‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

21.4.2013

שישים אני מדברת אלייך

מי שחיה במערה, כנראה לא יודעת שהעונה החדשה של סדרת המופת Mad Men החלה. השנה היא 1968 ואירוע בסדר גודל בינלאומי אשר עיצב את פני האנושות והעתיד התרחש באותה שנה - חתונת ההורים שלי! חוץ מזה, היו גם אירועים שוליים אחרים כמו רצח מרתין לות'ר קינג ובובי קנדי, הידרדרות הלחימה בוויטנאם לכדי אינסוף קורבנות אמריקאים, פרסום אלבום המופת הפיסכדלי "סרג'נט פפר" של הביטלס, צ'כוסלובקיה מצטרפת בכפייה לרוסיה הקומוניסטית ועוד אירועים מדיניים ותרבותיים חשובים. 
אבל אותנו השיעור ההיסטורי לא מעניין, כי לנו יש איפור! בהתאם לרוח התקופה, גם האיפור בסדרה מתחיל להתעצב בהתאם לאופנה המשתנה, ואני כולי התרגשות. השארנו הרחק מאחור את הסגנון הקלאסי של שנות החמישים המאוחרות, והדמויות הנשיות כבר לא דבקות רק בליפסטיק אדום ושיער גרייס קלי. אמנם מייגן היא דמות שנויה במחלוקת (אני במחנה בטי דרייפר לנצח), אבל מבחינה אופנתית היא הדמות המתקדמת והמעיזה ביותר ושווה לעקוב אחרי ההופעות שלה.
גם אני החלטתי לפני כמה שבועות לנסות את ידי באיפור בהשראת סיקסטיז ולראות מה ייצא, והמוצרים שהשתמשתי בהם לפניכן.

התחלתי עם העיניים, שהן דווקא היו החלק הפשוט ביותר. בסיקסטיז אין משחקים של טשטושי צלליות, אלא משחקי אור וצל חדים בלבד, כלומר גוון בהיר על העפעף וגוון קונטראסטי כהה בכפל. בחרתי בצללית אפויה מס' 17, תכולה בהירה, של בורז'ואה להניח על כל העפעף. מי ששמעה צללית תכולה והתחלחלה - אל בהלה. גם לי יש רתיעה ארוכת שנים מהגוון הזה באיפור, אבל כשמשתמשים בו רק כשטיפת צבע עדינה לדעתי זה יכול להחמיא מאד. הצללית לא אטומה, אלא זו צללית הארה בגוון תכלכל שמעניקה רמז של צבע על העפעפיים. למרות שהיא עדינה, היא בולטת על העפעף, פותחת ומאירה אותו. אני כן אציין שעל בנות כהות עור ממני היא כנראה תבלוט פחות.
רוצות הקבלה מ-Mad Men? בפרק מס' 3 של העונה החדשה, פגי מתהדרת בצללית זהה בדיוק!
אחרי שסיימתי עם העפעף טשטשתי בתוך קו הקפל בלבד צללית אפורה כהה, כדי להעניק צורה. לא משכתי את הטשטוש כלפי חוץ או למעלה, כדי לא ליצור מראה "תחפושתי" מידי, בכל זאת הופעתי עם האיפור הזה ליום עבודה במשרד....
מרחתי עיפרון לבן על קו המים התחתון כדי לפתוח את העיניים עוד יותר וסיימתי עם אייליינר נוזלי חד והרבה מסקרה מעבה ומדגישה, כדי לחפות על ריסים שלא הדבקתי.
כל מי שמבינה דבר וחצי דבר באיפור שנות השישים תזדעזע מהשפתון שבחרתי. שנות השישים היו עם כל הפוקוס על העיניים, בליווי שפתיים ניודיות ורגועות. אבל אני הרגשתי שחסר לי קצת דרמה ופוקוס באיפור, כי לא הלכתי עד הסוף עם ריסים מלאכותיים מוגזמים וטשטוש קפל מודגש ולכן החלטתי לפצות על כך עם גוון בולט שלא ניתן לפספס על השפתיים.
בחרתי בשפתון במרקם מאט, שהרגיש לי יותר נכון לתקופה, בגוון וורוד כמעט ניאוני שיעצור מכוניות. השפתון הוא מסדרת Moisturity Luminous Matte של ג'ייד ושם הגוון הוא Captivity מס' 102. שפתוני מאט אף פעם לא סלחניים לבעלות שפתיים יבשות, והשפתון הזה לא יוצא דופן. אם אין לכן שפתיים מושלמות, אני ממליצה למרוח מתחתיו שכבה דקה של באלם לחותי. זה יעזור לו להימרח בצורה אחידה ויפה, ואמנם יפגום קצת באפקט המאט אבל לפחות תוכלו להנות מהצבע האטום וממרקם סמי מאט קרמי. לפחות השפתון הזה לא מייבש שפתיים מעבר ליובש הרגיל, ואם השפתיים שלכן במצב טוב ואתן מורחות אותו בלי פריימר, תהנו מגימור מאט לא שטוח, אלא קטיפתי ועשיר.
מוכנות לקלוז-אפ שפתיים? קבלו:
אני בטוחה שעוד נראה העונה הזו את ג'ואן מופיעה בשפתון בגוון משוגע שכזה! שפתיים ניודיות זה לא בדיוק הסגנון שלה.
מוצרים נוספים שהשתמשתי בהם ועזרו לי להגיע למראה המלא:
Ink Liner בטוש של קרליין - כדי לצייר אייליינר וינטג' אותנטי. (לסקירה מלאה הקליקו כאן)
מסקרה !Vamp של פופה - לריסים מודגשים ומלאים. ככל שהזמן חולף אני אוהבת את המסקרה הזו יותר! מעולה. (לסקירה מלאה הקליקו כאן)
סומק של ג'ייד מהקולקציה המוגבלת החדשה - בשנות השישים שמרו על פנים נקיות מאד, כך שהנחתי רק רמז לסומק שיעניק אשליה של הסמקה טבעית ובריאה. (לסקירה מלאה הקליקו כאן)
את המייקאפ שהשתמשתי בו טרם סקרתי, New Complection של רבלון, ואני מקווה להגיע לסקירה שלו בקרוב מאד.

כדי להשלים את המראה הסופי אספתי את השיער בקוקו גבוה עם נפח בחזית והתוצאה הסופית הייתה לדעתי מוצלחת מאד, אם יותר לי להיות נחתום המעיד על עיסתו. למרבה ההפתעה גם קיבלתי הרבה מחמאות על האיפור מחברים לעבודה, שרובם כבר רגילים לשגעונות האיפור שלי וכמעט כבר לא מעירים עליהם...
אל תדאגו, לא שכחתי לצלם, כדי לראות את האיפור המלא הקליקו כאן!

ואסיים את הפוסט עם איחולי Zou Bisou Bisou!



האם אתן מעריצות של הסדרה Mad Men כמוני? והאם פעם הרגשתן השראה לעשות איפור רטרו כלשהו? שתפו אותי!

גילוי נאות: Bourjois, Gade

7 תגובות:

  1. טוב היו לי כמה ניחושים אבל ג'ייד לא היה אחד מהם.. לגמרי הופתעתי לטובה! הגוון של השפתון משגע! והצללית נראית עלייך ממש יפה ולא תכלת של בנות ביסודי חח

    השבמחק
  2. לכל הסדרה הזו של ג'ייד יש גוונים משגעים, שווה בדיקה!
    דווקא בגלל שהצללית לא אטומה, הופכת אותה ללבישה הרבה יותר לדעתי. מאז כבר הספקתי להשתמש בה עוד כמה פעמים וזה אף פעם לא מזכיר את זוועות התכלת מגיל ההתבגרות...

    השבמחק
  3. תאמיני או לא אבל לא ראיתי אפילו פרק אחד בסדרה הזאת :O
    לייק למראה הסופי

    השבמחק
  4. אוי, צלליות התכלת... כשהייתי קטנה זאת הייתה האופנה ותכלת היה ככל הנראה הצבע הנמכר ביותר (מקום שני ירוק בהיר שימרי). אמא שלי לא מתאפרת, אבל עד היום אם יש אירוע כלשהו, היא תוציא את צללית התכלת שלה. אני גם חטאתי באיפור מהסגנון הזה (מינוס האיילינר) כשרק התחלתי להתאפר, אבל עבר לי מהר :)
    הגוון של השפתון מהמם ואהבתי את המרקם האטום שלו!
    יצרת מראה מאוד לביש!

    MAD MEN לא תפסה אותי בפעם הראשונה
    וגם לא בפעם השניה. רק כשעברתי את השלושה הפרקים הראשונים, התמכרתי לגמרי.
    אני מתה על הפרק הזה של "זו ביזו" :)
    מגן מהממת בעיני והכי הייתי רוצה שיהיה לי שיער כמו שלה, עם הקרה הנפוח.
    סקרנית לראות מה יהיה בהמשך העונה

    השבמחק
  5. מאוד אהבתי את המראה!
    האמת שאני לא צופה בסדרה הזו, אבל אני מנחשת שעוד מעט חלק מהסדרות הקבועות שלי יסתיימו ואז אני אצטרך מילוי מקום :)

    השבמחק
  6. אוהבת את כל האיפורים והלבוש המאפיינים את התקופה... ואני באמת צריכה להתחיל לראות את הסדרה (אני גרועה...)
    את הצללית פחות אהבתי, אבל השפתון מקסים!

    השבמחק
  7. יש לסדרה הזו פחות צופים אדוקים משנדמה, אולי כי יש סביבה הרבה הייפ שאנשים מתחברים אליו, אבל לא צופים בסדרה עצמה. תנסי, אולי תאהבי :-)

    השבמחק