‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

13.7.2015

איפור להפקה אורבנית

לפני שבוע התפרסמה ההפקה המשותפת שלי עם אתר כלות אורבניות. אם אתן חיות במערה ולא נחשפתן לקרנבל ההשקה של ההפקה אשר לווה עם אין ספור פוסטים בפייסבוק, באינסטגראם, בטוויטר ושיגור לוויין על שמנו לגלקסיה (לא באמת) - אז אספר כאן במי ובמה מדובר.
כלות אורבניות אירחו אותי לפוסט מיוחד בו הכנו רשימה של קיט SOS מושלם לכל כלה - כל המוצרים שאת חייבת לקחת איתך ביום האירוע כדי למנוע ולתקן כל אסון. גם אם אתן לא כלות, אלא חברה טובה או אחות של כלה, הרשימה היא רעיון איך לעזור לכלה שלכן לעבור את האירוע בשלום ובצורה רגועה. 
את הרשימה המלאה, תמונות ההפקה וסרטון ווידאו תמצאו בפוסט כאן >> הקליקו. 
רציתי לכתוב כאן בבלוג פוסט אישי על החוויות שלי מאחורי הקלעים, לספר לכן על האיפור שלי לצילומים ולתת כמה טיפים קטנים לאיפור שיצטלם טוב. חשוב לי לציין שהתמונות לא עברו עריכת פוטושופ כלשהי ומה שאתן רואות - זאת הייתה המציאות. שימו לב - את רוב המוצרים שהשתמשתי בהם כבר סקרתי בבלוג ואם תלחצו על השם שלהם תגיעו לקישור לפוסט הרלוונטי. בנוסף, חלק מהמוצרים כאן ניתן להשיג רק בחו"ל, צירפתי קישורים לאתר בו ניתן לרכוש כשהייתה לי אפשרות. שנתחיל? זה הולך להיות ארוך.... 


היי! זאת אני בתמונת פורטרט מחמיאה בטירוף, נעים להכיר!
הלוק של ההפקה היה פסטלי, לבשתי שמלה בגוון אפרסקי ובחרתי להצטלם עם משקפיים. לכן האיפור היה בהתאם - איפור עיניים מתאים למשקפיים (כלומר בלי ריסים מלאכותיים ועישונים מוגזמים) עם נקודת פוקוס שבחרתי לשפתיים. 
את האיפור והשיער עשיתי בעצמי ולא נעזרתי בשירותיה של מאפרת או מעצבת שיער. מהאיפור אני פחות או יותר מרוצה, אבל על השיער אני מעדיפה לא לדבר כי אני גרועה בזה וגם התוצאה לא כל כך הייתה לטעמי. בפעם הבאה - לעשות פן במספרה או משהו, הלקח נלמד....
אקח אתכן צעד צעד במוצרים שהשתמשתי כדי להתאפר. התייחסתי לזה כאל איפור לאירוע - לוק שחייב להצטלם מעולה אבל גם להיות עמיד. 


את ההכנות התחלתי לילה קודם. מרחתי מסיכת פילינג Facial Renewal Peel של אהבה שתמיד עושה לי עור נקי, רך ואחיד. את השיניים הלבנתי עם ג'ל מלבין אותו אני קונה באייהרב וצחצתי שיניים כרגיל עם משחת השיניים הקבועה שלי - מלבינה גם היא. גם את המשחה אני קונה באייהרב ומקפידה להשתמש רק בה. הרעיון לתת בוסט של הלבנה לשיניים היה מעולה, הן נראות נקיות וצחורות במיוחד בתמונות.  


בבוקר הכנתי את העור שלי לקראת איפור עם שגרת הטיפוח הקבועה והנאמנה שלי. מי הפנים שאני משתמשת בהם כרגע ומרוצה מהם מאד הם אימורטל מי פנים מבהירים של L'occitane. מעליהם אני מורחת קרם פנים מסדרת Ibuki המעולה של Shiseido. הקרם הזה מהווה בסיס מעולה לאיפור בקיץ, הוא קליל, נספג מהר ולא שומני בכלל. 
כפריימר, כי חייבים, השתמשתי במוצר וותיק ואהוב במיוחד - Meteorites Perles של Guerlain. זה פריימר למראה מאט זוהר שעוזר גם לעמידות של האיפור ומכין קנבס חלק למריחת מייקאפ. 


עם מוצרי בסיס לא הימרתי והלכתי על שחקנים אמינים מהאוסף שלי. בבחירת המייקאפ לא היססתי והשתמשתי ב-Colorstay של Revlon. הוא מצטלם נהדר והכי חשוב עמיד. אני לא מתה על הגימור והכיסוי שלו, אבל אלה בעיות שאפשר בקלות לתקן עם קונסילרים ופודרות. 
קונסילר שהשתמשתי בו מתחת לעיניים הוא Age Rewind של Maybelline שלצערי לא ניתן להשיג בארץ בכלל אלא רק בארה"ב. לא סתם יצא לקונסילר הזה שם של מוצר חובה, הוא מעולה להסתרת כהויות מתחת לעיניים והארת האיזור. את הקונסילר קיבעתי עם פודרה Secret Brightening Powder המעולה של Laura Mercier. (אפשר להשיג בסטרוברי). 
לטשטוש פגמים על הפנים (והיו לי כמה מעצבנים כאלה באיזור הסנטר) השתמשתי בקונסילר Pro-Longwear של Mac. אין כמוהו בעמידות וכיסוי, פשוט אין מתחרים. 
את כל הסיפור קיבעתי עם פודרה Silk Edition של Bourjois, וכהכנה לאיפור עיניים השתמשתי בפריימר Behind the Scenes של Lorac, שגם אותו לצערי אי אפשר להשיג בארץ או באירופה. 


נמשיך אל איפור עיניים. כיוון שבחרתי להצטלם עם המשקפיים הענקיות שלי, ידעתי שאני לא ממש צריכה להשקיע באיפור עיניים מסובך, אלא מספיק להדגיש אותן ולתת צורה לגבות. 
השתמשתי בצלליות מתוך הפלטה Unzipped האלוהית של Lorac. ערבבתי מהוורודות והסגולה הכהה וטשטשתי את הכל על העפעף. אייליינר היה ג'ל שחור של Bobbi Brown שהעמידות שלו מעולה והמסקרה הייתה המציאה האהובה עליי לאחרונה - Ultraflex של Pupa שהיא גם מאריכה, גם מפרידה, גם מדגישה וגם מפנקת עם עמידות ברזל. 
לגבות נתתי קצת צורה וקיבעתי עם ווקס מתוך דואו לגבות של e.l.f שהפודרה שלו בהירה מידי עבורי, אבל הווקס הוא בדיוק בצבע הנכון וגם עוזר לשמור על הגבות במקום שלהן. אפשר להשיג כזה באייהרב והצבע שלי הוא Ash. 


מוצרי הארות והצללות לפניכן! כקונטור השתמשתי בברונזר קרם Terracotta Skin של Guerlain
הסומק שלי היה אובססיית הקיץ שלי - Sweetheart מס' 50 של Essence שהוא בדיוק בגוון אפרסקי זהה לשמלה שלבשתי. היילייטר שהנחתי במקומות הגבוהים בפנים (עצמות לחיים, קשת השפתיים, גשר האף ומעל הגבות) הוא Perfectly Lit Spotlight של Lorac. לצערי הוא גם ייצא מהמגוון וגם בלתי אפשרי להשיג אותו מחוץ לארה"ב. אפשר לנסות לחפש באי-ביי, הוא שווה את זה ומעניק זוהר עדין וחמים. 
לסיום סיומת פיזרתי את פודרת הכדוריות המפורסמת של גרלן. יש שיגידו שזה מוצר מיותר לחלוטין, אבל עד שלא משתמשים בה לא מבינים את התרומה שלה לקיבוע של הלוק הסופי - היא כמו להעביר וויש של פוטושופ על הפנים לפני היציאה מהבית - מאזנת גימורים ומעניקה זוהר טבעי קל שבקלים. 


השפתיים, הו השפתיים! נקודת הפוקוס של האיפור שלי היה שפתון Ruby Woo של Mac, ובחרתי בו כיוון שהוא אדום קר שמחמיא לי וגם תורם למראה לבן יותר של השיניים. מניסיון עבר שלי הוא מצטלם מצויין ועמיד מאד. לתיחום השתמשתי בתוחם Red Blush מס' 08 של Essence שהשתלב מושלם עם האדום של מאק וגם תרם לעמידות. 
במהלך הצילומים חידשתי שפתון דווקא עם גלוס, כיוון שאת ה-Ruby Woo מאד מאד קשה לחדש, הפורמולה שלו יבשה בטירוף. הגלוס של Dior מסדרת Rouge Dior Brilliant מס' 999 מפנק ובעל פורמולה וגימור מושלמים כמו שניתן לצפות מגלוס יוקרה. 


אז מה אתן אומרות, יצא לי מוצלח? 
כמו שציינתי בתחילת הפוסט - אני מרוצה מהמראה הכללי, אבל כן למדתי כמה לקחים שאני יכולה למסור לכן כטיפים שיעזרו לכן ליצור איפור שיצטלם מושלם ויחמיא לכן. 
* כשזה מגיע לקונטור, הייתי מחליפה את הברונזר של גרלן במוצר להצללות עם גוון נייטרלי טאופי. בתמונות הברונזר נראה כתום יותר משהיה במציאות וקצת נחרדתי כשראיתי את זה. במיוחד בשילוב עם סומק אפרסקי, זו לא הייתה ההצללה אותה חיפשתי. 
* בכלל כשזה מגיע למוצרי הארה, הצללה וסומק - more is more. הטיוטוריאלס של קונטור מוגזם בשלל צורות גיאומטריות אולי לא פרקטיים ליום יום, אבל מסתבר שאלה טכניקות איפור לגיטימיות כשזה מגיע לתחום המקצועי של איפור למצלמה, בין אם לווידאו או לסטילס. לעדשות מצלמה יש נטייה "לבלוע" משטחים ותמונה היא אף פעם לא תלת מימדית. לכן צריך לפסל את הפנים בצורה יותר מודגשת ולא לפחד להדגיש יותר מהרגיל. תאמינו לי שביחס לאיפור הרגיל שלי זה עוד היה מודגש, ועדיין אני מרגישה שזה לא בא לידי ביטוי בכלל בתמונות והפנים שלי לא ניראות מחוטבות בכלל. 
* שפתון אדום זה אחלה, אבל קחו בחשבון שזה ממש גונב פוקוס. זה קריטי לבחור גוון שיחמיא לכן ובמיוחד לשיניים ולא יצהיב לכן אותן, אבל במבט לאחור אולי הייתי בוחרת גוון וורוד מעט פחות צעקני מהאדום דם הזה, שנראה קצת תלוש מהסטיילינג הפסטלי.
* גבות - זה חשוב! עקבתי אחרי טיפים לעיצוב גבות שקיבלתי משרון מימון שהיא מאפרת מקצועית, ואני שמחה שבחרתי גם להדגיש אותן קצת יותר מהרגיל. הן מעניקות מסגרת חשובה לפנים, במיוחד לחובשות משקפיים. 



זהו, אני לא חושבת שנותר לי מה להוסיף, מלבד להגיד שזאת הייתה חוויה מדהימה! גיליתי שיום צילומים של הפקה יכול להיות ארוך ומתיש, אבל גם מלא ביצירתיות ובהנאה. אני גאה בפוסט המשותף שיצרנו ואני מקווה שגם אתן נהנתן ממנו ומההצצה אל אחורי הקלעים! 
בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות לאתר כלות אורבניות על שפנו אליי לשתף פעולה ולהצטלם להפקה, למרות שאין לי שום ניסיון קודם בהפקות מהסוג הזה. תודה לנטלי שור על התמונות המדהימות ולכל העוסקות במלאכה של הפקת החומרים, המיתוג, ההסרטה והעריכה!
תודה גם לסבון של פעם, ג'יבנשי ישראל ובוטיק You&Eye על ששיתפו פעולה וסיפקו לנו חומרים מהממים לעבוד איתם. 
היה כיף! נתראה (אולי) בהפקה הבאה....
אשמח לשמוע את התגובות שלכן, האם נהנתן מההפקה המשותפת ומה הטיפים שלכן לאיפור לצילומים? 


!It's a wrap 

4 תגובות:

  1. יצא לך מקסים! מסכימה לגבי הרבה נקודות ומוצרים שבחרת. ממליצה לך על קונטור של קווין אוקון. עד שלא תנסי לא תביני על מה כל ההייפ!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מרינוש! :-) הקונטור של קווין אוקון נמצא כבר הרבה זמן על הכוונת שלי....

      מחק
  2. איזה לוק מעודן, נשי צח ובוהק! את נראית נפלא. נהנית מאד מהבלוג שלך, יסודי מושקע ומתמיד.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזו תגובה מקסימה, תודה! עשית לי את היום :-)

      מחק