‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.5.2017

Beauty Fails - Spring 2017

אם להודות על האמת, אני לא נתקלת בהרבה מוצרים שהם מבחינתי FAIL מוחלט. אני מרגישה שהרמה הכללית הרבה יותר גבוהה ומותגים כבר לא משיקים מוצרים שהם פח מוחלט, אלא מנסים לשמור על רמה מסויימת של איכות. 
בדרך כלל, כשמדובר במוצר שנכנס לקטגוריה של FAIL, הוא לא רע מבחינת איכות, אלא לא עבד כל כך טוב עבורי. אבל לפעמים, יש בהחלט את המוצרים שאני מסתכלת עליהם ותוהה - מי חשב לייצר אותם ולמה? 


בפוסט הזה אני רוצה לסכם את המוצרים שממש ממש לא עשו לי את זה בחודשים האחרונים - בין אם לא התאימו לי באופן אישי, או שהיו גרועים מבחינת איכות. אני לא אוהבת לפסול מוצרים ממבט ראשון, אפילו כאלה שאני לא בטוחה לגביהם, אלא אני תמיד אתן צ'אנס לפני שאני גוזרת את דינם. בפוסט תמצאו מוצרים שעברו חד משמעית לקטגוריית ה-"לא" ואין לי שום רצון להמשיך להשתמש בהם.


סרום Brightening and Renewal Serum של Ahava
את מוצרי הטיפוח של אהבה אני מאד אוהבת (ראיתן איזה משחק מילים מחוכם עשיתי כאן??), כך שלא ציפיתי לקבל כזו סטירה כואבת מסרום שלהם. מצד שני, כבר כשניסיתי את הפורמולה לראשונה הבנתי שזה לא בשבילי, אבל המשכתי להשתמש בכל זאת. 
מדובר בסרום שאמור להבהיר ולחדש את פני העור. בפועל, מעיון ברשימת המרכיבים עולה שאין בו יותר מידי רכיבים פעילים (ויטמין C במקום נמוך ובבקבוק שחשוף לאור - לא שילוב טוב), אבל כן יש לו מרקם של פריימר עם גימור פנינתי על העור שאמור ליצור אשליה של הבהרה ועור אחיד יותר. אני לא משתמשת במוצרים כאלה בשגרת הערב שלי, אבל לשגרת היום אני אוהבת למרוח סרום קליל שיש בו איזושהי תועלת מתחת לקרם ההגנה. דווקא סרום Osmoter, גם הוא של אהבה, שימש אותי נאמנה לכל אורך החורף בדיוק למטרה הזאת (וגם המלצתי עליו בפוסט שהוקדש למוצרים שמסייעים להקל על עור יבש)
הסרום הזה לא עבד עבורי בשום צורה. לא אהבתי את התחושה שלו על העור, לא הרגשתי שהוא מספק לי שום לחות או הזנה והכי גרוע, תוך יומיים הוא חסם לי את כל הנקבוביות במצח ונוצר לי מרקם עור גבשושי ולא אחיד. 
לסיכום, לאהבה יש הרבה מוצרי טיפוח טובים שאני ממליצה עליהם, הסרום הספציפי הזה הוא לחלוטין לא אחד מהם. אין בו שום דבר שהופך אותו למוצר שיש בו תועלת ורשימת המרכיבים בו לא מרשימה בכלל. 


קונסילר של Il Makiage בגוון CL-1
חגגתי לאחרונה 31 אביבים, ולרגל המאורע קיבלתי את ההודעה המסורתית של איל מקיאג' לבוא ולהינות מ-100 שקלים מתנה לרכישה בחנות ללא תנאים. 
כיוון שאני מכורת קונסילרים, החלטתי שזו הזדמנות לנסות קונסילר של המותג, שבשנתיים האחרונות מרשים אותי כל פעם מחדש עם השקות של מוצרים מעולים. בפועל, מסתבר שזו הייתה טעות. 
קודם כל, לדעתי כל ליין מוצרי הבסיס לפנים (מייקאפים, קונסילרים ופודרות) עדיין לא עבר את תהליך שיפור האיכות ושינוי הפורמולות שעברו המוצרים בקטגוריות האחרות, כך שלהערכתי זה אותו הקונסילר שמכרו בחנויות מאז שנת 2000. 
גם במקרה הזה, כמו עם הסרום, אני פשוט חושבת שזה מוצר גרוע. קודם כל, המרקם שלו בלתי אפשרי, סמיך בטירוף ודביק, קשה מאד לטשטוש בין אם משתמשים בספוגית, במברשת או באצבעות. מעולם לא נתקלתי בקונסילר עם מרקם עקשני שכזה. הייתן אומרות - אוקיי, אולי זה כי הוא מעניק כיסוי מאד גבוה ולכן הפורמולה סמיכה? אז לא, אחרי שסופסוף מצליחים לטשטש, גם הכיסוי לא משהו. הוא יושב בצורה מאד כבדה על העור ולא עמיד באזורים שמנוניים כמו ה-T. 
איך שלא תסתכלו על זה, אני לא ממליצה עליו בשום צורה ושומרת נפשה תרחק. 


קונסילר Soft Touch Mousse של Essence בגוון 10
עוד קונסילר שלא עשה לי את זה הוא קונסילר המוס של אסנס. עוד בסקירת הרושם הראשוני שעשיתי לגביו כתבתי שאני לא חושבת שאני מתחברת אליו כל כך, וככל שניסיתי אותו עוד, הבנתי שזה כבר לא יילך בינינו. 
שלא בדומה לקונסילר של איל מקיאג' אני לא חושבת שהוא עד כדי כך איום ונורא. הכיסוי שלו טוב והעמידות גם סבבה. הבעיה שלי הייתה בגימור שלו על העור ובעובדה שזו פורמולה מאד סיליקונית וחלקלקה שלא מיטשטשת טוב ולא יושבת בצורה טבעית על העור. למרות שאת המייקאפ מוס של אסנס אהבתי מאד, הגימור של הקונסילר שונה לחלוטין ולא דומה לו בכלל. 
לסיכום, למרות שהוא זול, אני לא חושבת שהוא שווה אפילו את ההשקעה הנמוכה. יש קונסילרים זולים יותר טובים ממנו בשוק ואפילו לאסנס עצמם (אני ממליצה בחום על קונסילר Stay all Day 16hr שלהם). 


קולקציית Nikkie Tutorials עם Ofra
ממש סליחה, אבל ממש לא התחברתי לקולקציה הזאת. 
חיכיתי שההייפ סביבה קצת ידעך כדי לגבש את דעתי הסופית לגביה וגם כדי להתרשם מאיך שהיא נתפסת בקהילת הביוטי לא רק בארץ, אלא גם בעולם. 
קודם כל, חשוב לי לציין שאין שום דבר רע במוצרים עצמם. כולם איכותיים ועושים את העבודה כמיטב המסורת של עפרה. הבעיה שלי מתחילה במהות של הקולקציה ובבחירת הצבעים של ניקי. 
בכנות, מה לעזאזל הולך כאן? איך שלא תסתכלו על זה, מדובר בשת"פ שאין שום דרך שכל אישה תוכל להינות מכל המוצרים בו. ניקי, בניסיון לצאת בסדר עם כולם, ערבבה פה מכל וכל בלי להקדיש מחשבה לצרכים של האישה הממוצעת. צרכים שלא כוללים בתוכם היילייטר ששליש ממנו מיותר, שפתון חום גותי תיאטרלי, שפתון כתום בגוון בעייתי וזועק ושפתון ניוד שמתאים אולי ל-5% מכלל האוכלוסיה העולמית וגם זה בלחץ.
לדעתי זו קולקציה מפוזרת, מבולבלת ולא פרקטית שאין מה לחפש בה, אלא אם כן אתן עוסקות באיפור פאשן ומשתמשות בכל הצבעים כולם. בסופו של יום ניקי היא דמות שמתאפרת באופן מוגזם ולא הגיוני על בסיס קבוע רק מול מצלמות, אבל בקושי מתאפרת כשהיא יוצאת לסידורים שגרתיים, אז למה שתדע איזה גוונים יתאימו לאישה הממוצעת שרק מחפשת ליפסטיק מחמיא והיילייטר שימושי? כאן הייתי מצפה ממותג כמו עפרה שינחו אותה בדרך הנכונה, אבל לצערי זה לא קרה וקיבלנו את המיש-מש הזה. 
לסיכום, לדעתי זה אחד השת"פים המאכזבים שיצאו לאחרונה, דווקא כי הביצוע של המוצרים עצמם הוא טוב, זה מאכזב כפליים שהם לא שימושיים כמעט בכלל. 
בחו"ל אפשר להזמין את המוצרים מתוך הקולקציה בנפרד, בארץ עדיין לא נפתחה האופציה והקולקציה נמכרת כמארז מלא דרך אתר גילטי.

אלה ארבעת המוצרים שממש לא עשו לי את זה לאחרונה, האם גם לכן היו מוצרים שאכזבו? אשמח לפתוח קבוצת תמיכה משותפת! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה