‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.9.2013

עומד למבחן - Revlon Colorstay

הגיע הזמן להכיר בפיל שבחדר - היעדרותה של סקירה מפורטת על מייקאפ קולורסטיי של רבלון. איך ייתכן שאני מנהלת בלוג איפור מכובד כבר כמעט 3 שנים, ומעולם לא סקרתי את אחד מאבני היסוד של שגרת האיפור הישראלית? אז הנה לכן תשובה למה הבלוג שלי הוא לא באמת בלוג מכובד, אלא סתם בלוג של בלוגרית עצלנית ובעיקר סרבנית הייפ.
כיוון שסופסוף הגענו למעמד המרגש, נצלול ישר לעניינים:

מה? מייקאפ Colorstay לעור מעורב/שמן של Revlon
הבטחות? Wears up to 24 hours, flawless look, lightweight feel - מייקאפ עמיד במיוחד בגימור מושלם אך לא כבד.
איך? אז ככה. יש לי יחסי אהבה שנאה עם המייקאפ הזה כבר 7 שנים. נתקלתי בו לראשונה רק בתחילת קריירת האיפור שלי, ניסיתי אותו אז ושנאתי כל רגע איתו. לפני כשנה היה מבצע משתלם במיוחד במשביר, אז החלטתי לתת למייקאפ הזה צ'אנס נוסף, לא יכול להיות שנוצרה לו עדת מעריצות כל כך גדולה בלי סיבה. לא כתבתי עליו סקירה הרבה זמן לאו דווקא בגלל שאני בלוגרית עצלנית, אלא כי באמת קשה לי להחליט מה דעתי עליו. יש לו יתרונות בולטים, אבל לעומת זאת גם מספר חסרונות שווה. אז מה מחליטים? 
נתחיל עם היתרונות. כמו ההצהרה על האריזה, זהו באמת אחד המייקאפים העמידים ביותר שניסיתי. משתווה בעמידותו לדאבל וור של אסתי לאודר ודומיו. מרגע שהוא מתקבע על העור, וזה קורה מהר, הוא לא זז משם גם במזג אויר קיצון לכאן או לכאן - סופת גשמים פראית, או שרב קייצי ממית. 
הפורמולה שלו קצת סמיכה, אבל מותאמת לחלוטין לעור שמן ואינה מכילה ולו גרם של שומניות, לא מעודדת שומניות ייתר בעור ולא גורמת להופעת פצעונים. הגימור הוא מאט, אבל לא מת לגמרי. בגלל שהוא מתקבע כמו בטון מבוצר, לא חייבים לפדר מעליו וכך שומרים שהגימור יישאר לא מקומח. אני מודה שבימים קשים של קיץ אני כן מפדרת את אזור ה-T, לייתר בטחון.
הכיסוי בינוני. כן - בינוני. לא מלא, לא בינוני-מלא, לא בינוני+. קראתי הרבה סקירות על המייקאפ הזה שטענו כי הכיסוי שלו מלא, אבל לדעתי זו הטעיה. הוא מכסה בצורה בינונית פגמים על העור, וקשה לו במיוחד עם כיסוי פגמים שיש בהם גוון אדום או מרקם לא אחיד של העור. אין מצב שאני משתמשת בו ללא קונסילר, ואין מצב שהוא נותן לי כיסוי מושלם. לדאבל וור של אסתי לאודר, לדוגמה, יש כיסוי גבוה יותר לטעמי.
הוא מצטלם נפלא. רק בזכות היתרון הזה הוא הפך להיות מייקאפ האירועים הקבוע שלי. למרות שיש בו SPF, מדובר במקדם כל כך נמוך שהוא לא יוצר פלאשבאק בתמונות. 
אחרי שסיימנו עם היתרונות, נמשיך לחסרונות.
נתחיל דווקא עם החסרון שכבר לא רלוונטי. באופן מסורתי, הקולורסטיי הגיע בבקבוק ללא משאבה, מה שהיה גורם עגמת נפש רבה לכל משתמשת. ממש לאחרונה מישהו ברבלון התעורר וגילה שאנחנו בעיצומן של שנות האלפיים, והם השיקו את הגרסה החדשה ללא שינוי פורמולה אך עם משאבה חדשה דנדשה. הללויה!
לכל מי שעדיין יש סטוקים מהגרסה הישנה, אני ממליצה מאד לחטט באוסף הטיפוח שלכן. סביר להניח שתמצאו מיכל משאבתי שעומד בפני סיום, ואליו תוכלו להעביר את המייקאפ. אני שלפתי מיכל ישן של סרום שהיה מושלם ותאם בדיוק את הכמות בבקבוק של רבלון (30 מ"ל).
אז אחרי שהבעיה הזו נפתרה על ידי רבלון, נעבור לבעיות אחרות.
אין לי דרך אחרת לנסח את זה, אלא להגיד שלדעתי זה פשוט מייקאפ מיושן. נכון שהוא מאד עמיד ונכון שיש לו גימור מאט שמחזיק שעות על גבי שעות, אבל זה לא מצדיק את כל השאר.
בגלל שהפורמולה שלו לא שומנית, קצת קשה לעבוד איתה. בגלל שהוא מתקבע כל כך מהר, צריך להזדרז בטשטוש שלו. בגלל שהגימור שלו מאט, הוא ניראה מטוייח על העור ולא יושב יפה בנקבוביות. כדי להגיע איתו לתוצאות מושלמות אני מורחת אותו במהירות עם מברשת שטוחה על כל הפנים, עושה טשטוש בסיסי מהיר, ואז שולפת ספוגית איפור מעט לחה ומטשטשת לשלמות. הטכניקה הזו אמנם יוצרת גימור יפה, אבל היא מקריבה הרבה מהכיסוי וזה קצת מחטיא את המטרה. כשמתאפרים עם המייקאפ הזה אין מנוס מללקות בתסמונת "הפרצוף המאופר". זה לא המייקאפ לאיפור טבעי ולא נראה.
עוד בעיה היא חוסר ההתאמה שלו מעל מוצרי הגנה מהשמש. כל מוצר הגנה מהשמש עם SPF 30 ומעלה יוצר בעיה עבורו. הוא לא מצליח להתקבע לחלוטין ומחייב פידור, וזה חסרון משמעותי כאשר משתמשים בו בשעות היום בקיץ. 
הסוואטצ'תי לכן אותו גם לבד וגם לצד מייקאפ 123 של בורז'ואה בגוון הבהיר ביותר 51. גוון 150 Buff בקולורסטיי הוא גוון אחד מעל הגוון הבהיר ביותר (אייבורי). הגוון הבהיר ביותר הוא באמת גוון רוח רפאים וורדרדה, ולעומתו הבאף מעט צהוב וחמים יותר. הוא עדיין בהיר ונייטרלי בהרבה מהגוון הכי בהיר שיש לבורז'ואה להציע, כך שהוא יכול להיות אופציה טובה עבור הלבנבנות שבינינו אשר מתקשות למצוא מייקאפים שלא יהיו כהים או צהובים מידי. 

לסיכום: המייקאפ הזה הוא לא ממש כוס התה שלי. אני מרגישה שיש מייקאפים שיושבים יותר טוב על העור שלי ונותנים גימור יותר טבעי. נכון שהעמידות שלו לפעמים מאד שימושית עבורי, אבל אני לא בטוחה שזה מצדיק את החסרונות האחרים שלו. לכן אני חושבת שלא אקנה שוב את הגרסה הזו. אנסה אותו בגרסה לעור יבש, אשר אמורה להיות קצת פחות יבשה, ואולי הגימור יישתפר. אני מוכנה להקריב קצת מהעמידות עבור זה ואני חושבת שבחורף זה יתאים לי יותר. חבל שרבלון ישראל אינם משיקים בארץ את גרסת המוס של הקולורסטיי, אשר מגיעה בצנצנת. הפורמולה אמורה להיות משופרת והגימור מושלם. חבל מאד!
למי אני ממליצה? מי שמחפשת מייקאפ עם עמידות גבוהה, למי שיש טכניקת טשטוש מייקאפ טובה שתדע לעבוד איתו, מי שמחפשת מייקאפ אמין שמצטלם טוב לאירוע. 
למי אני לא ממליצה? למי שיש פגמים משמעותיים בעור, מי שעדיין לא לגמרי שיכללה את טכניקת הטשטוש שלה, מי שעמידות גבוהה לא חשובה לה.

עד כאן הסקירה הפושרת שלי על הקולורסטיי של רבלון. האם זה המייקאפ האהוב עליכן ובא לכן לסקול אותי באבנים? או שאולי אתן דווקא מסכימות עם דעתי? שתפו אותי!