‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

5.11.2013

עומד למבחן - Gade Moisture Rich

אללי חברים, כמה זמן לא היה פוסט חדש (שהוא לא לקים), כמה זמן! החיים שלי עלו על המסלול המהיר לאחרונה, ביחד עם עבודה חדשה בעיר הגדולה והקצת רחוקה, מה שהפך את הימים שלי לכמעט נטולי זמן פנוי. וזה עוד לפני שאני מתחילה לקלל את שעון החורף, שחיסל לי כל הזדמנות לבצע צילומים שלא בבקרים של סוף השבוע. בקיצור - כן, תודה מראש על איחולי ההצלחה, גם אני מקווה שאצליח לשרוד את תקופת ההסתגלות הזאת! 
ניגש לעניינים עם המייקאפ האחרון שעמד לי בתור לסקירות מייקאפים, והפעם ***תופים*** מייקאפ של מותג ישראלי!
הרבה איפור ישראלי עבר כאן בבלוג, אבל מייקאפים נוזליים "כמו שצריך" של ממש לא היו לנו. היו מייקאפ פודרה פה ושם, אבל הגיע הזמן לסקור גם מוצר מייקאפ נוזלי מסורתי, כדי שאף אחד לא יגיד שאני מפלה לרעה.

מה? מייקאפ Moisture Rich מסדרת Idyllic של ג'ייד. 
הבטחות? Long-Wear Foundation, עמידות לאורך זמן בשילוב עם פורמולה מלחחת ונוחה על העור. תמצאו כאן גם מקדם הגנה בגובה 30Spf(!).
איך? האמת, אחלה מייקאפ. לא כל כך ידעתי למה לצפות ממנו בהתחלה. מצד אחד, למייקאפים של מותגים ישראלים לא יצא שם דבר של מוצרים פורצי דרך או מומלצים במיוחד. מצד שני, ג'ייד הפכו לאחד המותגים הישראלים האהובים עליי וכמעט כל מוצר שלהם פוגע אצלי בול, כך שהיה לי קשה לתאר שהמייקאפ יצליח עד כדי כך לאכזב אותי.
ואכן לא היה סיבה לחשש. אהבתי במיוחד את הפורמולה של המייקאפ שמרגישה נטולת שומן לחלוטין, אבל זה לא פוגע בכושר ההיטמעות וההיטשטשות שלו על העור. קל מאד לעבוד איתו, לא צריך להשקיע הרבה זמן בעיבוד אל תוך העור והכיסוי שלו בינוני וטוב. זה אומר שאם אין לכן פגמים יוצאי דופן על הפנים - תצאו מהבית עם פנים חלקות. למרות שהוא מוגדר כמייקאפ עמיד, הגימור שלו על העור ממש לא מאט שטוח, אלא סוג של קטיפתיות טבעית. הידד!
המייקאפ מגיע באריזת בקבוק די יפה בעיני - הזכוכית חלבית וקצת מחוספסת ויש לו משאבה נוחה שמוציאה כמויות סבירות של חומר. 
אז מה לגבי העמידות? בגדול, המייקאפ עמיד. מה שאני מתכוונת בניסוח הזה הוא שהמייקאפ לא יזוז או ייעלם לכן מהפנים במשך היום. לעומת זאת - הוא לא חסין בפני הברקות. אם יש לכן נטיה התחלתית להבריק באיזור ה-T או אזורים אחרים, זה לא המייקאפ שימנע את זה מכן ותצטרכו לפדר מעליו כדי לשמור על הגימור שלו לאורך כל היום כולו. 
הוא מחזיק על מעמד לא רע משהו כמו 10 עד 12 שעות מקסימום, אחר כך הוא מתחיל להיראות עייף. לדעתי הוא לא מתאים לעור שמן, לא חושבת שהוא יחזיק מעמד על עור מהסוג הזה. על עור מעורב, או רגיל או יבש - יכול להיות יופי. לא נתקלתי איתו בבעיות באזורי יובש, הוא ישב על הכל יפה. 
כן כדאי לשים לב לנקודה מאד חשובה - הוא מכיל Spf30, שזה המון. לא הייתי ממליצה עליו בשום אופן כמייקאפ לאירועים, או לכל מטרה אחרת בה אתן יודעות שיצלמו אתכן עם פלאש. זה לחלוטין הופך אותו למייקאפ של שעות היום בלבד. אל תשכחו שעם מקדם ההגנה הגבוה, מגיעה גם החובה לבצע ניקוי כפול של הפנים בסוף היום, כדי להסיר שאריות של ה-Spf. 
המייקאפ לא מגיע במבחר גדול של גוונים, והגוון הכי בהיר הוא מס' 300 Warm Ivory, שהוא כמובן הגוון שניסיתי. הכל טוב ונחמד, עד שמשווים אותו למייקאפים אחרים שאני משתמשת בהם.
רואים? כאן, ממש כאן זו נקודת הטורפה המרכזית שלו. בהשוואה ל-123 פרפקט של בורז'ואה או באף של קולורסטיי, הגוון הכי בהיר של ג'ייד כהה מהם ב-3 טונים לפחות. 
עבורי זה ממש ממש גבולי ואני די בטוחה שככל שיעמיק החורף ואיתו החיוורון שלי אני כבר לא אוכל להמשיך להשתמש בו. באסה, כי נראה לי שדווקא לחורף זה מייקאפ מצויין. 
אני מצטערת, אבל לשלגיות מביניכן זה לא המייקאפ המתאים. וחבל, כי מדובר במוצר טוב והוא יכול היה להתאים גם לכל מי שמחפשת מייקאפים ממותגים שאינם מבצעים ניסויים בבעלי חיים. אני מקווה שג'ייד ירימו את הכפפה ובעתיד ישיקו מייקאפ עם מבחר גוונים רחב יותר.

לסיכום: לא מדובר באכזבה. סך הכל זה מייקאפ שאני מושיטה אליו יד לעיתים די קרובות. אני אוהבת את הגימור שלו עלי, הכיסוי שלו מעולה עבורי והוא מאד נוח לעבודה. עם מזג האויר הנוח אני לא מרגישה שההברקות יוצאות לי מידי שליטה כך שאני אפילו לא מפדרת מעליו. כמו שאמרתי - אמנם לא מיועד לבעלות העור השמן ממש, אבל כל השאר לדעתי יצליחו להנות ממנו. מייקאפ מושלם לעונה הזו ולחורף, אני מתארת לי שבקיץ יהיה לו קצת יותר קשה להחזיק מעמד, כמו בערך כל מוצר איפור בייקום... החסרון הבולט הוא התאמת הגוונים, אבל אם מצאתן גוון שמתאים לכן - לכו על זה. 
בקיצור, מה למדנו ילדים? שצריך לתת צ'אנס גם למייקאפים ישראלים!

בקיאות במייקאפים של ג'ייד יותר ממני? אוהבות מייקאפים של מותגים ישראלים? או האם הייתה לכן חוויה לא טובה איתם? שתפו אותי! 

גילוי נאות: Gade

6 תגובות:

  1. מה מבחינת הניחוח,האם הוא מאוד מבושם?

    השבמחק
  2. הייתי רוצה לראות סקירה שלך למייקאפ Fit Me של מייבלין, הסקירות שלך מעולות וזה מייקאפ שמסקרן אותי...
    יש לנו את אותם הנתונים (עור שמן-מעורב ואותו הגוון +-) ויהיה נחמד לראות סקירה שלך למייקאפ הזה

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע שאת נהנת מהסקירות :-)
      לא יצא לי לנסות את המייקאפ של מייבלין, אבל אם אתנסה בו בוודאי אכתוב עליו כאן!

      מחק
  3. כמעט עצרתי היום בסופר פארם לבדוק אותו בגלל הפוסט שלך. כמעט. אבל לא הצלחתי לשכנע את עצמי שאני יותר כהה ממה שאני חושבת. חבל.

    השבמחק
    תשובות
    1. חשבתי על אנשים כמוך ולובה שזה היה יכול להיות פתרון נפלא עבורם ממותג שאינו מבצע ניסויים. באסה :-/

      מחק