‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

24.4.2013

עומד למבחן - Revlon New Complexion

בתחילת השבוע התפרסם פוסט איפור שנות השישים, והבטחתי סקירה בקרוב על המייקאפ שעשה הופעת אורח באחת התמונות. החלטתי לא להתעכב עם הסקירה יותר מידי, אלא לשם שינוי לעמוד בהבטחות ולפרסם פוסט "בקרוב" באמת בקרוב!

מי: מייקאפ New Complexion של Revlon
הבטחות: Oil Control Makeup Spf20 - מייקאפ לשליטה בשמנוניות עם בונוס של מקדם הגנה בגובה 20. 
איך: מדובר באחד המייקאפים הנשכחים ביותר של רבלון שהושקו בתקופה האחרונה. מבחינת באזז לא שמעתי עליו מילה אחת ברשת הבלוגים הישראלים, וגם לא בבלוגים אמריקאים ובריטיים שאני עוקבת אחריהם. בחיפושים אחרי מידע לגביו, מצאתי מייקאפ עם שם זהה אבל באריזה שונה לחלוטין, והאזכורים היחידים שמצאתי למייקאפ באריזה כפי שניתן למצוא אצלנו היו בבלוגים אוסטרליים(!). מה שמוביל אותי לחשוב שרבלון כנראה השיקו את המייקאפ באזורים גיאוגרפים מצומצמים מאד, וחוץ מהשמש הקופחת יש לנו עוד משהו משותף עם אוסטרליה. וכעת אחרי שנפתרה תעלומת מוצאו של המייקאפ, נבחון את הביצועים שלו בפועל.
המייקאפ מגיע בבקבוק זכוכית עם פקק לבן, מזכיר מאד מבחינת עיצוב את הקולורסטיי המוכר והידוע. כבר מהתיאור אני יכולה להבין שהמייקאפ כנראה לא מיועד לעור יבש, כיוון שיש בו תכונות סופחות שמנוניות. מצד שני, המרקם של המייקאפ לא מרגיש לי יבש, אלא להיפך - אפילו קצת שמנוני. זה קצת מוזר למייקאפ שטוען לשלוט בשומניות, אבל בפועל המרקם שלו לא מפריע לתפקוד על העור. הפורמולה סמיכה ודורשת ניעור חזק לפני השימוש, אחרת קשה לטשטש אותו. 
הכיסוי של המייקאפ הפתיע אותי והתגלה כבינוני. משום מה היו לי ציפיות למייקאפ בגימור טבעי, אבל הוא בהחלט מצליח לכסות אדמומיות, חוסר אחידות ולטשטש פגמים. את הגימור שלו אי אפשר להגדיר כמאט, אלא יש לו גימור חי אבל לא מבריק על הפנים. אני מוצאת שאני חייבת לפדר מעליו, כי אחרת הוא לא מתקבע, אבל עם פידור הוא מחזיק מעמד בערך כ-8 שעות בלי בעיות ואחר כך הוא כבר מתחיל להיראות עייף ומבריק. בסימנים של דהייה של ממש או התחמצנות לא הבחנתי.
אני חייבת לציין שבתחילה לא כל כך ידעתי מה לחשוב עליו וחששתי שהיחסים בינינו לא יתקדמו. המרקם שלו היה לי מוזר והיה לי קשה לעבוד איתו ולטשטש אותו בצורה יפה על הפנים, הרגשתי שהוא מחליק לכל כיוון. אחרי כמה שימושים למדתי שני טיפים חשובים:
לנער היטב לפני שימוש - כמו שכבר ציינתי, חייבים לנער אותו היטב כדי לאחד את כל המרכיבים, אחרת הוא יוצא כמו עיסה סמיכה מהבקבוק וקשה לעבוד איתו. אם מנערים המרקם מתייצב ונהייה נוח לשימוש וטשטוש.
להשתמש בכמויות קטנות - הפורמולה של המייקאפ יחסית מרוכזת, גם מבחינת פיגמנט וכיסוי. חייבים להתרגל להניח מעט ממנו על הפנים ולטשטש היטב, ולא לנסות לעבוד עם כמות גדולה של מייקאפ. במידת הצורך ניתן לבנות אותו באופן נקודתי על גבי אזורים בעיתיים, אבל אם תניחו ממנו כמות גדולה בתחילת העבודה לא תצליחו לטשטש אותו כמו שצריך והוא יחליק לכן על הפנים ולא יצליח להתקבע.
אחרי שמתגברים על הבעיות האלה, מתגלה מייקאפ מוצלח מאד. יש לי גימור מאד טבעי ואחיד על העור, לא כבד ולא מדגיש נקבוביות. הוא מצטלם נהדר (בלי פלאש) והעמידות שלו בסך הכל די מוצלחת, עבור מייקאפ שלא מתיימר להיות עמיד. מבחינת ההבטחה להיות סופח שומן, אני לא בטוחה אם הוא מקיים. אולי בתחילת היום הוא יושב בצורה מושלמת על העור, אבל הוא בטח לא ממשיך לספוח שומן לטווח הארוך. אני חושבת שהוא יתאים לבעלות העור הרגיל ועור עם נטייה לשומניות, אבל לעור שומני של ממש אני לא חושבת שהוא יהווה פתרון.
נקודת טורפה מרגיזה היא שהמייקאפ מגיע בלי משאבה. רבלון אוהבים לתסכל את הלקוחות שלהם, וכמו עם אריזת הקולורסטיי, גם את המייקאפ הזה תצטרכו לשאוב במאמצים רבים מהבקבוק. כיוון שצריך לנער אותו היטב לפני השימוש, ומספיק להשתמש בכמות קטנה ממנו בכל פעם - אני פשוט משתמשת במה שמצטבר בפקק של הבקבוק אחרי כל ניעור. אני מוצאת שזה מספיק לי לכיסוי כל הפנים ועם מברשת מייקאפ שטוחה וצרה אפשר לחלץ משם חומר. מרגיזים שכאלה!
הגוון שאני משתמשת בו הוא Buff 02, שהוא זהה כמעט לחלוטין לגוון המקביל של Buff 150 בקולורסטיי. הסוואטצ'תי לכן אותם צד לצד, ובמציאות אני חושבת שהקולורסטיי מעט מעט צהוב ממנו. שימו לב שלקולורסטיי יש נטייה להתחמצן על הפנים ולהתכהות (ועל כך בפוסט נפרד), אבל למייקאפ הזה אין את הבעיה הזו. הגוון שלי הוא הגוון הבהיר בסדרה, לעומת הקולורסטיי שמגיע גם בגוון בהיר ו-וורוד יותר (ivory). 

לסיכום: מייקאפ מוצלח לדעתי, אחרי שמתגברים על טעויות שימוש ראשוניות. ברגע שלומדים איך לעבוד איתו מתקבלות תוצאות מאד יפות על העור, הוא עמיד למדי ומגיע בגוון שמתאים לי ולא מתחמצן. אם בא לכן להרגיש אוסטרליות, תתחדשו במייקאפ הזה לפני שהוא ייעלם מהמדפים לטובת השקות חדשות ונפוצות יותר.

מישהי חוץ ממני ניסתה את המייקאפ הזה, או אפילו שמה לב לקיומו על המדפים של רבלון? והאם יצא לכן לפגוש בו במדינות אחרות? ספרו לי!

15 תגובות:

  1. "מייקאפ נעלם" זאת לא המילה,באמת שאין עליו דיבורים בכלל ואני גם זוכרת בזמנו שחיפשתי עליו מצאתי רק קצת מידע מאוסטרליה.
    קשה קשה לרבלון לעשות משאבה?!

    השבמחק
  2. ראיתי את המייק אפ על המדפים ואם אני לא טועה ראיתי אותו פעם בבלוג של לובה. בגלל שלא ממש הבנתי למה לצפות ממנו לא ניסיתי אותו.
    אחרי שקראתי את הפוסט זה נשמע דווקא כמו מייק אפ ששווה לתת לו צ'אנס

    השבמחק
  3. גם פה בארגנטינה הושק המ.אפ. הזה ככה! :)

    השבמחק
  4. בהחלט השקה מוזרה שלא לוותה בשום באזז, אבל חבל כי זה עושה עוול למוצר. לדעתי תאהבי אותו :-)

    השבמחק
  5. אני לא מבינה למה הם מתעקשים להתקמצן על משאבה, אנחנו לא בימי הביניים!

    השבמחק
  6. קודם כל זה שיש לי קוראת בארגנטינה זה מגניב נורא!
    ואני רואה שהמייקאפ הזה הושק בכל המקומות האקזוטיים :-D

    השבמחק
  7. את מפורסמת בכל העולם! :D

    השבמחק
  8. אולי כדי שיתבזבז יותר חומר ונקנה עוד יותר? אולי זה סתם מטופש, ובכל זאת...

    השבמחק
  9. אחרי שלקח לי נצח לגלות את קולורסטיי (רק השבוע התחלתי להשתמש בו) עכשיו את באה לי עם עוד רבלון??
    הסתקרנתי לגביו, והולכת לבדוק את העניין.

    השבמחק
  10. דווקא שמתי לב אליו ברגע שהוא יצא בגלל אובססיות הקולורסטיי. לא זוכרת למה לא קניתי אבל עכשיו מאוחר מדי, אני קונה נטול אכזריות. דמט!!

    השבמחק
  11. האמת - לוקח את הקולורסטיי בסיבוב מבחינת גימור, אבל לצערי נופל ממנו בעמידות :-/

    השבמחק
  12. ללמדנו שבפעם הבאה שמשהו קורץ מהמדף - קודם קונים ואח"כ שואלים שאלות! :-D

    השבמחק
  13. הוריי! מתי אני מקבלת כוכב במדרכה של הוליווד? :-D

    השבמחק
  14. נראה לי זה כי זה חוסך להם הוצאות ייצור, ואז שורת הרווח גדולה יותר...

    השבמחק
  15. לא מכירה את המייקאפ הזה....... :)
    אני מניחה שימי הזוהר שלו (אע"פ שאני מבינה מהפוסט שלך שכמעט ולא היו לו כאלו) היו בתקופה שבכלל לא הסתכלתי על מייקאפים אחרים חוץ מהדאבל וור (שזה בערך כל שנות הבגרות שלי שלפני הבלוג........)

    השבמחק