‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

29.4.2014

עיניים של קיץ

האביב כבר כאן, הקיץ מתקרב בצעדי ענק, וביחד איתם סגנון האיפור שלי הולך ומשתנה בחודש האחרון. בעוד שדווקא במהלך החורף, תקופה שלכאורה יותר "קל" להתאפר בה, לא היה לי כל כך חשק לגוון יותר מידי את איפור העיניים שלי, דווקא עכשיו כשהולך ומתחמם אני מוצאת את עצמי מושיטה יד אל עבר צלליות שונות, מעניינות ומאתגרות יותר. 
רוב איפורי העיניים שלי לאחרונה דווקא לא פסטליים, אביביים ובהירים ואני מסרבת ליפול לטרנד הזה. במקום זה אני מחדירה צבע, גם אם הוא כהה, אל איפור שעד לאחרונה היה נייטרלי יחסית. התחלתי להכניס לאחרונה 4 פלטות שכל אחת בדרכה נותנת לי מראה מסוג שונה, חלקן פלטות וותיקות יותר וחלקן חדשות. כן תשימו לב שהן פחות או יותר משחקות על אותה סקאלה של גוונים - וורודים טאופים/יין, סגול וירוק. מי הן ומה הן? בואו נבדוק.
רביעיית צלליות של קרליין בגוונים של ירוק, וורוד וסגול שהיא הכי אביבית "קלאסית" בחבורה. שלישיית צלליות אפויות של בורז'ואה היא בכלל ירושה מקולקציית החורף של המותג, אולם רק לאחרונה התחלתי להשתמש בה באופן יסודי יותר. 
כאן יש לנו רביעייה מעניינת מקולקציה חדשה של ג'ייד בגווני חאקי וזהב, ורביעייה יוקרתית של גרלן בגווני וורוד/טאופ. מי שעוקבת אחרי בפייסבוק וודאי תזכור איך התחלתי טירוף קניות חסר מעצורים על הפלטות של גרלן, אחרי שגיליתי לכולן שבמשביר ניתן למצוא אותן במבצע של 99 ש"ח. אני מודה שהיתה לי תקופת התאהבות בפלטה הזו אחרי שרכשתי אותה בתחילת החורף, אולם במהלך החודשים האחרונים זנחתי אותה ורק לאחרונה חזרתי שוב לזרועותיה. 
נתחיל לפי הסדר!
הפלטה הראשונה, והאביבית ביותר, היא רביעיית צלליות של קרליין הנקראת Style מס' 105. תמצאו בה סגול מאט, וורוד גליטר, ירוק מנטה שימר וחום/ירקרק מאט. אני מודה שהחיבור בין הגוונים הללו הוא לא שגרתי, אבל הוא דווקא יכול ליצור שילובים מעניינים של צבע. הפיגמנטיות של הצלליות בפלטה בינונית - הן לא מהצלליות הרוויות והעשירות ביותר שפגשתי, במיוחד לא הצלליות הוורודה עם הגליטר והירוקה השימרית. עם צלליות המאט המצב יותר טוב ויש להן נוכחות בולטת יותר על העפעף, והן גם נוחות מאד להנחה וטשטוש. אני אוהבת להשתמש בפלטה הזו דווקא לאיפור לעבודה, כשאני רוצה לשחק עם קצת צבע, אבל לא מסוג שיהיה בולט ומודגש ייתר על המידה, אלא יותר לכיוון של רמיזה מעודנת יותר. לאיפור ערב מודגש לא תמצאו אותי משתמשת בה.
הבעיה העיקרית שיש לי עם הפלטה הזו, ועם כל הפלטות של קרליין מהסדרה הזו, היא עמידות הצלליות שגם על פריימר לא מצליחות להחזיק לי מעמד יום שלם. אחרי 8 שעות הצלליות הכהות ובוודאי הבהירות נעלמות לי, שזה לא קורה אצלי כמעט אף פעם, ובטח שלא מעל פריימר.
אם אתן מחפשות להוסיף קצת צבע אביבי לשגרת האיפור שלכן, אבל שהצבעים יהיו רגועים וקלים יותר לשימוש, תציצו בפלטה הזו. רק קחו בחשבון את סיכון העמידות, שהוא פרמטר משתנה אצל כל אחת ואחת.
הבאה בתור היא פלטת שלישיית צלליות אפויות של Bourjois בשם Prune Enigmatique מס' 18. הפלטה בכלל מגיעה מקולקציית החורף שלהם, אבל רק לאחרונה התחלתי להשתמש בה על בסיס קבוע.
אני תמיד ניצבת בפני דילמה כשאני באה לכתוב על הצלליות האפויות של בורז'ואה. ישנו חוסר אחידות קבוע באיכותן, במיוחד כשזה נוגע בפלטות של השלישיות והחמישיות שניסיתי עד כה. הבעיה העיקרית אצל רובן היא שקשה מאד להוציא מהצלליות האלה סוואטצ'ים טובים עם האצבעות, אבל מברשות מצליחות לעשות איתן עבודה הרבה יותר יעילה של איסוף פיגמנט. כך קורה שבעוד שאני יכולה להנות מהשימוש בצלליות באיפור, הסוואטצ' שלהן בבלוג ייראה עלוב מאד ולא מייצג וקשה להעיד ככה על איכות הצלליות.
עם כל זאת, אני כן יכולה לציין שהפעם השלישיה המדוברת היא מהמוצלחות שיצא לי להיתקל של המותג, כיוון שגם בסוואטצ'ים היא מצליחה להוציא פיגמנט יפה המעיד על טיב הגוונים. הצלליות הן בגווני יין בטונים וורודים ושזיפיים ובגימורים משתנים של גליטר, שימר ומאט, גוונים שאני מתחברת אליהם מאד לאחרונה ומוצאת אותם הרבה יותר מרעננים ומעניינים לאיפור מעושן מאשר אפור/חום/שחור הסטנדרטים והמשעממים.
יש בשלישייה גם צללית וורודה בהירה, עמוסה בגליטרים. זו הצללית הכי פחות אהובה עלי מבין השלוש כיוון שיש לה הרבה נשורת ומעט פיגמנט ואני לא מוצאת אותה שימושית כל כך. לכן תמיד חסרה לי כאן צללית בסיס בהירה לטשטושים, שאותה אני משלימה ממקורות אחרים.
אז לשם שינוי אני מסכמת פלטת צלליות אפויות של בורז'ואה כהצלחה - נסו סוואטצ'ים בחנות והפעם אני מבטיחה שלא תתאכזבו!
חביבת הקהל שהצטרפה אל האוסף שלי לאחרונה, היא רביעיית של ג'ייד מתוך ליין חדש של המותג. הרביעייה נקראת בשם הנפלא Golden Savannah מס' 34, שמתאר בדיוק את גווני החאקי והירוק שבה.
ג'ייד שוב מפתיעים אותי לטובה עם מוצר שגם האריזה שלו יפה, וגם התוכן עושה לי נעים על הלב. הצלליות חמאתיות ועשירות, הגוונים מדוייקים בסקאלה משתנה של שימר וצללית מאט בהירה, ללא יותר מידי גליטר מיותר, ללא נשורת והכי חשוב - הן מאד מאד עמידות ומחזיקות לי מעמד מהבוקר עד מאוחר בלילה (מעל פריימר כמובן).
התלונה היחידה שיש לי כלפי הפלטה היא שהייתי מחליפה את אחד מהגוונים הירוקים הדומים אחד לשני בגוון כהה יותר לטשטושים ועישונים שלפעמים אני מרגישה שחסר לי בה. צללית החאקי הבהירה לעומת זאת, היא אחת מצלליות הבסיס מאט המוצלחות שיצא לי להתקל בהן, ואני שולפת את הפלטה רק בשבילה גם כשאני לא מתכוונת להשתמש בגוונים האחרים.
על הפלטה הזאת אפשר ללמד קורסים איך הופכים גוונים ירוקים לקלים לשילוב וללבישה. ברגע שהופכים אותם לגווני זית זהובים, הם הופכים לאופציה סבירה לחלוטין לאיפור נייטרלי שיש בו קצת עניין ועומק.
דבר אחד בטוח, הרביעייה הזו תגרום לי להציץ בסטנד של ג'ייד בביקור הבא שלי בפארם כדי לבדוק את הרביעיות האחרות בסדרה.
את נסיכת הכתר שמרתי להיות אחרונה חביבה - רביעיית Les Bois De Rose מס' 04 של Guerlain. את הרביעייה שהתחילה טירוף של קניית צלליות גרלן ב-99 ש"ח בכל רחבי הארץ קניתי עוד בתחילתו של החורף והיא ממשיכה ללוות אותי גם לעונות החמות של השנה.
זו רביעיית צלליות וורודות וטאופיות מושלמת, עם איזון גוונים מושלם בין גווני בסיס, גוון וורוד חם, וורוד קר בהיר וצללית טאופית כהה לעישונים. כמו שהייתן יכולות לצפות, האיכות של כל הצלליות כאן מצויינת, למרות שמבחינת עמידות הן אמנם יותר עמידות מהצלליות של קרליין, אבל אחרי 10 שעות גם הן מתחילות להראות סימני בלאי.
את הצללית הוורודה שניראת קצת אדומה בסוואטצ' אני אוהבת לטשטש דווקא בשקע ולשלב מעל צלליות מעושנות כהות, היא נותנת להן מסגרת מעניינת ורמיזה של הדרגתיות לגוון אחר. על העפעף אני פחות מחבבת אותה, בגלל הטונים האדומים שבה היא גורמת לעיניים להיראות קצת חולניות.
צללית הטואופ הבהירה מושלמת כצללית בסיס, סופסוף מצאתי טואופ שמחמיא לי והיא לא אפורה או קרה מידי. 
אני מניחה שאם הייתי צריכה לשלם על הפלטה הזו 400 ומשהו ש"ח לפי מחירה המקורי הייתי מתלהבת פחות, אבל בשביל 99 השקלים שכן שילמתי - קיבלתי מוצר מושלם.

אז מי הפלטה המנצחת בפוסט? מבחינתי כולן, כל אחת בדרכה. הפלטה של קרליין בזכות הצבעוניות הלבישה, הפלטה של בורז'ואה בזכות האיכות שהפתיעה לטובה, הפלטה של ג'ייד בזכות העמידות המעולה והפלטה של גרלן בזכות הגוונים המדוייקים.

עד כאן פוסט הצלליות החמות שלי! איך שגרת האיפור שלכן השתנתה בעקבות חילופי מזג האוויר? שתפו אותי!

גילוי נאות: Gade, Bourjois, Careline

15 תגובות:

  1. אוף, עשית לי ממש חשק לפלטה של ג'ייד (אין דבר כזה מספיק ירוקים באוסף שלי) ואני לא גרה בארץ :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אז קדימה, להתחיל לתכנן את הביקור הבא ;-) או למצוא מישהו שישלח לך אותה מהארץ!

      מחק
    2. הבייקור הבא מתוכנן לאוגוסט, אבל זה עוד רחוק :(
      מה מחירה אחרי מבצעים?

      מחק
    3. משהו בסביבות ה-78 ש"ח.

      מחק
    4. אחרי מבצעים :( נראה לי שאני כבר מפונקת מהמחירים פה כי זה נראה לי הרבה לרביעיה

      מחק
    5. כן, מצב המחירים כאן לא משהו, כרגיל :-)

      מחק
  2. אחלה פוסט :D אהבתי את הבחירות שלך. אני מתה על רביעיות כי זה ממש קומפקטי. יש לי את סטייל של קרליין והיא לא רעה בכלל אבל אם להשוות לצלליות יקרות יותר אעדיף את היקרות יותר כמובן. הפלטה של ג'ייד נראית לי ממש טוב, אולי אקפוץ לרכוש לי אחת מהסדרה - הם ממש השתפרו עם המיתוג מחדש!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! :-)
      הסטייל של קרליין מאד חמודה, צבעונית מבלי להיות מפחידה מידי. מהלך המיתוג החדש של ג'ייד מאד מוצלח בעיני, שאפו להם!

      מחק
  3. את הרביעייה של ג'ייד קניתי במבצע ב-50 ש"ח, וגם את של קרליין.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולה, תודה על העדכון! 50 ש"ח זה מחיר סביר.

      מחק
    2. 50 זה כבר לגמרי סביר, את יודעת אם זה ליין קבוע שלהם (על מבצעים אפשר לבנות גם בקיץ בהנחה שזה לא יצא מהליין)

      מחק
  4. פוסט מהממם!(; הצלליות נראות מדהים..לרגע התבלבלתי וחשבתי שהפלטה של ג'ייד שייכת למותג יוקרתי בגלל האריזהXD

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!
      האריזות החדשות של ג'ייד מהממות גם לטעמי, הם עושים יופי של עבודה במיתוג מחדש

      מחק
  5. הפלטה של ג'ייד מוצלחת ממש. גם אני אוהבת את העיצוב החדש שמשדר קצת יוקרתיות.
    לצערי יש לי ניסיון לא ממש טוב עם השלשות של בורז'ואה.
    הפלטה של גרלן יפייפיה, לקחתי את אחותה הכחלחלה והיא משמשת אותי (באופן מפתיע) לא מעט

    השבמחק
    תשובות
    1. אני זוכרת שלקחת את הכחולה של גרלן - בחירה אמיצה!
      ג'ייד רק הולכים ומשתפרים בעיני, לגמרי מגיע להם ח"ח על השקעה וביצוע.

      מחק