‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

22.12.2013

מתייבשים ומתמרחים

אני לא באמת אהיה בלוגרית ששווה משהו, אם לא אפרסם את הפוסט המסורתי לחורף בנושא קרם לחות לגוף. 
גם מי שסולדת מקרמים מהסוג הזה בקיץ, בדרך כלל נכנעת להם בחורף, כשהעור שלנו סובל קצת יותר מנזקי היובש החורפיים. עוד לפני החורף עצמו, עונות המעבר עושות בדרך כלל רק רע לגוף שלי, כשמתחילים שינויי הטמפרטורה הקיצוניים ואחוזי הלחות צונחים מהגבהים הדביקים של הקיץ. אז בעוד שבקיץ אני ממשיכה עם מסורת ההתמרחות אחרי כל מקלחת מכוח ההרגל והרצון להריח טוב, בחורף זה כבר נהייה צורך קיומי. כך קורה שאוסף הקרמים שלי גודל משמעותית בעונה הזו, אבל לזכותי ייאמר שאת כולם אני מסיימת עד סוף העונה.
נתחיל דבר דבר ונחלק אותם לקטגוריות, כמו שאני אוהבת:

סוס העבודה

לא משנה איזה קרמים ריחניים אחרים אני אצרף לאוסף במהלך העונה, קרם עבה ואמין אחד לפחות יקדים את כל השאר. בין אם זה הקרמים מסדרת ה-Effective Care של ד"ר פישר (שאולי שינתה את שמה לאחרונה), או הסדרה הוורודה/ירוקה של ווישי, או כמו השנה - קרם מועשר של ניבאה, איזשהו קרם "לא סקסי" אחד יהיה שם כדי לעשות את העבודה המלוכלכת. עם הגרביונים והמכנסיים העבים של החורף העור שלי יכול להפוך למשופשף ומגורה תוך זמן קצר, ובלי קרם ממש טוב אני אהיה אבודה.
את הקרם Essentially Enriched של Nivea הזמנתי מאייהרב והוא מעולה. הוא עבה ועשיר, אין לו ריח יוצא דופן והוא בעצם הגרסה בבקבוק של הקרם המפורסם שלהם בצנצנות הפח. הוא מעביר כמעט כל גירוי ויובש תוך לילה ומשאיר את העור רך ונעים. אמנם הוא לא נספג תוך שניות, והוא לא חלקלק למריחה, אבל את העבודה הוא יודע לעשות כמו שצריך. 
הקרמים של ניבאה תמיד היו חביבים עליי, איפה שלא תיתקלו בהם אני ממליצה לנסות.

הקליל והזמין
קרם Hydra Express של Garnier הוא המוצר המושלם למי שמחפשת בדיוק את ההיפך מהקרם של ניבאה. אין בו שום זר לכבדות או מרקם עבה, אלא הוא קרם-ג'ל קליל ומיימי שנספג מאד מהר בעור. יש לו ניחוח עדין של אפרסקים, ולמרות המרקם המטעה הוא מצליח לעשות את העבודה כמו שצריך.
אני יודעת שיש כאלה שלא מסוגלות לסבול את ההרגשה של קרם לחות עבה על העור גם בחורף, וחייבות משהו שייספג כמה שיותר מהר. עבורן הקרם הזה מושלם, כי הוא באמת מאד קליל ותוך כמה שניות לא מותיר זכר על העור. בשבילי זה יותר קרם קיץ מאשר קרם חורף (גם כי הפורמולה שלו מרגישה קרירה ומרעננת על העור), כי בחורף אני דווקא אוהבת את ההרגשה של הקרמים העבים והעשירים יותר על העור. מצד שני, הוא מצויין כשרוצים להתלבש מהר ואין דבר מרגיז יותר מגרביונים שנתקעים על הירכיים כי הרגליים מלאות בקרם דביק. עם הקרם הזה - מורחים ושוכחים ובכל זאת לא סובלים מיובש.

הקרם הריחני מחו"ל
את הקרם הזה פגשתן בפוסט הקניות שלי בארה"ב, שם נתקלתי בו כחלק מסדרה שלמה של מוצרי טיפוח לגוף של Sonia Kashuk. בחרתי את הקרם בניחוח Purple Seductia, ולו רק כי הזכיר לי מעט את הריח של קרם הגוף Womanity האלוהי של טיירי מוגלייר, רק בגרסה מתועשת יותר. 
זה מסוג הקרמים שהוא יותר בשביל היופי מאשר האופי. אני משתמשת בו כמעט אך ורק בשביל הריח כשאני רוצה שקרם הגוף שלי יהיה דומיננטי יותר מהבושם, ופחות עבור תכונות הלחות המפליגות שלו. לא שהוא רע, הוא בהחלט קרם טוב מהסוג שאינו עשיר או דליל מידי, אבל הריח שלו פשוט כל כך חזק שלא תמיד מתחשק לי להפגיז איתו. חוץ מזה, אם כבר מדברים על יופי, האריזה שלו מהממת בעיני עבור קרם דראגסטור.
מזכרות ריחניות מחו"ל זה תמיד נחמד, למרות שאם תחפרו באי-ביי תצליחו למצוא את המוצרים מהסדרה הזו אם כי במחירים מופקעים.

ההפתעה הטובה
לאמא שלי יש תחביב, והוא לעשות שופינג מציאות בפרפומריות עירוניות. בעוד שאני כבר לגמרי חונכתי לעשות את כל שופינג הקוסמטיקה שלי בסופר-פארם, אמא שלי היא מהדור הישן שדווקא מעדיפה לבקר בחנויות פרפומריה מהסוג הישן והטוב שאפשר למצוא ברחובות העיר. שם תמצאו כל מיני מותגים שלא תמיד מגיעים אל רשתות הפארם הגדולות, ולאו דווקא כי מדובר במוצרים רעים.
אם יש משהו שאמא שלי אוהבת במיוחד, זה צנצנות של קרמים לגוף ולפנים. בעוד שאני לגמרי מהדור המודרני שרוצה הכל בבקבוק עם משאבה עכשיו ומיד, אמא שלי דווקא מעדיפה שכל הטיפוח שלה יגיע בצנצנת, כנראה מכוח הרגל של שנים. באחד השיטוטים האחרונים שלה היא קנתה לי צנצנת קרם לחות אבוקדו של Sea of Spa, מותג שמעולם לא שמעתי עליו.
מה אגיד לכן? קרם מצויין. אמנם יש לו גוון ירוק ומעט מרתיע, אבל כאן נגמר הדימיון לאבוקדו. הניחוח שלו מאד נעים ולא משתלט, הוא קליל למריחה, נספג היטב בעור ומותיר אותו בתחושה רגועה. הוא מכיל כל מיני שמנים נחמדים כמו שמן זית ושמן חוחובה ומבוסס על חמאת שיאה (שטובה לעור הגוף, פחות לעור הפנים). מה שכן, שמן אבוקדו לא ממש נמצא בראש רשימת המרכיבים (או בכלל), כך שלא ברור לי הקשר לפרי הטעים מלבד הצבע הירוק..... חוץ מזה שיש משהו מענג בצורה מטרידה בטבילת האצבעות בגיגית של קרם רך וריחני.
עוד כמה יתרונות - תוצרת הארץ, לא יקר (משהו כמו 25 שקלים לצנצנת גדולה) ואפשר להיות בטוחים שהוא נקי מניסויים בבעלי חיים. הידד לתוצרת כחול לבן ולמתנות מאמא!

החמודים והמתוקים
עוד מזכרת מהטיול בארה"ב - קרמים לגוף בריחות של מהדורת החורף המוגבלת Holiday Traditions של Bath & Body Works. את הקטנים האלה אספתי בדיל מטורף של 3 ב-5 דולר, והם באמת מאד משמחים וחמודים. 
Vanilla Bean Noel כשמו כן הוא - קרם בניחוח וניל מתקתק ומנחם, ריח שגורם לך לרצות לרוץ ולנשנש פרוסת עוגה או שלוש בליווי כוס שוקו חם. 
Merry Marshmallow Kiss לא מריח בכלל דומה למרשמלו, אלא מתקתק וסכריני אבל לא בצורה נוראית מידי. אני שמחה שקניתי ממנו בקבוק קטן, זה יספיק לי בדיוק לכמות השימושים עד שיימאס לי מהריח הזה.
Winter Candy Apple הוא האהוב עליי בחבורה ומריח כמו תפוחים מסוכרים, אבל גם הכי עדין מהשלושה. 
בכולם התכונה האהובה עליי היא שאם מורחים אותם על הגוף לפני השינה, בבוקר המיטה והפיג'מה שלכן עדיין ידיפו ניחוח מתקתק וחמים, יתרון שלצערי לא ממש מסייע במשימת היקיצה והיציאה מהמיטה החמה למדבריות הקפור, הקרויות גם "הרצפה של חדר השינה". מבחינת מרקם הם מהסוג שעל גבול המרקם המיימי והם נוחים מאד למריחה. מבחינת לחות הם לא רעים, אבל הם לא התשובה לעור היבש ממש.
כמו כל דבר מארה"ב, גם את הקרמים האלה לא יהיה לכן פשוט למצוא ובטח לא במחיר שאני קניתי אותם. אתן יכולות לנסות לחפש דילים באי-ביי, או להזמין מהאתר Bath & Beauty הישראלי. 

סיימתי את הפוסט בדיוק בזמן לפני מקלחת הערב שלי, ולאחריה אתמרח בקרם לחות. רוצות לנחש איזה מהם אבחר להשתמש בו הפעם? ;-)

ספרו לי מה חשוב לכן יותר בקרם גוף - הריח, המרקם או כושר הלחות?

גילוי נאות: Garnier

14 תגובות:

  1. אני מודה , אני נשלטת ע"י הריח , אח"כ האריזה , ובסוף הלחות. שיטחיות זה כאן! :P

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, כאן זה בדיוק המקום להודות בחולשות האלה כי כולנו סובלות מהן! D-:

      מחק
  2. גם אני מאוד אוהבת קרמים לגוף גם בקיץ גם בחורף ,אחרי כל מקלחת ,אני מאלה שאוהבות שהקרם נספג מהר אין לי סבלנות לחכות ולהמתין חח

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם אוהבת קרמים בכל עונה, אבל לא מפריע לי שלפעמים לוקח להם יותר זמן להיספג :-)

      מחק
  3. גם אני כמוך, אוהבת קרמים קלילים בקיץ (או בכלל לא) ובחורף אוהבת את הכבדים והחמאתיים... לחות חשובה מאוד וגם הריח..שיהיה פרשי או פירותי!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. עם ריחות פירותיים יש לי בד"כ בעיה, לעיתים רחוקות הם באמת קולעים למטרה מבלי להיות מלאכותיים או סכריניים מידי. אבל ריחות פרשים אני אוהבת תמיד!

      מחק
  4. קרמים יאמיים!
    אני חושבת שהקרם של גרנייה ממש יתאים לי לפי התיאור.
    האריזה של סוניה ממש עושה לי את זה, אבל ריחות מאוד דומיננטים פחות מתאימים לי.
    הקרם אבוקדו נשמע נפלא, אני אחפש אותו באזור.

    השבמחק
    תשובות
    1. ממליצה מאד על קרם האבוקדו! אם תמצאי אותו אל תהססי :-)

      מחק
  5. היי, האם יש לך איזשהו קשר עסקי לחנות שמוכרת מוצרי bath and body בישראל?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מכירה חנות, אבל אפשר לקנות באתר הישראלי באת' אנד ביוטי

      http://bathandbeauty.co.il/snew.php?s=%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%A1%D7%9E%D7%A1

      מחק
    2. אני מתכוונת לחנות האינטרנטית, לאתר שהפנית אליו, את בעלת החנות? או קשורה אליהם באופן עסקי כלשהו? פשוט ראיתי שאת מנהלת להם את דף הפייסבוק, אם אני לא טועה

      מחק
    3. אני לא בעלת החנות ואין לי שום קשר עסקי אל האתר.

      מחק
  6. הדבר שהכי חשוב לי בקרמים הוא שמדובר בחברות שלא עושות ניסויים על בעלי חיים. אחרי זה חשוב לי המרקם והריח, וכמובן גם שיספקו לחות לעור ויסייעו בטיפול ביובש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אז קרם האבוקדו מושלם עבורך כי הוא מיוצר בארץ :-) גם באת' אנד בודי וורקס נקיים. לגבי השאר אני לא לגמרי בטוחה...

      מחק