‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

21.10.2015

פייבוריטס

כל פעם מחדש כשאני מתיישבת לכתוב פוסט, אני מחפשת איזשהו חוט מקשר בין המוצרים. תימה מרכזית שיוצרת מכנה משותף לאיפור או לטיפוח המופיעים בפוסט. אבל לפעמים, יש דברים שאני משתמשת בהם ואוהבת אותם שאני לא יכולה לקשור ביניהם בצורה הגיונית, והמכנה המשותף היחידי הוא שאני משתמשת בכולם בתקופה מקבילה. לכל אחת יש את מוצרי האיפור הקבועים על שולחן האיפור שלה, שבלעדיהם היא לא יוצאת מהבית. אבל לכל אחת יש גם אהבות חולפות ומזדמנות, בהתאם למצב הרוח, מזג האויר והעיסוקים עבורם אנחנו נדרשות להתאפר ולהתגנדר. 
אז תגידו - למה לא לקרוא לזה "מועדפי החודש" ולסיים עניין? כי זה לא בדיוק מועדפי החודש, ולא כל חודש יש לי מועדפים. אלה דברים שגיליתי לאחרונה באוסף האיפור שלי ואני מושיטה אליהם יד שוב ושוב - עד שיגיע המוצר הבא שיעשה לי עיניים ויקפוץ לראש הרשימה.... 



שנה בערך עברה מאז רכשתי את הפיגמנט מס' 35 של Inglot, ואת מספר הפעמים בהן השתמשתי בו אפשר לספור על יד אחת. עד שפתאום נזכרתי בקיומו, שלפתי אותו מתוך מעמקי המגירה ולאחרונה אני משתמשת בו כל הזמן כשאני עושה איפור ערב ומתחשק לי להשקיע בקצת פיזאזז. כשנזכרתי בו אמרתי לעצמי - "רגע, למה בעצם אני לא משתמשת בפיגמנט הסגול עם אפקט דואו כרומי כסוף וזהוב?". אין לי סיבה טובה כי הוא באמת מהמם ולא מגיע לו להזדקן במגירה בחושך לבד. 
אז נכון, זה הרבה פחות נוח לשלוף את החומר מתוך הקופסית ולהתעסק עם אבקות שמתפזרות לכל עבר עם כל תנועה לא נכונה - אבל ההשקעה משתלמת. זה כל כך יפה על העין ומוסיף מימד מיוחד ומעניין, ואולי אני היחידה שמבחינה בזה - אבל למי אכפת. כל עוד זה עושה לי נעים על הלב בכל פעם שאני מסתכלת במראה, מבחינתי זה שווה את ההשקעה.
שמנה לב - חובה להשתמש בצללית הזאת מעל פריימר, היא לא מצטיינת בעמידות או ביכולת "הידבקות" על העפעף. רצוי להשתמש בה בצורה של טפיחות על העפעף עם מברשת שטוחה, ולא לצורך טשטושים, כי היא תתפזר לכן לכל עבר. הפיגמנטיות הסגולה עצמה לא גבוהה, כך שזו לא צללית שמוסיפה צבע. הסוד טמון בתלת מימדיות שהיא מעניקה עם משחקי הצבע השימריים. 



אם אתן חיות על אי בודד, אז ייתכן ועדיין לא שמעתן על סדרת שפתוני המאט החדשה XO של Il Makiage. 
השפתונים האלה היו בכל פינה בבלוגספירה בחודשיים האחרונים, והאמת - בצדק. מדובר בלא פחות מסדרה מושלמת של שפתונים עם מרקם מושלם, מגוון צבעים מרשים וגימור מופלא. אין לי ולו מילה אחת רעה להגיד עליהם - ואתן יודעות שאותי ואת הפה הגדול שלי קשה להשתיק. 
זה מתחבר ביחס ישיר אל המהפיכה הכללית שעוברת על הרשת שהפכה למותג שיאה להצדיע לו. כמעט כל מוצר פוגע בול, ומרשת של סניפים שהייתי נוהגת להתרחק מהם בכל מחיר, זו הפכה לעצירת חובה בכל ביקור בקניון. 
יש לי לא מעט גוונים מתוך הסדרה החדשה, שעוד יקבלו את הבמה שלהם כאן, אבל היום אני רוצה להתמקד בשניים האלה שאני משתמשת בהם יותר מכולם בינתיים. Ginger הוא ניוד אפרסקי כתמתם שהוא לא כתום מידי ולא ניודי מידי, אלא שילוב מושלם שהופך אותו ללביש עם כל איפור. הגעתי למצבים שכבר לא נעים לי מעצמי ואני מכריחה את עצמי להשתמש בשפתונים אחרים, מרוב שאני משתמשת רק בו יום אחרי יום. Foxy הוא אדום שבהתחלה עיקמתי את האף כשראיתי אותו, אבל אחרי המריחה הראשונה התאהבתי. תת גוון כחול הופך אותו למחמיא במיוחד והוא דרמטי וזועק וסקסי בדיוק כמו ששפתון אדום מושלם צריך להיות. 
ייאמר ששני הגוונים הם ממשפחה שאני בדרך כלל מתקשה להתחבר אליה - אדומים קלאסיים וכתומים. כשזה מגיע לשפתונים אדומים, אני נוטה יותר לאדום מעורבב עם סגול או וורוד מאשר אדומים "טהורים", ושפתונים כתומים הם נמסיס שככלל לא משתלבים טוב עם תת הגוון הצהבהב של העור שלי. לא הפעם עם השפתונים של איל מקיאג', כי שניהם מושלמים. 
הפורמולה היא אחת הפורמולות הנוחות ביותר שנתקלתי בהן אי פעם, ולא רק בקטגוריה של שפתוני מאט. לא הייתי קוראת לגימור מאט מוחלט, אלא יותר מאט סאטן עשיר. הם פיגמנטיים ועשירים, נוחים ללבישה, לא מייבשים בכלל, עמידים וגם כאשר הם דוהים, עושים זאת באלגנטיות ומשאירים רמז של צבע על השפתיים. 
אני אעצור כאן, כי אני עושה לעצמי בחילה עם כל הפרגונים שאני מחלקת כאן. רק אסכם ואומר - אל תהססו. פשוט תקנו.




מעריצה גדולה של אייליינר נוזלי אף פעם לא הייתי, ומאז שהטוש אייליינר נכנס לחיי כמעט ולא הסתכלתי אחורה. אבל מידי פעם גם לי מתחשק לגוון, ובמיוחד כשמתחילה עונת הסתיו והחורף, כשחוזר לי הרצון לחיות ולהשקיע באיפור מגוון ומודגש. אחת הבעיות שתמיד נתקלתי בהן עם אייליינרים כאלה זה האפליקטורים, שהם אף פעם לא נוחים, לא מדוייקים וקשה לעבוד איתם. ל-Pupa יצא אפליקטור מוצלח, שהוא אולי לא הכי מדוייק ודק בעולם, אבל נוח לשלוט בו ולעבוד איתו. מתוך השניים שיש לי, אני אוהבת במיוחד את האייליינר בגוון סגול שימרי שלחלוטין התרשלתי בתפקידי ולא דיווחתי לכן עליו כשיצא במהדורה מוגבלת לפני המון זמן. זה מסוג הגוונים שאני משתמשת בהם כשאני לא רוצה לעשות אייליינר מודגש מידי, אלא לתת הדגשה יותר סולידית לעיניים. חשבתי שהגוון הזה אדמדם מכדי להסתדר עם העיניים החומות שלי, אבל הסתבר שהוא דווקא מאד מוצלח ויוצר אפקט של קו "מתחבא" - שם אבל לא שם. גם השחור מוצלח, ואמנם זה לא המוצר שאני אושיט אליו יד כשאני רוצה קו מדוייק וחתולי, אבל אני מוצאת את עצמי משתמשת בהם הרבה עכשיו כשאני בקטע של איפור מטוטשטש, כהה ומעושן - ופחות גראפי וחד. 
אז אני די בטוחה שהאייליינר הסגלגל לא זמין לרכישה בליין הרגיל, אבל Pupa נוהגים למחזר מידי פעם מוצרים מקולקצייה מוגבלת אחת לרעותה - כך ששווה לעקוב ולחטוף כשהוא צץ בחזרה במדפים בשינוי אדרת.
העמידות - מצויינת. רק תיזהרו בהסרה, יש להם נטייה מעצבנת לרדת בצורה של פירורים שיכולים לפעמים להכנס לעין.




אחרונים חביבים, ובניגוד מוחלט לשפתוני המאט שלמעלה, הם הגלוסים האהובים עליי כרגע. סתיו ואביב אלה עונות הגלוסים בלוח השנה שלי, כיוון שמזג אוויר קיצוני לא שורר בחוץ - לא לחות מטורפת שגורמת להכל ליזול גם ככה, או רוחות סוערות שמדביקות את השיער לפנים. זו שעתם היפה של הגלוסים ששום דבר לא אמור להפריע להם לעטר את פנינו המטופחות. 
במקרה, או שלא במקרה, שלושת האהובים עליי כרגע הם אדומים - כשהטמפרטורות צונחות, השפתיים שלי נהיות דרמטיות. 
Geranium Red מס' 577 של Gade הוא אדום אבטיח עם ניחוח קצת מתקתק ופורמולה יחסית נוזלית. Rouge Dior Brillant מס' 999 הוא אדום כחלחל (דומה מאד ל-Foxy לעיל) עם פורמולה מעט סמיכה יותר, ניחוח סבון עדין ואפליקטור מעולה. Ready for Love של סבון הוא העדין מבין השלושה, עם פורמולה חלקה וחמאתית שאני נהנת להשתמש בו לחידושים במהלך היום. אף אחד מהם לא מוגדר כגלוס עמיד, ולכן לאף אחד אין פורמולה דביקה ומעצבנת. 
עם בוא הסערה החורפית הראשונה, כנראה שגם אלה יאופסנו במגירה, אבל עד אז אני מרשה לעצמי להנות מהלוק הרטוב והמבריק. 

עד כאן סיכום של כל מיני מוצרים אהובים עליי כרגע. אני במצב רוח איום ונורא לקניות, אז אם יש לכן המלצות לדברים חדשים ומעניינים - שתפו אותי בתגובות.....

גילוי נאות: Sabon, Dior, Gade, Il Makiage, Pupa

4 תגובות:

  1. אני אתך לחלוטין לגבי איל מקיאג'! פיגמנטים אומנם לא כוס התה שלי אבל התיאור שלך שובה... רוצה לראות מראה איפור עיניים בלייב!

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי בפעם הבאה שניפגש בלייב גם תראי אותי מאופרת עם הפיגמנט!

      מחק
  2. מחזקת את עניין איל מקיאג, שירות לקוחות יותר ממעולה ולחלוטין גם אני חזרתי לקנות שם.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם הסניפים החדשים שלהם כ"כ יפים, נקיים ומזמינים, כיף להכנס.

      מחק