‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.6.2015

לקים - מהדורת קיץ

מה על הציפורניים שלי בחודשי הקיץ הראשונים? כל מיני דברים מעניינים! נתחיל מהסוף אל ההתחלה.


את הקיץ פתחתי עם לק שמח במיוחד של ANNY, אותו קיבלתי כמתנת יום הולדת מחברה אהובה. לא רק שהצבע הירקרק שלו משמח, גם השם שלו חמוד ביותר - Surfing Crocodile. הפורמולה נוחה ואיכותית כמו כל הלקים של המותג, ומספיקות שתי שכבות דקות כדי להגיע לאחידות ואטימות מלאה. אחרי שמרחתי אותו, החלטתי להגדיל ראש ולשמח את עצמי עוד יותר עם טופ גליטר חביב של ביוטיקייר מס' 101 שאפילו יש לו שם עיברי טהור- "שבבי סוכריות". וכך יצרתי לעצמי תמונה של קרוקודיל על גלשן, מנשנש סוכריות צבעוניות. מושי מושלם!


הלק הבא בתור הוא הרבה יותר סולידי, ונשלף מתוך קולקציית הניוד המהממת של ג'ייד. תשמעו, לק ניוד הפך להיות חולשה שלי לאחרונה, מאז שקיבלתי את הלק הזה. אני מורחת אותו כל הזמן וצריכה לשכנע את עצמי למרוח לקים אחרים. עכשיו כשהציפורניים שלי קצת התחזקו ואפילו מצליחות להתארך (ועל איך עשיתי זאת בפוסט נפרד), אני פחות אוהבת למרוח עליהם לקים צבעוניים (אותם אני מעדיפה על ציפורניים קצרות). הניוד הזה, שהוא פשוט מושלם ביחד עם גוון העור שלי, נותן להן את המראה הכי קלאסי ואלגנטי שאפשר להעלות על הדעת. הפורמולה יחסית דלילה ויוצרת גימור חלבי. תהיו חייבות לפחות שתי שכבות, ולפעמים אני משקיעה עם שכבה שלישית כדי להביא לאטימות מלאה. כפי שציינתי, ג'ייד השיקו סדרה שלמה של ניודים, והניוד הספציפי הזה הוא מס' 508, או בשמו - Nude Vanilla


מהון להון, בין ניוד אחד למשנהו, נתקלתי גם בגליטר הזה של OPI. מדובר בדוגמית מקולקציית Hawaii שהושקה לכבוד הקיץ. הוא נקרא Pineapples have peelings too ומדובר בלק שהוא קצת זר ומוזר - גליטר שיש לו בסיס צהבהב וגימור פרוסט. שמעתן פעם על שילוב כזה? בתיאוריה זה נחמד, על הציפורניים קצת פחות אהבתי את השילוב בין גליטר לפרוסט מטאלי. מרחתי אותו מעל לק צהוב של Chic (מס' 52) וזה הפך את הצהוב אפרוח למן צהוב כתמתם. זה אקזוטי, ללא ספק, אבל אני בסופו של יום בחורה של לחם אחיד וחמאה רגילה. שילובים של גם וגם וגם קצת פחות עושים לי את זה. אם הקולקציה הזאת מעניינת אתכן, תבדקו סוואטצ'ים - מתוך הקולקציה אהבתי את הכתום, הוורוד בייבי, הירוק מנטה והניוד הבנאלי. 


מי אמרה קיץ ולא קיבלה ניאון? אין עונה חמה, בלי לפחות קולקציית ניאון אחת, ואין משפחת צבעים שאני שונאת יותר מאשר ניאון. מזל ש-Color Club השיקו לאחרונה גם מיתוג חדש לבקבוקים וגם קולקציית ניאון אבל בצבעי פסטל, מה שהופך את כל הרעיון לנסבל הרבה יותר. אלף מחמאות קיבלתי על הצבעים של הלקים האלה, אבל אני לא יכולה לחלוק אותן גם לפורמולה. כמו שהייתן מצפות - לא מספיק ניאון, שהוא בדרך כלל פורמולה קשה בפני עצמה, אבל בשילוב עם פסטל זה הופך לכמעט בלתי מריח בצורה אחידה. תעשו זאת עם שכבה ראשונה דקה, תנו לה להתייצב ולהתייבש קצת ותמרחו מעליה שכבה שנייה עבה - ואם תעשו זאת בצורה מדוייקת וסבלנית תקבלו תוצאות יפות. הלק המרכזי כאן נקרא Disco's not dead והאצבע המורדת היא Hot-hot-hot pants. שמות מגניבים ללא ספק, ואהבתי גם את המיתוג החדש והאלגנטי יותר של הבקבוקים. 


אחרון וצבע שבהחלט אפשר להגדיר אותו כלא יותר מחביב - הוא מס' 113 do you speak love? של Essence. הו אסנס! מותג האיפור האירופאי שמוכר את מרכולתו עבור שקלים בודדים, מציע גם מבחר של לקים כיפיים במחירים כיפיים אפילו יותר. הפורמולה של הלק מעט דביקה, אבל האטימות שלו מעולה ואם אתן מתעצלות תוכלו להסתפק אפילו בשכבה אחת שתהיה אטומה לגמרי. לא אהבתי את העמידות שלו - לא מצליחה לשרוד איתו יותר מיום אחד בלי צ'יפים משמעותיים. קצת מבאס, אבל כשהלק עולה גרושים זה מבאס פחות.

רוצות להיות מעודכנות במניקור הקיץ שלי בזמן אמיתי? תעקבו אחריי באינסטגראם

מקווה שנהנתן ואם יש לכן המלצות ללקים קיציים כיפיים - אני אשמח לשמוע!

גילוי נאות: OPI, Gade, Essence

2 comments:

  1. הו אני אוהבת את הגוונים שבפוסט, במיוחד את גלידת הבננה שעל ציפורנייך (כלומר קולור קלאב)

    השבמחק