‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

13.9.2013

לק לשבת - Silly But Sensible

האמת היא שלא תכננתי לפרסם פוסט "לק לשבת" היום, כי זה הרגיש לי קצת לא שייך ליום הכיפורים. אבל בבוקר מרחתי לק חדש שבדיוק השבוע נחת על שולחני באדיבות היח"צ, אז כבר ניצלתי את ההזדמנות לצלם אותו. ואם צילמתי את הלק לשבת, לא אפרסם פוסט? בוודאי שאפרסם.

זו ההתנסות הראשונה שלי עם הלקים החדשים של Seche. אני מכירה את המותג היטב דרך Seche-Vite, מייבש הלק האגדי, אבל לקים של ממש לא ניסיתי. 
הגוון הזה לקוח היישר מקולקציית הסתיו ויש לו את השם הטיפשון אך ההגיוני - Silly But Sensible. הפורמולה שלו משובחת וגם מתייבשת במהירות. בגדול, אין צורך בטופ מייבש עבור הלקים מהסדרה הזו. אם מתעצלים אפשר להסתפק אפילו בשכבה אחת, כיוון שהלק אטום מאד כבר ממריחה ראשונית.
כיוון שהוא מתייבש מהר, הפורמולה נהיית קצת דביקה אם מתעסקים איתה יותר מידי, כדאי להקפיד על מריחה חלקה ואחידה כדי לא ליצור בלאגנים. המברשת נוחה ודקיקה, כל חובבות המברשות הדקות ישמחו מאד לעבוד איתה והיא מאפשרת להגיע לתוצאת מדוייקות ומריחה ממש עד גבול הקיוטיקלס.
הגוון עצמו הוא גוון סתווי מושלם - חלודה חמימה עם תת גוון כתמתם שמזכירה לי עלי שלכת. חוץ מההקשר הסתווי, הגוון הזה גם מזכיר לי מאד גוונים שהיו פופולריים בניינטיז. סוג של רטרו סתווי.
בסך הכל, אני מרוצה מהלק. האיכות לא מאכזבת ובהתאם לרמת הציפיות שהיו לי מהשימוש במייבש המצויין שלהם. רק המחיר והנגישות קצת מרגיזים - 50 ש"ח אצל מכונים קוסמטיים. לעומת המייבש שזמין לרכישה זולה און-ליין, את סדרת הלקים שלהם אני מתקשה למצוא כך שאין חלופות קנייה אחרות הידועות לי. אם מצאתן, אנא ידעו!

בהזדמנות זו, אני רוצה לאחל לכל קוראותי גמר חתימה טובה, צום קל לכל הצמים ושתהייה שנה נפלאה ומתוקה!

גילוי נאות: Seche

21 תגובות:

  1. היי מערכת התגובות שלך חזרה! מזל טוב! :)

    אפשר לקנות לקים שלהם בביוטיג'וינט. המחיר סביר רק אם עושים הזמנה גדולה, אחרת דמי המשלוח מייקרים מאוד את העסק
    http://beautyjoint.com/seche-fast-dry-one-coat-nail-polish-lacquer?keyword=seche

    השבמחק
    תשובות
    1. כן!!! נס יום הכיפורים ;)
      תודה על הטיפ! אל ביוטיג'וינט אני בד"כ לא פונה בגלל העניין של דמי משלוח, אני בד"כ לא מזמינה יותר מלק אחד בהזמנה. אבל למי שרוצה כמה זה יכול לצאת משתלם :)

      מחק
    2. רציתי להגיב לך בפוסט הקודם אבל שם זה עדיין לא הסתדר אז אני אשאל פה אם זה בסדר מבחינתך :)

      רציתי לנסות מייקאפ של בורז'ואה אבל ראיתי בתמונות שלך שהמייקאפ הכי בהיר שלהם ממש כהה בהשוואה ל150 (שזה הגוון שלי בקולורסטיי)
      הוא יושב לך בסדר על הפנים? לא נראה מסכתי מדי?

      מחק
    3. הוא כהה יותר, אבל הוא יושב לי בסדר. אני מטשטשת אותו היטב בגבולות. הוא יעבוד עלייך רק אם את צהובה, אחרת זה יהיה מאד גבולי.

      מחק
    4. באסה, אז נראה לי שאוותר... אני די נייטרלית אבל יש לי קצת אדמומיות בפנים אז כנראה שהוא לא יתאים לי
      תודה על התשובה :)

      מחק
    5. בכיף :-) למייקאפים של בורז'ואה יש בעיה שהם צהובים מאד. לי זה מתאים, אבל יש רבות אחרות שלא. באמת חבל, רובם נפלאים!

      מחק
  2. הכל נשמע טוב ויפה... אבל סלחי לי- למרות כל תיאורי הצבע המפתים שלך זה עדיין נראה לי כתום, וזה לא חיובי...

    השבמחק
    תשובות
    1. לא אוהבת כתום?? למה? כתום זה נחמד, כתום זה משמח, כתום זה סתיו!

      מחק
  3. לק ממש יפה. מזכיר לי לק אחרת שהראת פה פעם של צ'יינה גלייז נדמה לי

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לך זיכרון טוב, גם לי הוא הזכיר מיד את DESERT SUN של צ'יינה. בפועל הלק של צ'יינה גלייז יותר בהיר ממנו ופחות כתמתם, אבל הם בהחלט מאותה משפחה.

      מחק
  4. גוון סתווי מקסים. מזכיר לי דלעת חמימה.
    ללקה יש גוון שלפחות עפ״י התמונה שלך נראה זהה. זול ונגיש יותר.
    אוף, הסתיו המתקרב הזה גורם לי למערבולת רגשות מעורבים (כמה דרמטי מצדי!).

    השבמחק
    תשובות
    1. ווהו, אפשר להגיב אצלך מהאייפון! הללויה :-)

      מחק
    2. כן כן, חזרנו למקורות עם מערכת התגובות הישנה והטובה. כיף לראות אותך כאן שוב! :-)
      את מתכוונת ל-39 של לאקה? גם לי הוא הזכיר אותו אבל כששלפתי אותו להשוואה של לאקה הרבה יותר בהיר וכתמתם ממנו. אבל יכול שאת מתכוונת לגוון אחר שהוא דיופ יותר מדוייק.

      מחק
  5. לפני כמה פוסטים (אני זקנה מידי בכדי לזכור כמה) הופיע כאן לק דומה, אך יותר קרמלי. חיבבתי אותו יותר.. זה קרוב, אבל לא נוגע.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה זכרון טוב יש לכן, את כבר השניה שעולה על הדימיון ל-DESERT SUN של צ'יינה גלייז. הוא קצת בהיר ממנו, כמו שאת אומרת קרמל אמיתי. הלק שכאן כהה ו"חם" יותר.

      מחק
  6. שמעתי רבות וטובות על הלקים של סש, טרם התנסתי. למרות שהמריחה שלך מושלמת, זה מסוג הצבעים שאני ממש ממש ממש לא אוהבת. מן חלודה כתומה כזו. מה שכן, זה צבע שמאוד הולם אותי באיפור העיניים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בסדר גמור גם לא לחבב את הצבע :-) אבל יש בסדרה הזו הרבה גוונים אחרים שנראה לי תאהבי יותר.

      מחק
  7. צבע מיוחד ומאוד מתאים לעונת הסתיו לדעתי. הפורמולה באמת היתה מעולה, אני מרוה מהקולקציה הזו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי עלייך את הסוואטצ' הוורוד, ניראה מעולה! מסכימה גם עם מה שכתבת על הפורמולה לגבי ציפורניים ארוכות. היא טובה, אבל דורשת עבודה מהירה ומדוייקת כדי להגיע לשכבה ראשונה אטומה ואחידה.

      מחק
  8. על אף שבבקבוק לא ממש התחברתי אליו, על הציפורניים שלך הוא ממש יפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! לפעמים יש לקים כאלה שנראים יותר טוב לבושים מאשר בבקבוק :-)

      מחק