‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

15.5.2017

רשימת קניות - iHerb

כמו קנייה גדולה בסופר שעושים כשהכל נגמר בבית - ככה גם עם iHerb. מידי כמה חודשים אני מוצאת את עצמי עם חוסרים של כל הדברים הקבועים שאני מזמינה משם, וזו הזדמנות לעשות הזמנה חוזרת ולמלא מחדש את המדפים. כדי שגם אתן תוכלו להנות מכל הטוב שהזמנתי, אני חולקת אתכן את כל המוצרים שהיו ברשימת הקניות של שתי ההזמנות האחרונות שעשיתי (שהן בעצם הזמנה אחת שפיצלתי כדי לא לשלם מיסים). 
הפעם, וכדי לא לחפור לקוראות הוותיקות, אני אתחיל מהמוצרים החדשים יחסית שלא ראיתן כאן קודם, ואסיים עם אלה שוותיקות הבלוג יוכלו לזהות מרשימות דומות שפרסמתי כאן בעבר. 
הפנקס שלכן פתוח? העט רושמת? נתחיל. 
ייתכן שאני מכינה לכן פוסט תרסיסים ופריימר לקראת הקיץ, ולכן הצטיידתי בשני התרסיסים הללו. 
Heritage Products, Rosewater & Glycerin, Atomizer Mist Sprayer - תרסיס שהוכתר על ידי הביוטרית הדס שר כדיופ לספריי פיקס+ האהוב של מאק, וכיוון שאני מאד אוהבת את המקורי של מאק הייתי חייבת לנסות גם את הגרסה הזאת. עלותו 26 ש"ח, לרכישה >> הקליקו כאן.
Pixi Beauty, Makeup Fixing Mist, with Rose Water and Green Tea - סביב המותג פיקסי יש באזז לא קטן ברשת, בעיקר בזכות ליין מוצרי הטיפוח שלהם שניתן להזמין במחירים נגישים אבל אמורים להכיל רכיבים טובים. הספריי הזה קיבל ביקורות לא רעות והחלטתי לנסות אותו גם כן. מחירו 55 ש"ח, לרכישה >> הקליקו כאן.
באף אחד מהתריסיסים לא התנסיתי עדיין, אלה ממש חבילות שנחתו בימים אלה ולכן אין לי דעות מוצקות לגביהם לכאן או לכאן, אבל עדכונים כמובן שיגיעו בהמשך. 
Herbatint, Chamomile Shampoo - כיוון שהקיץ מתקרב, הזמנתי שמפו קמומיל מהסוג שאני מזמינה מידי קיץ ומיועד לשיער בלונדיני או חום בהיר. קשה להגיד שאני בלונדינית, השיער שלי חום עם נטייה להישרף בשמש ולהפוך לבהיר יותר ולפיכך - בלונדינית בעל כורחי. זה פחות נחמד ממה שזה נשמע, גם כי כולם תמיד חושבים שאני עושה פסים (לא צבעתי את השיער מעולם) וגם כי שינוי הגוון בעצם מעיד על כך שהשיער נשרף ומקבל מרקם של קש במהלך הקיץ. השמפו הזה לא באמת עוזר עם המרקם, בשביל זה יש מוצרים אחרים, אבל הוא כן עוזר למנוע מהגוון להפוך לדהוי ונחושתי. בעבר השתמשתי בסדרת קמומיל של ד"ר פישר שכבר לא קיימת, ניסיתי גם סדרת קמומיל של טוני&גאי שהייתה נחמדה, אבל מצאתי את עצמי מתמקמת בשנים האחרונות עם השמפו הזה שעושה את העבודה. אני לא משתמשת בו כל חפיפה, אלא כל 3 חפיפות בערך. עלותו 32 ש"ח, לרכישה >> הקליקו כאן.
Aveeno, Active Naturals, Eczema Therapy, Moisturizing Cream - עוד רכישה שנעשתה עם הפנים לקיץ. טוב תשמעו, לא הכי נעים לדבר על העניינים האלה, אבל כמו ששמו של המוצר מרמז, הקרם מיועד להקלה על תסמינים של אקזמה. אתן יודעות שאני תמיד הכי כנה אתכן וחולקת אתכן את הטיפים הכי שימושיים שלי, ואני בטוחה שיש בין הקוראות שלי נשים שסובלות גם הן מפריחות מגרדות שנוצרות מהזיעה בקיץ (או הבן זוג או הילדים). אצלי זה תמיד מופיע בצוואר ובחלק הפנימי של המרפק, ותנו לי להגיד לכן, זה דוחה ומרגיז ונמשך לכל אורך הקיץ מהרגע שאחוזי הלחות מטפסים אל עבר הטווח התלת ספרתי. קרמים רגילים לגוף מחמירים את המצב כיוון שהפריחה רגישה לחומרים כמו אלכוהול או בישום, והדרך היחידה לטפל בזה היא באמצעות קרמים המכילים קורטיזון. כיוון שלהסתמך על קורטיזון זה לא הדבר הכי מומלץ בעולם, אני רוצה לנסות למצוא פתרון אחר. עם המוצרים של Aveeno לגוף היו לי מספר חוויות טובות בעבר והם נחשבים למותג איכותי ופשוט שעושה את העבודה, כך שהזמנתי את הקרם הזה שאין בו בישום ומכיל רכיבים שאמורים להקל על גירודים, בתקווה שיעזור לי לעבור את הקיץ בשלום. עלותו 39 ש"ח, לרכישה >> הקליקו כאן.
ועכשיו, כל הסובלות מאקזמות זיעה בקיץ אנא התפקדו בתגובות כדי שלא ארגיש כמו המצורעת היחידה כאן, אוקיי? תודה לכן, אני מעריכה את התמיכה. 
מי שמיטיבת לכת בבלוג ראתה את המוצרים הללו צצים כאן בפוסטים על אייהרב בעבר. אני לא נוהגת להזמין הרבה מוצרי מזון משם (למרות שהמבחר גדול), אבל את התמציות האלה אני מזמינה שוב ושוב.
Frontier Natural Products, Organic, Vanilla Extract - לרכוש תמציות וניל טבעיות (ולא, תמצית "בטעם" וניל לא נחשב) במחירים המגוחכים שדורשים עליהן בארץ על בקבוקונים מזעריים זה לא חכם. לכן אני מזמינה בכל פעם תמצית וניל טהורה אורגנית במחיר מעולה ושניתן להזמין בבקבוקים גדולים שיספיקו להרבה זמן. שימו לב, התמצית קצת אלכוהולית מידי לטעמי, לכן אני ממליצה להזהר עם הכמויות ששמים ממנה כדי שלא להוסיף טעם חריף מידי לעוגות ומאפים. מחירה 37 ש"ח לבקבוק של 118 מ"ל, לרכישה >> הקליקו כאן.
Frontier Natural Products, Organic Lemon Flavor, Non-Alcoholic - מה הייתי עושה בלי תמצית הלימון הזו? אחת העוגות האהובות עליי היא עוגת לימון שאני מכינה, חמוצה/מתוקה שמכילה גם הרבה מיץ לימון סחוט טרי וגם כף של התמצית הזאת. בניגוד לתמצית הוניל, בתמצית הלימון אין אלכוהול כך שאין טעמי לוואי כלשהם והיא פשוט מקפיצה כל עוגת לימון לטעם לימוני דלישס ועמוק. מומלצת בחום לחובבות האפיה! מחירה 13 ש"ח ל-59 מ"ל, לרכישה >> הקליקו כאן.
ומילה אחרונה לגבי המותג Frontier - יש להם מבחר גדול של מוצרי תבלין ותמציות שאני מזמינה באופן קבוע. הכל אורגני ולא מתועש ואף פעם לא התאכזבתי מאיכות המוצרים שלהם. מומלץ בחום לכל חובבות הבישול והאפייה לבדוק את היצע המוצרים שלהם >> כאן.
וכעת אנחנו נכנסות לקטגוריה של מוצרים שאין כמעט הזמנה שיוצאת מהאתר בלעדיהם בתוך העגלה. 
Solgar, Skin, Nails & Hair, Advanced MSM Formula - המוצר שבזכותו השיער שלי לא נושר והציפורניים לא נשברות. מה לא ניסיתי כדי לחזק את השיער והציפורניים ושום דבר לא עבד, עד שלא התחלתי לקחת בקביעות את תוסף התזונה הזה. אני נוטלת שני כדורים ביום כבר שלוש שנים כמעט וההבדל בבריאות השיער והציפורניים שלי עצום, הפסיקה לי לחלוטין הנשירה המטורפת שהייתה לי בכל חפיפה ואני מצליחה להאריך את הציפורניים לאורכים מרשימים ממש. המלצתי על התוסף הזה לעשרות נשים שגם הן נהנות מהיתרונות שלו, ואני ממליצה לכל אחת שסובלת משיער וציפורניים חלשות להתחיל לקחת אותו באופן קבוע. עלותו 66 ש"ח, לרכישה >> הקליקו כאן.
Andalou Naturals, Pure Pore Toner, Willow Bark - אני די בטוחה שכבר נמאס לכן לשמוע אותי מדברת על מי הפנים האלה, אבל עוד בקבוק הוזמן כדי שחלילה לא יחסר לי. הם משמשים אותי מידי בוקר כדי לרענן את הפנים ולהכין אותן לשגרת טיפוח הבוקר שלי. מוצר נפלא עם רכיבים טובים ובמחיר מצויין - מה צריך יותר מזה? הערת אגב, המותג אנדאלו שינו לאחרונה את העיצוב של כל האריזות, כך שאין מה לחשוש אם קיבלתן בקבוק כחול במקום ירוק כפי שצולם כאן בעבר - זה בדיוק אותו המוצר, בשינוי אדרת. מחירם 40 ש"ח, לרכישה >> הקליקו כאן.
Reviva Labs, 10% Glycolic Acid Cream - אם על מי הפנים נמאס לכן לשמוע, אני לא יודעת מה אתן מרגישות לגבי החומצה הגליקולית. אני מרגישה שאני דופקת על אותו התוף שוב ושוב ושוב כשזה מגיע לחומצה, אבל אני באמת ובתמים סבורה שמתוך כל קולקציית מוצרי הטיפוח שלי, זה המוצר שבלעדיו שום דבר לא יהיה טוב מספיק (הקליקו כאן כדי לקרוא בפוסט עדכני מה קרה לי כשהפסקתי להשתמש בה לחודש). כן, אני חוזרת על עצמי, כן יש המון חומצות פעילות אחרות ומוצרים אחרים בשוק שתשמעו עליהם המלצות מפה ועד מחרתיים, אבל מבחינתי זה הקרם וזו החומצה שאני לא זזה בלעדיהם לשום מקום בעתיד הקרוב והרחוק ועד לעולם. אם לא קראתן את המדריך המפורט שכתבתי על הקרם ומהי חומצה גליקולית אתן מוזמנות להכנס >> לכאן, וגם לפוסט שאלות ותשובות מורחב >> כאן. מחירה 65 ש"ח, לרכישה >> הקליקו כאן.

כמה מילים אחרונות לגבי עדכונים חדשים באתר. חישוב עלויות המשלוח השתנה וכעת כדי להנות מעלות משלוח מופחתת תצטרכו שיהיה לפחות מוצר אחד בעגלה שלכן שנכנס לקטגוריה של "Shipping Saver" (זה מצוין בצורה מאד ברורה מתחת למחיר של כל מוצר ובתוך עגלת הקניות). מבין המוצרים שקישרתי אליהם יש כמה וכמה כאלה, כך שאם תזמינו אותם מהבחינה הזאת אתן מסודרות. כמו כן, אייהרב מציעים לאחרונה שיטת משלוח DHL אקספרס בעלות מאד נמוכה (המשלוח של החבילה האחרונה עלה לי 7 ש"ח) ואני ממליצה מאד לנצל את זה, במקום להסתמך על האופציה של משלוח חינם בדואר רגיל. את החבילה שבחרתי לשלוח עם DHL הזמנתי ביום חמישי וביום ראשון(!!) השליח כבר דפק בדלת. הזמנה קודמת שעשיתי עם דואר רגיל לפני חודש - טרם נודעו עקבותיה. 

אם יש שאלות כלשהן לגבי האתר או בקשות להמלצות על מוצרים אחרים, אתן כמובן מוזמנות לכתוב לי. ולסיכום - שופינג נעים ויעיל! 

14 תגובות:

  1. היי אשמח לדעת עד איזה סכום כספי מקסימלי ניתן להזמין וכמה משקל מקסימלי ...ואם יש עוד דברים חשובים שיש צורך לדעת :)
    אגב סבלתי מאקזמה נוראית בכפות הרגליים את לא לבד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מודה שאני לא יכולה לתת לך תשובה מדוייקת כי הם כל הזמן משנים את תנאי המשלוח ומשקלי החבילות. צריך להתחיל להרכיב סל קניות ולראות איך נתוני המשקל משפיעים על אפשרויות המשלוח עם הוספת כל מוצר.
      בכל מקרה עדיף לפצל הזמנות שהן מעל 70$ כדי לא לשלם מכס בארץ.

      מחק
  2. בתור מומחית לאקזמות כי לבן שלי היה אסטמה של העור יש את המוצר המנצח של A-DERMA שממש נקרא אצלנו הקוסם.a-derma exomega את מורחת אותו ושוכחת מגירודים ונקודות אדומות מעצבנות.הוא בסופר פארם ובאינטרנט בהרבה יותר זול ב MEDI LINK .

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההמלצה! אם הקרם שהזמנתי לא יעבוד אני בהחלט אנסה

      מחק
  3. היי! רציתי לשאול אם את מכירה קרם פנים שיש בו מקדם הגנה 50SPF לקראת הקיץ. עד עכשיו הייתי עם מקדם של 30 SPF אבל התחלתי עכשיו את החומצה של 10% ואני קצת מפחדת לא להיות מספיק מוגנת:(
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אנטליוס של לה רוש פוזיי

      מחק
  4. היי, תודה על ההמלצות
    לגבי התוסף לשיער, מתי במהלך היום את לוקחת אותו? יש עוד משהו שאת ממליצה עליו לחיזוק השיער?
    המון תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. צריך לקחת את זה אחרי אוכל, אז אחרי אחת הארוחות ביום. האמת שזו ההמלצה היחידה שיש לי לגבי חיזוק השיער שבאמת עובדת, כל הדברים האחרים שניסיתי לא הועילו בכלום.

      מחק
  5. היי,מי הפנים של andalou מבושמים? והם באמת מטהרים נקבוביות?

    השבמחק
    תשובות
    1. הם לא מבושמים, והם מעולים!

      מחק
  6. היי, אני ממש אוהבת את ההמלצות שלך ולומדת ממך המון! אני בהריון וגיליתי את כל עולם הטיפוח רק עכשיו וממש לא רוצה לחכות אחרי הריון והנקה. אני יודעת שרטינול A אסור לשימוש בהריון אבל מה עם החומצה של רביבה לאבס שהמלצת עליה? או מוצרים אחרים שכדאי לעשות שימוש בהם.. הזמנתי היום את רוב הדברים שהמלצת:) שוב תודה רבה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יקירה, לא מומלץ להשתמש בחומצות במהלך ההריון

      מחק
    2. תודה רבה על המענה המהיר (קיוויתי שהתשובה תהיה אחרת: () אשמח אם תוכלי לכוון אותי איפה אפשר לקרוא על שגרת בניקוי הכפול שלך והמלצות על מוצרים (לפחות אנסה להקפיד על ניקוי והזנת העור).. שוב תודה רבה ��

      מחק
    3. בשמחה! את מוזמנת לצפות בסרטון שהקדשתי לנושא הניקוי הכפול >> http://bit.ly/2qiRanf
      ולקטגוריית skincare week שם עסקתי בנושא גם >> http://bit.ly/2nPi1EM

      מחק