‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.12.2013

טסתי טיילתי קניתי - USA HAUL

זה לא סוד שבמהלך חודש אוקטובר טסתי לשבועיים לארה"ב. ארזתי סוודרים, כובע עם פונפון, צעיף ורשימת קניות אין סופית לחברים, מכרים וסתם אנשים שנתקלו בי ברחוב ושמעו שאני טסה לארה"ב ומה שכחתי בבית? את רשימת הקניות האישית שלי כמובן.
איכשהו הצלחתי להסתדר גם בלעדיה ולקנות אי אילו דברים והיה מאד נחמד. אבל מאז חזרתי ארצה, חיי אינם חיים. אפילו בבידוק הבטחוני בשדה התעופה כבר שאלו אותי פחות שאלות על מה שהבאתי איתי במזוודות. חולות קניות קטנות שכמותכן! כמה מכן שמכירות אותי היטב אפילו כתבו לי שאתן יודעות שאני סולדת מאד מפוסטים בסגנון HAUL קניות, אבל אתן בכל זאת מתחננות שאפרסם אחד כזה על הקניות בארה"ב. אז גם אני חושבת שקניות בחו"ל חורגות מהכלל של אנטי-HAUL, ובסך הכל אני רוצה שתהנו כאן ושיהיה לכן כיף, ולכן מיהרתי לצלם את ערימת הקניות שלי.
כמובן שמרוב לחץ לפרסם את הפוסט ולעמוד בציפיות של כולן, היו לי אין ספור תקלות בצילום, נאלצתי לצלם אותו בזמן של היום כשיש תאורה גרועה, התריסים של החלונות בחדר משתקפים פה ושם ובסוף גם המצלמה מתה והייתי צריכה לצלם הכל מחדש באייפד ושם צילמתי הכל תחת ההגדרות הלא נכונות. מה שמוכיח שהחיפזון הוא ללא ספק מהשטן, אבל המשמעות של צילום מחדש היא שתצטרכו לחכות עד לאמצע השבוע הבא, ואני פשוט לא אוכל להמשיך לעמוד בלחץ הציפייה הזה.
אז תסלחו לי על התמונות הפאקקטה, העיקר ערימות המוצרים!
אני הראשונה להודות שערימת הקניות שלי לא ענקית (חוץ מאיפור קניתי גם עוד אי אילו דברים, כמו הר של בגדים ונעליים), אבל בהחלט מדובר בלא מעט מוצרים, כך שנחלק אותם לקטגוריות.

טיפוח

הכי מעט מהקניות שלי והמוצרים הכי "פינוקיים" שיכולתי למצוא. אם יש משהו שאני לא צריכה זה מוצרי טיפוח ויש לי הרים שלהם בבית. לכן לא ממש הייתי צריכה שום דבר, ופשוט בחרתי לפי הריח והחשק.
מ-Bath & Body Works בחרתי 3 קרם גוף מוקטנים שהיו שלושתם ב-5 דולר. הריחות הם מסדרת החורף  במהדורה מוגבלת ולקחתי את כל הריחות בסדרה חוץ מהמנטה והקראנברי שהיו פחות לטעמי: Merry Marshmallow Kiss, Winter Candy Apple, Vanilla Bean Noel. חוץ מזה קניתי גם קרם ידיים מסדרת החורף בניחוח Fresh Sparkling Snow כי הוא היה ליד הקופה ב-5 דולר וכי אני חלשת אופי. אגב, לשאלתי איפה כל קולקציות הפאמפקין והקינמון המפורסות של עונת הסתיו והחורף, גיחכו עליי המוכרים בחנות ויידעו אותי שהקולקציות האלה אזלו מזמן מהחנויות. בוז!
מ-Target שלפתי קרם גוף של Sonia Kashuk בריח מהמם של Purple Seductia. הוא עלה 9 דולר ואני קצת כועסת על עצמי שלא לקחתי גם את הבושם מהסדרה.
בספורה נכנעתי לזוג קרם ידיים של Bliss מסדרת High Intensity, שוב כי זה היה במבצע קופה ואני חלשת אופי וכו'. אין לי מושג איך הם מריחים כי שניהם עדיין סגורים ואני חושבת שביחד הם עלו 10 דולר.

מייקאפים
ברשימת הקניות שלי היה רק מייקאפ אחד, ואותו גם רכשתי.
Colorstay Whipped של Revlon כבר נמצא הרבה זמן בוויש-ליסט שלי וסופסוף ניכסתי אותו לעצמי. קניתי אותו ב-CVS עבור 16 דולר.
חוץ ממנו סיקרן אותי גם המייקאפ Magic Nude החדש של Loreal, אז רכשתי גם אותו ב-13.50 דולר אצל Duane Reade.

סמקים
לא הרבה ורק דראגסטור ואת שניהם קניתי ברשת הדראגסטור הניו-יורקית Duane Read.
סומק של Wet&Wild בגוון Heather Silk שעלה לי 3 דולר, וסומק אפוי Dolce Pink של Milani שעלה 7.50 דולר.
אגב האריזות של הסמקים של מילאני הפתיעו אותי לרעה. מה זו המסורבלות הזאת?

צלליות
גם צלליות לא קניתי הרבה, כי אני באוברדוז מטורף של צלליות בבית, כך שלא הרגשתי צורך להוסיף עוד. מה גם שקניית הצלליות הגדולה שלי הייתה אמורה להיות פלטה גדולה של LORAC, מה שבסוף לא יצא לפועל מסיבות שאינן תלויות בי. עוד על כך בהמשך.
סופסוף הנחתי את ידיי החמדניות על פלטה Comfort Zone של Wet&Wild והיא עלתה לי אני לא זוכרת כמה.
ללוריאל יש ליין שלם של מוצרים שלא נמכר בכלל בארץ, ושם אפשר למצוא את הצלליות הכי טובות ואיכותיות של המותג מליין Hip Studio Secrets, כך שניכסתי לי גם דואו נחמד ומעניין בגוון Mystical. קניתי אותה ב-Rite Aid ואני לא זוכרת כמה עלה.

עפרונות עיניים/צלליות סטיק
כיוון שהאובססיה שלי לאיפור המבוסס על מוצרי קרם רק הולכת ומעמיקה, הקפדתי להצטייד גם בארה"ב במוצרים שעונים לקטגוריה. נתחיל מזול אל היקר.
עיפרון Jumbo Eye Pencil המפורסם של Nyx בגוון Milk, ומצאתי אותו אך ורק ב-Target עבור 4.50 דולר.
עיפרון Shadow Eyez של מילאני בגוון Champagne Toast והוא עלה לי 7.50 דולר.
אחרון חביב הוא היהלום שבכתר - עיפרון Caviar Stick של Laura Mericer בגוון Amethyst והוא עלה לי, שומו שמיים, 26 דולר.

שפתונים/מוצרי שפתיים
שמים לב שבמחלקה הזו קצת התפרעתי?
מהרגע שראיתי את השפתון הזה באחד הסרטונים של אמילי ידעתי שהוא חייב להיות שלי. אני מדברת כמובן על Berry Ready מסדרת Color Whisper של Maybelline. התכשיט הזה עלה לי 6.50 דולר.
אחריו הייתי חייבת להצטייד ב-Just Bitten Kissable צ'אביס של רבלון בגוונים Smitten, Charm, Darling. אחד מהם עלה לי 5.25 דולר ב-50% הנחה ב-CVS, השני עלה לי 1.50 בהנחה עוד יותר מטורפת ברייט אייד ועל השלישי שילמתי מחיר מלא של 10 דולר בערך.
עוד מרבלון הצטיידתי בליפ באטר הרביעי לאוסף בגוון Pink Lemonade והוא עלה 6 דולר.
נקפוץ אל לוריאל, משם לקחתי את הליפגלוס/סטיין בגוון Rose on and one ובעלות של 11 דולר. יקר מאד, אבל תיכף נכנס לעניין המחירים.
ה-Butter Gloss של ניקס קיבל כל כך הרבה באזז ברשת שהחלטתי לתת גם לו צ'אנס וקניתי את הגוון Merengue ועבור 5 דולר זה בהחלט לא נזק נורא כל כך.
אחרון חביב הוא תוחם שפתיים של Jordana בגוון Rock N' Rose שעלה לי 2.50 דולר וגם אותו קניתי בהמלצתה של אמילי.

פודרות
אני צריכה 2 פודרות חדשות ואני צריכה שתיים שיהיו ממש טובות, ולכן עליהן הוצאתי את עיקר תקציב היוקרה שלי בספורה.
הראשונה היא פודרה לכל הפנים Ready Touch Up Veil של Bare Minerals. עד כה כל מוצר של בייר מינרלס שניסיתי היה פשוט מעולה, ככה שגם על הפודרה אני סומכת בעיניים עצומות. היא עלתה לי 22 דולר ולקחתי את הגוון השקוף Translucent.
הפודרה הטובה השניה שחיפשתי היא לקיבוע קונסילר מתחת לעיניים מבלי ליצור עיגולים אפרוריים ודוחים. החלטתי ללכת על בטוח עם מוצר שקיבל המון ביקורות טובות - Secret Brightening Powder של לורה מרסייה. היא עלתה לי 24 דולר ואני מקוה לטוב.

ציפורניים
יש לי ווידוי קטן - יש לי פוביה מנסיעה במטוסים עם לקים במזוודות. אחרי תאונה מצערת מאד שקרתה לי עם מייבש לק שלא עמד בלחץ אויר שבמטוס, אני קצת חוששת מקניות של לקים בחו"ל, או מלקחת איתי לקים לנסיעה.
בכל זאת לא עמדתי בפיתוי ועשיתי כמה רכישות קטנות שבעיקר היו זולות מאד כדי לא להצטער יותר מידי אם יתפוצץ לי לק יקר.
סט 4 מיני לקים של Orly בצבעים מושלמים לסתיו/חורף והוא עלה לי רק 7 דולר ב-Marshalls (חנות נהדרת!!). בדיעבד אני מצטערת שלא לקחתי בעוד גוונים שהיו שם.
מייבש לק ולק חום של NYC שעלו לי גרושים. את הלק כבר הספקתן לראות בפעולה בפינת לק לשבת.
לק גליטר Ritzy של רבלון שהיה במחיר מגוחך של דולר ברייט אייד. נחטף כמובן.

ערכות
למרות שטירוף ערכות הכריסמס בדיוק היה בעיצומו בספורה ובכל החנויות היו ערימות של ערכות חג, אני מודה שאף אחת מהערכות השנה לא עשתה לי את זה. אחרי שבשנה שעברה התייסרתי בלבטים איזו ערכה לקנות, ובסוף קניתי את אחת הערכות השוות שיש של מוצרי סומק, ברונזר והיילייט - השנה השילובים לא היו קורצים ומשתלמים מספיק עבורי.
את קניית הערכות עשיתי דווקא באאוטלט של Nordstrom, שם מצאתי ערכות כריסמס מהשנה שעברה במחירים מצחיקים.
דואו ליפגלוס ולק של Butter London שכולם דיברו עליהם בשנה שעברה עלו לי 11.97 דולר, במקום המחיר המקורי של 19 דולר. נחמד!
הערכה הנחמדה באמת היא See and be Seen של Anastasia שעלתה לי 16.97 דולר עבור דואו צלליות, שני גלוסים וג'ל לגבות, כל זה במקום 44 דולר שהיה המחיר המקורי. את כל הערכה קניתי בשביל ג'ל הגבות המהולל של אנסטסיה, שרק עבורו הייתי מוכנה לשלם את המחיר הזה, כך שקיבלתי עוד כמה מוצרי בונוס על הדרך. לא רע!

דוגמיות
לא קיבלתי כמעט אף דוגמית כי לא עשיתי קניות בבתי הכולבו הגדולים, ובספורה לא טרחתי לבקש את העזרה של אף אחת מהדיילות. הדוגמית היחידה שקיבלתי היא בושם של Tocca שקיבלתי כי צברתי 100 נקודות זכות בספורה.

לסיום אני רוצה לחלוק אתכן כמה מסקנות וטיפים לקניות בארה"ב.
  • קניות במדינת ניו-יורק ובמנהטן בפרט - כדאי לקחת בחשבון שבמדינת ניו יורק נהוג מס קניה שמתווסף למחיר של מוצר רק בשלב בו משלמים עליו בקופה, כך שהכל מתייקר. מנהטן בפרט יקרה מאד, ובין היתר גם רשת הדראגסטור Duane Read, שם קניתי מוצרי דראגסטור במחירים הרבה יותר מידי גבוהים. מצד שני, לא תמיד יש את ההזדמנות לקפוץ לניו ג'רזי השכנה או ליסוע לקניונים ב-Upstate ניו יורק ולבצע שם קניות נטולות מס ונטולות יוקר מחייה, כך שאם אין ברירה אין ברירה.
  • טארגט/אולטה - מי שתחפש סניף של טארגט או אולטה במנהטן בפרט ובניו יורק בכלל, אכזבה צפויה לה. הסניפים שלהם בסיטי נמצאים הרחק במעמקי הארלם וקווינס, לא אזורים שבא לכן לכתת לשם רגליים רק בשביל פלטת איפור. במנהטן תראו בכל פינה ספורה, ממש בכל פינה. לכן כדאי מאד לעשות חקר מותגים ולדעת מראש איזה מותגים ניתן למצוא איפה ומה הרשתות שיהיו זמינות לכן מבחינת מרחקים ונגישות. בכלל, יש לא מעט מותגים שיהיה לכן קשה למצוא במנהטן, כמו למשל ניקס או ELF.
  • טסטרים - אין טסטרים של מצרי דראגסטור, זה לא ישראל עם טסטרים בכל סטנד של מותג עממי. זו אחת הסיבות שלא קניתי עוד צלליות קרם קולור טאטו של מייבלין או עוד שפתונים וסמקים. כשאין טסטרים, קצת יורד החשק לקנות על בליינד. מה גם שהרבה פעמים הלקוחות הופכים מוצרים למכירה לטסטרים וכל אחד פותח לעצמו מוצר לניסיון ולא נותר מוצר נקי לקנות. קצת מבאס.
  • אכזבות - אין לי הרבה אכזבות מהקניות של הנסיעה הזו. אני כן מצטערת שלא קניתי נרות קטנים במבצע שהיו בבאת' אנד בודי וורקס, אבל הייתי בכזו פארנויה מלהיות בעודף משקל בטיסה חזרה שלא העזתי. בסוף הייתי במינוס של 3 קילו, כך שיכולתי בשקט להוסיף..... אני גם קצת מצטערת שלא קניתי את המייקאפ החדש של קאבר גירל שמקבל תשבוחות מכל פינה, וגם עוד גוונים של הג'אמבו עיפרון של ניקס שהתגלה כמעולה. לא נורא, תמיד יש את איביי/הפעם הבאה!
  • אבל ללא ספק האכזבה הגדולה ביותר היא פלטה PRO של Lorac. היא הייתה בראש רשימת הקניות שלי והגעתי בכוונה מלאה לחזור איתה הביתה. מה חבל שגיליתי שספורה כבר אינם מוכרים את המותג בסניפים אלא רק אונליין, ושאין להשיג אותה בכל ניו-יורק, אלא אם כן אני רוצה לכתת רגליים לכל מיני מקומות נידחים. בסוף חזרתי בלעדיה הביתה ואמנם לא קרה שום אסון, אבל זה עדיין מצער.
  • עומס - החנויות במנהטן עמוסות. מאד. מאד מאד אפילו. אני סובלת ממחסום שופינג כשיש עמוס גדול של אנשים בחנות ופשוט לא הצלחתי להתרכז בטירוף שהתרחש במחלקות הקוסמטיקה של בתי כלבו גדולים כמו Macy's. גם סניפים רבים של ספורה במנהטן היו עמוסים עד כדי שיגעון ופשוט ברחתי מהם כל עוד נפשי בי. לכן גם לא יצא לי להתפתות יותר מידי למוצרי יוקרה, כי החוויה הרגישה לי כמו מחסן אחד גדול ופשוט נמלטתי משם. 
  • מועדוני לקוחות - לרוב הרשתות בארה"ב יש מועדוני לקוחות חינמיים ומשתלמים במיוחד, ואפילו אין בעיה להצטרף אליהם גם אם אתם לא מתגוררים שם באופן קבוע. הכי קל להצטרף אונ-ליין מהארץ ולהגיע לשם כבר עם ההצטרפות מוכנה, וככה תוכלו להנות מהנחות, קופונים ומבצעים בלעדיים לחברי מועדון. רשתות ששווה להצטרף אליהן הן ספורה, CVS ו-Daune Read. 
ולסיום - הפתעה קטנה!
אני עורכת Giveaway קטן ובין המשתתפות תוגרל חבילת פרסים סימלית הכוללת 2 ליפסגלוסים של Anastasia Beverly Hills, גלוס של Butter London וקרם ידיים מוקטן של Bliss.
הסיבה היחידה לחגיגה היא שאתן פשוט מקסימות ואני רוצה להגיד לכן תודה ולפנק אתכן במשהו קטן. תודה על לכל מי שחשבו עליי כשהייתי בחו"ל ושלחו לי הודעות פרטיות עם טיפים לקניות ואפילו שאתן מתגעגעות אליי ולעדכונים השוטפים שלי בעמוד ובבלוג, תודה לכל מי שהיה לה מספיק אכפת לחכות בסבלנות לפוסט הקניות, ובכלל תודה על התמיכה המתמשכת שלכן בי, בבלוג ובתכנים שאני מעלה כאן. אתן מאד יקרות לליבי!
מה צריך לעשות כדי להשתתף בהגרלה?
1. להיות חברים רשומים של הבלוג כמובן (באמצעות גוגל או Blog Lovin. הקישורים מצד שמאל בראש העמוד)
2. לכתוב לי תגובה לפוסט כדי שאוכל לדעת מי אתן ומה אתן. אתן יכולות לכתוב מה שמתחשק לכן!
3. נקודות בונוס יינתנו למי שתירשם, או שכבר רשומה, לקבלת עדכונים במייל.
4. עוד נקודת בונוס תינתן למי שתשתף את הפוסט באמצעות הפייסבוק שלה. אל תשכחו לשלוח לי לינק לשיתוף!
ההגרלה תרוץ למשך שבוע ימים עד ה-16.12.13 ובין המשתתפות תוגרל חבילת הפרס. אני מבטיחה לפנק את הזוכה עם עוד כמה הפתעות חוץ מהפרסים בתמונה :-)

זהו בנות, עד כאן הפוסט שכל כך ציפיתן לו כולל ההפתעה הקטנה בסיומו. שתפו אותי עם חוויות הקניות שלכן בארה"ב אם יש לכן כאלה, או כיתבו לי מה דעתכן על הרכישות שעשיתי.

ובהצלחה לכל המשתתפות בהגרלה!

*******הזוכה בהגרלה היא שרון כץ! נא ליצור איתי קשר במהלך 24 השעות הקרובות*******

33 תגובות:

  1. מקנאה! זה כל מה שיש לי להגיד לך!
    ;-)

    השבמחק
  2. תתחדשי!!
    איזה כיף לרכוש בארה"ב גוונים שטרם הגיעו לארץ, ואולי גם לא יגיעו..
    מקנאה :)

    השבמחק
  3. ואוו! שופינג בארה"ב נשמע חלומי!
    אני חייבת להודות שהקניות שלך די מאופקות... אני רואה את עצמי יוצאת עם הרבה יותר פריטים!
    תתחדשי, מקווה שנהנית מאוד בטיול! :)

    השבמחק
  4. אחפה מצאת ג׳ורדנה?! חיפשתי בכל מקום
    טארגט יש בהארלם (נסיעה קצרה של אוטובוס) לאלף יש חנות בדאונטאון (שוב נסיעה קצרה) וניקס יש בחנות בשם ריקיס. אבל כל זה לפעם הבאה שלך שם((;

    השבמחק
    תשובות
    1. היה ג'ורדנה באחד מהדואיין ריד שביקרתי בהם על ברודוויי.
      בגדול לא הגעתי שם כדי לעשות שופינג, ככה שלא היה טעם להשקיע זמן ומאמץ בנסיעות ברחבי העיר כדי למצוא טארגטים וניקס. מה שמצאתי איפה שהייתי - חטפתי. בכל מקרה נראה לי שלכל מטרה של שופינג עדיף לקפוץ לניו ג'רזי השכנה, בניו יורק הכל יקר יותר.

      מחק
  5. וואוו איזה שלל!
    אשמח להשתתף בgiveaway
    יש עוד נקודה לי ?כי עשיתי את כל הרשימה :)

    השבמחק
  6. תתחדשי על הכל!
    מחכה לסקירה של המייק אפ של לוריאל, כבר הרבה זמן מתלבטת אם להזמין אותו.
    קרמי גוף מבושמים הם הפטיש הגדול שלי בכל נסיעה לחו"ל וגם אני תמיד חוששת שיהיה לי משקל עודף :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מרגישה כאילו בארץ כל הקרמים מריחים לי אותו הדבר, וקר בחו"ל פתאום הכל מריח נהדר! מן הפרעה שכזו P-:

      מחק
  7. נשמע שעשית כיף והקניות גם שוות!
    טיפ קטן להבא, נכון שאין טסטרים, אבל גם אין שום בעיה להחזיר מוצר פתוח אם הגוון לא טוב.
    מדיניות החזרת המוצרים האמריקאית מאוד נוחה!
    ברוכה השבה :)

    השבמחק
  8. וואי, כמה "ממתקים"! איזה כיף לחזור עם שלל כזה. עשית לי חשק לכמה דברים - אשמח לקרוא התרשמות מהפודרות בעתיד!

    השבמחק
  9. חייבת לומר שהתחלתי לחכות לפוסט הזה מיד עם נחיתתך בניו-יורק :) קנית מוצרים יאמיים ואני מאחלת לך שתתענגי על כל אחד מהם. מבין כולם הכי מסקרן אותי לשמוע את חוות דעתך על המייקאפ החדש יחסית של לוריאל. שתהיה "נחיתה רכה"!

    השבמחק
    תשובות
    1. ידעתי שהציפיות לפוסט HAUL ירקיעו שחקים ברגע שאגלה להיכן אני נוסעת ;-)

      מחק
  10. איזה יופי של פוסט! מעורר קנאה....

    איך לא קנית כלום מ- the body shop??

    השבמחק
  11. עשית חשק לטוס לחול .. רק בשביל כל הקניות האלה :)
    ותודה רבה על ה-GIVEAWAY ...:)

    השבמחק
  12. היי,
    הפוסט מקסים והמוצרים נשמעים נהדר.
    ההגרלה נשמעת שווה במיוחד ואשמח מאוד להשתתף בה.

    נרשמתי לבלוג דרך גוגל, ואני כבר רשומה לקבלת עדכונים במייל מזמן: tink19@walla.co.il
    כמובן שגם עשיתי שיתוף בפייסבוק

    קישור לשיתוף בפייסבוק: https://www.facebook.com/naama.shalom.1/posts/10152122604113729


    המשך יום חמים ונעים,
    נעמה

    השבמחק
  13. פוסט מקסים כרגיל!
    והמוצרים נראים מעולה!
    תתחדשי :))))

    אני רשומה לבלוג כבר מלא זמן וגם בפייס ומקבלת עדכונים למייל anat.dubov@gmail.com

    המשך יומקסים :)

    השבמחק
  14. כולי קנאה על הטיול והקניות,

    השבמחק
  15. איזה כיף לך שטיילת בארה"ב וגם על כל השופינג! תתחדשי:)
    אשמח להשתתף בהגרלה.

    השבמחק
  16. תתחדשי אני ממש מחכה לפןסט על מוצרים של לורה מרסייה בעיקר הפודרה. תהני עם הקרם ידים של בליס הוא מעולה וממש נספג מהר. אני מחזיקה בתיק באופן קבוע.

    השבמחק
  17. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  18. היי אשמח להשתתף בהגרלה עוקבת חדשה ומיוחדת :-)
    נעים מאוד שמי אורטל מכלוף (כאן טולי)
    הפוסט מקסים והמוצרים עוד יותר:-)
    ההגרלה נשמעת מיוחדת ואשמח מאוד להשתתף בה.

    נרשמתי לבלוג ואני כבר רשומה לקבלת עדכונים toli2006@walla.com
    כמובן שגם עשיתי שיתוף בפייסבוק

    קישור לשיתוף בפייסבוק: https://www.facebook.com/profile.php?id=773303531&fref=ts
    בהצלחה :-)

    השבמחק
  19. בגוגל רשומה כבר מזמן, אבל יאללה נוסיף גם במייל :-)

    פוסט מקסים, ובניגוד לפוסטים אחרים על קניות- לגמרי בטוב טעם ובלי להגזים ולקנות ערמות על ערמות של מוצרים!
    תתחדשי :-)

    השבמחק
  20. היי!
    עוקבת דרך גוגל וגם נרשמתי לקבלת עדכונים למייל (לא מזיק).
    אוהבת את הבלוג שלך מאוד!(!!!) בעלי קצת פחות... :)
    אשמח להשתתף בהגרלה :)
    אהבתי את הקניות המחושבות, נורא קל להתפזר בחו"ל...

    השבמחק
    תשובות
    1. היי שרון,
      את הזוכה בהגרלה!!! צרי איתי קשר בפרטי בהקדם האפשרי :-)

      מחק
  21. וואי וואי! אילו רכישות שוות, ממש קשה שלא להזיל ריר ;)
    לצערי, טרם יצא לי להגיע לארה"ב.. אולי בעתיד..

    השבמחק
  22. אז ככה אני עוקבת אחר הבלוג עם המייל inbalelihav@gmail.com אבל המייל שלי בו אני משתמשת ומקבלת עדכונים מהבלוג הוא inbalelihav@walla.com שיתפתי את ההגרלה בפייסבוק וזה הלינק: https://www.facebook.com/inbal.elihav
    ולסיום מקווה שנהנית בארה"ב, וגם אני שם עוד 3 חודשים עם בעלי לירח דבש!!! וכשאני רואה את הקניות שלך מארה"ב כבר מתחשק לי גם לנסוע :) שיהיה לי בהצלחה :)

    השבמחק
  23. כבר מזמן מנויה לדוא״ל, ואיזה כייף לי. מגלה מוצרי טיפוח שלא הכרתי ורצה לקנות אותם כמו ילדה קטנה :)
    תודה!

    השבמחק
  24. כמה קנאה!! המוצרים נראים מדהימים...
    אשמח להשתתף בהגרלה (:

    השבמחק
  25. הלכתי להרים את הלסת.
    קניות מעולות, על אף שהרשימה נשארה בבית, נראה כי קנית באמת בחוכמה.
    תתחדשי ותהני מהכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, איכשהו הצלחתי למצוא מה לקנות גם בלי רשימה. ממש פלא D-:
      תודה!

      מחק
  26. אוי איזה כיף זה להיות בחו"ל, לטייל ולחזור עם מלאמלא דברים חדשים וכיפיים! במיוחד כשאת חלקם לא ניתן להשיג בארץ :)
    תתחדשי! מקווה שתהני המון מכל המוצרים המגניבים
    (אני קוראת כאן כבר המון המון זמן, למרות שרק לאחרונה נרשמתי כמנויה... מאוד אוהבת לקרוא את הביקורות שלך, נשמעות לי מאוד אמינות ואמיתיות!).

    השבמחק
  27. קניות ממש ממש שוות!!! תתחדשי על הכל! יש כל כך הרבה דברים שכיף לנסות מקרוב ומשתלם לקנות בארה"ב. חברה שלי היתה אמורה לנסוע לארה"ב ובדצמבר ותיכננתי כבר "להפיל" עליה רשימה מספורה, טארגט וכו'..יקח עוד זמן עד שאני אסע שוב לארה"ב אבל כשמישהי מהחברות תסע אפנה אותה לפוסט הזה בהחלט.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! עוד לא הספקתי אפילו לנסות את הכל כמו שצריך, זה כיף לא להתנפל על הכל בבת אחת אלא לעשות "שופינג" באוסף ולהוציא דברים חדשים מידי פעם :-)

      מחק