‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.7.2015

עומד למבחן - Bourjois Happy Light

אני מחבבת מייקאפים רבים של בורז'ואה, וגם ניסיתי את רובם. את המייקאפ הזה לעומת זאת....



את המייקאפ הזה אהבתי פחות. אחרי ההצלחה הפנומנלית של Healthy Mix על שלל נגזרותיו, בורז'ואה ראו כי טוב והשיקו מייקאפ "שמח" חדש עם פורמולה ידידותית למשתמש, לטענתם. 
הבקבוק, כרגיל, נוח מאד - זכוכית יציבה עם משאבה יעילה. העיצוב דומה מאד לכל סדרת ההלת'י מיקס בגוונים אדומים שמחים ובולטים על שולחן האיפור.  המייקאפ אמור להעניק glow בריא לפנים, מבלי להיראות מבריק ושמנוני. 
את האמת, מייקאפים שמעניקים glow הם לא ממש כוס התה שלי מלכתחילה. העור שלי לא סובל ממחסור ב-glow טבעי ברוך השם, בעיקר לנוכח איזור T שמנוני מעט ונטייה לפירוק כיסויים של מייקאפים, בעיקר בקיץ. בכל מקרה אני תמיד מפדרת את עצמי לדעת בכל יציאה מהבית, ועד שחולפות 3 שעות אני כבר מתפארת עם glow טבעי, מהסוג שצריך לספוח עם דפים ולחדש גימור עם פודרה. 
אז כמו שאתן יכולות לתאר לעצמכן - הגימור של המייקאפ הזה לא נועד עבורי מלכתחילה, אז אולי הביקורת הזו משוחדת. מצד שני, בחורף העור שלי דווקא מתנהג נחמד ואוהב מייקאפים קצת לחותיים יותר, ולכן חשבתי שהמייקאפ הזה יהיה רעיון טוב עבורו. 
לא, הוא לא. מילא עניין העמידות הבעייתית והגימור שלא מחמיא לי, אני פושט חושבת שהפורמולה לא טובה. ניסיתי להניח אותו בכל מיני צורות ואופנים - מברשות, ספוגיות, אצבעות - ושום דבר לא הביא לכיסוי מושלם, אני תמיד מרגישה שאני עדיין רואה אותו "יושב" על העור וממש לא נותן גימור טבעי ובלתי מורגש, בניגוד למייקאפים אחרים של המותג. הכיסוי של פגמים בינוני ואני מרגישה שהוא לא מוסיף שום דבר לעור שלי - לא אחידות, לא טשטוש, לא זוהר מחמיא.
את האמת, אני לא רואה את ההבדל מבחינת הצהרת כוונות בינו ובין ההלת'י מיקס סרום. גם הסרום טוען להעניק גימור זוהר ולחותי יותר, אבל עושה את זה בצורה הרבה יותר מוצלחת ונטמע באופן מושלם עם העור. 
נושא העמידות גם הוא בעייתי פה, והוא לא מחזיק מעמד בצורה יפה על העור ליותר מכמה שעות בודדות. אולי על עור יבש התוצאות יהיו שונות, אבל אני יכולה להעיד רק על העור שלי, והחוויה לא הצליחה להרשים אותי. בסופו של דבר זה מייקאפ שאני מנסה לסיים עם שימוש במצבים ספציפיים מאד - בעיקר בערבים כשאני עם איפור לכמה שעות בודדות ולא זקוקה לכיסוי גבוה מידי. 
בעיה נוספת - הגוונים. 
אני לא חושבת שאני צריכה להכביר במילים, נכון? גם הגוון הכי בהיר בסקאלה, מס' 51, הוא עדיין כהה משמעותית ממייקאפים בהירים אחרים (כמו קולורסטיי לדוגמה) וצהוב מאד. עבורי, שלא בחודשי הקיץ כשאני תופסת רמז דק שבדקים של צבע, הוא ממש גבולי ואני צריכה לטשטש אותו היטב בצוואר. זה נראה למישהו הגיוני? לא. 
אז איך לסכם?
גימור בעייתי, עמידות בלתי קיימת וגוונים מוגבלים. אין צורך שאשתמש במילים בוטות מידי כדי לתאר את השורה התחתונה שלי שהיא - לא אהבתי. 

הבא בתור! יש מייקאפים רבים אחרים בים, לכל סיר יש מכסה עם כיסוי מושלם וכו' וכו'.....

ניסיתן את המייקאפ ויש לכן חוות דעת אחרת לגביו? ספרו לי! 

פרסמתי בעבר בבלוג מגוון של סקירות על מייקאפים אחרים, ומוצלחים יותר, של בורז'ואה. סקרניות? היכנסו לקישורים הבאים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה