‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

16.4.2013

נפרדנו כך

בפוסט שעבר סיפרתי לכן על המוצרים שאהבתי מאד לאחרונה, וכעת הגיע הזמן לחלוק איתכן את המוצרים שנהנתי מהם פחות. חשוב לי להדגיש כבר בשלב הזה, כי למרות שלא אהבתי אותם, זה לא אומר שמדובר במוצרים רעים. אבל לפעמים יש מוצרים שלא מתאימים לסוג העור שלי, להרגלי האיפור שלי או סתם לא הצלחתי להתחבר אליהם, וזה גם לגיטימי לחלוטין. לא מדובר דווקא באכזבה עמוקה ונוראה, פשוט באיפור וטיפוח ש"לא עשה לי את זה".
אז בנימה אופטימית זו, נתחיל!

באלם Milk & Honey של לייף

אני לא מסוג האנשים שמכורי ליפ באלם וגם לא נוהגת לחדש אותם לאורך היום. את טיפול הלחות לשפתיים אני בדרך כלל מורחת לפני השינה, כדי שבבוקר אוכל להנות ממריחת שפתון חלקה. ובכל זאת, אני אוהבת להיות מצויידת לפחות בליפ באלם אחד שאותו אני שומרת בתיק ובפינת העבודה, כדי להעניק לשפתיים טיפול לחות בתקופות כשיש נטייה ליובש (כמו עונות מעבר שעוברת עלינו עכשיו). לצערי, מהליפ באלם של לייף בריח חלב ודבש לא תבוא הישועה. כשקניתי אותו בחורף הוא היה ממש קשה למריחה, וגם עכשיו כשהחום קצת ריכך אותו עדיין לא נעים למרוח אותו על השפתיים וזה מרגיש כמו שכבת שעווה עבה עליהן. הוא לא מעניק שום לחות לשפתיים ולא מקל על יובש וכל השפתונים שניסיתי להניח מעליו נראו איום ונורא. אולי יש נשים שלשפתיים שלהן הוא יתאים יותר, אבל מערכת היחסים איתי כבר לא תסתיים בנשיקה.

סרום Idealia Pro של Vichy
הנה לכן מוצר שאני מצטערת שזה לא הלך בינינו. הסרום המתקן של ווישי התחיל עם הבטחה, אבל הסתיים כשהחלטתי להפסיק להשתמש בו, ותיכף תבינו למה. בסרומים מתקנים אני משתמשת כדי לתקן צלקות פצעונים ישנות, בעיקר באזור המצח, שאותן אני סוחבת מאז ימי התיכון. זה אחד הדברים שהכי מפריעים לי במצב העור שלי והייתי מאד שמחה להיפטר מהן, עם עדיפות לטיפול שלא יהיה פולשני. את הסרום של ווישי הנחתי באדיקות במשך חודש על אזור המצח, הוא קליל ונספג מהר ולא מותיר אי נעימות על העור ואפילו התחלתי להבחין בשיפור קטן במראה העור ודהייה של הסימנים. אבל לצערי אני לא יכולה להמשיך להשתמש בו, כי ביחד עם השיפור הבחנתי שהוא גורם לי לתגובה בעור של הופעת פצעונים חדשים, דווקא באזור שהם לא מופיעים בו כבר הרבה שנים. העור שלי ידוע כרגיש לכל דבר שזז בערך, כך שאי אפשר לומר שהייתי מאד מופתעת. אז מצד אחד, אולי אם הייתי מתמידה הצלקות היו נעלמות ואולי גם העור שלי היה מתרגל לחומרים הפעילים שבסרום, אבל מצד שני, כרגע לא מתחשק לי להתמודד עם זה. כיוון שככל שמזג האויר מתחמם, כך העור שלי נהייה פחות סבלני ויותר רגיש, החלטתי להניח את הסרום בצד לעת עתה, ואולי אחזור אליו בחורף הבא (הסרום מגיע באריזת משאבה אטומה, אין חשש להתחמצנות). כרגע אין אידיליה ביני ובין הסרום, אולי בפעם אחרת!

מברשות 780+781 של Bdellium Tools
המברשות של בדליום צברו לאחרונה הייפ קטן במסגרת קהילת מכורות האיפור המקומית, והחלטתי לתת להן צ'אנס. אפשר למצוא אותן באייהרב בגרושים והחלטתי לעשות הזמנה של שתי מברשות טשטוש לעיניים. אולי המחיר המאד נמוך שלהן היה אמור להיות סוג של סימן מוקדם, כי לצערי לא הצלחתי להתחבר אליהן בכלל. לדעתי, הן פשוט לא. לא מטשטשות, לא עובדות טוב עם צלליות, לא נעימות על העין, עד כדי כך שכל ניסיון איתן הוביל למפח נפש מוחלט. מברשת מס' 781 היא מברשת טשטושים "קלאסית", אבל המרחק בינה ובין טשטוש הוא גדול. היא לא "פלאפית", קשיחה מידי ולא מצליחה לטשטש שום דבר. אפשר רק להזיז קצת את הצבע מפה לשם, אבל בטח שלא ליצור מעברי צבע יפים. מברשת מס' 780 היא מברשת טשטוש עיפרון, כלומר קטנה ולכאורה דחוסה יותר, אבל חוץ מהגודל אין הבדל בינה ובין האחות הבכורה. גם איתה אני בקושי מצליחה לעבוד, קשה לי לטשטש איתה אפילו מוצרי קרם כמו תיחום עיפרון.
הבעיה עם המברשות האלה, שהן עשויות משיער סינטטי אבל לא מהסוג המתקדם כמו שאפשר למצוא אצל ריל טכניקס או סיגמה. השיער של המברשת מרגיש כמו סיבי פלסטיק של מברשות זולות לציור וזה פשוט לא מתאים לעבודה עם צלליות. אפילו עם צלליות קרם אני לא נהנת לעבוד איתן. לסיכום, וכדי למנוע ספקות - לא מומלץ!

פודרה משי של ביוטיקייר
בעברי הרחוק השתמשתי בפודרה של ביוטיקייר ולא אהבתי אותה, אבל זה היה באמת בימים הראשונים של המותג. לאחרונה שמעתי לא מעט מחמאות על הפודרה של ביוטיקייר ובעיקר שבתמורה למחיר היא עושה עבודה טובה. מכיוון שבאמת מזמן לא ניסיתי את הפודרות שלהם, ואפילו האריזה שלהן השתנתה (לרעה! האריזה החדשה מאד מסורבלת וגדולה לעומת הקומפקט השטוח הישן), החלטתי לתת צ'אנס נוסף. אז קניתי את גוון מס' 02 הבהיר ביותר (המספור שם של הגוונים משונה) במשהו כמו 12 שקלים וחזרתי שמחה וטובת לב הביתה. בפועל, התברר שזו אותה הגברת בשינוי אדרת. אותה הפודרה שאני זוכרת, לא גרוסה דק מספיק, יושבת בכבדות על העור ולא מונעת הברקות לטווח הארוך. אז נכון שבשביל 12 שקלים, זה לא אסון גדול, אבל זה עדיין בזבוז כסף מבחינתי. עדיף להשקיע קצת יותר בפודרה של מותג עממי, לא חייבים לקפוץ היישר ליוקרה, ולהנות מביצועים טובים יותר.

Luminous Silky Eyeshadow של ג'ייד
זוכרות את הסומק הנפלא מהקולקציה המוגבלת של ג'ייד? אז בעוד שאת הסומק מהקולקציה באמת מאד אהבתי, אל הצללית התחברתי קצת פחות. כאן דווקא אני לא יכולה להגיד שלא מדובר בצללית טובה, אלא פשוט מסוג הצלליות שאין לי מה לעשות איתן. מדובר בצללית אפורה כהה (Charcoal) שדווקא קרויה Black Satin מס' 54. כפי שאתן רואות בסוואטצ' זו צללית גליטר של ממש (לא שימר), עם חתיכות גליטר כסופות קטנות. אתן כבר יודעות שאני אוהבת גליטר, אבל לצלליות גליטר כהות מעולם לא הצלחתי למצוא שימוש. בד"כ אני אוהבת בסיס בהיר על העפעף ולפיכך גם גליטר בהיר, וגם כצללית לטשטש בשקע זה לא מתאים כי קשה לטשטש צלליות גליטר בצורה מוצלחת שלא תיצור בלאגן. לכן, הצללית הזו של ג'ייד לא שימושית עבורי. ניסיתי לעבוד איתה כצללית לטשטושים, אבל זה לא הסתדר בינינו, והכי טוב להניח אותה בטפיחות עדינות ולא להתעסק איתה יותר מידי. מבחינת הקולקציה, הייתי שמחה אם הצללית הייתה דומה במרקם שלה יותר לסומק הקטיפתי, אבל כנראה שאי אפשר להנות מכל העולמות. מי שמחפשת צלליות שחורות גליטריות, אולי תהנה ממנה יותר ממני. כמו שניתן לראות, פיגמנט לא חסר ורק צריך להזהר לא לפורר אותה עם המברשת יותר מידי. מצטערת חמודה, זו לא את זו אני!

אני חושבת שכאן הסתיים פוסט הקיטורים והטרוניות שלי. אני מקווה שבפוסט הבא אוכל לספר לכן על מוצרים שסיימתי לאחרונה (אם רק יסתיימו לי באמת כמה דברים...).

האם גם אתן נתקלתן לאחרונה במוצרים שלא אהבתן? והאם יש לכן דיעה שונה משלי לגבי המוצרים בפוסט? אשמח אם תשתפו אותי!

גילוי נאות: Gade, Vichy


19 תגובות:

  1. דווקא את מברשת 781 אני מאוד מחבבת. אני מניחה איתה צלליות בקפל ודווקא בגלל שהיא לא מאוד פלאפית היא מאפשרת לי הנחה מדוייקת יחסית :)
    את יתר המוצרים לא ניסיתי, אבל רובם לא ממש גורמים לי לרצות לנסות אותם.

    השבמחק
  2. מהרגע הראשון משהו שם לא היה נראה לי עם המברשות של בדליום ועכשיו בכלל אין לי מה לחפש אצלהם :P ולגבי הפודרה, אותה לא ניסיתי עדיין בעצמי אבל יש עליה כל כך הרבה ביקורות טובות, באסה :(

    השבמחק
  3. וואו , אני מופתעת לראות פה את היפייפיה המושלמת שלי! הפודרה של ביוטיקייר היא אחד המוצרים שאני באמת לא מוצאת לו תחליף .. עם הספוגית היא באמת יכולה ליצור מראה מאוד כבד ומטויח.. ניסית להניח אותה עם מברשת פודרה רחבה ופלאפית? ולחשוב שאני עוד מניחה אותה מעל דאבל וור!

    השבמחק
  4. אז זהו, שזו בדיוק הבעיה איתה. להנחה היא טובה, כי היא לא מטשטשת, אבל זו אמורה להיות מברשת טשטושים..... מהבחינה הזו היא מיותרת עבורי כי מברשות הנחה יש לי מספיק
    ואני מצטערת שהוצאתי לך את החשק לגבי כל המוצרים האחרים, אבל היי, הרגשתי שזו חובתי להזהיר :-P

    השבמחק
  5. האמת שגם אני הייתי קצת חשדנית לגבי המברשות, אבל החלטתי לתת צ'אנס. מזל שהן היו כ"כ זולות....

    השבמחק
  6. אני לא משתמשת בספוגית אף פעם כמובן, תמיד מברשת. עבורי היא פשוט לא התאימה :-)

    השבמחק
  7. היי, אל תקחי קרדיט על חוסר החשק שלי ;)
    הוא היה שם מלכתחילה :P

    השבמחק
  8. אחלה פוסט! לא יצא לי לנסות את הפודרות של ביוטיקר ועכשיו אדע שלא כדאי :)
    אני גם מתכננת על הזמנה של המברשות של דיליום, טוב לראות ממה להתרחק!

    השבמחק
  9. לדעתי באמת אין טעם להשקיע אפילו את השקלים הבודדים בפודרה של ביוטיקייר. אפשר לקנות פודרה עממית בקצת יותר כסף אבל לפחות להנות מביצועים טובים...
    המברשות של בדליום, בטח למישהי שרגילה לאיפור עיניים מטושטש היטב - מיותרות!

    השבמחק
  10. הו סופסוף עוד מישהי שמוצאת את הפודרה של ביוטיקר כבדה , באמת מלא בנות עפות עליה ולא הבנתי מדוע ... היא פשוט נהפכת לי על העור לגיר סלאש קמח מבריק אחרי שעה גג :) מתה על ביוטיקר אבל הפודרה הזאת היא ממש ל-א לעור מעורב או שמן :( המברשות האלו של בדיליום מוששו גם על ידי אצל חברה שרכשה וגם אני לא הבנתי על מה ההייפ - הרגישו לי ניילוניות ואני גם ממש שונאת את הירוק הזה של השערות :) תודה על הסקירה , צריך גם לדעת ממה להמנע :)

    השבמחק
  11. תודה על הפוסט!
    בקשר למברשות של בדליום- יש לי אותן והן אכן לא מברשות טשטוש. לעומת זאת מאותה סדרה ירוקה יש את מברשת 785 שהיא מושלמת לטשטוש צלליות. יכולה בכיף להתחרות במברשות טשטוש של מאק לדעתי.
    בעניין הפודרה של ביוטיקייר- היא באמת כבדה מידי בתור פודרה. אני משתמשת בה בתור מייקאפ פודרה. והיא דווקא דיי עמידה עליי.

    השבמחק
  12. ובכן לגמרי חסכת לי עם המברשות, התלבטתי לגביהן אם אני צריכה או לא- וחסכת לי.
    הפודרה הזו- גם אני לא מבינה את ההייפ סביבה, ממש ממש לא מתאימה לי.

    השבמחק
  13. לא הפתעת אותי עם הבחירות שלך האמת. אנסה דווקא להמליץ על דברים שאהבתי מכל מוצר שציינת - מטורפת על באלמים של ג'ק בלאק לשפתיים, עד כדי כך שאפילו הבעל התמכר אליהם לאחרונה. יש בבדליום מברשת טשטוש דו פייברית מעולה אבל בגדול 217 היא הכי טובה שאהבתי עד עכשיו. בפודרה אין על בלוט בשבילי. כקורקטור לסימנים אני משתמשת בסרום מעולה שמצאתי באיהרב. ובצלליות שחורות אני אפילו לא נוגעת למען האמת :/

    השבמחק
  14. מסכימה לגבי הפודרה, לא ברור לי ההייפ לגביה...
    המברשות - להתרחק! די חשדתי בהן מלכתחילה והן לחלוטין לא הצליחו להפתיע לטובה.

    השבמחק
  15. בבקשה :-)
    אולי בעתיד אנסה מברשות אחרות של בדליום (לפי מה שראיתי יש להם כל מיני סדרות) אבל בינתיים יצא לי כל החשק....

    השבמחק
  16. שמחה שהצלחתי לחסוך לך כמה שקלים :-)

    השבמחק
  17. אני מעריצה של קארמקס למוצרי באלם, הכי זול והכי טוב!
    בצלליות שחורות אני משתמשת רק בצלליות מאט לתיחומים, כך שגם שחורה וגם גליטרית - לחלוטין מיותר עבורי..

    השבמחק
  18. העניין עם המברשות מאוד מאכזב..
    ודווקא הצללית של ג'ייד נראת לי סופר שימושית!

    השבמחק
  19. אם יש לך שימוש לצלליות גליטר אפורות כהות - אז כן. כצללית היא לא רעה :-)

    השבמחק