‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

20.8.2014

ניקיון קיץ - Empties

הפעם האחרונה שפרסמתי פוסט Empties היתה בפסח. 4 חודשים עמוסים ועסוקים עברו מאז, וגם סלסלת המוצרים שסיימתי הלכה והתמלאה, עד שכבר כמעט עלתה על גדותיה. בשלב שבו נמאס לי לראות את ערימת הזבל הזו, ידעתי שהגיע הזמן לצלם פוסט ולזרוק את הכל לפח.
שלל נאה הצטבר לו הפעם - אני גאה בעצמי! מוצרים לשיער, לפנים, לגוף ואפילו בישום - הכל מכל וכל. כרגיל, אכתוב כאן אם הייתי קונה שוב ואקשר אל הסקירות המלאות שהתפרסמו אודות המוצרים שסיימתי.
נתחיל עם מוצרי טיפוח לידיים ולרגליים. סיימתי קרמים לידיים של ד"ר פישר ושל Bliss. את הקרם של ד"ר פישר סיימתי כי עשיתי ממנו קרם לגוף כך שכפי שאתן יכולות להבין הוא לא הלהיב אותי כקרם ידיים. הקרם של Bliss היה קרם התיק שלי בזכות מימדיו הקטנים ונהנתי ממנו מאד - בעיקר מריח תפוזי הדם. האם ארכוש אותם שוב? לא, כיוון שיש לי אפס נאמנות כשזה מגיע לקרמים לידיים וזה אחד הדברים שאני אוהבת לנסות מכל מיני מותגים שונים.
קרם הרגליים שסיימתי היה U Lactin, גם הוא של ד"ר פישר. הוא היה סבבה אבל גם אותו אני לא ארכוש שנית כי אני מעדיפה קרמים אחרים על פניו (קרם הרגליים של ל'אוקסיטן למשל).
לסקירה אודות קרם ידיים Bliss
לסקירה אודות קרם רגליים U Lactin
אחד הפרויקטים שלי לאחרונה זה לסיים את כל מצבור סבוני הפנים והפילנגים שהצטברו לי בשנתיים האחרונות. עם מוצרי הפילינג אני מתקדמת הרבה יותר לאט, אבל עם סבוני הפנים יש לי קצב יפה ובחודשים האחרונים הצלחתי לסיים שניים.
סבון הפנים של Desert Essence היה מעולה ונהנתי ממנו מאד, במיוחד בתקופת הקיץ. זה סבון שמן עץ התה והוא מיועד לעור שמן/מעורב. הסיבה היחידה שלא הזמנתי אותו שוב הייתה כי אנחנו נכנסים לתקופת הסתיו/חורף בקרוב והוא קצת מייבש מידי עבורי בעונות האלו, אבל כן הזמנתי סבון אחר של המותג מאותה הסדרה.
הסבון השני הוא "סבון ללא סבון" Soft Cleanser של ד"ר עור. הוא היה נחמד, אבל לא מלהיב מספיק בכדי שארכוש אותו בשנית.
לסקירה מלאה אודות סבון Desert Essence
לסקירה מלאה אודות סבון ד"ר עור
כשזה מגיע לקרמים לגוף, לא הייתה לי הצלחה גדולה לאחרונה והצלחתי לסיים רק 2 קטנים. בגלל שיש לי כל כך הרבה מהם, אני כל פעם מתפתה להשתמש באחד אחר ולא מצליחה לסיים אף אחד מהם.
אלה שכן סיימתי הם קרם מסדרת הכריסמס של Bath&Body Works וקרם Candy Blossom מוקטן שהגיע כחלק מקיט של סבון. שניהם היו אחלה, מתקתקים ונעימים אבל אני לא ממהרת לרכוש אף אחד מהם בשנית, ולו רק בשל העובדה שממתינים לי 10 קרמים אחרים לסיים קודם...
לסקירה מלאה אודות קרם Bath&Body Works
לסקירה מלאה אודות קרם גוף של סבון
כשזה מגיע לאיפור, לא הצלחתי לסיים שום דבר גדול, אלא בעיקר כל מיני פיצ'פקעס קטנים. קונסילר All About Eyes של Clinique שסופסוף סיימתי, וכמו שאתן יכולות לנחש מטון הדברים - לעולם לא ארכוש שנית ואני לא ממליצה עליו. פריימר לעיניים It's About Prime שיש לו שם חמוד וגם ביצועים חמודים, אבל הוא לא עומד בקנה אחד עם הביצועים של פריימרים אחרים שניסיתי. צללית קרם בצורת עיפרון ג'מבו של Milani מושלכת לא כי סיימתי אותה, אלא כיוון שהיא הפכה לבלתי שמישה לחלוטין - יבשה וכואבת למריחה. אחרי שבדקתי את העניין באופן מעמיק הגעתי למסקנה שמשום מה יש למותג שתי סדרות כמעט זהות של עפרונות ג'מבו כאלה, ואני קניתי את הסדרה הלא נכונה שאינה עמידה ואינה נעימה לשימוש. אחרונים חביבים הם עפרונות עיניים ושפתיים - שפתיים של איל מקיאג' ועיניים של קרליין. שניהם התחדדו עד תום וכבר לא ניתן היה להמשיך להשתמש בהם, אבל את שניהם אני אשמח לרכוש בשנית.
לסקירה מלאה אודות פריימר לעיניים של Soap&Glory
לסקירה מלאה אודות קונסילר של קליניק (אזהרת פוסט ישן לפנייך)
לסקירה מלאה אודות צללית עיפרון ג'מבו של מילאני
לסקירה מלאה אודות עיפרון שחור של קרליין (אזהרת פוסט ישן לפנייך)
לסקירה אודות עיפרון השפתיים של איל מקיאג'
אחרי שדיברנו על איפור, אפשר לעבור לדבר על מסירי איפור. סיימתי בצער רב את מסיר האיפור המופלא של Nuxe, וביחד איתו 2 אריזות של מגבונים, האחת של לייף והשניה של Garnier. את הכל הייתי רוכשת בשנית, אם כי מבחינת מגבונים אני תמיד מעדיפה של גרנייה אבל הם לא תמיד במבצע....
לסקירה אודות מסיר איפור של נוקס
אז אחרי שהתאפרנו, ואז הסרנו את האיפור וגם רחצנו אותו - הגיע הזמן למרוח עליו קרמים. מוצרי טיפוח הפנים שסיימתי היו מגוונים - קרם לחות לפנים ויטמין C של Jason, סרום של Nuxe ומי פנים של חומצה גליקולית ודוגמית של מי פנים של Carita שקיבלתי מזמן ושכחתי להשתמש בה במשך חודשים.
אני לא אקנה כאן שום דבר בשנית, אבל הסיבות משתנות ממוצר למוצר. מי הפנים של חומצה גליקולית לא הוכיחו שום תוצאות יוצאות דופן והם יקרים מבחינת יחס של כמות למחיר, ולכן אני מעדיפה מי פנים אחרים שמגיעים בבקבוקים גדולים יותר. את מי הפנים של קאריטה אני לא אקנה כי הם לא עשו לי שום דבר שמצדיק מבחינתי את תג המחיר הגבוה.
הסרום של נוקס היה בסדר גמור, אבל גם הוא מוצר שלא הרעיד אותי ולכן אני תמיד אמשיך בחיפושים אחר סרום שיעשה לי מהפכות. את קרם הפנים C Effects דווקא חיבבתי מאד, אבל אם אני אקנה קרם פנים חדש, הוא כנראה יהיה מאחת הסדרות של נוקס שאני מאד אוהבת.
לסקירה מלאה אודות קרם הלחות 
לסקירה מלאה אודות מי הפנים של Reviva Labs והסרום של נוקס
היגיינה אישית זה חשוב ודיאורדורנטים זה תמיד מוצר שמתחסל אצלי בזריזות. הפעם זה דיאורדורנט של Sure שקניתי בארה"ב בגודל אמריקאי אימתני (ולכן גם החזיק מעמד המון זמן) ודיאורדורנט ספריי של סבון. את הדיאו' של Sure אני בטוח אקנה שוב בפעם הבאה שאהיה בחו"ל כיוון שהם החברה האהובה עליי. הדיאו' של סבון יצטרך להיות במבצע מפתה במיוחד כדי שאעיף אליו מבט שני, וגם זה רק בחורף.
לסקירה מלאה אודות שני הדיאורדורנטים
גם סבוני גוף סיימתי, ועוד מהסוג המפונפן. סבון אננס אפרסק של אהבה שהיה מפנק ונעים ודוגמית של סבון נוזלי של המותג האנגלי Heathcote&Ivory שהגיע כחלק ממארז יום הולדת ריחני וכייפי. למרות ששניהם היו כיפיים, סבוני יוקרה זה לא ממש הקטע שלי ואני נשארת נאמנה לרכישת הסבונים של הוואי - 2 ב-20 זה הכי שיק!
לסקירה מלאה אודות הסבון של אהבה
אני לא באמת יודעת למה צירפתי את שני המוצרים האלה ביחד ומה הקשר ביניהם, אבל מילא. הפוסט הזה היה כל כך ארוך לצילום שתצטרכו לסלוח לי אם איבדתי את הריכוז לאורך הדרך.
מסיכת פנים מטהרת של Payot הסתיימה אחרי תקופה ארוכה - מה שלא הייתן מנחשות מהגודל הקטן שלה. למרות שהשתמשתי בה בבלעדיות הרבה זמן, היא הייתה כמו נס פח השמן, רק בגרסת מסיכות החימר. אהבתי אותה מאד ואשמח לרכוש אותה שנית ברגע שאסיים את עשרת אלפים המסיכות האחרות שממתינות לי לשימוש.
סטיק Sun Block Focus הוא מוצר מוזר שאף פעם לא הצלחתי להתחבר אליו ולהשתמש בו באופן רציף, ואפילו לא טרחתי לכתוב עליו פוסט. בסופו של דבר זרקתי אותו כיוון שמוצרי SPF מאבדים אפקטיביות כשהם פתוחים הרבה זמן. מדובר במין פטנט של הגנה מהשמש בפורמולה של פודרה שמשתחררת לתוך מברשת שאפשר להבריש על הגוף והפנים. אני סקפטית מאד לגבי היעילות של כזה דבר, ולכן גם לא השתמשתי בו הרבה. איך אומרים בספרדית? ביוש!
לסקירה מלאה אודות המסיכה של פאיוט
הנה תחום שאני קצת מתביישת בו - מוצרי הבישום שסיימתי. הצלחתי לסיים רק מיניאטורה של בושם Miracle של לנקום ודוגמית של Delicious מבית DKNY. למרות שבאמת יש לי המוני בשמים פתוחים שאני חייבת לחסל לפני שיתקלקלו - אני לא ממש מצליחה להתקדם עם זה. אולי בפוסט הבא יהיו נציגויות מכובדות יותר...
לסקירה מאלה אודות הבושם של לנקום
כנראה שטיפחתי את השיער שלי במיוחד לאחרונה, כי אחרת אין דרך להסביר את כמות מוצרי השיער שסיימתי. שמפו Oil Miracle של שווארצקופף פרופשיונאל סיימתי רק כי הוא היה שם, ולא כי הוא יעיל במיוחד. מסיכת השיער שלהם דווקא הייתה נחמדה וסיימתי אותה בכיף, למרות שגם אותה לא ארכוש שוב כשישי לי אופציות זולות יותר ולא פחות טובות. אם הייתי בן אדם של מסיבות, הייתי עורכת אחת לרגל סיומו של המיכל אדיר המימים של ספריי לשיער - גם הוא של שווארצקופף פרופשיונאל, שאותו דווקא חיבבתי. סרום לשיער של קרסטס סיימתי אחרי שהחלטתי להשתמש בו באדיקות במשך חודש, והשיער שלי אכן היה מאד רך ונוח לעיצוב באותה תקופה. הו קרסטס - כל כך יעילים, אבל כל כך יקרים!
לסקירה מלאה אודות הסרום של קרסטס
לסקירה מלאה אודות השמפו
לסקירה מלאה אודות ספריי לשיער
לסקירה מלאה אודות המסיכה לשיער

אני יודעת שלא חשבתן שתגיעו לרגע הזה, אבל אני מבטיחה - זה באמת סוף הפוסט. תארו לכן איך אני הרגשתי להעיף את כל הערימה הענקית הזו לפח? אפילו הייתי ילדה טובה והקפדתי להפריד בין מכלים ניתנים למחזור ולזרוק לפחים מתאימים. בינתיים מצטברת לה ערימה חדשה, ואולי הפעם אני לא אחכה עד שהסלסלה תעלה על גדותיה....

עד כמה אתן גאות בי על כל המוצרים שסיימתי? תנו לי טפיחה על השכם בתגובות!

8 תגובות:

  1. גאות, בטח שגאות! למרות שמבחינתי השיטה הכי טובה לסיים מוצרים לפני שיתקלקלו היא לא להחזיק יותר ממוצר אחד פתוח מאותה קטגוריה (לפעמים זה אפילו עובד...).
    מזדהה עם עניין השימוש בסבונים פשוטים לגוף, אבל הוואי? באמת?! :-) מבחינתי הוא תמיד יהיה הסבון הגרוע שאת נתקלת בו במקלחת של בחור חדש שעוד לא חיננכת. נקה 7 לא יותר יקר אבל הרבה יותר נעים על העור.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מאמינה שככה את משמיצה את אחד הסבונים האהובים עליי!! מזלך שכתבת באנונימיות P-:
      אני מתה על הסבונים של הוואי, הם השתפרו משמעותית בשנים האחרונות ומביוחד בגזרת הריח - יש להם את הריחות היחודיים ביותר מבין הסבונים הגנריים.

      מחק
  2. אני מתקשה לשמור מוצרים שסיימתי כי ברגע שאני מתקרבת לסוף אני נהיית חרדתית שהוא עומד להסתיים ואז ברגע שנגמר אני זורקת אותו מהר מהר. כנראה מנגנון שהמוח שלי פיתח שלא אתפתה לקנות מוצרים מיותרים בשנית. אבל שווה לנסות כי הסיפוק שמורגש מהפוסט ממסטל...בא לי גם!

    השבמחק
    תשובות
    1. כשמגיעים לקראת כמעט סוף המוצר זה דווקא מעודד אותי יותר להשתמש בו עד הטיפה האחרונה!
      דווקא כשהפסקתי להשתמש בהמון מוצרים במקביל התחלתי לסיים מוצרים מהר יותר

      מחק
  3. הרעיון בסאן בלוק, הוא שזה מכיל מסנן קרינה מינרלי טבעי (מיקה ועוד) שלא פג תוקף ולא מתקלקל.
    אבל היעילות שלו כן מוגבלת ולכן הוא מומלץ לשימוש כ"מרענן" קרם הגנה, ולא כתחליף.
    חבל שזרקת מוצר כ"כ יקר (190 ש"ח) בלי לבדוק, או אפילו להעביר למישהי אחרת שכן תמצא בזה שימוש.
    זה שקיבלת את המוצר מתנה לא אומר שהוא לא שווה הרבה כסף

    השבמחק
    תשובות
    1. מתוכן התגובה שלך אני מניחה שיש לך קשר כולשהו למוצר הזה, ואני יודעת שזה יכול לפגוע כשמעבירים ביקורת על משהו שיש לך אינטרס בהצלחה שלו.
      מצד שני, הייתי מצפה שתכבדי אותי קצת יותר מהדברים שכתבת כאן.
      אני מחלקת באופן קבוע עשרות של מוצרי איפור וטיפוח שאין לי בהם יותר שימוש, וגם כאלה שאני פחות אהבתי - מתוך המחשבה שתמיד יש מישהי אחרת שתהנה מהם יותר ממני. זאת בניגוד לבלוגריות אחרות שמוכרות תמורת כסף מוצרים שקיבלו לסקירה, בין אם בגלוי או בסתר.
      את הסאן בלוק החלטתי לא להעביר הלאה כיוון שמדובר במשהו שאני לא בטוחה ביעילות שלו, וככזה יכול לגרום לנזקים בריאותיים. יכול להיות שהוא עובד כמו שאת אומרת, אבל יכול גם להיות שלא ואני מעדיפה שלא לקחת על עצמי את האחריות הזו כלפי הבריאות של חברותי ובנות משפחתי. בניגוד למה שאת חושבת, דווקא כן בדקתי את העניין והרוב המוחלט של דיעות שמצאתי גרס שכדי להנות מהגנה מלאה מהשמש צריך להשתמש במוצרי קרם בכמות של כפית. מה לעשות, לא הצליחו לשכנע אותי שהפודרה הזאת באמת עושה את העבודה.
      מה זה משנה אם הוא עולה 190 ש"ח או 19? ומה הקשר לכך שקיבלתי אותו במתנה או לא? אם הייתי זורקת כל מוצר שקיבלתי לסקירה ולא מצא חן בעיניי, יש לך מושג איזה הר של מוצרי Empties הייתי צריכה לפרסם כאן?
      אני מאחלת לך ברכה והצלחה ושתלמדי לקבל ביקורת וגם להעביר אותה בצורה כנה וישרה, ולא על ידי הסתתרות מאחורי אנונימיות.

      מחק
  4. אתחיל בלציין שאין לי שום קשר למוצר, לא קניתי אותו ולמעשה כלל לא אכפת לי אם המוצר יצליח או לא.
    כמו שאת לא מפרסמת את שמך בבלוג, אני גם לא מחויבת לפרסם את שמי כאן. אני לא מסתתרת מאחורי האנונימיות אלא רק שומרת עליה, כמו שאת שומרת על שלך.
    דווקא די כיבדתי אותך, עד שראיתי את הפסקה על המוצר. הזלזול צרם לי יותר מידי.
    העלות כן משנה, כי אף בנאדם שהיה משלם כ"כ הרבה כסף על מוצר (או אפילו חצי ממנו), לא היה משליך אותו ככה.
    ההתייחסות שלך לנושא מזכירה לי את הוולוגיות ביוטיוב, שמקבלות כ"כ הרבה שטויות ולא מייחסות שום ערך למוצרים או לעלות שלהם, וזורקות מוצרים בשווי של מאות דולרים לפח, סתם כי המוצרים לא מעוצבים בצורה מספיק סקסית.
    אאחל לך בהצלחה בהמשך הדרך ושאני אהיה הקוראת היחידה שתאבדי בגלל הדברים האלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז עכשיו אני גם זורקת מוצרים בשווי מאות דולרים כי האריזה לא מוצאת חן בעיניי? שויין.
      אי אפשר לשכנע את המשוכנעים.
      צר לי שאת בוחרת לעזוב כך בטריקת דלת, אבל אין לי באמת דרך למנוע את זה. אני מרגישה בנוח עם האמת והדיעות שלי, ואף פעם אי אפשר לרצות את כולם. העולם הוא גדול ויש הרבה בלוגים אחרים שתוכלי לעקוב אחריהם :-)

      מחק