל המעניין היחיד שניסיתי לאחרונה, שהגיע כחלק ממארז חג של רשת סבון. היה מתוק, היה קצר והיה נחמד!

מה אתן אומרות, נבחרת מכובדת או לא? אני מאד גאה בכל הערימה הזו ומרגישה שכישורי סיום המוצרים שלי השתפרו פלאים לאחרונה. זה נחמד לנקות את האוסף מכל מיני מוצרים עתיקים, ולא צריך לפחד לזרוק גם דברים ישנים שלא ריקים לגמרי. קרמים, מסקרות ומוצרים נוזליים אחרים נשארים טריים רק לזמן מוגבל, ואם לא הספקנו להגיע אליהם במסגרת הזמן הזה, באמת שעדיף להשליך ולהשתמש באחרים. 
איך אתן בסיום מוצרים? מקפידות ומתמידות, או מתקשות לסיים ולזרוק? שתפו אותי!

ושיהיה חג שמח!!

14 תגובות:

  1. גם לי יש את הצללית הזו של MUA וגם לי קרה איתה אותו דבר, אבל זה קרה כבר בשימושים הראשונים... ממש מבאס

    ומאוד הזדהיתי עם מה שכתבת בהתחלה כי ם אני כזו - כשמוצר מתקרב לסיום אני מתקשה לסיים אותו ומעדיפה לעבור למורים אחרים, כאילו מפחדת שהם לא יהיהו טובים מספיק ואני אצטרך לחזור למוצר הקודם
    בסוף מה שיוצא זה שיש לי ערימות של סבוני פנים וקרמים כמעט גמורים שאני פשוט שוכחת להיפטר מהם חח

    ואם כבר כתבת על החומצה - סופסוף הזמנתי אותה השבוע אחרי שקראתי עליה כל כך הרבה :))) אני כבר מצפה ממנה לניסים ונפלאות, נראה אם היא תקיים :)

    חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. עם הצללית של MUA השתמשתי לא מעט בקיץ שעבר וחיבבתי אותה, אבל כנראה שזה היה אמור להיות רומן לטווח קצר.....
      אני בד"כ ממש מתקשה בסיום מוצרים, אבל לאחרונה אני שמה לב שדווקא כשאני מתמידה במוצר אחד אני מצליחה לסיים אותו מהר יותר ולהמשיך הלאה. אני ממש משתדלת עם זה לאחרונה.
      ואני מקווה שתהני מהחומצה! מחכה לשמוע חוויות :-)

      מחק
  2. איזה כיף זה להיפטר מהכל! גם אני כמוך, אוגרת את הקופסאות שסיימתי, כדי לכתוב עליהן וכ"כ נהנית להעיף אותן (יש לי קטע נוסף, אני שומרת את אריזת המוצר עד שאני כותבת עליו, ומעיפה אחרי- כ"כ כיף!).
    כמוך, גם אני סיימתי את הפודרה של רימל, כמה איליינרים של קרליין, את המייקאפ של רימל, חומצה גליקולית, סרום פבוניה ועוד.
    עכשיו צריך להתחיל למלא את הסלסלה שוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני שומרת אריזות של מוצרים עד אחרי שכתבתי עליהם!! חשבתי שאני ההזויה היחידה :-)

      מחק
  3. אני מכורה לפוסטים האלה ובהחלט נבחרת מכובדת יש לך פה !
    האמת שגם אני הייתי שמה כל יום בושם אחר עד שהגעתי למצב שיש לי 8 בשמים פתוחים כיום אני משתמשת בבושם אחד עד שהוא נגמר ויש לי בושם לאירועים סוג של שיגעון .

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאף פעם לא הייתי בן אדם של בושם אחד, תמיד יש לי מבחר ואני קופצת מהאחד לשני. בגלל שיש לי קטע של איסוף בשמים, כמה שיותר, יותר טוב ;-)

      מחק
  4. אני בדיוק מסיימת את השאריות האחרונות מהקרם של יובנה, ודווקא עכשיו ניכנסתי לתקופה של חיסכון!):
    אני מתה על הפוסטים האלה... במיוחד כאלה שיש בהם יותר ממסקרה ושמפו חח

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש השתדלתי לסיים מוצרים ממגוון של סוגים כדי שיהיה מעניין ;-)

      מחק
  5. מתה על פוסטים של EMPTIES! תמדי עוזר לי להחליט מה אקנה ומה לא. בכל אופן, ניהניתי מהפוסט ואני גם אוגרת מוצרים שסיימתי בשביל הבלוג. האמת היא שעכשיו עשית לי חשק לפרסם אותו אבל יש לי תחושה שאין לי מספיק מוצרים :P

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כיף לאגור את האוסף הרבה זמן ואז לגלות כמה באמת הצלחת לסיים :-)

      מחק
  6. כל הכבוד על הזריקה של מוצרים מלאים כמו הביבי בגלל ההגנה שיש בהם....אני שומרת כל מיני פילינגים יותר מידי זמן כי אלה מוצרים שאני בחיים לא מסיימת :-( לא שזה תירוץ....תכלס צריך לעשות אריזות קטנות של המוצרים האלה! כי כואב הלב לזרוק מוצר חצי מלא אם לא יותר....

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאד משתדלת בקטע של מוצרי הגנה, כי זה מסוכן להמשיך להשתמש בהם ולסמוך על זה שבאמת ייתנו לי את ההגנה הנחוצה. עם זה שאני משתמשת בחומצה, זה חשוב לי ממש.
      פילינגים לוקח לי שנים לסיים....

      מחק
  7. איזה כיף לך ואיזו הקלה! וכמובן שגם אני מאוד אוהבת פוסטים מהסוג הזה :)
    אני לא מאמינה שעוד לא ניסיתי את החומצה המדוברת ותיכף כבר הקיץ מתחיל שוב..
    ולסיים בשמים זה באמת מאורע ראוי לציון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש משהו כייפי בתחרות סיום מוצרים וחיטוט באוסף של אנשים אחרים - כמה היא הספיקה לזרוק בהשוואה אליי ;-)
      אם זה לא ממש דחוף, אני הייתי ממליצה לדחות את השימוש בחומצה עד הסתיו הבא :-)

      מחק