‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

2.4.2014

נבחרת מעודכנת

בזמן האחרון אני מאד טובה עם היצמדות לשגרת טיפוח אחת, ושימוש במוצרים לאורך זמן ארוך מבלי לקפוץ מהאחד, לשני, לאחר. גם אם יש לי שורה של מוצרים חדשים לנסות, אני לא נשברת ולא מחליפה, עד שאני מסיימת את מה שכבר פתוח. למרבה ההפתעה, דווקא כשאני נצמדת למוצר אחד, אני מסיימת אותו יותר מהר, ולאחרונה הצלחתי לסיים מקבץ בהחלט נאה של מוצרי טיפוח ואיפור. אז רגע לפני פוסט ה-Empties, נתחיל עם פוסט המוצרים ה"חדשים" שנכנסו לשגרה שלי לאחרונה, בעקבות סיומם של אחרים.

נתחיל עם מי פנים, מוצר שאני מחסלת כמו גרעינים. לא רק שמי הפנים הגליקוליים החליפו את מי הפנים הקודמים שהשתמשתי בהם וסיימתי, אלא אני אפילו כבר בבקבוק השני שלהם. הסיבה היחידה שהזמנתי שני בקבוקים מאייהרב הייתה כי הם מגיעים בכמות די קטנה, ורציתי שיהיה לי די זמן לבדוק את ההשפעה שלהם על העור, אם קיימת בכלל.
אז בקיצור ולעניין - אין השפעה. אחרי שפוסט החומצה הגליקולית זכה להצלחה כל כך היסטרית, נשאלתי שוב ושוב האם ניסיתי את המוצרים המשלימים בסדרה של מי פנים וסבון פנים המכילים גם הם חומצה בריכוז של 5%. 
החלטתי להיות בלוגרית יסודית, ולהתחיל לנסות. מי הפנים Glycolic Acid Facial Toner של Reviva Labs מיועדים כרגיל לעור בוגר או סובל מפיגמנטציה, אבל אני כאמור מתעלמת מהמיתוג הזה ומשתמשת בהם גם על העור היחסית צעיר שלי. אחרי שני בקבוקים אני יכולה להגיד שלמי הפנים האלה אין שום השפעה שהיא על העור שלי מבחינת שיפורו לטובה. כמו שהפנים שלי היו לפניהם, כך הם גם אחריהם, ואני אפילו לא מרגישה בתחושת צריבה כלשהי שאני רגילה אליה ממריחת החומצה.
אין זה אומר שמי הפנים לא טובים - הם בסדר גמור. אבל בשביל בסדר גמור אני כבר מעדיפה לקנות מי פנים גנריים שמגיעים גם בבקבוקים גדולים ומשתלמים יותר.
אם אתן מתעקשות, תוכלו למצוא אותם באייהרב תמורת 8.40$
נמשיך עם מוצרי טיפוח לפנים, ונציג סרום של Nuxe הנקרא Serum Merveillance. כמו שאתן רואות אני משתמשת בו כבר תקופה לא קצרה וגם הוא עומד בפני סיום, כך שאני באמת מדברת מניסיון. 
זה לא חדש שבקרם הלילה של נוקס לחלוטין התאהבתי, כמו גם במסיר האיפור הנפלא שלהם. לאור הניסיון הטוב שלי עם המותג, הגעתי גם אל הסרום הזה עם ציפיות. הסרום מיועד לעור עם סימני התבגרות ראשונים - גם באזור העיניים. אלוהים יודע שעם התקרבותי לגיל 30 (למה????) אני בדיוק קהל היעד של הסרום הזה. 
עכשיו תראו, בלי עין רעה טפו טפו טפו שמן מלח מים, יש לי עור טוב. אני שומרת עליו ומטפחת אותו כבר מגיל צעיר מאד, כך שאני לא יכולה להגיד שאני מבחינה בהתבגרות שלו מאז שהייתי, נניח, בת 21. אני באמת לא מרגישה שהעור שלי מזדקן, כך שגם אחרי שימוש של חודשים בסרום הזה אני לא יכולה להגיד לכאן או לכאן אם הוא מפחית סימני הזדקנות או לא. אני כן יכולה להגיד שיש לו מרקם ג'לי מאד נעים ומרגיע והוא נספג סופר מהר בעור (במיוחד מעל החומצה הגליקולית). כרגע אני משתמשת בו כסוג של "תעודת ביטוח" לעתיד לבוא, פחות כמוצר שפותר לי מצוקה ממשית.
מוצר פנים אחרון הוא מסיר איפור לעיניים ולשפתיים של קרליין, בבקבוק חדש וגדול. את מסיר האיפור הדו-פאזי הכחול שלהם אני מכירה כבר שנים ארוכות ולדעתי הוא מצויין. הבעיה היחידה היא ההיכרות שלי עם מסירי איפור מימיים (שלא על בסיס שמן) שגרמו למהפיכה בשגרת הסרת האיפור שלי וגרמו לי לסלוד מהתחושה של מסירים דו פאזיים על העיניים והפנים. 
את המסיר האיפור הוורוד של קרליין, המיועד לעור רגיש ועדין, מעולם לא ניסיתי, רק את הגרסה הכחולה הרגילה. מאד שמחתי לגלות שהמסיר הוורוד הוא הרבה יותר דומה למסירי איפור מימיים, ופחות לדו פאזיים - למרות שהוא כן דו פאזי. התבלבלתן? גם אני. אבל תנסו ותבינו. הוא מסיר איפור מצויין, למרות עדינותו, ומנקה צ'יק צ'ק מסקרות, צלליות ושפתונים עמידים. מומלץ ומשתלם!
חזרנו ל-Nuxe, והפעם עם מוצר לגוף. קרם ידיים Reve De Miel (טרנד של נוקס - לתת למוצרים שמות שאני לא יכולה לבטא) הוא שילוב של דבש, שמן חמניות, ויטמין E ותמציות שמנים אחרות. מה שאני אוהבת אצל נוקס, שרשימת הרכיבים של המוצרים שלהם תמיד מכילה כמה שיותר תמציות טבעית וטובות, וכמה שפחות חומרים מזיקים ומלאכותיים. חלק מהרכיבים הראשונים ברשימה של הקרם הזה הם שמן קוקוס, אבוקדו, שקדים, שמנים מאגוזים שונים, דבש ועוד כל טוב הארץ. 
לקרם עצמו יש ריח דבש ברור והוא מוצלח מאד. מאז שהתחלתי להשתמש בו אני מבחינה בשיפור במצב הקיוטיקלס שלי, והידיים עצמן מרגישות מאד נעימות. מצד שני - זה לא קרם זול וכבר פגשתי קרמים זולים יותר לידיים שעשו עבודה לא פחות טובה. בא לכן להשקיע? לכו על זה ולא תתאכזבו, אבל זה ממש לא פריט חובה בכל בית.
נסיים עם רעיון למתנה לחג, שקיבלתי בעצמי ושמחתי להשתמש בה כמו ילדה קטנה. 
כשזה מגיע למתנות, לא קשה לקנות אותי - תנו לי סט טיפוח ארוז יפה ואני שמחה. עד כמה שהמוצרים האלה בדרך כלל מיותרים (לא חסרים לי קרמים לידיים, לגוף וסבוני רחצה בבית...), זה תמיד כיף לקבל את המתנות הארוזות יפה האלה, בריחות שלא הייתי מנסה לבד ובגדלים חמודים. אני אוהבת מוצרים שארוזים יפה, אני אוהבת מוצרים מוקטנים ואני אוהבת מוצרי טיפוח - אין כאן מקום לטעות!
מבין רשתות הטיפוח ה"מתמחות" (כמו ללין, בודי שופ וכו'), סבון היא הרשת האהובה עליי בזכות מיתוג מוצלח ומוצרים שבדרך כלל מצליחים לקלוע. קיבלתי לסקירה סט חגים לנערות, ולדעתי זה אחלה של דבר להביא לנערות צעירות או צעירות ברוחן כשי סימלי לחג. קרם ידים, ג'ל רחצה וקרם גוף ארוזים בתוך קופסת קרטון מתוקה, מעוצבת ואיכותית שהיה לי חבל לזרוק לפח. 
הריח עצמו מאד ילדותי וסכריני, אבל איכשהו הצליח דווקא להתחבב עליי והכנסתי את כל המוצרים לשימוש קבוע. הקרמים קלילים ולא מזיקים ובסך הכל מדובר בחוויית שימוש נעימה לעין, לאף ולמגע. 

וכעת לילה והגיע הזמן ללכת להתקלח עם ג'ל הרחצה של סבון, להסיר איפור עם המסיר של קרליין, למרוח סרום של נוקס, ולהתמרח בקרם גוף Candy Blossom של סבון. הנה לכן, קיבלתן הצצה לתוכניות הערב שלי... ;-)

אם יש לכן המלצות למוצרי טיפוח שניסיתן ואהבתן לאחרונה, אשמח לשמוע אותן!

גילוי נאות: Careline, Sabon, Nuxe

8 תגובות:

  1. מי הפנים האלו בדיוק בדרכם אלי, ודווקא בגלל ההתלהבות שלך מהחומצה. באסוש!

    השבמחק
    תשובות
    1. תראי, כמי פנים הם לא נוראיים, אני בטוחה שעדיין תשתמשי בהם. פשוט לא ראיתי את הבנפיט הגדול של היותם מכילי חומצה...

      מחק
  2. מעניין מה שאת אומרת על המסיר של קרליין יכול להיות אופציה נחמדה לניסוי כי גם אני מאד אוהבת את הנוזליים ולא השומניים...ולגבי הקופסא של סבון היא באמת מקסימה לא לזרוק! למצוא לה שימוש/בית חם :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. שווה לנסות את המסיר! הוא לא בדיוק מיימי לגמרי כמו המסירים האהובים מסוג ביודרמה וכו', אבל הוא נותן פייט זול לא רע :-)
      את הקופסא נתתי לאחיינית שלי והיא שמחה איתה מאד!

      מחק
  3. המסיר של קרליין בהחלט מרענן בנוף המסירים הכחולים... והערכה מתוקה מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יכולה להשתמש יותר במסירים הכחולים מאז שהתמכרתי למסירי המים, כך שטוב שיש גרסא אחרת זולה בשטח :-)

      מחק
  4. מסכימה איתך לגבי מי הפנים של רביבה. לא עשו עליי שום רושם, ולנוקס יש מוצרים מעולים! אין מוצר שלהם שניסיתי ולא אהבתי. גם הסרום הזה מצויין.

    השבמחק
    תשובות
    1. בינתיים כמוך גם אני נהנת מכל מוצר של נוקס שאני מנסה. קשה להאמין שעד לאחרונה התעלמתי מהמותג הזה לגמרי!

      מחק