‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.4.2013

החבילה הגיעה

מידי כמה חודשים אני מבצעת הזמנה מרוכזת מהאתר המוכר והאהוב iHerb. כיוון שלוקח לי לפעמים הרבה זמן להגיע לסקירה של המוצרים עצמם, וכיוון שחבילה כזו בדיוק נחתה בתיבת הדואר ממש אתמול, החלטתי שיהיה נחמד לעשות אתכן פתיחת חבילה בלייב (מהיום בבוקר!). במהלך ה-unboxing תוכלו להתרשם מהמוצרים שהחלטתי להזמין הפעם, כולל כמובן רשימת לינקים מפורטת ומחירם. זו גם תהייה הזדמנות טובה למי שלא עשתה הזמנות מהאתר להכיר את שיטת המשלוח שלהם ולהתרשם מהאריזה.

גם אם תזמינו מאייהרב סיכת שיער, הם יארזו לכם אותה בקופסת קרטון מכובדת, סגורה היטב ומסומנת כמו שצריך. אני חושבת שאני מזמינה מהאתר כבר שנה בערך, ואף פעם לא נתקלתי בבעיות במשלוח או חבילות שלא הגיעו וצרות אחרות. אני יודעת שיש מי שדברים כאלה כן קרו להם, אבל אני חושבת שבגדול האחריות נופלת על דואר ישראל הקלוקל, ולא על האתר.
פותחים את הקופסא ומגלים שכבה של נייר חום עבה, שדוחס את המוצרים בקופסא ומונע מהם לטייל במרחב, להישפך וליזול. כבר אמרתי שאורזים שם היטב?
תמיד כיף לפתוח קופסא מלאה בכל טוב! למרות שאני כמובן יודעת מה הזמנתי, ובדרך כלל אחרי התלבטויות רבות ועגלה שיושבת בהמתנה עד שאחליט ללחוץ על ה-buy, אני תמיד קצת מתרגשת לפתוח חבילות כדי לראות ולהרגיש מקרוב את המוצרים. ניגש לפרק את החבילה ולראות איזה הפתעות הגיעו.
ראשונה בתור היא מברשת Airbrush Concealer של Ecotools. את המברשת הזו הזמנתי אחרי שנואשתי לתפוס במלאי סט מברשות אחר של המותג. אחרי הרבה עצבים, הגעתי למסקנה שאני לא באמת צריכה את סט המברשות השלם, אלא רק מברשת קונסילר, וכך חסכתי לי לא מעט כסף וקניתי את המברשת ב-3.5 דולר, במקום ב-13.  
הבא בתור הוא הלהיט של הקופסא מבחינתי. חטיפים מלוחים ושוקולד לא מלהיבים אותי במיוחד, אבל סוכריות גומי הן החולשה האמיתית שלי בעולם הממתקים. למרות שאני מאד אוהבת אותן, אני משתדלת להמנע מרכישת סוכריות כאלה על בסיס קבוע, גם כי הן מלאות בחומרים מלאכותיים, וגם כי הסוגים האיכותיים (שאין להן טעם של קרטון או דלק) יחסית יקרים בארץ.
ראיתי באייהרב סוכריות ליקוריץ אדומות בטעם דובדבן (את הסוג השחור בטעם אניס אני לא סובלת), כשרות וטבעיות  של מותג בשם Panda והחלטתי לנסות. הסוכריות לא מכילות חומרים משמרים או שומנים ומורכבות מסוכר טבעי, תמציות טעם טבעיות ורסק דובדבנים. בקושי הספקתי לפתוח את החבילה, ומיד דאגתי לדגום שתי סוכריות ואני יכולה להגיד לכן שמדובר בהצלחה. סוכריות רכות כמו חמאה, עשירות בטעם, הקופסא מפוצצת בסוכריות עד תום וכל סוכריה עולה רק 8.6 קלוריות. מעולה! במחיר הסמלי של 2.80 דולר ל-200 גרם אני מצטערת שלא רכשתי עוד.
בצד הקופסא התחבא לו ליפ באלם Everon של Weleda. על הליפ באלמים של וולדה שמעתי הרבה המלצות, והחלטתי לנסות. כיוון שאין סיכוי שאקנה אותם בארץ במחירים המופקעים, קניתי אותו ב-4.50 דולר באייהרב ואפילו קיבלתי הנחה קטנה של כמה סנטים שהפחיתה את מחירו עוד יותר.
אחרי שקראתי המלצות חמות אצל מרינה, במגזינים ובבלוגים אחרים, החלטתי להפסיק להיות פחדנית ולהזמין חומצה גליקולית. החומצה נועדה למריחה על הפנים ותפקידה לעודד חידוש תאים ויצירת עור יפה וחלק יותר. בהתאם להמלצות, הזמנתי את החומצה בריכוז של 5% לשם התחלה, אותה אתחיל בינתיים למרוח רק לפני השינה. החומצה של Reviva Labs היא ככל הנראה הפריט ה"יקר" ביותר בסל שלי והיא עלתה 16.21 דולר. אחלו לי בהצלחה ואני מקווה שהעדכון הבא לא ייכתב ממחלקת כוויות חמורות בבית החולים תל השומר....
חידשתי מלאי של תוסף תזונה שאני צריכה לקחת מידי פעם, ושילמתי עליו 6.44 דולר (כ-25 שקלים) לבקבוק של 100 טבליות 1,000 מיליגרם. רק לשם ההשוואה, בארץ בקבוק של 100 טבליות 500 מיליגרם עולה כ-100 ש"ח. מחירי הוויטמינים ותוספי התזונה בארץ שערוריתיים לחלוטין, אין שום סיבה לתת לזה יד. אפשר למצוא הכל באייהרב בגרושים.
בתחתית הקופסא, ועטוף בשקית ניילון כמו כל המוצרים הנוזליים ששולחים מהאתר, הסתתר לו בקבוק מי פנים Witch Hazel של המותג Humphreys. מי הפנים האלה זולים כמו אדמה וקיבלו ביקורות טובות. בחרתי את הגרסה לעור שמן והיתרון הגדול ביותר שלהם בעיני, הוא שאין אלכוהול ברשימת המרכיבים. הם עלו לי 5.25 דולר ואני מקווה שלא להתאכזב מהם.
אייהרב מפנקים בדוגמיות חינם בכל הזמנה, והפעם קיבלתי חתיכת דוגמית - ספר שלם בנושא מתח, חרדות ואינסומניה. לא ברור לי אם ניסו שם לרמוז לי משהו, כי ביחד עם הספר קיבלתי גם סאשט של קרם אנטי-אייג'ינג. הבנתי איירהב, אני מתוחה, חרדה, לא ישנה מספיק וסובלת מהזדקנות! כל טוב גם לכם.
היי, הגענו לתחתית החבילה! 
סה"כ הזמנתי 6 מוצרים מתחום התזונה, הטיפוח והאיפור ב-40 דולר. מהתרשמות ראשונית מאד (כזכור את החבילה פתחתי רק היום) אני כבר מרוצה מאד מהסוכריות, מהבאלם והמברשת, המחיר של תוסף התזונה הוא ללא תחרות ואני מקווה שהחומצה ומי הפנים לא יאכזבו. בחישוב הכללי אני חושבת שעשיתי עסקה די משתלמת. 
טיפ קטן לקניות באיירהב - אני לא ממליצה "להתפזר" באתר ולהזמין כל מיני שטויות רק לשם הכיף. אם באמת יש לכן כסף לזרוק לים כמובן שאפשר, אבל לדעתי זה מיותר. התמקדו במוצרים שחסרים לכן במלאי או שאתן זקוקות להם, ועירכו סקר קטן באתר בין המותגים השונים, הדירוג שלהם וביקורות שאפשר למצוא עליהם ברשת. נכון שהמחירים באתר מאד זולים, אבל לפעמים זה מפתה לרכוש ערימות גדולות של שטויות שאח"כ מרביתם מתגלים כמוצרים גרועים או חסרי תועלת. אם אתן קונות ראשונות באתר, אל תשכחו לנצל את קוד ההנחה WIW422 כדי להנות מקנייה ראשונה מוזלת עוד יותר.

אני מקווה שנהנתן מהפתיחה המשותפת של קופסת ההפתעות :-)

האם גם אתן התרגלתן לערוך את רוב קניות הטיפוח שלכן באתר? האם אתן מרוצות מהרכישות שלכן שם? שתפו אותי!

רשימת הקניות המלאה: