‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

10.11.2013

צוות מנצח

בדרך כלל אני לא הולכת על לוקים של "קולור מאטץ'" כדי לא להיראות כמו פליטת אייטיז, אבל כשזה מגיע לגוונים וורודים קרים על גבול הסגולים, משהו בהם תמיד גורם לי לרצות להשתמש בהם בזוגות ובשלישיות. 
היום נדבר על שלושה מוצרים מנצחים. אבל מנצחים באמת - כל אחד מהם מגיע עם חותמת של מומלץ ב-100%. 

שילוב של היי-אנד (מאק), עממי (ג'ייד) וסוג של אמצע (טופשופ). לדעתי זה תמיד השילוב המושלם של מוצרים באוסף, קצת מזה וקצת מזה כדי שיהיה מגוון ומעניין.
נדבר שניה על איפור הבסיס של לוק שיעשה שימוש בכל שלושת המוצרים האלה. העור נקי מאד וכמעט ללא חיטובים וברונזר. העיניים נקיות גם כן, עם קצת עיפרון שחור בתוך קווי המים כדי לתת לוק צעיר ונערי, והמון מסקרה שחורה. גבות - מודגשות בעדינות. ועכשיו נמשיך אל שלושת המוצרים שישלימו לנו את הלוק:
רואות את החמד הזה? על סדרת סמקי קרם של Topshop כבר דיברנו בעבר, והנה עוד אחד לדוגמה מתוך הקולקציה. הגוון נקרא Prime Time ומדובר בוורוד קר ובהיר עם תת גוון סגלגל עדין.  
כבר חפרתי כאן עד כמה הסמקים האלה של טופשופ מושלמים, אבל אם פספסתן וכדי להדגיש את הנקודה אני אחפור כאן שוב לגביו. יש לו מרקם מעולה, לא שמנוני או חלקלק. הוא מרגיש יבש למגע (בניגוד לסמקי קרם רטובים או רכים מידי), ומתקבע בגימור טבעי כמעט מאט. הסמקים בסדרה פיגמנטיים וקלים לטשטוש גם עם האצבעות וגם עם מברשות, ובמחיר של 6 פאונד בלבד, מדובר במציאה אמיתית. הם אמנם קשים לאיתור ורכישה ברשת, אבל לחלוטין שווים את המאמץ.
המראה שלו על העור פשוט מהמם והוא נראה מדהים על בהירות. גם על כהות עור הוא יכול להיראות נפלא אם משתמשים בו ביד קצת יותר נדיבה.
מתחילים את הבסיס לאיפור השפתיים עם העיפרון מסדרת Ever Lasting של ג'ייד בגוון Pink Perfection מס' 86
הוא הוורוד הכהה ביותר מבין החבורה, ונותן את הפוקוס של האיפור. לעיפרון יש פורמולה יבשה אבל פיגמנטית מאד ונמרחת מעולה והוא עמיד כמובטח. מצליח לשרוד גם אכילה ושתיה. עם השפתון שיבוא מעליו, שמעט בהיר ממנו, אפשר ליצור אפקט מיני אומברה, או למלא איתו את כל השפתיים לעמידות מושלמת של השפתון.
אחרון ובהחלט חביב הוא השפתון - Girl About Town של Mac. אתן כבר מכירות אותי ואת החיבה שיש לי לשפתונים וורודים/סגולים עזים, והשפתון הזה לא יוצא דופן. גוון מדהים, פורמולה אטומה ונהדרת וגם עמידות לא רעה.
הגוון הזה מבחינתי הוא לחלוטין אחד מה-"מאסט האב" בקולקציית השפתונים של מאק!
תראו איזו מהממת החבורה הזו! למרות שמדובר פחות או יותר באותה משפחת צבעים, הטונים ותתי הגוון המשתנים מאפשרים להשתמש בהם ביחד מבלי שהתוצאה הסופית תהיה איפור "מאטצ'י-מאטצ'י" מידי. אני מאד אוהבת את המראה בשילוב עם האיפור שפירטתי בתחילת הפוסט. השפתיים בולטות כאן, אבל הכל עובד בהרמוניה וזה עדיין מצליח להישאר צעיר ומעודכן. 

לתמונה של הלוק המלא - הקליקו כאן! 

זה היה צוות החלומות שלי באיפור. מה צוות החלומות שלכן? איזה מוצרים אתן מרגישות שניראים הכי טוב בשילוב עם מוצרים קבועים אחרים? שתפו אותי!

גילוי נאות: Gade

14 תגובות:

  1. אחלה פוסט! נתן לי כמה רעיונות למחשבה בכל הנוגע לורודים שיכולים להיות קצת מפחידים... איך את מניחה את הסומק?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! את הסומק אני בד"כ מניחה עם מברשת קונטור של ריל טכניקס (קטנה ודחוסה). לפעמים עם מפרשת סטיפלינג שלהם.

      מחק
  2. הסומק נראה מה זה מגניב! לא בטוח שהייתי מעיזה ללכת עם גוון כזה חזק אבל הוא משתלב טוב עם הלוק שיצרת:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר גם להשתמש איתו ביד עדינה יותר :-)

      מחק
  3. אוהבת במיוחד כשזה קשור לורוד ;) כבר כמה זמן שאני רוצה לרכוש לי את הסמקים של טופשופ.. אולי סופסוף אעשה זאת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יש לך איך להשיג אותו - אז לחטוף!

      מחק
  4. תודה לך שאת כותבת על גוונים שלא מחמיאים לי =) אין סכנה בפוסטים כאלו. אבל כן, הכל נראה מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. איך לא מחמיא לך, איך?? הפסד שלך P-:

      מחק
  5. האודם של מאק משגע! אני מתה על הגוונים האלו, הם כל כך יפים, מחמיאים לפנים ונותנים בוסט של אור.

    השבמחק
    תשובות
    1. השפתון של מאק הוא חובה לכל חובבות הגוונים מהסוג הזה. הוא מהמם!

      מחק
  6. השילוב של שלושת המוצרים מושלם, בהחלט שילוש מקודש. אני מודה ששפתונים כ"כ ורודים הם פחות אני, אבל עלייך הם הורסים.

    השבמחק
    תשובות
    1. פעם נורא פחדתי משפתונים כאלה, אבל למדתי להתאהב בהם :-)

      מחק
  7. השפתון הזה הוא ה-גוון שלי, שאני שמה קבוע כבר בערך שלוש שנים והוא מושלם! ועשית לי חשק לסומק הזה
    הלוק יצא לך מושלם בעיניי!

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו אחרי שפגשתי במציאות אותך אני יודעת שתהי מהממת בכל גוון שפתון :-)

      מחק