‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.11.2016

Skincare That Works

אין לי מילים לתאר את מזג האוויר שפוקד אותנו בשבוע האחרון, בעיקר כי המוח שלי התייבש אל תוך עצמו. המצב, חברות וחברים, לא טוב. אני מתמודדת עם היובש הקיצוני כמיטב יכולתי, בעיקר מושחת את עצמי בכמויות לא הגיוניות של שמן ומוצרי לחות. זה ללא ספק עוזר, אבל עדיין לא התחושה הרגילה של העור שלי באחוזי הלחות שהוא רגיל אליהם.
דווקא במצבים כאלה, חשוב לי במיוחד לדעת בדיוק איזה מוצרי טיפוח נותנים עבודה ואני רואה שינוי משמעותי מהשימוש בהם, לעומת מוצרים שהם טובים אבל התועלות שלהם יכולות להיות זהות בהשוואה למוצרים של מותגים אחרים.
זה לא הולך להיות פוסט גנרי של המלצות מפה ומשם, הפעם אני אדבר ספציפית על 4 מוצרים שונים ומשונים כל אחד בדרכו, כל אחד עם התועלת המיוחדת לו. הולך להיות מעניין, כדאי שתהיו ישובות לקראת הבאות.


המלצתי לכן לשבת, נכון? זה כי אני בוחרת לפתוח את הפוסט עם מוצר סופר דופר יוקרתי: מי ריכוך של המותג La Prairie. קודם נסביר על המוצר עצמו, כי הקונספט יחסית חדשני עבור טיפוח "מערבי". Skin Caviar Essence in Lotion הם מי ריכוך, קונספט אשר ייובא משגרת הטיפוח הקוריאנית והיפנית. לא להתבלבל עם מי פנים, אלה לא מי ניקוי לפנים שמעבירים עם צמר גפן, מדובר במוצר טיפוח מטעם עצמו שמספיגים בעור לפני השימוש במוצרי טיפוח אחרים. זה בעצם השלב הראשון של שגרת הטיפוח האסייתית. מי הריכוך כשמם כן הם - מטרתם לרכך את העור ו"לפתוח" אותו לספוג את הסרומים והקרמים שמניחים מעליהם. במובנים מסוימים, אלה בעצם התחליף של חומצה גליקולית שאני מורחת כשלב ראשוני של שגרת הטיפוח שלי בערב. גם מי הריכוך עשירים מאד בחומצות ובתמציות צמחים שנספגים בעור ועושים לו טוב, כמו גם משפרים את הספיגה והביצועים של שאר המוצרים בשגרת הטיפוח.
מי הריכוך של לה פריירי לא הגיעו לכאן כדי לשחק משחקים, הם באים לתת עבודה. רשימת המרכיבים מרשימה ואיכותית מאד, עם תהלוכה של תמציות צמחים ותמצית הקוויאר המפורסמת של המותג, כמו גם חומצות (גליקולית וסיטרית) ממשפחת ה-AHA שיוצרות תהליך התחדשות מתמשך בעור. רכיבים מלאכותיים כמו בישום וחומרי ייצוב נמצאים בתחתית רשימת המרכיבים ועל כך אני מצדיעה למותג. המים מגיעים בבקבוק כחול כהה אשר מלבד היותו מרשים, הוא גם מונע את התחמצנות הרכיבים לאור צבעו הכהה שחוסם קרינת אור. טיפ כללי - מוצרי טיפוח בבקבוקי זכוכית שקופים זה רעיון רע.
הדבר היחיד שמפריע לי במיכל הוא שאין משאבה וצריך לטפטף את המים לכף היד. זה לא הכי נוח ואני מרגישה שגם מבזבז הרבה חומר, ובואו נודה בזה - כשרוכשים מוצר טיפוח באלפי שקלים אנחנו לא רוצות לבזבז ממנו אפילו טיפה.
אז אחרי ההקדמה הארוכה הזאת, מה דעתי עליו? אני מודה שהייתי סקפטית בהתחלה, כי אני פקפקנית מאד לגבי מוצרי טיפוח שמבטיחים לחולל ניסים, אבל אני גם חייבת להודות שמי הריכוך הוכיחו את עצמם כמעולים, לא פחות. אני משתמשת בהם רק בערב (ממניעי קמצנות בלבד), ומטפיחה אותם על הפנים והצוואר מעל החומצה הגליקולית. הם מרעננים, מריחים טוב ונספגים בעור תוך שניות. מעליהם אני מורחת את שגרת הטיפוח הרגילה, סרומים, קרמים, שמנים וכו'. כבר מהשימוש הראשון הרגשתי שהכל נספג מעליהם מהר יותר. כיוון שאני גם ככה משתמשת בחומצה גליקולית שמאד משפרת את הספיגה של מוצרי טיפוח, לא ידעתי עד כמה המים האלה יועילו לי. מסתבר שמלבד תועלת הספיגה, הרכיבים הפעילים במים פועלים בעצמם לשיפור העור.
כבר בשבוע הראשון של השימוש בהם, הרגשתי שאני מתעוררת בבוקר עם עור חרסינה. I kid you not, זה כאילו מישהו לקח מברשת ובמהלך הלילה העלים סימני עייפות, אפרוריות, קמטוטים של סטרס, פגמים חדשים וישנים. הכל נראה הרבה הרבה יותר טוב, כמו עור של מישהי שאין לה דאגות, אין לה בעיות וכל יום ישנה שנת יופי של 10 שעות לפחות.
גם פצעונים הורמונלים שיצאו לי במהלך תקופת השימוש החלימו הרבה יותר מהר ולא השאירו אחריהם צלקות מעצבנות.
אני חושבת שתוצאת הקסמים הזאת היא שילוב של החומרים הפעילים במים עצמם, וגם הספיגה המשופרת שסייעה לשאר מוצרי הטיפוח שאני מתמרחת בהם לתת עבודה יותר טובה, להבהיר ולשפר את מראה העור.
אם אני צריכה לסכם, אז ללא ספק מי ריכוך הם מוצר שמכאן והלאה אני מתכוונת לאמץ לשגרת הטיפוח הקבועה שלי. האסיאתיות כנראה יודעות מה הן עושות, כי מי הריכוך כקונספט התגלו כלהיט. להגיד לכן שאני ארכוש שוב את מי הריכוך הספציפיים הללו של לה פריירי? לצערי, כנראה שלא, אלא אם כן אזכה בפרס כספי או אתחתן עם אוליגרך, שתי האופציות היחידות שיאפשרו לי לרכוש מוצר טיפוח שעלותו 1,400 שקלים.
אם יש לכן את היכולת והאמצעים, או שאתן מתכוונות לחסוך לקראת מי הריכוך הללו, אתן יכולות להיות בטוחות שתקבלו מוצר סופר איכותי שעושה את העבודה ושמגיע עם רשימת רכיבים איכותית ומרשימה.
אם אתן כמוני, דלות אמצעים, אני ממליצה לכן לחקור את התחום עם מוצרים דומים של מותגים אחרים (לשיסיידו יש מוצר דומה שיקר אף הוא, אבל בהשוואה ללה פריירי הוא זול). חשוב מאד לקרוא את רשימות המרכיבים - אל תקנו שום דבר שברשימת המרכיבים שלו רכיבים מלאכותיים מופיעים ראשונים, ואל תתקרבו למי ריכוך שמכילים אלכוהול.


אין שום ספק שהמסיכה הזאת של Payot הגיעה בזמן הנכון. מדובר במסיכת לחות אינטנסיבית Dermo Apaisant שמיועדת לרכך וללחח עור יבש במיוחד.
אז בחסות מזג האויר עור מיובש במיוחד יש ויש, והייתי אסירת תודה אחרי שמרחתי אותה. מניחים אותה על עור יבש (כלומר לא רטוב או לח) והיא מרגישה כמו קרם פנים מאד עשיר. אני נתתי לה לשבת על העור כ-10 דקות ואחר כך שטפתי עם מים. כיוון שהיא מכילה חמאת שיאה שאני לא רוצה שתיספג בעור אני שוטפת אותה, אחרת אפשר גם להשתמש בה כמסיכת לילה וללכת לישון איתה על הפרצוף. חמאת שיאה לא טובה לי, חוסמת לי נקבוביות ועושה פצעונים, לכן אני מעדיפה להניח אותה רק לזמן מוגבל ולהסיר. גם בצורה הזאת אני מרגישה שהיא עושה את העבודה
המסיכה הזאת הצילה אותי כל בוקר בשבוע האחרון, כי פשוט לא יכולתי להתאפר בלעדיה. מרחתי אותה כסוג של פריימר 10 דקות לפני שהייתי צריכה להתחיל להתאפר והיא הכינה את העור שיהיה נוח ונעים ולא יבש ורגיש. תחושת ההקלה היא מיידית.
אם יש לכן עור יבש במיוחד, אם אתן מחפשות מסיכה עשירה ומפנקת - אל תחפשו רחוק, זה המוצר עבורכן.


התלבטתי מאד אם אני רוצה לכתוב לכן על קרם הלחות הזה, כיוון שמדובר בקרם שכבר לא קיים.
מדובר בקרם שהזמנתי די מזמן מאייהרב, ורק לאחרונה התחלתי להשתמש בו. בזמן שעבר מאז ההזמנה המותג הפסיק לייצר אותו, כיוון שמדובר בעצם במותג שמייצר מזון דבש, אבל לא סתם דבש אלא Manuka Honey שייחודי רק לניו זילנד. בעבר היתה להם גם חטיבת מוצרי פנים, אבל היא נסגרה, כנראה לאור חוסר כדאיות.
אני בוחרת דווקא כן לכתוב לכן על הקרם הזה, כיוון שאני לא רוצה להתרכז במוצר הספציפי הזה, אלא במרכיבים, ולפתוח לכן צוהר לתחום הרכיבים המופקים מהחי. אם אתן טבעוניות או צמחוניות, כנראה זה הזמן לדלג למוצר הבא כיוון שזה לא בשבילכן.
הקרם מכיל שני רכיבים טבעיים המופקים מדבורים - הדבש והעוקץ. שני הרכיבים בעצם משלימים אחד את השני. העוקץ "עוקץ" את העור וגורם לו כמגננה לייצר עוד קולגן ואלסטין וכמו שאתן מבינות, התוצאה היא עור שנראה צעיר יותר. הדבש, לעומת זאת, עשיר באנזימים ומרכך את האפקט עם שפע של לחות טבעית. לפיכך, פעולה של קרם המכיל את שני הרכיבים האלה היא כפולה - מצד אחד אנטי אייג'ינג, מצד שני לחות והזנה. משימוש רציף בקרם, ראיתי תוצאות חד משמעיות של שיפור באלסטיות של העור ובקמטוטים שהתחילו להיווצר לי בזוויות החיצוניות של העיניים. הדבש גם הוא עזר מאד להתמודד עם היובש הגדול.
אז את הקרם הזה לא ניתן לרכוש יותר, כאמור, אבל אם אתן מעוניינות בתועלות שלו כדאי לכן לפקוח עיניים ואוזניים לרכיבים של עוקץ דבורים ודבש מאנוקה במוצרי טיפוח. תמצאו אותם כמובן במותגים אורגניים וטבעיים, אם כי לא טבעוניים כמובן. רק שימו לב, אם אתן אלרגיות לעקיצות דבורים, אתן לא יכולות להתקרב לקרם המכיל עוקץ. אני לא גיליתי מעולם אם אני אלרגית או לא כיוון שאף פעם לא נעקצתי אבל החלטתי לחיות על הקצה ולהשתמש בקרם בכל זאת. כך גיליתי בדרך הנעימה שאין לי רגישות, כיוון שכפי שניתן לראות שרדתי כדי לספר את הסיפור.


אחרון חביב הוא קרם עיניים שהוא ללא ספק הפתעת השנה.
כשזה מגיע לקרמים לעיניים שהם חלק משגרת הערב שלי אני משקיעה ומצפה שייתנו עבודה של לחות ואנטי אייג'ינג. קרם עיניים ליום הוא מבחינתי הכנה לאיפור שבא מעליו ואין לי ציפיות גבוהות. כל מה שאני צריכה שיהיה קליל ולחותי, לא מעבר.
קרם העיניים Aqualia Thermal של Vichy עושה את כל הנ"ל, אבל הוא גם מבהיר את האיזור וגם מצוייד במרקם שבפועל עובד כפריימר נפלא לקונסילרים. הוא קליל מאד אבל לחותי וממלא קמטוטים וכל דבר שתניחו מעליו ייראה נהדר, חלק ואחיד. כבר נתקלתי לא מעט בקרמים לעיניים שהיו עשירים מידי להניח מתחת לאיפור, או שהיו קלילים מכדי להעניק תועלת כלשהי. כאן יש איזון מושלם בין התועלת של הקרם עצמו לבין המרקם שמאפשר לעבוד מעליו בנוחות. כיוון שמדובר בווישי, הוא גם לא יקר בצורה יוצאת דופן וניתן להשיג אותו בקלות בבתי מרקחת פרטיים.

כל המוצרים שהופיעו בפוסט הם מוצרים מעניינים, כאלה שיוצאים דופן מבחינת רכיבים, תועלת או מרקם. אני לחלוטין אדם של שגרה ויש לי את החומצה הגליקולית, הסרומים והקרמים שלי שאני מגוונת ומחליפה אבל מידי פעם אני נתקלת במוצר שגורם לי לעצור ולחשוב - היי, זה מעניין אותי. וזה גם מה שתמיד גורם לי להמשיך לנסות תמיד מוצרים חדשים, להתנסות עם רכיבים יוצאי דופן, כי אולי הפעם אני אגלה משהו חדש וטוב ומלהיב. בכל ארבעת הפעמים שבפוסט, הניצוץ הזה קרה. תקראו לזה חשמל סטטי, או שתקראו לזה פשוט מוצר נפלא.


גילוי נאות: מוצרי לה פריירי ופאיוט התקבלו לצרכי פרסום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה