‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.3.2017

My Anastasia Collection

למרות שהמותג Anastasia Beverly Hills צבר את התאוצה שלו דרך ליין מוצרי הגבות (ששם הכל התחיל), את סיפור האהבה שלי איתם דווקא לא התחלתי שם. ניסיתי מספר מוצרים לגבות שלהם ואני לא יכולה להגיד שאף אחד מהם סיפק לי מענה יוצא דופן שלא יכולתי למצוא אצל מותגים אחרים. אני הגעתי מאוחר לחגיגה אחרי שההייפ הראשוני סביב מוצרי הגבות דעך והועתק כבר על ידי אין ספור מותגים, כך שמבחינתי הם לא היו השחקן הבלעדי בשוק. 



סיקרן אותי יותר להתנסות עם מוצרים אחרים של המותג, ורכשתי את פלטת הצלליות World Traveler שהושקה במהדורה מוגבלת לפני כשנתיים. באותה תקופה, אנסטסיה רק התחילו להרחיב את ליין המוצרים לפריטים מקטגוריות נוספות מלבד מוצרים לגבות, ומידי חצי שנה הושקה פלטת צלליות חדשה במהדורה מוגבלת ולא היו קיימות כלל פלטות בליין הקבוע.


הפלטה הזאת קרצה לי מכמה סיבות בזמנו - השילוב המעניין של הגוונים עם וורודים וכחולים וזהובים שזרוקים שם, ביחד עם שילובי גימורים של מאט ושימר בדרגות משתנות. בעיניי זו גם פלטה מאד "שלימה" כיוון שהיא מציעה טווח של גוונים בהירים, גוונים לטשטוש וגוונים כהים ליצירת ניגודיות. 



לא כל הצלליות בה מושלמות, ויש 3 נפילות בדמותן של צלליות עם גימור גליטר (כלומר חתיכות גליטר של ממש במקום שימר חלק). מצד שני יש פה כמה צלליות שהן האהובות עליי באוסף. בפלטה הזאת גם היתה הסנונית הראשונה לצלליות בגימור השימר הרטוב שהן יחודיות בפורמולה שלהן למותג, ויחזרו על עצמן בפלטות החדשות הבאות והן מבחינתי החידוש האמיתי שיש למותג הזה להציע. בפלטה הזאת מדובר בצללית Pink Champagne (שניה משמאל בתמונה הראשונה) שהיא צללית וורודה כסופה עם גימור שימר רטוב, מהיפות שיש לי באוסף. גם צלליות המאט בפלטה הזאת טובות, למרות שאינן משתוות לביצועים של הפלטות החדשות יותר של המותג.
זו עדיין אחת הפלטות האהובות עליי באוסף, ולו בזכות העובדה שהיא פאן טהור של גוונים שלא הייתי מתנסה איתם בדרך אחרת. זו פלטה שמצד אחד היא שימושית, אבל מצד שני מאפשרת להיות הרפתקנית עם וורודים וזהובים וכחולים, ולמרבה הפלא יצא לי להשתמש בכל הגוונים בה.
כאמור, לא ניתן יותר להשיג אותה כיוון שהיא יצאה במהדורה מוגבלת, אבל אם אתן ממש חושקות בה תוכלו לנסות לארוב לה בגלאמבוט ולקנות אותה יד שניה >> כאן.  (אם תשימו אותה בווישליסט שלכן תקבלו הודעה למייל כשתחזור למלאי).


כשיצאה הפלטה Master Palette by Mario בשיתוף פעולה של אנסטסיה עם Mario Dedivanovic, המאפר האגדי של קים קרדשיאן, היה לי ברור שהיא תהיה שלי. 
מאריו הוא המאפר שיצר את הלוק של המודרן גלואו ודוגל בשימוש בגוונים חמים והרמונים ובגימורי שימר, כך שלא הופתעתי שהפלטה שלו כללה גוונים ממשפחת הניוד, חומים וזהובים עם מעט מאט והרבה שימר. יש כאן שני גוונים ששוברים מעט את הסקאלה הזאת - אפור כחלחל וירוק זית, שניהם בגימור שימר ושניהם מאד סולידיים ולא נראים צבעוניים או מצועצעים. זו פלטה אלגנטית ומאד שימושית למי שאוהבת את משפחת הגוונים הזאת, אם כי מעט משעממת. 
פה כבר יש שתי צלליות בגימור המטאלי של השימר הרטוב, אחת וורודה (Marina שקרויה על שם אחותו) ו-5th Avenue שהיא זהובה צהובה מאד. 


אני חושבת שבכל הפלטה הזאת יש רק צללית "חלשה" אחת והיא Hollywood (הראשונה מימין בתמונה העליונה), שהיא צהובה מאד ולא מחמיאה וגם יש לה גימור ספק שימר ספק מאט אבקתי. כל שאר הצלליות הן קפיצת מדרגה משמעותית מהפלטה הראשונה שקניתי מכל הבחינות. צלליות המאט הן החמאתיות ביותר שנתקלתי בהן ומטשטשות את עצמן כמעט. צלליות השימר כולן רוויות ומתקבל אפקט מהמם על העין. הגוונים מאד ברורים ולא הולכים לאיבוד במהלך הטשטוש. 
הדבר היחידי שחסר לי בפלטה הזאת היא צללית קונטור כהה מספיק, כמו השחורה שיש ב-World Traveler. יש כאן צללית מאט אחת חומה כהה, אבל היא לא כהה מספיק לטעמי כשאני רוצה לעשות טשטושים דרמטיים יותר. 
גם הפלטה הזאת יצאה באופן סופי מהליין כשהסתיים המלאי, וגם אותה תוכלו להשיג עכשיו רק בגלאמבוט אם במקרה היא תצוץ >> כאן. (אל תנסו לקנות את הפלטה באי-ביי או באתרים מפוקפקים אחרים, זה בוודאות יהיה זיוף). 


מה שמוביל אותי לרכישה האחרונה והעדכנית ביותר שלי מהמותג, וסופסוף גם פלטה שעדיין זמינה עבורכן לרכישה. 
אם עדיין לא זיהיתן, מדובר כמובן ב-Modern Renaissance שהושקה בקול רעש בתחילת הקיץ שעבר ועדיין אוזלת מהמלאי באופן קבוע בכל מקום בו היא נמכרת. אני התעקשתי לא לקנות את הפלטה הזאת הרבה מאד זמן, לא כי לא האמנתי שהיא טובה, אלא פשוט כיוון שזו פלטה גדולה למדי שמכילה בעיקר גוונים שאני בדרך כלל לא אוהבת לעבוד איתם. סקאלה של וורודים, כתומים ואדומים היא לא בדיוק כוס התה שלי ועם העיניים החומות שלי אני מעדיפה גוונים נייטרלים וקרים יותר. 
הצלחתי להתעקש לא לקנות אותה כחצי שנה, ואז בסופו של דבר גם אני נשברתי. אני עדיין מחזיקה בדיעה שזו ממש לא פלטה שחיונית לכל אחת ושתחמיא לכל אחת. יש פה כ-5 גוונים שמחמיאים באופן אוניברסלי, אבל כל השאר הם מאד ספציפיים למי שאוהבת את האדומים, הוורודים והכתומים שלה עזים במיוחד. גם כאן יש שתי צלליות בגימור המטאלי הרטוב, והן שתיהן מהיפות והאהובות שיש לי בכל האוסף. Vermeer הוורודה הבהירה (שלישית מימין בתמונה הראשונה) ו-Primavera הזהובה (מיקום מקביל בתמונה השניה) יגיעו מהר מאד לפאן בקצב שבו אני משתמשת בהן. 



אם נשים רגע בצד את תמהיל הגוונים, שהוא אמנם מרהיב אבל לא יחמיא לכל אחת, איך שלא מסתכלים על זה מקבלים בפלטה הזאת 14 צלליות באיכות יוצאת מהכלל, חמאתיות, פיגמנטיות ונוחות לטשטוש. אין כאן נפילות או גמגומים, לא בגימורי המאט ולא בגוונים בעיתיים וישנה אחידות ברמת האיכות של כל הצלליות בפלטה. בהתחשב בכך שזו לא פלטה עם מחיר אסטרונומי, זו תמורה מלאה למחיר, ואפילו מעבר לכך.
ובכל זאת תרשו לי לחזור לתמהיל, כיוון שגם כאן חסר לי צבע כהה שיהווה ניגודיות. החום הכהה, שדומה מאד לזה שנמצא בפלטה של מאריו, דומה מידי לחומים אחרים בפלטה ולטעמי הוא לא מספק פתרון למי שרוצה להשתמש בצללית כהה כתחליף אייליינר כמו שאני עושה הרבה פעמים. עם שתי הפלטות, זו והפלטה של מאריו, אני הרבה פעמים מוצאת את עצמי שולפת פלטות אחרות כדי למצוא צלליות שחורות או חומות כהות מספיק לשלב בלוק הסופי.
השורה התחתונה היא שלמרות האיכות הגבוהה של הצלליות אני לא חושבת שזו פלטה מושלמת וממש לא חיונית לכל אחת. אם אתן אוהבות את סוג הגוונים הללו אתן בהחלט תתאהבו בה, אבל אם אתן נוטות יותר לפלטות נייטרליות לשימוש יום יומי, אני לא חושבת שיש סיבה לקנות אותה רק בשביל 5 גוונים נייטרלים ויום יומיים מתוך 14, יפים ככל שיהיו.
ניתן להשיג אותה באתר קאלט ביוטי, והיא אפילו נמצאת עכשיו במלאי >> כאן

שתי תקוות נותרו לי - שאנסטסיה לא ישנו את הפורמולה של הצלליות שלהם שלדעתי עומדת כרגע על איכות מיטבית, ושמתישהו בקרוב יוציאו פלטה של גוונים קרירים שחסרה כל כך בשוק שמוצף בפלטות זהובות, נייטרליות וחומות. 
זה מותג שאני עוקבת באדיקות אחרי ההתפתחות שלו, ולמרות שאני מתעלמת מהשקות של מוצרים בקטגוריות אחרות (היילייטרים לדוגמה), אני כן מחכה בקוצר רוח להשקת פלטה חדשה נוספת שתצטרף למשפחה אצלי באוסף.

יצא לכן להתנסות עם הפלטות של אנסטסיה? אתן חושבות שהן שוות את הייפ? אשמח לנהל דיון מסודר ותרבותי בתגובות סביב הנושא החשוב הזה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה