‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

10.8.2014

Summer Tag - גרסת הפולניה

מתישהו בתחילת הקיץ הסתובב סקר הקיץ, ואני חושבת שמי שהתחילה אותו לפני כמה שנים הייתה מרלנה (Makeup Geek בשבילכן). הוא הספיק לעשות סיבוב גם בין הבלוגריות בארץ, ואפילו שקלתי לעשות את הטאג בעצמי - אבל אז הגיעה המלחמה והסוף ידוע. 
כיוון שאנחנו בחודש אוגוסט - תקופה שלכל הדיעות עדיין ניתן להגדירה קיץ, החלטתי בכל זאת לפרסם את הטאג, אבל עם הטוויסט הייחודי שתכננתי לו - כי הרי אני לא באמת אוהבת קיץ. אם להודות על האמת, אני מתעבת את הקיץ. 
אני החלטתי שאת הטאג החביב והעליז הזה אני אהפוך לטאג קיץ של פולניות. כלומר, על כל שאלה "מה אני הכי אוהבת", אני אוסיף שאלה "מה אני הכי שונאת". כך שכל הטאג הזה נועד בעצם ליצור לעצמי הזדמנות נפלאה לקטר, אחד מתחביבי האהובים במיוחד. 
בואו נצא לדרך!

מהו גוון הלק האהוב עלייך לקיץ?
קשה להגיד שיש לי גוון אחד, זה מאד תלוי במצב הרוח. השנה אני ללא ספק במצב רוח לגוונים קלאסיים ורגועים יותר. הרבה פחות מתחשק לי על ירוק וכחול שמיים שאהבתי בשנים שעברו. תנו לי ניוד מעניין, וורוד קלאסי או כתום מחמיא, ואני מרוצה. הנה חלק ממצעד הלקים האהובים עליי, כולם לא בולטים לעין אבל נעימים מאד למראה.

מה גוון הלק השנוא עלייך לקיץ?
ניאון. כל לק שהוא ניאון. די, נמאסתם. הרטנד הלעוס והמעוך הזה נגרר כבר על פני כל כך הרבה עונות, ואני שמחה שדווקא השנה הוא בקושי הצליח לצוץ. תנו לניאון לנוח, זו לא קשת גוונים שמחמיאה לאף אחד, בשום מקום.

מהו גוון השפתון האהוב עלייך לקיץ?
בתיאוריה - קוראל או שפתונים אפרסקיים. במציאות, קשה לי מאד למצוא שפתונים בגוונים האלה שחמיאים לי. אחת היציאות היותר מוצלחות בקיץ האחרון הוא שפתון מסדרת Kate Moss של Rimmel London. למרות שלא היה לי הצלחה עם שפתונים מהסדרה הזאת בעבר, ראיתי את הגוון הזה והחלטתי שהוא עלול להיות מוצלח לקיץ. מה נעים ומה נחמד שגם צדקתי. הוא רוכב ממש על קו הגבול הדק בין קוראל מחמיא, לבין גוון כתום מידי, בזכות טונים וורודים שמאזנים אותו. אני לא יכולה להגיד שחרשתי עליו בקיץ האחרון, כי בקיץ האחרון היה לי חשק להתאפר כמו שהיה לי חשק ללבוש מעילים, אבל אני כן יכולה להגיד שבכל פעם שכן השתמשתי בו אהבתי מאד את המראה שלו עלי.
שמו של הגוון מס' 16 Rossetta והוא זמין עדיין לרכישה ב-Feelunique, אבל הוא חלק מקולקציית אביב מוגבלת כך שכדאי למהר.

מהו גוון השפתון השנוא עלייך לקיץ?
שפתונים כתומים. מחבבת את הרעיון בתיאוריה, בפועל זה אף פעם לא נראה עליי טוב. לנגזרת הזאת משתייכים גם כל השפתונים האדומים שיש בהם טונים כתומים - זה פשוט לא עובד. 
השנה נפלתי עם גלוס Apocalips, גם הוא של רימל, שהזמנתי בגוון Luna. חשבתי שהוא יהיה הרבה יותר ניודי ורגוע, בפועל קיבלתי גלוס כתום זועק למרחקים. היחסים בינינו לא הצליחו להתקדם, והוא הפך לאחת מרכישות ה-FAIL של קיץ 2014.


מהו הבגד האהוב עלייך בקיץ?
השנה נכנסתי חזק לתחום השמלות - שמלות קיץ קצרות וארוכות בצבעים שמחים ובהירים. בתור מישהי שכמעט אף פעם לא הלכה עם שמלות מכל מיני סיבות שונות ומשונות - הקיץ הזה פשוט לא יכולתי להפסיק לקנות אותן. 
זה נוח, זה נעים, זה מאוורר וזה הכי נשי.

מהו הבגד השנוא עלייך בקיץ?
סוודרים? וברצינות - כל מיני פריטי טרנד. חולצות בטן - לא בשבילי. שמלות/חצאיות High-low (ארוך מאחורה, קצר מקדימה) - נראה כאילו התופרת הסתכלה מחוץ לחלון בזמן תפירת הבגד. סנדלי פלטפורמה מטאליים עם סוליית טרקטור - למה? 

מה האקססוריז האהובים עליי בקיץ?
ככל הנראה עגילים, למרות שאני לא מקפידה לענוד אותם. כיוון שאני לא אוהבת עגילים צמודים, אלא רק עגילים ארוכים (תסביך שנובע ממנקב אוזניים זקן ועיוור) - אני מרגישה שבחורף הם לא תמיד קשורים למלתחה. ביחד עם סוודרים עבים וצעיפים, עגילים ארוכים יכולים ליצור מראה עמוס ולא קשור. בקיץ, לעומת זאת, אני מחבבת אותם מאד כנגד כתפיים ומחשוף פתוחים יותר.

מה האקססוריז השנואים עלייך בקיץ?
הנה שאלה שאין לי סיבה לקטר לגביה. לא חושבת שיש אקססוריז שמכבידים עליי עד כדי כך בקיץ שאני לא אלבש אותם. אולי כובעי קש שהם לכאורה נורא שיקיים, אבל אני שונאת לחבוש כובעים מכל צורה ומין.

מהו טרנד הקיץ שהכי מלהיב אותך?
קשה להגיד שאני בחורה של טרנדים, והוכחה לכך היא העובדה שאני אפילו לא יודעת איך לענות לשאלה כי אין לי מושג מה הטרנדים של קיץ 2014. תנו לי כיוון, אולי אוכל להביע את דעתי אם כן או לא. 

מהו טרנד הקיץ שהכי מרגיז אותך?
הטרנד הזה של מלחמות קיץ 2014. אני ממש לא בקטע, אפשר לוותר.

מהו הנר האהוב עלייך בקיץ?
למרבה ההפתעה, יש לי תשובה! אני מחבבת נרות, אבל אי אפשר לומר שנדבקתי בחיידק טרפת הנרות שפשט בכל הבלוגספירה ההיפסטרית בשנים האחרונות. אני קונה פה ושם נרות באיקאה בעיקר, אבל לא מקפידה שתמיד ידלוק אצלי נר. אבל לאחרונה, אני מדליקה נר של רשת סבון שקניתי לפני כמה חודשים והוא יצא חלק מקולקציית Wild&Free שיצאה בפסח (או שבועות - אל תתפסו אותי במילה). מעולם לא ביקרתי בג'ונגל אקזוטי, אבל יש לו ריח בדיוק כמו שהייתי רוצה שג'ונגל אקזוטי יריח. גם יחסית לגודל הקטן שלו, הוא מצליח להפיץ ריח די חזק. 

מהו הנר השנוא עלייך בקיץ?
לא רק בקיץ, אלא תמיד - נרות בריחות של מאפים, ומאפים מתוקים במיוחד. כל המרשמלו, עוגות וקינוחים? עושה לי בחילה.

מה הבושם האהוב עלייך בקיץ? 
אני מגוונת, אבל השנה שני המובילים הם Ange ou Demon Le Secret של Givency והבושם הכי פשוט בעולם - Cool Water של Davidoff. שניהם רכישות חוזרות ושניהם בשמים שמעוררים בי זכרונות של קייצים חולפים. הבושם של ג'יבנשי הוא ניחוח מרענן ודומיננטי שמשלב חמוציות, תה ירוק ויסמין והשילוב הזה יוצר ריח מעט חמצמץ ו-Fresh שאני מכורה אליו. הבושם של דווידוף הוא פשוט בושם בריח ים, לא צריך הרבה יותר מזה.

מה הבושם השנוא עלייך בקיץ?
קשה להגיד שאני שונאת בשמים מסויימים בקיץ, כי אני טיפוס שהולך כמעט עם כל בושם בכל עונה. אני כן יכולה להגיד שבשמים מתוקים וכבדים מידי פחות נעימים לי בתקופה הזאת.

מה מזג האויר היכן שאת גרה?
לא נעים, ואצלכם? חם, לח ומציק. ספטמבר לא יכול לבוא מוקדם מידי מבחינתי.

מה הדבר האהוב עלייך בקיץ?
ההנחה הגורפת שיש לך הצדקה מוחלטת לצאת לחופשה. אז נכון שטרם ניצלתי את חודשי הקיץ לצאת לחופשות של שבועות בחו"ל או בטן/גב באילת, אבל הספקתי לצאת לנופשון קטן וקסום בעכו, שהרגיש לי כמו עולם ומלואו. והכי כיף? כולם יוצאים לחופש, אז אף אחד לא מעקם את האף כשאת גם מחליטה לצאת.

מה הדבר השנוא עלייך בקיץ?
הקיץ.

מה תוכניות החופשה שלך לקיץ?
אז כמו שכתבתי - לחופשת בזק ראשונה כבר יצאתי. אפשר לומר שאירועי קיץ 2014 בישראל קצת השמידו כל תכנון שהיה יכול להיות לנופש נוסף, אבל מי יודע. אולי אני עוד אצליח להפתיע את עצמי.... לחו"ל אני מעדיפה לטוס דווקא בעונת החורף, עם עדיפות לסמיכות לעונת הכריסמס. בקיץ כל יעד בחו"ל הוא גיהנום תיירותי ובדרך כלל אני מעדיפה להשאר כבר בארץ. 

הגענו לסוף הסקר! אבל לצערי לא לסוף הקיץ... יש לנו עוד חודש שלם של קיץ רשמי, ואז כבר יהיה ספטמבר וזה יהיה חוקי להתחיל לדבר על סתיו. 
אני מקווה שנהנתן מהסקר, ואם אתן אוהבות קיץ מושבעות אתן מוזמנות להשאיר לי הודעות נאצה בתגובות!
אני מתייגת את השלישייה המנצחת - לובה, מרינה והבולשת לעשות את הסקר, והן יכולות להסתפק גם בגרסא בלי השאלות השליליות שאני המצאתי ;-)

12 תגובות:

  1. אהבתי את הטווסיט הפולני שעשית לשאלון הזה :) בתור שונאת קיץ בעצמי חייבת להודות שהיה מרענן לקרוא גם את מה שלא כיף בתקופה הזאת. הטאג שלי גם בדרך, אבל ככל הנראה אצטרך לחפש דברים חיוביים בלבד בין החום והלחות.
    הלק האפרסקי של מייבלין מככב גם אצלי, מאוד אוהבת אותו!
    יש לי את מס 16 של רימל והגוון שלו מהמם בעיני. למען האמת הוא היה עלי ביום החתונה :) את אפוקליפס גם אני לא אהבתי, התחברתי רק לריח שלהם.
    בתור "שכנה" אני ארשה לעצמי להגיד שדווקא באזור שלנו מזג האויר יחסית סבבה, ברמת גן כבר מזמן הייתי מתבייכנת בלי סוף וכאן אני מרגישה שיחסית נסבל ואפילו נעים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני נהנת לקטר :-)
      שובבים הרימל האלה, לא ידעתי שזה גוון שהוא חלק מהליין הקבוע. בפיל יוניק הוא נמצא תחת הקטגוריה של קולקציית אביב (למרות שהאביב מזמן חלף לו...)
      ואגב - אני מסכימה לגבי מזג האוויר בשכונה שלנו. אני גם תמיד טוענת שיותר נעים כאן, כי הבנייה לא כ"כ צפופה ואפשר להרגיש את הבריזה מהים.

      מחק
  2. אני מסכימה עם כל מילה, הקיץ הוא האויב הכי גדול של האנושות והוא רק הולך מחמיר. לחות, ריח זיעה מעוברים ושבים, מייקאפ נמס, פנים שומניות, שיער לא מסתדר, אי נוחות ואנשים מרגישים לגיטימציה לחשוף את הגוף שלהם בצורה מחליאה. תהיי חזקה!

    השבמחק
    תשובות
    1. מי שהמציא את הקיץ צריך לשבת בפינה ולחשוב על המעשים שלו. זה פשוט מחדל, למה זה טוב?? מצידי שיהיה אביב 4 חודשים, אין צורך להחמיר את כל עניין החום והלחות עד לרמה בלתי נסבלת.
      נהייה חזקות ביחד!

      מחק
  3. בא לי לגדל ציפורניים רק בשביל הלק הכתום שלך (מהטור הימני באמצע). ואהבתי מאוד את התמונה האחרונה - הג'ינס נראה קול ממש. אין לי תובנות מיוחדות נוספות על הסקר (למעט עניין הנרות - אני אוהבת את הקונספט, אבל לא מצליחה להבין את זה מבחינה פרקטית. אתן לא חוששות שכל הבית יעלה באש?), אבל חייבת לציין שמאוד נהניתי לקרוא. הנופך האישי שאת מכניסה לכל פוסט, גם אם הוא לכאורה משהו גנרי כמו סקירת מוצרים או תשובות לשאלות, הוא פשוט נהדר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מדליקה נר רק כשאני נמצאת בתוך החדר :-)
      שמחה שנהנת! אם לא הייתי מכניסה לכל פוסט תוכן אישי, הייתי משתעממת מהכתיבה, ואז מה עשינו בזה :-)

      מחק
  4. גם אני שונאת את הסנדלים האלה! כאילו באמת יש מישהי שחושבת שהן יפות/מחמיאות?!
    אחלה טוויסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      הסנדלים האלה פשו בכל חלקה טובה הקיץ האחרון, אני עדיין לא מצליחה לתהות על קנקנם. סגנון תמוה

      מחק
  5. לא , אין לתאר את המערכת התגובות הזו! נעלמה התגובה שלי :-/
    בכל מקרה אכתב שוב - פוסט מהמם! אהבתי מאוד :) לכבוד הוא לי להיענות לאתגר [רק מסיימת מספר דברים דחופים בחיי קודם]

    XOXO

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה! מחכה לעדכון שלך :-) אל תמהרי, אפשר לכתוב כאן פוסטים על קיץ גם באוקטובר....

      מחק
  6. מצטרפת לשנאה לקיץ.
    אחלה של גוונים בחרת בלקים! צבעוני וכיפי.
    האפוקליפס לא בשבילי, אבל אהבתי את הגוון.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! הקיץ הזה אני מרגישה שהציפורניים שלי הולכות מלק מוצלח אחד לשני. יבול יפה יש השנה :-)

      מחק