‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.7.2017

קיץ מבושם

אני לא בטוחה אם לכתוב על בישום בקיץ זה סוג של פרדוקס, או שדווקא מדובר בנושא מתבקש. 
עונת הקיץ היא הזדמנות מצויינת להתחדש עם בשמים רעננים וקלילים יותר מאלה שמלווים אותנו בחורף. באופן אישי, אני מעדיפה תמיד ניחוחות פרחוניים על פני פירותיים, ועשביים על פני חמוצים (תחשבו קלואה לאב הפודרתי חמצמץ לעומת דולצ'ה גבאנה לייט בלו שהוא הרבה יותר פלפלי ועשבי. למקרה שתהיתן, אני מעדיפה את הדולצ'ה גבאנה). בבשמים שאני לובשת בקיץ אני לא אוהבת טונים מתוקים או מאסקים מידי, כיוון שאני מרגישה שזה פשוט לא מסתדר טוב עם התגובה המיוזעת הטבעית של הגוף בכל יציאה מהבית.
כמה השקות חדשות קיבלו את פני הקיץ השנה, ואני התנסיתי בכולן וחזרתי מהתופת כדי לדווח רשמים.


הבקבוק המרהיב הזה שייך לבושם Goldea מבית Bulgari
תוי הניחוח מורכבים ממאסק, רמזים פרחוניים של יסמין וברגמוט, יילנג יילנג וסיום ענברי קטיפתי. זה ריח נוכח ודרמטי, אבל לא כבד או סכריני. יש בו נגיעות של ניחוח פודרתי מרענן שנשים רבות נמשכות אליו בקיץ. 
אני, באופן אישי, אוהבת מאד להריח בשמים פודרתים על נשים אחרות, אבל על עצמי זה פשוט לא מסתדר. משהו בכימיה הטבעית של הגוף שלי לא מתרגם טוב את תוי הניחוח הללו. אהבתי את הבושם, אבל פחות כשאני לבשתי אותו. אמא שלי, לעומת זאת, קיבלה אותו בשמחה ועליה הניחוח הזה יושב מצויין, ובכלל לדעתי יתאים מאד גם לנשים בוגרות יותר ופחות לנערות ונשים צעירות שמחפשות ניחוחות קלילים. 
יש ל-Goldea גם גרסת Rose שהיא הרבה יותר לטעמי כיוון שניחוח הוורדים מעדן את המאסקיות והתווים הפודרתיים בגרסה המקורית. 
בתור אספנית של בקבוקי בשמים, לבושם הזה כבר יש נקודות בונוס בעיני בזכות האריזה המרהיבה שניראת כמו אורנמנט לכל דבר ועניין על שידת האיפור. 


החוויה המיוחדת ביותר שהייתה לי בתחום הבישום הקיץ, היא ללא ספק ההיכרות עם הניחוחות של מותג הבוטיק Escentric Molecules
המותג השיק את הבושם הרביעי שנקרא בפשטות - 04, ובעצם בכל "קולקציה" כזו יש את בקבוק הבושם Molecule 04 המכיל את מולקולת הריח הספצפית בריכוז 100% טהור, וגם את בקבוק Escentric 04 המכיל שילוב של ניחוחות כמו בשמים "רגילים". 
רגילים במרכאות, כי באמת שלא מדובר בשום בושם רגיל שיצא לכן לפגוש. מולקולת הריח העומדת בבסיס של הקולקציה החדשה היא Javanol - ניחוח עצי ודרמטי עם הרבה נוכחות. 
גרסת ה-Molecule עם הנוזל השקוף היא 100% מולקולת ריח ג'בנול וכשאני מתיזה אותה עליי אני לא מריחה שום דבר. התיאוריה העומדת בבסיס הבשמים המולקולרים היא שכל אחד מגיב אליהם שונה ומפתח את הריח בצורה ייחודית לו בעזרת התגובה הכימית עם העור. רצה הגורל, ובמקרה שלי מדובר בחוסר תגובה מוחלט והניחוח המולקולרי לא מתפתח עליי בכלל, וגם אחרים לא מריחים אותו עליי. 
הלאה. נעבור למוצר השני בקולקציה Escentric 04 בבקבוק עם הנוזל הצבעוני, שהוא בעצם הבושם ה"קונבנציונאלי", ואותו בהחלט מריחים עליי. הניחוח של הבושם משלב את מולקולת הריח העצית ביחד עם תוים פירותיים של אשכולית, פלפל וורוד ומריחואנה(!). בגדול, אפשר לומר שאני מתה על הבושם הזה כיוון שהוא מכיל את כל הדברים האהובים עלי - תוי ניחוח עציים, פרי הדר (נכון שאני לא אוהבת ריחות פרותיים, אבל פירות הדר הם החריגה היחידה) ופלפל וורוד, שגם הוא מסוג התווים שאני מאד אוהבת. לגבי הריח המתקתק של המריחואנה - פחות לטעמי, אבל אני לא מרגישה שזה מפריע לתוצאה הסופית.
זה בושם עם ניחוח מאד דומיננטי, לא שגרתי וממש לא יהיה לטעמה של כל אחת ואחד (הבשמים יוניסקס במהותם). כפי שאחיינית שלי ציינה אחרי שהתזתי על עצמי מהבושם - "יש לך ריח כמו של שיחים", אבל וואלה - איי לייק איט! אם אתן חובבות בשמי בוטיק בניחוחות לא שגרתיים וה-blend שתיארתי מצא חן בעיניכן, חובה עליכן לנסות.
את הבשמים אפשר להשיג ברשת אפריל, בדיוטי פרי, אתר גילטי (שם הקולקציה החדשה עדיין לא נחתה) ובאתר הרשמי.


אחרונים חביבים הם קלאסיקות. 
הבשמים של Dior נמצאים על רף אחד גבוה מעל כולם. תמצאו שם בשמים על זמניים כמו ז'אדור, אדיקט ופויזון - ניחוחות שעברו על מדף הבשמים של כמעט כל אישה בשלב כזה או אחר בחיים. 
את הדיור הראשון שלי קנו לי בגיל 16 ומאז תמיד יש אצלי באוסף בושם כזה או אחר של דיור. יותר משאנל, עם הכבדות המתבקשת, אני חושבת שדיור מזקקים את המהות של ניחוח פריזאי, אירופאי, מפתה ורציני שנוטף הוט קוטור ולא מגיע כדי לשחק משחקים.
Dior Sauvage Cool Spray הוא תוספת חדשה לנבחרת הבישום לגברים של המותג. מדובר בתרסיס רענון לגוף בניחוח של הבושם המצליח, והוא ליטראלי גורם לתחושה קרירה על העור. אם אתן חושבות שרק גברים יכולים להשתמש בזה, טעות בידכן. יש לי סטיה לריחות של בשמים גבריים ואני אוהבת להשתמש בהם לבד או לערבב עם בשמים לנשים, וניסיתי את התרסיס הזה. הריח מטריף ועמיד בצורה מפתיעה, והתחושה אכן קרירה ונעימה על העור. בניחוח יש תווים חזקים של Vetiver, אחד הניחוחות האהובים עליי בייקום. פינוק אולטימטיבי למי שרוצה להפתיע את בן הזוג (או את עצמה).
Miss Dior Blooming Bouquet הוא גרסה פרחונית וקלילה למיס דיור הקלאסי. טונים של תפוז, שושנה ופיאוני נותנים לו סיומת קטיפתית ויוקרתית ועמידות לאורך זמן. ניחוח קסום לכל אישה שהוא לא מתוק, חמוץ או מאסקי מידי. 
את הבשמים תוכלו למצוא מעכשיו בבוטיק החדש של דיור בקניון TLV Fashion בתל-אביב. את הבוטיק תוכלו למצוא בקומה השניה (קומת הרחוב) ממש מול הכניסה של רחוב קרליבך. יש שם גם את כל ליין האיפור של דיור, גם כל הבשמים המוכרים והאהובים וגם את ליין הבשמים מסדרת Privee האולטרה יוקרתית שבלעדית רק לבוטיק. לחובבות מושבעות של המותג אני ממליצה בחום לבקר בבוטיק החדש, צפויה לכן חוויה מהנה! 



טוב, תשמעו איזה קטע היה לי עם הבושם הזה. 
La Prairie הם מותג טיפוח בגדול, אבל יש להם מוצר בישום אחד שנקרא Cellular Energizing Body Spray. נתקלתי בו במקרה, היתזתי כמה השפרצות ניסיון ונדלקתי. מה לא עשיתי כדי להשיג את הבושם הזה, ואתן יודעות למה? כיוון שהחמוד הזה עולה בארץ 700 שקלים. לא טעיתן, זה הסכום. 
לא אני פראיירית שתשלם סכום כזה על בושם, ועשיתי כל מה שאפשר כדי להוריד את העלות למשהו סביר יותר. הצטרפתי למועדון החברים של רשת אפריל, ניצלתי הנחת יום הולדת, מימשתי נקודות וגיהצתי גיפט קארד, עד שהמחיר צלל ל-300 שקלים שאותם הייתי מוכנה לשלם. 
יש משהו ממכר בניחוח של הבושם הזה. הוא מאד דומיננטי ואכן ממריץ עם תמציות של ג'ינסנג. גם כאן תמצאו תווים של אשכולית אדומה שמוסיפה ניחוח מעט פירותי, עם נגיעות של וורבנה שהופכים אותו לצמחי ורענן. 
ונחשו מה עושה אישה שהשקיעה את כל מרצה במרדף אחרי השגת הבושם הזה? מתקמצנת עליו ומשתמשת בו במשורה כדי שיספיק לה לשארית חייה. 

אז אם נחזור לשורת הפתיחה של הפוסט, מה המסקנה הסופית? האם פוסט בישום הוא בדיוק הדבר שצריך בקיץ, או שכל הבושם שבעולם לא יציל אותנו מאימת אוגוסט בישראל? חוו את דעתכן בתגובות!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה