‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

20.7.2015

iHerb Favorites - and fails

אחרי תקופה ארוכה שלא הופיעו פה פוסטים של "החבילה הגיעה" (במסגרתם אני פותחת ביחד אתכן חבילות מאייהרב ומגלה לכן מה הזמנתי), החלטתי שהגיע הזמן לעשות סיכום ביניים ולהציג את המוצרים האהובים שאני מוצאת את עצמי מזמינה שוב ושוב על בסיס קבוע.
אני מודה שכבר עברתי את השלב של להזמין מאייהרב מוצרים סתם בשביל הפאן של ההתנסות. כיום אני מזמינה חבילה פעם ב-2-3 חודשים ורוב הסיכויים שהיא תכיל תמהיל של המוצרים שאני אציג כאן, אותם אני דואגת לחדש מלאי שוב ושוב.

זו באמת רשימת הפייבוריטס שלי - מוצרים שאני מוכנה להשבע בהם ושאת חלקם יצא לי להזמין אפילו יותר מפעמיים ושלוש. בסוף הפוסט תמצאו גם רשימה קצרה של מוצרים שאני ממליצה להתרחק מהם ולא כדאי לטרוח לבזבז עליהם את הכסף. 


נתחיל מהבייסיק - שיניים. שנים חיפשתי שיטה מוצלחת להלבנת שיניים, אבל כל חברות הפארם (קולגייט וכו') לא סיפקו את הסחורה. גם סטריפים של Crest שהייתי מזמינה מאי-ביי היו יקרים מאד וסיפקו הלבנה רק לטווח קצר מאד. 
החלטתי לתת צ'אנס למוצרים של Plus White ומאז נראה לי כבר חיסלתי 10 שפופרות של משחת השיניים הזאת. השיטה מתחלקת לשני חלקים: יש את הערכה עם ג'ל להלבנת שיניים שמיועד לתת בוסט של הלבנה ואפשר למרוח אותו על השיניים לאורך מספר ימים כדי להיפטר מכתמים. לצורך תחזוקה שוטפת של ההלבנה, יש את משחות השיניים המלבינות, ואפשר למצוא סוגים שונים. המשחה שאני משתמשת בה נלחמת בכתמי קפאין - גורם מספר אחד להצהבת השיניים שלי. 
שורה תחתונה - השיטה הזאת עובדת. השיניים שלי לבנות וצחורות וכבר כמה פעמים שאלו אותי אצל מי אני עושה טיפולי הלבנה. הוכחה לכך תוכלו למצוא בפוסט קודם שפרסמתי, עם תמונות שצולמו עם מצלמה מקצועית וללא עריכת פוטושופ. 
את הג'ל אני מורחת על השיניים כמה ימים רצופים לקראת אירועים מיוחדים. משאירים אותו על השיניים ל-10 דקות בערך ואז שוטפים ומצחצחים. הוא מגיע עם ערכה של מי פה ומן מיתקן שהוא סד עינויים ובלתי ניתן להשתמש בו. את המתקן זרקתי לפח וממי הפה אני די מתעלמת, אני פשוט מורחת את הג'ל עם האצבע על השניים ונותנת לו לחולל את הקסם שלו. 
עם משחת השיניים אני מצחצחת פעמיים ביום - כל יום!


נמשיך עם עוד מוצר שהוא בייסיק והשימוש בו יום יומי עבורי. זה לא סוד שוויטמינים ותוספים תזונתיים יקרים רצח בארץ ולא משתלם לקנות אותם כאן. אחת האלטרנטיבות המוצלחות היא להזמין אותם מאייהרב. 
כך אני עושה עם תוסף Skin, Nails & Hair של Solgar. אני מזמינה את הצנצנת הגדולה ולוקחת שתי תבליות כאלה כל בוקר עם ארוחת הבוקר. מאז שהתחלתי להשתמש בתוסף הזה באופן קבוע ניכר שיפור ניכר בצמיחת השיער שלי ובעיקר בבריאות הציפורניים. תמיד היה לי שיער חלש שנוטה לנשירה, וציפורניים חלשות עוד יותר שנשברו והתפצלו. בגלל שהשיער שלי חלש, תמיד הייתה לי צמיחת שיערות "בייבי" מעצבנות ופריזיות ולא ידעתי איך להיפטר מהן. אני לא חושבת שהתוסף גורם לשיער שלי לצמוח מהר יותר או לנשור פחות, אבל הוא כן גורם לו לצמוח יותר, אם זה נשמע הגיוני. כלומר - אזורים שהיו דלילים והשיערות כל הזמן נתלשו וצמחו מחדש (ולכן שיערות הבייבי המעצבנות), התמלאו ועכשיו צומחים לאורך. בונוס נחמד - הריסים שלי התארכו גם הם! 
גם בציפורניים ניכר שיפור אדיר וכבר הרבה זמן שלא נאלצתי לקצץ את כל הציפורניים כי הן נשברו. גם הפיצולים כבר לא עד כדי כך גרועים והן נראות הרבה יותר בריאות וחזקות. 
לגבי העור - אני די בטוחה שהוא תורם לכך שהפנים שלי מעולם לא היו במצב טוב יותר, מבחינת אחידות וצלקות ישנות שהולכות ומתפוגגות. 
צנצנת של 120 טבליות תעלה לכן כ-18 דולר והיא תספיק לכן לחודשיים. רק לשם ההשוואה, בארץ צנצנת של חצי הכמות (60 טבליות) עולה את המחיר הזה. 


מה כבר לא נאמר על החומצה הגליקולית? אני מרגישה שחפרתי עליה מספיק בבלוג, ואני לא רוצה להתיש אתכן עם עוד מגילה ארוכה. אציין רק שנראה לי שהזמנתי כבר למעלה מ-10 צנצנות של החומצה הזאת ואני תמיד תמיד דואגת שתהיה לי צנצנת בק-אפ בזמן שאני מסיימת אחת פתוחה. 
לפוסט החומצה המורחב, שם אני מספרת לפרטי פרטים איך להשתמש ולמה זה טוב תגיעו אם תקליקו כאן. 


עברנו ממוצרי הבייסיק אל מוצרי העשרה, אבל זה לא אומר שהם מומלצים פחות. 
מסיכה לשיער Olive & Avocado של Earth Science הזמנתי כבר פעמיים ובקרוב אזמין בשלישית. היא אחת המסיכות הטובות שניסיתי לשיער ומותירה אותו רך כפרוות ארנב. אחד היתרונות הגדולים של המסיכה, שהיא מספקת פתרון לכל מי שמחפשת מוצרי טיפוח טובים לשיער שלא נוסו על בעלי חיים. רוב המותגים המוכרים בשוק שייכים לחברות בעייתיות מבחינת ניסויים על עולם החי. רשימת הרכיבים שלה קצרה משמעותית ממסיכות אחרות לשיער שאני משתמשת בהן, ועדיין היא עושה עבודה טובה פי כמה מרובן. 


בא לכן פינוק אמיתי? תכירו את המוצרים של Bath Petals. כבר הספקתי להזמין מהמותג הזה מלח לאמבט, פילינג, חמאת גוף והיד עוד נטוייה. באופן מדאיג אני מבחינה לאחרונה שרבים מהמוצרים שלהם מוגדרים Discontinued באתר והמלאי לא מתחדש, אבל עדיין אפשר לחטוף פריטים אחרונים. אני מאד מקווה שזה לא אומר שהמותג הזה פשט את הרגל או יוצא מהמלאי של האתר, כי זה יהיה ממש מצער.
אחד המומלצים הוא כל דבר בניחוח Greek Honey Mint. אחד הניחוחות שחסרים במוצרי טיפוח בארץ זה מנטה, שאפשר למצוא בקלות בשמפואים וסקראבים בחו"ל. הפילינג הזה אלוהי! הוא גס ואגרסיבי כמו שאני אוהבת והריח פשוט ממכר. קניתי גם מלח אמבט מהסדרה וחיסלתי אותו לאורך החורף. חמאת גוף בניחוח תפוזים מושלמת גם היא. 


אפשר למצוא הרבה איפור באייהרב, אבל לא הרבה שווה את הכסף. בעוד אני אוהבת את מחלקת המברשות שלהם, עם האיפור היו לי בעיקר נפילות. גם e.l.f לא תמיד סיפקו את הסחורה, אבל שני מוצרים שאהבתי במיוחד וארכוש שנית מוצגים לפניכן.

הראשון הוא דואו לגבות בגוון Ash שמכיל ווקס וצללית. הצללית בהירה לי מידי, אבל הווקס בדיוק בגוון הנכון, ממלא את הגבות בלי להיראות מוגזם ומחזיק את השיערות במקומן המסודר. גם המברשת הקטנה שמגיעה עם הקומפקט לא מיותרת ואני מוצאת את עצמי משתמשת בה מידי פעם. כשייגמר הנוכחי (בעוד 50 שנה כנראה), אני אזמין חדש. יש 3 דרגות כהות משתנות לדואו, אתן כמובן לא חייבות להזמין את הצבע שמתאים לי (מיועד לבהירות שיער בעיקר). 
על הסמקים של המותג שמעתי הרבה המלצות, וגיליתי שהם אכן מצדיקים את ההייפ. כמובן שאני לא אזמין בדיוק את אותו הצבע, אלא אנסה גוונים אחרים, אבל את האחד שניסיתי אהבתי. הוא בגוון Peachy Keen ולמרות שהוא נראה כתום בפאן, הוא יותר עדין בפועל על העור. מה שכן - הוא לא ממש פיגמנטי. עבורי זה מעולה כי אני יכולה להשתמש בו בלי להזהר יותר מידי, אבל נשים עם גוון עור כהה יותר משלי לא ימצאו בו שימוש. 

ועכשיו לדיס-המלצות! אני יודעת שחיכיתן לזה...

הכנתי לכן קולאז' קטן ואינפורמטיבי של כל המוצרים שאני לא ממליצה להתקרב אליהם, וזה למה:
מי פנים Vitamin A Glycolic Toner של Derma E - חיצ'קנו אותי כמו שמי פנים לא חיצ'קנו אותי מימיי. זו הייתה חוויה נוראית וזרקתי אותם בלי לסיים אפילו את המיכל.
קרם גוף בריח קוקוס של Desert Essence - בעוד שאני אוהבת מוצרים אחרים של המותג, זה לא אחד מהם. יש לו ניחוח שקשה להסביר במילים, אולי המילה "מבחיל" מתארת אותו הכי טוב. נאלצתי לזרוק גם אותו לפח במצב חצי משומש, כיוון שאף אחד ממכריי לא הסכים לקחת אותו ממני.
מוצרי איפור של Emani - כל מה שניסיתי להזמין מהמותג הזה שאמור להיות טבעוני, מינרלי ואדג'י - היה כשלון. הסמקים אבקתיים וקשים לטשטוש, השפתונים בגוונים חסרי פשר וקשר וגימורי פרוסט מחרידים (?), והצלליות בפורמולות משונות ופיגמנטיות מוטלת בספק. בקיצור, לוותר.
מגבונים להסרת איפור של Blum - עוד מוצר אורגני שחבל על הצמחים שנקטפו כדי לייצר אותו. המגבונים האלה יבשים כמו הנגב ולא מסירים שום דבר, ובטח לא איפור. בסופו של דבר השתמשתי בהם כדי לנקות אבק ממדפים....
סומק Happy Booster של Physicians Formula - אחד המוצרים עם ההייפ הכי לא מוצדק בתבל. יש בו שילוב בעייתי של לבבות בהירים וכהים, שיוצרים ערבוב צבע לא אחיד על המברשת, וכתוצאה מכך גם על הפנים. ככלל אני לא מעריצה גדולה של מוצרי סומק/ברונזר/היילייטר עם ערבוב גוונים כזה, ואם כבר ערבוב אז זה חייב להיות גוונים שזולגים אחד אל השני בצורה הרמונית, ולא וורוד פוקסיה פיגמנטי עם וורוד בייבי בקושי מורגש. תשקיעו את הכסף בסמקים אחרים, תהנו יותר. 

הללויה, המשימה הושלמה! כבר הרבה זמן אני רוצה לחלוק אתכן את הפוסט הזה, אני מרגישה שאני יושבת כאן על מידע אודות מוצרים שאני משתמשת בהם על בסיס קבוע, אבל אתן בקושי שומעות עליהם.
מילה לגבי נושא המשלוח באתר - בעבר היה אפשר להזמין כל חבילה (עד גבול משקל מסויים) ועלות דמי המשלוח היו נשארים זהים (כ-15 ש"ח). היום זה מחושב לפי משקל החבילה, לכן ככל שתזמינו מוצרים כבדים יותר, ככה תגיעו לעלויות משלוח גבוהות יותר. אפשר להזמין חבילות בשיתוף עם חברות ואז להתחלק בדמי המשלוח וזה יוצא יותר משתלם. אני ממליצה להזמין מוצרים שאתן משתמשות בהם על בסיס יום יומי בכפולות של 3 כדי שלא תצטרכו להיות תלויות תמיד בהזמנה הבאה. 
אם יש לכן חילוקי דיעות על ההמלצות שלי, או המלצות משלכן למוצרים שאני פשוט חייבת לנסות - כיתבו לי בתגובות!

20 comments:

  1. איזה פוסט כייפי!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע, תודה רבה :-)

      מחק
  2. תוך כמה זמן לדעתך התחלת לראות שינוי עם הויטמינים של סולגאר? זה נשמע ממש טוב. גם לי יש בעיה עם השיער שהוא חלש ודליל עם שיערות בייבי כאלה ופריזים.בדיוק מה שתיארת...

    השבמחק
    תשובות
    1. קשה לי למדוד את זה במדוייק, אני חושבת שזה תלוי בקצב הצמיחה האישי של כל אחת. השיער שלי צומח ממש לאט, אז זה לא שהוא פתאום קיבלת בוסט של אורך. השינוי הוא בעיקר שהצמיחה היא עקבית ושיערות הבייבי האלה לא נתלשות, אלא ממשיכות לצמוח לאורך - בתקווה שייפגשו בסוף עם האורך של שאר השיער....

      מחק
  3. אוףףף טעיתי וקניתימאת המשפה לבלבנה מהקפה מה אעשה עם זה עכשיו? 😢😢😢

    השבמחק
    תשובות
    1. קנית את המשחה ולא את הג'ל? המשחה גם עוזרת :-)

      מחק
    2. קניתי את ההלבנה עם הסד ואת המשחה לכתמי קפה. וכל זה לבן 17 שלא שותה קפה. מקסימום קולה אבל שיניו באמת צהובות. השאלה אפ לקנות משחה אחרת?

      מחק
    3. זה ממש לא קריטי, הוא יכול להשתמש במשחה. לדעתי זה סתם קטע שיווקי.... בסופו של דבר השיטה היא אותה שיטה

      מחק
  4. קניתי את הויטמינים. אני רק תוהה האם לקחת שנייפ במכה או אחד בבוקר ואחד בערב. תודה עך ההמלצה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לוקחת שניים ביחד בבוקר ביחד עם ארוחת הבוקר :-)

      מחק
  5. וגם קניתי את הדואו לגבות הכהה שנראה לי מתאים. עכשיו אני צריכה לקנות את המדיום נראה לי. כמה אני משתדלת להמנע מטעויות בארון ולא מצליח לי ):

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על כל תשובותייך המופיעות לעיל (:
      איך לומדים אם עכשיו אני רוצה לקנות מייק אפ של flawless wow ונראה לי שהסט מדיום מתאים לי והצבע honey במייק אפ אבל אין באמת דרך לדעת. ככה החסכון יוצא בזבוז. בדקתי סוואצים זה לא עוזר לי

      מחק
    2. עם מייקאפים זה קשה לדעת, את צריכה לדעת פחות או יותר מה הטון הבסיס שלך (וורודה או צהובה) ולפי זה להתאים על הסקאלה

      מחק
  6. ורודה לאאא כי אני נראית כמו אפר איתה (אפורה לבנה). אז צהוב או נטראלי.

    אגב, למרות סימון וי בתיבת "הודע לי" אני כלל לא מקבלת הודעות כשאת עונה.

    השבמחק
  7. פוסט מעולה ועוזר..
    מזמינה ברגעים אלה את ההלבנה לשיניים- טיפ מעולה מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! מצפה לך עתיד מזהיר של שיניים לבנות וצחורות :-)

      מחק
  8. היי פוסט מעולה! הזמנתי הכול! אשמח לקבל המלצה לשמפו ומרכך מאייהרב לשיער צבוע שעבר הרבה תלאות.. וקרם יום עם spf וקרם לילה נוח לערבובי שמנים למינהם. (אני בת 20,עם עור שמן-מעורב)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף תתחדשי!
      דווקא את המוצרים שאת שואלת עליהם אין לי המלצות של דברים שניסיתי כי לא הזמנתי מוצרי שיער וקרם לחות לפנים מאייהרב. אני כן יכולה להפנות אותך אל מותג ששווה לך לבדוק - Andalou, כל מוצר שניסיתי שלהם היה מעולה.

      מחק