‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

13.11.2013

שווים את הכסף - טיפוח

מי כמו הקוראות הוותיקות שלי יודע, שהבלוג שלי הוא ממש לא הכתובת אם מחפשים המלצות אך ורק למוצרי יוקרה ומותגים. למצוא מציאות זולות אבל טובות זה אחד מתחביבי אהובים, וגם כשמוצר טוב אבל אני לא חושבת שמצדיק את מחירו הגבוה, אני תמיד אציין זאת.
הפעם זה הולך להיות קצת אחרת. בסדרת הפוסטים הזו אני רוצה לבחון מוצרים יקרים, אבל שכן שווים כל שקל מההשקעה בהם. מוצרים שהיו יוצאי דופן, כאלה שלא מצאתי להם תחליף זול שמתשווה להם. 
נתחיל עם תחום הטיפוח דווקא. איזור שהתאכזבתי בו רבות ממוצרים יקרים באופן הזוי, וחסרי ביצועים באופן מתסכל. לא פעם ולא פעמיים המלצתי כאן על חלופות טובות וזולות למצעד של מוצרים יקרים שלא שווים את זה.
אבל בתקופה האחרונה, יצא לי להשתמש ב-3 מוצרי טיפוח שהם לא זולים כלל, אבל באמת ובתמים אני יכולה להגיד שהעור שלי מעולם לא נראה טוב יותר, או הרגיש בנוח יותר עם שגרת הטיפוח שלי. זה לגמרי בזכותם!

נתחיל עם קרם היום. BiOxygene של Guinot Paris הוא מוצר שהיה חדש לי מכל בחינה אפשרית. על המותג לא שמעתי מעולם, כך שגם מוצרים שלהם לא ניסיתי. עשיתי חיטוט קטן לגבי המותג ומסתבר שזה מותג ספא צרפתי, שגם בארץ נמכר רק במרכזי ספא. 
הקרם הזה, אוי איזה קרם. מעולם לא נתקלתי בקרם כל כך נעים וריחני. יש לו מרקם של חמאה רכה שמחליק על העור כמו חלום. הוא נספג מהר ומותיר אחריו עור מלוחח, נעים, חלק, רגוע ואחיד. הרעיון מאחורי הקרם הוא שיפור ההתחמצנות הטבעית של תאי העור והענקת זוהר טבעי לפנים. האמת? לא מבינה בזה כלום. לא יודעת אם התחמצנות טבעית זה בכלל משהו שמתרחש על העור שלנו, אבל לא אכפת לי. העור שלי נראה נפלא כל בוקר מחדש, והקרם הזה הוא תענוג לשימוש. הוא בסיס מעולה לכל מייקאפ ולכל איפור וגם בימים של חילופי עונות ומזג אויר מייבש ודוחה, העור שלי מרגיש נוח ורגוע. עד היום, קרם לחות היה מבחינתי קרם ששמים כדי לתת בסיס לחותי ולהכין את הפנים לאיפור. אם היה לו ריח נעים, לא עשה לי פצעונים ונספג בצורה סבירה הייתי מרוצה. הקרם הזה הוא ללא ספק רמה אחת מעל כל קרם לחות אחר שניסיתי, גם של מותגים יוקרתיים. הוא נותן בדיוק את האקסטרה שצריך כדי להרגיש ששגרת הטיפוח שלך עושה שינוי של ממש בעור שלך, ולא רק מעניקה תחזוקה שוטפת מינימאלית. 
דווקא מבחינת הרכיבים, יש לי הערה או שתיים. בעיקרון, הוא מכיל שני רכיבים שבדרך כלל לא טובים לעור שלי - אלכוהול וחמאת שיאה. אבל כנראה שיש בו איזושהי נוסחת קסמים שמבטלת אותם, אחרת אין דרך להסביר איך הפנים שלי לא הגיבו בשום צורה של רגישות לחמאת שיאה (שהיא גורם סותם נקבוביות ומחצ'קן ידוע). חוץ מאלה, הוא מכיל ויטמין E, תמציות תה ירוק, ויטמין C ועוד כל מיני תופינים, שכנראה הם התורמים ליעלות המדהימה שלו.
כמה עולה הנזק? 498 ש"ח ל-50 מ"ל וניתן לרכישה רק במרכזי ספא מובחרים בארץ. כואב!
נמשיך עם קרם הלילה. את Creme Nirvanesque של Nuxe כמעט העברתי הלאה. הרגשתי ששוב קיבלתי לסקירה קרם אנטי-אייג'ינג שאין לי עניין או צורך בו, ובטח שלא יתאים לי קרם שמיועד לעור יבש עד יבש מאד. אבל אז הגיעו כמה ימים של מזג אויר יבש ונוראי של עונת מעבר, והעור שלי סבל נורא. רציתי קרם לילה שאני אמרח בלילה ואקום בבוקר עם פנים חדשות ונעימות והוא היה האופציה היחידה שהייתה לי שעוד לא ניסיתי והתייאשתי ממנה. אני מודה, שגם השימוש בחומצה גליקולית מנטרל קצת את הפחד שלי מפני מוצרי טיפוח אנטי-אייג'ינג, כי היא בדרך כלל מצליחה למנוע תגובות לא טובות למוצרי טיפוח, ככה שלא היה לי מה להפסיד.
אני אומרת לכן - מזל שניסיתי, כי זה קרם מעולה והפך במהרה לקרם הלילה האהוב עליי בכל הזמנים. יש לו מרקם כאילו קליל וקצת ג'לי, אבל כשמורחים אותו על העור מרגישים כמה הוא עשיר ומזין, אבל איכשהו הוא מצליח לעשות את זה מבלי להיות כבד ושמנוני. הוא נספג לתוך העור, ולא מותיר שכבת שומן חלקלקה על הפנים. ואתן יודעות מה? הוא עשה את הקסם. בלילות שהרגשתי כאילו בא לי לקלף את העור שלי מהפנים כדי שיצמח מחדש, מרוב שהרגיש מיובש ומגעיל ממזג האויר, מרחתי את הקרם הזה והוא הרגיע את הפנים שלי מיידית והתעוררתי עם עור נעים ומלוחח. 
הקרם מיועד להיות מוצר אנטי-אייג'ינג התחלתי לסימני התבגרות ראשוניים, ואיך לומר? כנראה הגעתי לגיל שאפשר להתחיל. לא יודעת אם זה המלחמה בסימני הגיל ואיבוד הגמישות שהוא מנצח בה, אבל העור שלי נראה ומרגיש הרבה יותר טוב אחרי שנת הלילה מאז שהתחלתי להשתמש בו.
הוא עולה "רק" 242 ש"ח, והוא דווקא המוצר הזול ביותר מהחבורה שכאן, במיוחד שיש עליו מבצעים של 40% בפארמים כמו שיש עכשיו. במיוחד לקראת עונת החורף - לחטוף!!
הבא בתור הוא עוד מוצר שלעולם לא הייתי מנסה בעצמי אם לא היה נוחת אצלי לסקירה. לפעמים אני מקבלת מוצרים לסקירה שבאמת הקשר שלהם אליי קלוש, ולפעמים אני מקבלת תכשיטים אמיתיים כמו ה-Vitaminic Concentrate של Pevonia Botanica. הסיבה היחידה שהסכמתי לקרב מוצר שמן לפנים שלי, הייתה כי מוצרי התגלו כבונבוניירה אחד אחד ולא איכזבו אותי עד כה, כך שהיה לי אמון במותג.
כמו שאתן מנחשות, גם הפעם הם לא אכזבו. השמן מיועד להימרח מעל לקרם הלחות, כטיפול לילה. זה מרגיש קצת כמו שמן "יבש", לא משהו שמזכיר שמנים לשיער או משהו כזה. אחד הדברים הנפלאים בו הוא ריח ההדרים המשכר שמשתחרר לחדר כשמוציאים שמן מהמיכל. אני הבחנתי שהשמן הזה עוזר מאד לזרז החלמה של העור - אי אחידות, פצעונים, אזורי יובש נעלמים איתו כלא היו. כמורחים אותו בלילה (אגב - השמן כחול!), קמים בבוקר עם עור שנראה באמת זוהר ורענן, ולא דהוי ועייף. אני משתמשת בו באופן כמעט יום יומי קבוע, מעל קרם הלחות של נוקס והם צמד חמד נפלא ביחד. כן, הפנים קצת מבריקות אחרי שמורחים את השמן, אבל אני הולכת לישון איתו, לא יוצאת לבלות ברחוב, כך שלמי אכפת.... 
הוא מכיל ריכוז של ויטמנים, רטינול, תמציות הדרים (מכאן הריח המדהים) ותמציות פרחים. אין בו פראבנים ואין בו חומרים משמרים ורשימת הרכיבים שלו קצרה ותמציתית להפליא. מוצר שבא לעשות עבודה וגם נותן אותה.
התלונה היחידה שיש לי לגביו היא אריזת המשאבה שלא ממש נוחה להוציא איתה את השמן. אני אישית הייתי מעדיפה טפטפת. 
הנזק הפעם גבוה - 223 ש"ח לכמות מזערית של 15 מ"ל.

עכשיו תראו, אני לא אשקר. את כל שלושת המוצרים קיבלתי לסקירה, ואם לא היו נשלחים אליי לעולם לא הייתי חושבת לקנות אותם בעצמי. 
מצד שני, עכשיו אני במלכוד 22. אני לא מתביישת להגיד שלתחזק שגרת טיפוח עתידית בסכום שמגיע כמעט ל-1,000 שקלים על בסיס קבוע יהיה בלתי אפשרי מבחינתי. אבל מצד שני - הם כל כך נפלאים והעור שלי מעולם לא נראה טוב יותר, במיוחד כשאני משתמשת בכל השלשה במקביל. מה עושים?! אולי חוסכים....?
בכל מקרה, הקרם של נוקס הוא נגיש ומעט זול יותר מהשמן המזערי או הקרם של גינו, אני מניחה שבו אני אבחר להשקיע את כספי גם בעתיד.
אם יש לכן את הכסף לקנות את כולם, או שאתן מחפשות מוצר טיפוח אחד טוב שיעשה לכן את החורף - אני ממליצה בחום לוהט לנסות לפחות את אחד מהמוצרים שהזכרתי כאן. עור מטופח וזוהר כנראה כן בא ביוקר.....

בפוסט הבא בסדרה - שפתונים ששווה להשקיע בהם!

מה אתן אומרות? האם הטיפוח שלכן הוא משהו שאתן מוכנות להשקיע בו סכומים גבוהים, או שאתן עדיין בדיעה שמוצרים זולים יכולים להביא לאותן תוצאות? לא אשקר, אני לאחרונה שיניתי את דעתי בנושא מקצה לקצה. שתפו אותי בדעתכן!

גילוי נאות: Guinot, Nuxe, Pevonia Botanica

16 תגובות:

  1. אני תמיד בדילמה אם לקרוא פוסטים בכלל ואת שלך בפרט כשמצויין בהם שהם יעסקו במוצרים יקרים. לטעמי, עם כל הרצון הטוב אלא אם יום אחד אזכה בלוטו, אני לא ארכוש אפילו אחד כי אני מרגישה שמה הטעם? אהנה ממנו כל עוד זה יי שך ומה כשייגמר? מפח הנפש יהיה עוד יותר גדול! אז אני מהסוג שלא מנסים אפילו פעם אחת... מה שכן, האם את יודעת אם ניתן להשיג את המוצרים בצורה זולה משמעותית בחו"ל? כי אם כן.... אז יש לנו על מה לדבר ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת שאני לא נוגעת כאן הרבה בנושא של איפור וטיפוח יוקרתיים, אבל כשאין ברירה אז אין ברירה! כבר פרסמתי כאן ביקורות על מוצרי טיפוח של מותגים יוקרתיים שהשורה התחתונה הייתה שאני לא בטוחה שהם שווים את הכסף, למרות שהכל טוב ונחמד אבל לא מצאתי אותם מהפכניים בצורה יוצאת דופן. הפעם באמת נפלה עליי שלישיה של מוצרים שכל אחד מהם פשוט תותח, ולצערי כל אחד מהם גם מאד יקר... ואני לגמרי מזדהה עם הדילמה שלך -האם שווה בכלל מלכתחילה "להתמכר" למוצר יקר שאת יודעת שתצטרכי להשקיע הון בחידוש שלו כל הזמן?

      מחק
  2. אני לא ממש סגורה על דעתי בנושא, אני בכלל במשבר טיפוחי קטלני (וגברת, אני מטילה עליך חלק מהאשמה!!)
    מזל שהסוגיות האלו לא רלוונטיות מבחינתי לפחות ל5 שנים הבאות אם לא יותר, אלא אם כן אמצא שוגר דדי, וגם אז הסוגיה לא רלוונטית =P
    בקיצור- תמיד נהנת לקרוא את הבלוג שלך, גם כשהמידע מאוד לא שימושי לי

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, למה אני אשמה במשבר הטיפוח שלך??
      אבל נחמד לדעת שאת נהנת לקרוא פה גם כשאין לך שום עניין בתוכן D-:

      מחק
  3. הקרמים של נוקס אכן טובים. הסבון פנים ורדים שלהם אכזב אותי, לא הסיר איפור בהצלחה כמו סונים אחרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. זאת הפעם הראשונה שלי בכלל עם נוקס, אני די סקרנית לנסות מוצרים אחרים שלהם.

      מחק
  4. מקורי ומרענן! אהבתי את הקונספט ממש.
    אני באופן אישי כמוך - מעדיפה אלטרנטיבות עממיות יותר במחיר, מהעובדה הפשוטה שטיפוח יומיומי של הפנים מכלה לא מעט חומרים שונים, ואם אני רוצה עוד לשלם שכר דירה ולרכוש גרדרובה, 1,000 זה ממש כואב בכיס.
    242 לפני הנחה, וגם אחרי תכלס, זה מחיר שאני עוד מוכנה לשלם עבור מוצר טוב שאני מאוהבת בו, ואני מאמינה שהרבה מהעור הטוב שאת חווה זה החומצה והקרם הזה בלילה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. החומצה ללא ספק עוזרת, אבל עדיין העור שלי נראה יותר טוב משהיה עם החומצה וקרמים אחרים ו"זולים" יותר. אחת הנחמות שלי מהפוסט הזה הוא הקרם של נוקס שהוא עוד איכשהו לא עד כדי כך כואב בכיס....

      מחק
  5. תחזוק של שגרת טיפוח כזו בהחלט יקר, אבל מצד שני כמו שציינת, רואים את ההבדל בעור.
    אני מנסה למצוא תחליף, אבל כן יש מוצרים שפשוט מושלמים כמו שהם ואני "סופגת" את המחיר.
    הסרום של פבוניה עושה טובה לעור שלי, ואני חושבת שארכוש אותו שוב בעתיד. גם את הקרם של נוקס אני רוצה לנסות, אנסה לחפש אותו באתרים החו"ליים ולרכוש במבצע או משהו בסגנון (או בארץ אם יהיה מחיר משתלם)

    השבמחק
    תשובות
    1. בארץ יש על נוקס מידי פעם 40% הנחה, שווה לעקוב :-)

      מחק
  6. תודה על הפוסט ועל הכנות. אבל, יש לי שאלת תם.
    מניין לך שכל שלושה עושים את ההבדל? אולי רק אחד מהם נהדר והיתר גורפים הערכה ללא גיבוי?

    לירי

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לירי,
      שאלת שאלה מצויינת.
      כשאני מבצעת בדיקות של מוצרי טיפוח, אני משתמשת בהם לאורך תקופה של לפחות חודשיים, ומגוונת את הרוטציה עם מוצרים אחרים, כדי לבדוק שילובים ולבודד תוצאות.
      ככה שכשאני מגיעה למסקנה לגבי מוצר מסויים, אני פחות או יותר יודעת לאיזה תוצאות הוא אחראי ולאילו לא. מהניסיונות שלי לכל אחד מהמוצרים בפוסט היו יתרונות בולטים בכל שימוש, לא רק כשנעשה ביחד עם המוצרים האחרים בפוסט.

      מחק
  7. עושה חשק לרוץ ולקנות את הכללל. המוצרים של גינו נמכרים גם בסטרוברינט. השמן של פבוניה הכי קורץ לי.. הוא אמור להתאים לכל סוגי העור ואפשר "לשדך" אותו לכל קרם לחות? מהתיאור מזכיר שמן אחר ששקלתי לרכוש של Kiehls

    השבמחק
    תשובות
    1. גם המוצרים של פבוניה נמכרים בסרטוברי!! הוא אמור להתאים לכל סוגי העור ומורחים אותו מעל קרם הלחות. לרוץ ולרכוש :-)

      מחק
  8. הוזמןןן.. השם שיופיע על החבילה הוא- חסרת עמוד שדרה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני סולחת לך כי מובטח לך הנאה מהכל :-) והמחירים שלהם בסטרוברי ממש לא נוראיים!

      מחק