‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

17.9.2013

התחלה נקיה - סבוני פנים

שבוע שעבר הבטחתי לכן שהחלק השני בסדרת "התחלה נקיה" יתפרסם השבוע ויעסוק בסבוני ניקוי לפנים, אז הגעתי היום כדי לקיים. 
לא נתמהמה ונתחיל מיד בסקירה של 4 תרחיצים חדשים שנכנסו לשגרת הקרצוף שלי במהלך הקיץ.

נתחיל דווקא עם הסבון היקר היחיד בחבורה. אני מבטיחה שכל שאר האופציות הרבה יותר ידידותיות לכיס. 
מוצרי Pevonia Botanica לא אכזבו אותי עד עכשיו, ולא היו הרבה סיכויים שיתחילו לאכזב דווקא עם סבון הפנים Ligne Purilys שלהם. הסבון מבטיח ניקוי עדין אך יסודי עבור עור מעורב שמן, ואכן מקיים. אין מה לעשות, הוא מרגיש כמו סבון ברמה אחת מעל סבונים סטנדרטיים בשוק, אולי בזכות הפורמולה שנקייה מ-SLS ופרבנים, אולי לאור הניחוח העדין אך היוקרתי שלו. הוא מותיר את הפנים שלי נקיות גם מאיפור כבד, והעור רך ונינוח, ולא מיובש ומעקצץ כמו שלפעמים קורה עם סבונים "קשים" מידי. 
יש לכן 198 שקלים פנויים להשקיע בסבון פנים? אל תהססו פעמיים לפני הרכישה שלו.
במעבר חד נעבור אל מותג עממיקו אהוב ומוכר - Garnier. הם השיקו לאחרונה סבון להסרת איפור בשם PureActive 2in1. גם סבון, גם מסיר איפור במוצר אחד. מה זאת אומרת? שהוא נטול בישום ומתאים גם להסרת איפור מהעיניים. זה אחד המוצרים המבריקים שיצא לי להתנסות בהם לאחרונה. מצד אחד הוא כל כך עדין על העור, נטול כל זכר לבישום או חומרים מגרים, אך מצד שני ממיס איפור אפילו את הקשה והעמיד ביותר באפס שפשופים. כשאני מאופרת באיפור מלא אני תמיד מתחילה רחיצה ראשונה עם הסבון הזה. וכן, הוא עדין על העיניים בדיוק כמו שמובטח. אחרי השימוש בו בקושי יש לי שאריות מסקרה להסיר עם מסיר איפור ייעודי. אחרי שאני מסירה איתו את האיפור, אני ממשיכה לרחיצה שניה עם אחד מסבוני הפנים שיוזכרו בפוסט הזה, או פילינג כלשהו לפי הצורך, ומרגישה את העור שלי הכי צח ונקי שיש. מומלץ!
אולי תזכרו שאת הסבון Thoroughly Clean של Desert Essence כבר הזכרתי כאן בפוסט קודם, אבל לא יכולתי לכתוב פוסט על סבוני פנים מבלי לתת אזכור נוסף של כבוד למוצר הזה. כבר כשכתבתי עליו לראשונה בחורף, צפיתי שהיעילות האמיתית שלו תתגלה דווקא בקיץ, ולא טעיתי. גיליתי את הסבון הזה "מחדש" במהלך הקיץ האחרון והוא היה נפלא עבור עור הקיץ הבעייתי שלי. מדובר בפורמולה מיימית לגמרי אשר הופכת לסבון במגע עם העור. הוא לא ממש מקציף (נקודה לטובתו), אך מנקה בצורה הכי יסודית את העור ומסייע מאד בניטרול שמנוניות ומלחמה בפצעונים. יש לי ניחוח מאד חזק של שמן עץ התה, שהוא אחד ממרכיביו הפעילים, ולפיכך הוא גם מתאים לעור שמן עם נטייה לפגמים. הוא כן מותיר את העור מרגיש קצת "מתוח" אחרי השימוש בו, אבל לא ברמה מייבשת אלא רק מרעננת ונקייה.
אם יש לכן את אותו סוג העור כמו שלי ואתן מחפשות סבון מרענן ויעיל - קליק אל הסבון באייהרב ותודו לי אחר כך.
נסיים עם עוד מוצר של Garnier (כוכבי הפוסט!). הפעם לא מדובר בסבון "חלק", אלא בסבון פילינג. גם הוא מסדרת PureActive (המיועדת לעור שמן עם נטיה לפגמים) וקרוי ג'ל גרגרים עם פחם. כן, כך הוא קרוי, שם סקסי למוצר.
אבל מעבר לשם חסר המזל, לפילינג הזה יש רק יתרונות. נוזל ג'לי כחלחל עם חתיכות פחם שחורות, זהו פיליגנ לא מרוכז יתר על המידה ולכן נראה לי יתאים אפילו לשימוש יום יומי עבור חובבות הקרצופים. הוא מכיל חומצה סליצילית על מנת לסייע במלחמה בפגמי עור, ואיך למדנו? חומצות הן מצויינות עבור העור שלנו.
אפשר להסתכל על זה כפילינג פחם לעניות שלא שמו את ידיהן על פילינג הפחם המהולל של מאק, ואפשר להסתכל על זה ככניסה מבורכת של מוצרי פחם לשוק ההמוני. לפחם יש כל מיני סגולות נטענות לעור הפנים שאני לא ממש מומחית מספיק לעמוד על דיוקם. אני רק יודעת שהפילינג מותיר את העור שלי חלק וחף מחספוסים, וזאת מבלי לגרד ולקלף אותו יותר מידי. אהבתי גם את הניחוח שלו - מנטה חריפה, סוג ניחוח שמזכיר לי מוצרי טיפוח לגבר. 50 גוונים של ניחוחות במקלחת שלי!

בזו מסתיימת סדרת "התחלה נקייה" אשר התמקדה במוצרי ניקוי לפנים, כדי להתחיל את השנה ברגל ימין של טוהר וניקיון. אני מקווה שמצאתן לכן כמה מוצרים שעניינו אתכן, ואל תשכחו לספר לי את דעתכן על מוצרים שניסיתן וכאלה שאתן ממליצות עליהם (וגם כאלה שלא)!

שיהיה לכולם חג סוכות שמח!

גילוי נאות: Garnier, Pevonia Botanica

18 תגובות:

  1. מאז שניסיתי שני מוצרים של פבוניה בוטניקה אני לגמרי משוחדת וכל מה שינסו למכור לי שלהם- אני קונה. לא נתקלתי במוצר אחד שלהם שאפשר להגיד עליו שלא עמד בציפיות/אכזב אותי והמוצרים שהתנסתי בהם עשו לי שינוי של ממש ברמה של התאהבות בהם.

    הפילינג של גרנייר נראה מעניין, מחר בסיבוב קניות המתוכנן שלי נראה לי שאתן לו צ'אנס :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה לגבי פבוניה, המוצרים שלהם תמיד כ"כ טובים ומדוייקים שזה ממכר בצורה מסוכנת!
      מקווה שתאהבי את הפילינג :-)

      מחק
  2. אם אהבת את הנטול פראבנים וsls - הסבון של סבוקלם לעור רגיש יהיה לך מעולה. שמחה שגם את נהנית מסבון 2ב1 של גרנייה. דווקא הפחם היה לי באופן אישי קצת אגרסיבי לכל הפנים ואני משתמשת בו על האף :) הריח, לעומת זאת, ממש לא עושה לי את זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? אגרסיבי? אני מרגישה שאם זה לא מקלף ממני שכבות גיאולוגיות מדובר במוצר עדין D-:

      מחק
  3. אני לא מסוגלת להניח על עורי מוצרי מנטה למיניהם, בייחוד לא כאלה עם ריח חזק. הדזרט אסנס לעומת זאת קורץ לי בהחלט, אחרי שהתנסיתי בכמה ממוצריהם- האהוב עליי, שמפו בריח תפוח ג'ינגר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חולה על מנטה! במיוחד בשמפו, שלצערי לא ניתן להשיג בארץ. מצד שני, שמפו בריח תפוח ג'ינג'ר נשמע לא פחות טוב

      מחק
  4. אני לא יכולה להגיד שאני לגמרי מרוצה מהדסרט אסנס. הריח וההרגשה לא נעימים. הוא מנקה טוב, אבל אני לא מרגישה שהוא מונע שומניות בעור יותר מסבון לכול סוגי העור ויש לי עור מאוווד שומני. גם השפריצר שלו נהרס לי והעברתי אותו לבקבוק אחר :\ אני מעדיפה את סבון עץ התה של שביט הרבה יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בסדר גמור גם לא להסכים איתי :-) אני יכולה להבין את מי שלא תתחבר אל הניחוח כי הוא באמת מאד חזק. זו גם הסיבה שהזכרתי אותו בפוסט למרות שבד"כ אני ידועה כמי שמתעלמת מהנושא של ריחות.
      לי לא היו בעיות עם השפריצר, שורד בינתיים יופי.

      מחק
  5. ה2 ב1 נשמע מסקרן... נראה לך הוא יתאים לעור רגיל-יבש וקצת רגיש?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא חושבת שתהיה איתו בעיה, אני לא מרגישה שהוא מייבש לי את העור או משפיע איכשהו על רמת השומניות שלו.

      מחק
  6. היית ממליצה על המוצרים גם לחורף? והעור שלך הוא עור מעורב, נכון?

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי ממליצה על כל המוצרים לחורף, מלבד הסבון של דסרט אסנס. הוא היה קצת מייבש מידי עבור עור החורף שלי.
      וכן, העור שלי מעורב/שמן :-)

      מחק
  7. השילוב בין מסיר איפור לסבון מעולה לעצלניות כמוני, שלפעמים מחפפת ומשתמשת בסבון במקלחת להסיר איפור.
    אני חומדת את הדסרט אסנס מאז שהזכרת אותו.. צריכה לבנות לי סל הזמנה חדש

    השבמחק
    תשובות
    1. המסיר/סבון הזה מעולה, מומלץ מאד לעצלניות!
      אני אוהבת את הדסרט אסנס, אבל אני חושבת שאולי לקראת החורף אולי עדיף לך לדחות את הרכישה שלו. בתור סבון קיץ הוא מעולה!

      מחק
  8. איזה כיףףף המסיר של EARTH SCIENCE בדרכו אליי....

    השבמחק