‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

10.5.2017

טיפוח שיער - Favourites & Fails

במסגרת המסע שלי לשיער בריא ומטופח יותר שהתחיל לפני כשנה, אני ממשיכה לגלות מוצרים חדשים וטכניקות נוספות לטפל בשיער שלי בצורה שלא תזיק לו. כחלק מזה, גם החלטתי לקחת על עצמי שלא להשתמש במכשירי עיצוב בחום לכל אורך הקיץ, כדי לתת לשיער הזדמנות לנשום ולהתאושש. הצעד הזה, שתמיד חששתי ממנו כי תמיד הייתי בטוחה שהרעמה שלי תראה נורא, לא התגלה כקטסטרופה אלא להיפך - אני מרגישה שהשיער שלי, ברגע שמניחים לו, יודע פחות או יותר מה לעשות עם עצמו לבד. כבר למעלה מחודש שלא נגעתי במייבש שיער, מחליק או מסלסל, וגם אם לפעמים אני מוצאת את עצמי מתגעגעת לפתרון המיידי של שיער מעוצב למשעי, אני גם לומדת לקבל את השיער שלי איך שהוא ואפילו להיות מרוצה ממנו. 
יחד עם זאת, שגרת טיפוח השיער שלי התעשרה לאחרונה בכמה מוצרים מעולים שאני חייבת לחלוק איתכן, וביחד איתם גם כאלה שלא עשו לי את זה באופן מיוחד. 


המוצרים של Amika לא סתם מככבים כאן בכל פוסט בנושא טיפוח השיער, הם באמת עד כדי כך טובים. אני רואה הרבה שאלות מסתובבות ברשת על המלצות למותג מוצרי טיפוח איכותיים שעושים את העבודה ואני כל הזמן ממליצה באופן גורף לנסות את המוצרים של אמיקה. 
Perk Up Dry Shampoo - חד משמעית השמפו היבש הכי טוב שאפשר להשיג בשוק הישראלי. יש לאחרונה התעוררות של השוק עם שמפואים יבשים של נטורל פורמולה, בטיסט, פרש וטרזמה (שנגיע אליהם בהמשך) שהם אחלה עבור המחיר הזול שלהם, אבל הם לא משתווים לשמפו היבש של אמיקה שהוא לוקסוס אמיתי במחיר לא נוראי. הוא לא מכביד, לא הופך את השיער לקראנצ'י, סופח שומנים, בניחוח מרענן ואחרי השימוש בו השיער נשאר נעים וקליל. כיוון שאני חופפת רק פעמיים בשבוע, בין חפיפה לחפיפה אני חייבת להשתמש בשמפו יבש וזה האהוב עליי ביותר, by far. 
ארגנתי לכן הנחה של 15% על *כל* רכישה שתעשו באתר הרשמי של אמיקה, בין אם זה שמפו יבש או משהו אחר. כל מה שאתן צריכות לעשות זה להשתמש בקוד BATSHEVA15 במעמד התשלום. לרכישת השמפו הכנסו כאן.
Silken Up Dry Conditioner - מוצר חדש לגמרי שיצא עכשיו לשוק הוא המרכך היבש שהוא מוצר משלים לשמפו היבש. המרכך מנטל פריז מחזיר ברק ומותיר תחושה חלקה מאד על השיער. בכנות, אני חושבת שהשמפו היבש עד כדי כך טוב שאין צורך בעוד מוצר משלים אחריו. מי שבכל זאת צריכה להשתלט על נפח או פריז ואוהבת תחושה משיית מאד של השיער, תהנה מהמרכך היבש. כרגע ניתן להשיג אותו רק בגילטי, לרכישה הכנסו כאן.  


עוד שני מוצרים שעוזרים לי מאד להשתלט על הלוק של השיער ה"טבעי", הם הצמד הזה מבית Schwarzkopf. שימו לב, אחד שייך לחטיבת הפרופשיונאל שניתן להשיג רק במספרות, והשני למותג הרגיל שניתן להשיג בסופר פארם אבל לשניהם יש מכנה משותף - הפיזור שלהם על השיער נעשה באמצעות ספריי, שהפכה להיות השיטה האהובה עליי. מיד נפרט. 
BC Repair Rescue SOS Elixir של Schwarzkopf Professional - מדובר בסרום משקם שמתאים לכל סוגי השיער. מפזרים אותו על שיער לח, ממתינים כ-5 דקות ושוטפים (אחריו לא משתמשים במרכך). אני לא משתמשת במרככים רגילים ובמסיכות על השיער שצמוד לקרקפת (רק בקצוות) כיוון שהן נורא מכבידות על השיער שלי, כך שספריי כזה הוא מעולה עבורי, הוא לא מכביד וזה מאפשר לי לפזר אותו על כל השיער. אחרי השימוש בו וכשהשיער מתייבש הוא מרגיש מלא נפח (מהסוג הטוב), בריא יותר ומלא ברק. המחיר שלו ממש לא נורא (98 ש"ח) ותוכלו לברר מהי נקודת המכירה הקרובה ביותר אליכן בטלפון: 1-800-33-33-22. אני משתמשת בו פעם בשבועיים ומרגישה שאחרי השימוש בו תמיד יש לי יום שיער טוב למשך כמה ימים רצופים - ומה צריך יותר בחיים האלה?
Gliss Serum Deep Repair - זה כבר מוצר ששייך לקטגוריה הרגילה של שווארצקופף שאפשר למצוא בכל רשתות השיווק. זה, גבירותיי, סרקל למבוגרות. בדיוק כמו הקונספט של סרקל לילדים, זה מרכך שמפזרים על שיער יבש ומסרקים את השיער בנוחות. המותג טוען שהוא משקם ומזין, אני טוענת שהוא בעיקר גורם לשיער להתייבש בצורה מושלמת. במיוחד אם אתן כמוני כרגע ולא מעצבות את השיער עם חום אבל יש לכן שיער מעט גלי - זה מוצר קסם. אני בדרך כלל הולכת לישון עם שיער לח ומתעוררת בבוקר עם רעמה מבהילה. אני מפזרת כמות נדיבה של המרכך הזה, מסרקת ויוצאת לדרכי. כעבור כשעה כל השיער מתייבש ונופל בגלים רכים, ללא פריז אבל הוא קליל מספיק לא להכביד על הנפח הטבעי. הדבר היחיד שלא אהבתי בו זה הריח, יש לו ניחוח סכריני וילדותי שלא התחברתי אליו. מה שאתן רואות כאן זה כמעט אריזת Empty, חרשתי עליו לא מעט ואני בהחלט מתכוונת לרכוש ממנו עוד מיד כשייגמר.


אני ממשיכה להקפיד על שימוש בשמפואים ללא SLS וחומרים מזיקים אחרים (חוץ מחריגה אחת עליה נדבר בהמשך) וחושבת שזה אחד הנדבכים החשובים במעבר לטיפוח שיער בריא יותר.
Clarifying Shampoo של אמיקה - אם נחזור לאמיקה לרגע, אני רוצה לתת תואר של כבוד לשמפו המצטיין מתוך הליין. יש להם כמה שמפואים, אבל אחרי שניסיתי את כולם לדעתי זה השמפו הטוב ביותר מהמגוון שיתאים לכל סוגי השיער. למרות שהוא מיועד לשיער שמן והשיער שלי יבש, אני מוצאת שהוא עושה את העבודה הטובה ביותר גם בניקוי וגם לא משאיר אותי עם שיער קש. כיוון שזה שמפו ללא סולפטים, רוב הסיכויים שתצטרכו לעשות איתו חפיפה כפולה כדי לנקות את השיער כמו שצריך, במיוחד אם אתן משתמשות במרככים, מסיכות, סרומים, קרמים לשיער, שמנים או מוצרי עיצוב והזנה אחרים. כאמור, אפשר להשיג אותו ב-15% הנחה עם הקוד BATSHEVA15 באתר של אמיקה. ניתן להשיג אותו גם בגילטי
Moisture Rich, Argan Oil & Shea Shampoo של Andalou Naturals - זה לא סוד שאני אוהבת את מוצרי הטיפוח לפנים של המותג אנדאלו, ומסתבר שאני אוהבת גם את המוצרים לשיער. מחפשות דיופ קצת יותר זול לשמפו של אמיקה? מצאתן. שמפו ללא סולפטים בניחוח הדרים, מזין, מנקה וניחוח הדרים - כבר אמרתי? הוא לא זול בהרבה (30 ש"ח בערך לבקבוק יותר קטן מהשמפו של אמיקה) אבל הוא בהחלט אופציה שכדאי לקחת בחשבון כשמחפשים שמפואים בריאים יותר לשיער. ניתן להזמין אותו באתר אייהרב ואם אתן כבר מזמינות אז תזמינו שניים.

רגע, אחרי שהרבצתי פה הרצאה על שמפואים בריאים ללא סולפטים, איך הסתנן לכאן שמפו רגיל של מותג פארם ממוצע? אז זהו, שאין ברירה. כיוון שאני משתמשת בהרבה מוצרי עיצוב והזנה שמכילים סיליקונים, אני נאלצת לחפוף פעם בשלושה שבועות עם שמפו "רגיל" כדי לוודא שלא מצטברים לי שאריות של מוצרים על השיער. כיוון שעם מוצרי עיצוב והזנה לשיער עדיין לא עברתי למוצרים נטולי סיליקון, אני צריכה לדאוג שאני מנקה אותם כמו שצריך מהשיער. בעולם הטיפוח המודרני משתמשים בחומרים מהסוג שמצריכים שמפו עם הרבה מלחים כדי להמס אותם ולנקות אותם לגמרי. לכן, פעם ב-3 שבועות אני עושה חפיפה רגילה עם שמפו רגיל ובכל שאר החפיפות משתמשת רק בשמפואים ה"טובים" שלי.
שמפו בוטניק של Tresemme - אני מחבבת את מותג הטיפוח האמריקאי לשיער ולפני שהגיעו לפה הייתי מייבאת לארץ את השמפו היבש והספריי לשיער שלהם. החלטתי לנסות שמפו מהמגוון ואני מרוצה ממנו מאד חוץ מעניין הריח. לא יודעת מה חשבתי לעצמי כשקניתי שמפו בריח קוקוס, למרות שאני ממש מתעבת מוצרי טיפוח בריח קוקוס. בשמפו עצמו אין סיליקונים ופרבנים ככה שלפחות זו פורמולה שמנסה להיות מעט ידידותית יותר. אני מרגישה שהוא עושה את העבודה שלשמה קניתי אותו וכיוון שאני משתמשת בו רק פעם ב-3 שבועות הבקבוק הזה יחזיק לי נצח.
מסיכה לשיער Age Defying Aragan של Premier - מותג הטיפוח לפנים מתרחב גם לשיער עם ליין של מוצרים מועשרים בשמן ארגן. בתור מסיכה, היא סבבה. השיער מרגיש מאד רך ונעים אחרי השימוש בה והמרקם שלה מאד עשיר ומפנק. כאן, בניגוד לשמפו, הריח מטריף, הלוואי והיה לי שמפו בריח כזה.


לסיכום - שני מוצרי FAIL. השבוע אני בשוונג של מוצרים שלא עשו לי את זה, וגם לפוסט הזה הסתננו שניים. מדובר בעצם בשני מוצרים מתוך סדרות שהופיעו כאן ושוב - לשניהם יש מכנה משותף. הסרום הסגול של שוורצקופף הוא מאותה הסדרה כמו התרסיס מרכך, והקרם לשיער של פרמייר הוא מאותה סדרת שמן ארגן של המסיכה לשיער. 
הסיבה שלא אהבתי את שניהם היא לא כי הם מוצרים גרועים בהכרח, הם פשוט גרועים לי. אני לא אוהבת קרמים לשיער, הם לא טובים לי, מכבידים לי מאד על השיער וגורמים לי לקרקפת שומנית. לכן אני מעדיפה תמיד מוצרי הזנה ועיצוב שמגיעים בצורה של תרסיסים או שמנים שהם פחות כבדים. שני המוצרים האלה, הקרם של פרמייר והסרום אמורים להניח על שיער לח. לא הרגשתי שהם הביאו לי תועלת כלשהי ומבחינתי אפשר לדלג הלאה. 

בקרוב העונה החמה ממש, בקרוב הלחות תעלה ובקרוב גם ככה השיער של כולנו ינבול מתנאי מזג האויר הקיצוניים. עד אז, אני ניהנת לי עם הנבחרת הנוכחית של מוצרים שעושים לי יום שיער טוב *כמעט* כל יום. 


גילוי נאות: כל המוצרים בפוסט (מלבד Tresemme) התקבלו לצרכי פרסום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה