‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

2.7.2017

My Lips But Better

אם ישאלו אותי איזה מוצר איפור אני לוקחת איתי לאי בודד, זה לא יהיה מייקאפ, קונסילר מסקרה ואפילו לא היילייטר. זה יהיה שפתון. גם כשאין עליי פירור של איפור, אני כמעט ולא אצא מהבית בלי שפתון עם גוון כלשהו, כדי להאיר קצת את הפנים ולהוסיף פיגמנט לשפתיים החיוורות שיש לי. 
לכן, אין זה פלא, שאחת הקטגוריות שאני תמיד נופלת בהן וקונה עוד ועוד - היא שפתונים. יצא לי לאחרונה לנסות ולהתנסות בכמה פורמולות חדשות ומעניינות שאני אחלוק איתכן כאן היום. סופסוף, אחרי טרנד אינסופי של שפתוני מאט, מבצבצים לאחרונה חידושים אחרים ומעניינים יותר ומגוון של גימורים שאפשר לבחור ממנו.


נתחיל עם הרכישות האחרונות שלי מבית Charlotte Tilbury, האובססיה הנוכחית שלי בנוגע לשפתונים. יש לי כבר אוסף שמכיל יותר שפתונים משאני מוכנה להודות בכך ואין לי שום כוונה לעצור. אני מתחברת לכל מה שקשור בשפתונים של שארלוט - לעיצוב, לשמות ולגוונים שמדייקים שוב ושוב. 
הפעם מדובר בשני שפתונים מקולקציית Hot Lips שנוצרה בהשראת הגוונים האהובים על הסלבס ששארלוט מאפרת על בסיס קבוע, וגם נקראו על שמן. השפתון המפורסם ביותר מתוך הקולקציה הוא Kim K.W אבל דווקא הוא פחות מעניין אותי כי מדובר בגוון ניוד קיצוני למדי שלא נראה מחמיא במיוחד. אני בחרתי שני גוונים אחרים - Secret Salma (נקרא על שם סלמה האייק) שהוא סגלגל פטל לא כהה מידי ומחמיא מאד, ו-Liv it Up (נקרא על שם ליב טיילר) שהוא וורוד בובתי היישר מהסיקסטיז. שניהם הפכים מוחלטים אחד של השני, ו-Secret Salma הוא סוג של דיופ ל-Plumful של מאק. על Liv it Up אני מקבלת הרבה מחמאות כשאני לובשת אותו והכי מומלץ לצרף אותו לתוחם שפתיים בגוון ניודי שייתן טיפה של קונטראסט לגוון הוורוד הבובתי. הליפסטיקים מהסדרה הזאת מצטיינים עם גימור סאטני רך, נוחים ללבישה ועמידים למדי.
ניתן להשיג אותם בקאלט ביוטי, פיליוניק או יד שניה במצב טוב בגלאמבוט. אגב גלאמבוט, הם עורכים עכשיו GIVEAWAY מיוחד לקהל הישראלי עם פרסים שווים, כדאי להצטרף >> כאן.


עכשיו אנחנו ממשיכים לדברים מעניינים.
Dior השיקו לכבוד הקיץ סדרה חדשה של שפתונים שניקראת Lip Tattoo שהקונספט שלה הוא שפתון שהוא גם סטיין. הגימור שלהם לא מאט על השפתיים אלא מעט מבריק והם טוענים לעמידות של שעות ארוכות, כשגם אחרי שהברק הראשוני יורד, ההכתמה על השפתיים נשארת. 
אני ניסיתי גוון קורלי כייפי מאד לקיץ שנקרא Natural Coral. הפורמולה מאד נוחה ללבישה ואני אוהבת את הגימור שהוא קצת גלוסי, אבל לא באמת מרגיש כמו גלוס ולא זז או נמרח. העמידות טובה מאד, אבל לא מוחלטת, ולהפתעתי אחרי אכילה ושתיה של ארוחה רצינית גם הכתמה לא נשארה על השפתיים שלי. החידוש שלו נוח למדי ולא נראה נורא, אז כדאי לקחת אותו אתכן אם אתן מתכננות אכילה רצינית כי אני מצאתי שהוא לא עמיד בפני פעילות כזאת. 
תוכלו להשיג את הסדרה גם בבוטיק דיור שהולך להיפתח השבוע בקניון גינדיTLV, עדכונים נוספים על כך בקרוב.... 


קונספט דומה של הכתמה מציגים Lancome עם סדרת Matte Shaker. הסדרה הזאת, מלבד היותה דה בומב דוט קום מבחינת ביצועים, היא גם כייפית ממש לשימוש ועושה לי נעים בלב בכל פעם שאני מנערת את המיכלים הקטנים. 
העיצוב שלהם דומה לשייקר של משקאות אלכוהולים, ובדיוק כמו מרטיני צריך לנער אותם היטב לפני השימוש כדי לערבב את הפורמולה. למרות שזה נראה מפחיד מאד, אני דווקא מצליחה להגיע להנחה מאד מדוייקת עם הספוגית הזו, בעיקר כי הפורמולה מאד נוחה לתמרון ומתייבשת באופן אחיד על השפתיים. בתחילה הפורמולה מרגישה מעט שומנית, אבל אחרי שזה מתייבש מתקבל גימור מאט של הכתמה, ולא מאט של שפתון כבד. זה המאט הכי מחמיא וקליל שתתקלו בו בשפתונים נוזליים, את זה אני אומרת באחריות. הגוונים שיש ברשותי הם Magic Orange שהוא כתום חי וסופר קייצי ו-Pink Power שהוא גוון וורוד פוקסיה בדיוק כמו שאני אוהבת.
בניגוד לשפתון של דיור, המאט שייקרס של לנקום עמידים גם בפני אכילה ושתיה ומשאירים הכתמה יפה גם אחרי זלילה רצינית. דוז פואה!


זוכרות שממש בשבוע שעבר דיברתי על הדרך שבה אני אוהבת לחדש שפתון במהלך היום, ואיך זה כמעט תמיד יהיה עם שפתון באלם לחותי שיש לו קצת צבע? 
סדרת Eight Hour האלמותית של Elizabeth Arden יצאה עם הברקה של סדרת שפתוני באלם Sheer Tint SPF15 שזה גם שפתון עם קצת צבע, גם באלם עשיר שמזין את השפתיים וגם מכיל הגנה מהשמש. מבחינתי זה ממש הברקה לקיץ, כי מי מאיתנו מקפידה להשתמש רק בשפתונים שמכילים מקדם הגנה? איכשהו, דווקא השפתיים, שהן מאד רגישות והעור בהן דקיק, מוזנחות כשזה מגיע להגנה מהשמש. 
השפתון סופר נוח על השפתיים, אפשר לחדש אותו שוב ושוב במהלך היום, הוא מגיע במבחר של גוונים לחותיים וקלילים והוא הפך להיות פייבוריט בשבועות האחרונים פשוט כי הוא כל כך כייפי ונוח. 
נכון שאפשר לקנות באלמים עם צבע זולים הרבה יותר בסופר פארם, אבל אני סולדת מאד מכל סדרות הלאבלו למיניהן שמכילות בעיקר וזלין ולא שום דבר אחר שנותן הזנה לשפתיים. אם כבר, אז עדיף להשקיע בשפתון שיפנק את השפתיים עם רכיבים איכותיים וגם יספק מעט גוון והגנה מהשמש.
השפתון הזה הוא השיחוק של הקיץ מבחינתי ונכנס קבוע לתיק!


הופה, איך השחלתי לכן מסתנן דראגסטור לפוסט? כזו אני, נכלולית.
Pupa השיקו סדרת גלוסים חדשה Miss Pupa Gloss ופייר? מגיע לו להכלל בפוסט הזה. אם אתן בקטע של גלוסים סטייל קיילי ג'נר שיש להם פיגמנט אבל גימור קרמי רטוב (ולא מבריק) על השפתיים - אתן תעופו על הסדרה הזאת. 
גם הגוון הספציפי שיש לי מס' 103 הוא בדיוק ניוד בסטייל קיילי ג'נר, פיגמנטי ואטום ונותן גימור רטוב שהוא סופר טרנדי עכשיו. הפורמולה נוחה מאד, כמעט ולא דביקה בכלל (דביקות לא מפריעה לי, אבל אני יודעת שיש כאלה שלא יכולות לסבול את זה), יציבה על השפתיים ולא נוזלת. 
אני אוהבת גלוסים, למרות האתגר שיש בלבישה שלהם (לא לצאת מהבית בגדול אם יש סיכוי לרוח) ואני מוצאת את עצמי נהנת מהגלוס הזה, כאילו הייתי קרדשיאן סיסטר.

רגע רגע, לא באמת חשבתן שאני אשאיר אתכן בלי סוואטצ'ים? 


 קבלו את הקולקציה המלאה, כשאני חושבת שיש פה משהו לכל אחת - אוהבות הגלוס, חובבות הבאלם, מי שמעדיפה ליפסטיקים רגילים, הרפתקניות שמוכנות לנסות פורמולות חדשות כמו דיור ומעריצות המאט שיעופו על השייקרס של לנקום. אני אוהבת שיש פה מגוון ומבחר של פורמולות שאפשר לשחק איתן ולהגיע לגימורים שונים. 

מי שמכורה למוצרי שפתיים כמוני, חייבת לבחור לעצמה לפחות מוצר שפתיים אחד מעניין ויוצא דופן לנסות הקיץ הזה, כי קצב החידושים שמגיעים למיינסטרים (בעיקר בהשפעת טרנדים אסיאתים) הוא מסחרר וחבל להפסיד את מה שקורה שם בחוץ.

יש לכן המלצות לשפתונים מעניינים שאני אוהב? hit me up בתגובות!


6 תגובות:

  1. כמוני כמוך תמיד נוהרת לשפתונים...יש לי כמות לא מביישת...ממליצה על הצאבים של גייד מאוד קלילים לקיץ אבל הפתיעו באטימות ובפיגמנט😍 הגלוסים גם נחמדים מאוד...
    נראה לי צריך לאורר את פורמולת המאט הקיץ

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה רותם, קיץ זה זמן מעולה להתנסות עם כל מיני מרקמים ופורמולות אחרות ומעניינות יותר ממאט!

      מחק
  2. שפתונים הם גם מוצר מאסט עבורי. אני סקרנית מאוד לנסות את השפתונים של שארלוט, ונראה לי ש- Liv it Up יהיה הראשון

    השבמחק
    תשובות
    1. את חייבת!!!! הם מושלמים, אבל אני מזהירה אותך שזה פותח פתח להתמכרות כואבת....

      מחק
  3. טוב את יודעת שאני מכורת שפתונים אז הפוסט הזה ממש כלבבי. אבל עדיין, קונסילר הוא המוצר הנדרש עבורי לאי בודד או לכל הזדמנות אחרת:)

    השבמחק
    תשובות
    1. מוכנה להתקע ביחד איתך באי בודד ונוכל לחלוק ביחד את השפתון והקונסילר שלנו

      מחק