‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

16.12.2013

החבילה הגיעה - מהדורה רביעית

היוש חברות!
חזרתן לפוסט נוסף במהדורת "החבילה הגיעה", במסגרתה אתן מציצות לחבילות שאני מקבלת מהאתר iHerb ממש ברגע הפתיחה שלהן.
הפעם מדובר בחבילה שהיא לא כל כך עדכנית, אלא הגיעה עוד לפני שטסתי לחופשה שלי בארה"ב. לא הספקתי להעלות את הפוסט לפני כן, אז הנה הוא מגיע עכשיו. מה שכן, כיוון שהחבילה הגיעה מזמן וכבר הספקתי להתנסות עם חלק מהמוצרים, אני יודעת להגיד פחות או יותר אם הם שווים רכישה. מצד שני, זה ממש לא הולך להיות פוסט סקירה, אלא אני אגיד בקצרה (ממש) אם לקנות או לא ונשאיר אתכן עם טעם של עוד לקראת הסקירה המלאה....
עכשיו תראו, אני יודעת שהתמונות מחרידות. טרם הצלחתי להגיע לסידור שיאפשר לי גם לצלם תמונות נורמליות לבלוג וגם לעבוד לפרנסתי, שעון החורף וכל הג'אז הזה. בינתיים אני מתנסה עם כל מיני שיטות צילום אומנותיות שונות שאולי יחפו על כך שהכל מצולם בחושך מוחלט, אז היו סבלניות. בסוף נגיע לפורמט המושלם!

הפעם באמתחתנו חבילה די מכובדת עם הזמנה של כמה מוצרים גדולים ויקרים. מי שזוכרת, בחודש שעבר היה מבצע כפול של משלוח חינם בהזמנות מעל 40$ ו-10% הנחה על הזמנות מעל 60$, אז כבר ניצלתי את ההזדמנות להזמין כמה דברים נחוצים ונחוצים פחות.
נתחיל עם המוצר שהכי צריך, ובמקרה גם היה הכי כבד. כל חורף אני חייבת שיהיה לי באוסף לפחות קרם גוף אחד מאד עשיר ו"כבד" שאני אוכל לסמוך עליו שיציל אותי מאפיזודות של יובש עונתי. את הקרמים של ניוואה אני אוהבת אבל בארץ הם קצת יקרים, אז מה יכול להיות יותר נחמד מלהזמין את הבקבוק הענקי הזה במחיר זול יותר? מדובר בגרסה העשירה במיוחד - Essentially Enriched, יש גם מגוון של מרקמים "קלילים" יותר.
לרכוש או לוותר? לרכוש, לאוהבות הז'אנר.
עוד מוצר שהיה הכרחי לרכישה הוא מסיר איפור. את מסיר האיפור Chamomile & Green Tea של Earth Science קניתי בהמלצתה החמה של תמר וכבר אני יכולה להגיד לכן שאני לא מצטערת. הוא קצת קטן (רק 118 מ"ל), אבל עבור המחיר המגוחך הוא בטח שווה את המאמץ והכסף. 
לרכוש או לוותר? לגמרי לרכוש.
המוצר הבא כבר נמצא בנוהל של כמעט כל הזמנה - החומצה הגליקולית 10%. אני לא נפרדת ממנה ולא לוקחת צ'אנסים שאני אתקע בלי גיבוי, כך שהיא נכנסת כמעט לכל חבילה שאני מזמינה משם. 
לרכוש או לוותר? קצרה היריעה. הציצו בפוסט הסקירה המפורט שלי לגביה אם אתן עדיין לא יודעות במה מדובר.
בהמשך ישיר לחומצה ולפוסט שכתבתי עליה, הזמנתי את מי הפנים מהסדרה הגליקולית. חלק מהתגובות שקיבלתי לפוסט שאלו את דעתי על המוצרים המשלימים מהסדרה - סבון הפנים ומי הפנים, ולא ידעתי מה לענות כי לא ניסיתי אותם. כיוון שהרגשתי קצת מבויישת על החור בהשכלה, החלטתי להתחיל את הניסוי עם מי הפנים. בינתיים הספקתי להזמין גם אותם שוב, פשוט כדי שאוכל לנסות אותם לאורך תקופה ארוכה. מהניסיון שלי עם מוצרים חומצתיים לוקח להם קצת זמן להתחיל להשפיע.
לרכוש או לוותר? עדיין מוקדם לומר.
כאן אנחנו כבר גולשים לאזור הדמדומים של מוצרים שחיי לא בהכרח היו תלויים בהם, אלא הוזמנו יותר כגחמה. לאחרונה נכנס לאתר מותג איפור טבעוני חדש בשם Emani שמתומחר די ביוקר (בהשוואה למוצרי איירהב אחרים, כן?) והייתי סקרנית לנסות. הזמנתי צללית Hybrid Cream בגוון Requiem. המרקם הנרמז מהשם שלה עניין אותי, ואכן מדובר במשהו קצת שונה שעדיין לא לגמרי הסקתי לגביו מסקנות. בינתיים החלטתי להזמין מהם גם סומק כדי לגבש דיעה קצת יותר מבוססת על המותג והאם הוא מצדיק את תג המחיר.
לרכוש או לוותר? טרם הוחלט.
גולשים לאזור הדמדומים של קניות לא נחוצות אמרתי? כאן זה כבר הידרדרות שלמה. במסגרת הקמפיין שלי לרכוש ולנסות כל מברשת של Real Techniques, בין אם אני צריכה אותן או לא, קניתי את המהדורה המוגבלת של המברשות הלבנות. הקונץ כאן הוא שמקבלים 2 מברשות פנים ומברשת עיניים על בסיס סיבי דואו-פייבר. מה יש לומר? לא גרוייסע מציאה.
לרכוש או לוותר? לוותר בלב שקט.
עוד מברשות? עוד ועוד. הפעם זה סט העיניים שסופסוף החלטתי לתת לו צ'אנס. מקבלים 5 מברשות במחיר מאד משתלם ועכשיו רק נותר לבדוק אם כולן באמת שימושיות ויעילות. מסקנות יגיעו בהמשך, עדיין לא הספקתי לשחק איתן מספיק.
לרכוש או לוותר? טרם הוחלט.
מוצרים אחרונים! ואלה כבר הצ'ופרים החינמיים שקיבלתי עם החבילה. האחד בחרתי - ליפ באלם, השני אייהרב בחרו עבורי. את הליפ באלם בניחוח רימון של Sierra Bees בחרתי מעמוד ה-Freebies. הוא קליל ונחמד והניחוח לא מעיק.
לרכוש או לוותר? למה לרכוש, אם אפשר בחינם?
עד כאן רכישות! מצד אחד חבילה עם כמה מוצרים הכרחיים, מצד שני עוד כמה מוצרים מעניינים אך כנראה מיותרים שהצטרפו על הדרך. זה ככל הנראה דפוס ההזמנות הקבוע שלי באתר.....

תמו דיווחינו להערב, ואם ניסיתן את אחד המוצרים שקניתי כאן אנא כיתבו לי מה דעתכן עליהם!


רשימת הקניות המלאה:

עושים קנייה ראשונה באתר? היכנסו דרך הלינק הזה, או הקלידו קופון WIW422 כדי להנות מהנחה של 10$-5$ בקניה ראשונה.


10 תגובות:

  1. אני מחכה לסקירה יותר מעמיקה של הצללית והסומק שיגיע במהרה בימנו. בנתיים תרגישי חופשי לשחרר לנו איזה סווצ'.. מסקרן מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. בזמן שאת מחכה לסקירה, אני מחכה לסומק! עם הצללית אני צריכה עדיין לשחק קצת....

      מחק
  2. אני מאוד אוהבת את הפוסטים מהסוג הזה, ואת תמיד מצליחה להכיר לי מותגים חדשים באייהרב. הוריי לנו!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני מכירה מותגים חדשים דרך פוסטים של בלוגריות אחרות על אייהרב, כולנו נהנות אחת מהשנייה ;-)

      מחק
  3. אוהבת להציץ לחבילות של בלוגריות אחרות.
    ובהזדמנות זו - מזדהה עם דוגיית הצילום לחלוטין!
    דווקא תמונות הפנים שלך באינסטגרם יוצאות טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כי אני מצלמת אותן כשיש לי זמן בבוקר, אבל לצערי זה לא תמיד קורה ובטח שאין לי זמן לצלם פוסטים שלמים :-(

      מחק
  4. תתחדשי על הכל!
    גם אני עשיתי הזמנה חדשה (בעיקר בגלל שנגמרה לי החומצה).
    הסטים נראים מעולה (הסגול שימושי בחלקו עבורי, ועדיין משתלם למדי).
    האריזה של אמאני מעלפת!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני תמיד מזמינה תגבורים של חומצות, אני נלחצת רק מהמחשבה להיות בלי לכמה ימים!

      מחק
  5. אני חושבת שדווקא התמונות יצאו טוב, אומנותיות כאלה :)
    מחכה לסקירה של EMANI

    השבמחק
    תשובות
    1. הו, תודה! לפחות התמונות קולעות למטרה האומנותית :-)

      מחק