‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

5.4.2013

לק לשבת - Sex on the Peach

"תקני לק מהסדרה החדשה של לוריאל" הם אמרו, "הם מאד עמידים" הם אמרו. 
וכל מי שאמר, גם צדק! תכירו את הלק עם השם השובב "Sex on the Peach" מס' 306 של L'oreal. זהו לק מסדרת הפורמולה כמו ג'ל החדשה, שמתיימרת להיות עמידה מאד וגם מקיימת. בפעם שעברה שמרחתי את הלק, הוא התנוסס על הציפורניים שלי 5 ימים ללא צ'יפים, עד שהסרתי אותו כי כבר נמאס לי ממנו. זה בהחלט הישג לא מבוטל בכלל, לאור העובדה שלקים ככלל לא אוהבים להיות עמידים על הציפורניים שלי. את הגוון הספציפי הזה חטפתי, כי עד עכשיו טרם מצאתי את הלק האפרסקי האהוב עליי. אני חושבת שהגוון של לוריאל הכי מתקרב לאפרסק החלום שלי ולדעתי זה צבע מנצח לפתוח איתו את האביב.
מה פחות אהבתי בלק? את הפורמולה. אמנם עמידה, אבל כדי להגיע לאטימות ואחידות מלאה הייתי צריכה למרוח 3 שכבות עבות של לק וזה מבחינתי לא כיף. יכול להיות שזו בעיה שחוזרת על עצמה רק עם הלקים הבהירים בסדרה, אבל בכל מקרה זה קצת מבאס. בקצב הזה עוד 3 מריחות והלק נגמר לי. 
זה הלק המבשר את בוא האביב, ואני לחלוטין מוכנה לקבל את פניו בגיל ובשמחה. 

וכעת להערת מערכת:
בטח שמתן לב שקצת נעדרתי מהבלוג לאחרונה. אני עוברת עכשיו תקופה שבה אני מרגישה מעט עייפות החומר וחוסר השראה לחשוב על רעיונות וליצור פוסטים חדשים. החלטתי לקחת פסק זמן לתקופה קצרה, במהלכה אני לא איעלם לגמרי מהבלוג, אלא הפוסטים יופיעו בתדירות נמוכה יותר ובהתאם למצב הרוח והחשק שלי. אני לא רוצה להגיע למצב שנמאס לי מהבלוג, ואני בטח שלא רוצה לנטוש אותו. יותר גרוע, אני לא רוצה ליצור פוסטים מתוך חובה לפרסם, מבלי שבאמת יש לי חשק להשקיע בהם כמו בדרך כלל. אז עד שיחזור לי החשק, המרץ וההשראה להמשיך ליצור את הפוסטים שאני אוהבת, הבלוג יתעדכן בתדירות מעט נמוכה יותר. אני לא נעלמת לשום מקום, אל תדאגו! אני עדיין כאן, רק על אש קטנה יותר לתקופה קצרה :-)

שתהיה לכולנו שבת שלום של טעינת מצברים ומנוחה!

19 תגובות:

  1. צבע מהמם!

    השבמחק
  2. האם שמת בייס וטופ לשיפור העמידות? והיכן נרכש וכמה עלה?, והצבע באמת מקסים :)

    השבמחק
  3. השם שלו הצחיק אותי!
    אני אוהבת את הגוון, הוא נראה ג'לי למדי... מודה שעד כה לא ניסיתי את הלקים הללו של לוריאל

    השבמחק
  4. 3 שכבות זה מאכזב מאוד וחבל כי הצבע באמת יפה!

    השבמחק
  5. בזמן האחרון אני נוטה ללכת על לקים די נועזים, אבל הצבע הזה ממש מקסים בעיניי. אחכה שתחזור לי המוזה ללקים עדינים.

    השבמחק
  6. אני בטוחה שכשהאביב סופסוף יגיע לברלין, יחזור לך החשק :-)

    השבמחק
  7. כן, זה שם בהחלט שובב ;-)

    השבמחק
  8. לי אין בעיה עם 3 שכבות, כל עוד הוא מתייבש כמו שצריך!
    יש לי משהו דומה של CND אבל נראה לי שכבר עבר זמנו מאז הפעם האחרונה שמרחי אותו...

    השבמחק
  9. אז את בהחלט בחורה עם המון סבלנות, כי אותי זה מעצבן נורא....

    השבמחק
  10. האם הוא יורד בקלות,כי מה שמפחיד אותי בפורמולות הג'ל האלה זה שפעם ניסיתי לעשות מניקור ג'ל ומאז הציפורניים שלי עברו טראומה מאותו יום אני נזהרת מאוד להשתמש בכל מה שקשור לג'ל...השאלה אם הלק הזה קל להסרה?

    השבמחק
  11. אפשר להסיר אותו כמו כל לק רגיל

    השבמחק
  12. מרחתי את הבסיס והטופ הרגילים שלי, אבל אני משתמשת בהם על כל הלקים והם לא בדיוק גורמים לעמידות כ"כ גבוהה... קניתי אותו במשביר ב-20 שח :-)

    השבמחק
  13. גוון קייצי ומקסים... והאמת שגם אין לי בעיה עם 3 שכבות. התרגלתי למרוח ככה את כל הלקים שלי

    השבמחק
  14. כל הזמן את מורחת 3 שכבות?? אני הייתי משתגעת! הלק הזה הטריף אותי....

    השבמחק
  15. הוא באמת מאוד עמיד ! מסכימה לגמרי !
    רכשתי בחורף את הסגול 609 והוא גם מהמם וגם מחזיק עליי יותר מהרבה אחרים. אטום ולא דורש יותר משתי שכבות.
    הגוון שבחרת כאן מקסים ואחד האהובים עליי בעונות החמות. אבדוק גם אותו :)

    השבמחק
  16. טוב לשמוע שהגוונים הכהים בסדרה יותר אטומים, ולא ידרשו ממני מריחה של 3 שכבות..... רק חבל שעכשיו לא העונה עבורם :-P

    השבמחק
  17. Hi there! I just wish to offer you a huge thumbs up for your great info you have here
    on this post. I will be returning to your site for more soon.


    Feel free to visit my web-site ... website

    השבמחק