‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.3.2017

14 סיבות לשנוא את גיל 30

אסטרולוגים טוענים שהחודש לפני יום ההולדת הוא חודש חלש וקשה ואני ללא ספק מסכימה איתם, גם אם במקרה שלי מדובר בסטייה של חודש וחצי. בגדול, אני לא מאמינה באסטרולוגיה כלל, אבל אם היא מספקת לי סיבה מספיק טובה כדי להתבוסס ברחמים עצמיים ולהרגיש שמגיע לי פינוק - אז אני הופכת להיות מאמינה אדוקה.
תראו, אני דווקא סוברת שמאז שחציתי את גיל ה-30 ונכנסתי לעשור הרביעי של חיי, הראייה שלי של העולם דווקא השתפרה והחיים נהיו קלים יותר. באופן מפתיע, אני ניהנת מהגיל הזה ומאמינה שהוא מאפשר להשתחרר מהרבה תפיסות מכבידות ומעיקות שרודפות אותנו במהלך שנות ה-20. מצד שני, לא הכל קסם שמח בלב פורח, ויש כמה אספקטים בגיל הזה שהייתי מוותרת עליהם בשמחה. 
אז רגע לפני יום ההולדת שלי, קבלו 14 סיבות למה לשנוא את גיל 30.


+ כשאת חולה את צריכה להתקשר לרופא בעצמך לקבוע תור ולנסות לשכנע את המזכירה שתדחוף אותך מוקדם, זה כבר לא גיל לגיטימי לצפות מאמא לעשות את זה עבורך.
+ 5 הקילוגרמים האלה שפעם היית יכולה להעלות ולהוריד במהלך אותו שבוע? היום אם תעלי 5, תצליחי להוריד אולי 2.5 מהם תוך כדי דם יזע ודמעות על דיאטות מפורכות.
+ את כבר לא יכולה להיות סתם עייפה, מעכשיו יש לך רק שני מצבי צבירה - עירנית ומותשת.
+ מוסדות כמו מס הכנסה וביטוח לאומי זה כבר לא מקומות שרק מבוגרים הולכים אליהם.



+ כשקוראים לך "גברת" את כבר לא מקבלת את זה בהפתעה גמורה.
+ בוקר אחד תקומי עם כתם שמש חדש על אחת מכפות הידיים ותדעי שזה תחילת הסוף.
+ כוס יין הפכה ממשהו שאפשר להנות ממנו ל-"טריגר מיגרנה".
+ אלי אקספרס הפך ממקום שממנו את מזמינה דברים מגניבים ומיותרים, לאתר ממנו את מזמינה חפצים פרקטיים כמו ארגונית לרכב.
+ את נחרדת לגלות ששחקניות שאת מעריצה בעצם צעירות ממך בעשור, ואילו שחקניות בטווח הגילאים שלך כבר לא מקבלות תפקידים מעניינים.


+ כשאומרים "לפני 25 שנה" כבר לא מתכוונים לתקופה עתיקה שבה עדיין לא נולדת.
+ איבדת את היכולת ללבוש בגדים שאינם נוחים או נעליים מכאיבות. לא אכפת לך אם את הכי יפה כשנוח לך, את רוצה שיהיה לך נוח נקודה.
+ כנ"ל לגבי תיקים מזעריים, הפכת להיות תלויה באופן פיזי בכל החפצים מצילי החיים ששוכנים בתוך התיק שלך ובעצם הפכת להיות דודה (אין מצב שאני יוצאת מהבית בלי הסטאש של אלף מגבונים לחים שקיבלתי ממסעדות, על כל צרה שלא תבוא). 
+ את עדיין ניהנת לבלות, אבל אם הבילוי גם כולל בתוכו את האופציה לחזור הביתה בשעה סבירה ועד 10 להיות בפיג'מה, את ניהנת אפילו יותר.
+ השעון הביולוגי לא מתקתק - הוא צורח, מצלצל, מהבהב ומתקשר לכוחות ההצלה.

ולסיכום:



6 תגובות:

  1. אדיר!!!
    ומדויק!!
    ביומולדת 37 שלי פרסמת את שבוע הטיפוח.. מה שהכניס אותי לסטרס שאני מוזנחת ומזדקנת ומתקמטת.. הזמנתי חצי מהמוצרים שהמלצת עליהם! :)))

    השבמחק
    תשובות
    1. לפחות תהיי קשישה נרגנת אבל מטופחת!!!

      מחק
  2. מ״מרומי״ גיל 36 אני יכולה להעיד שהרבה יותר להיות בשנות ה-30 שלך מאשר בשנות ה-20.
    Having that said, ביום שיהיו לי כתמי שמש על הידיים אני אמות!

    השבמחק