‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.9.2012

זכרונות של קיץ

אני כותבת את הפוסט הזה בעוד רוח של סתיו נושבת מהחלון. נכון, עדיין רחוק מלהיות "קריר", אבל בהחלט אפשר לכנות את מזג האויר בימים האחרונים כ-"פחות חם". 

אז רגע לפני שאני נפרדת סופית מפריחת קיץ ועוברת לעלי שלכת, אני רוצה להתייחס לכמה ממוצרי הקיץ שליוו אותי נאמנה במהלך העונה הזו ולא הספקתי לדבר עליהם כאן מוקדם יותר. מלבד זאת, עונת החורף עוד רחוקה מלהתחיל, אני בטוחה שהפוסט הזה יהיה רלוונטי לעוד תקופת מה....
נתחיל עם המוצר ה"קייצי" ביותר בחבורה והוא ג'ל משזף עצמי Ambre Solaire של Garnier
ככל שהקיץ התקרב לסיומו כך הסתיימה הסבלנות שלי למריחת משזפים עצמיים הדרגתיים. בדיוק בשביל זה יש את המשזף הזה של גרנייה שנותן תוצאות מיידיות בלי הרבה מאמץ. לג'ל עצמו יש גוון חום מאד כהה (לא להיבהל), ככה שאפשר לראות בדיוק היכן מורחים אותו והאם המריחה אחידה או לא. הוא מתקבע בזריזות ולא מותיר תחושה יבשה או דביקה, אפשר למרוח מעליו קרם גוף בלי בעיה ובלי להזיז את השיזוף. יש בו חלקיקי שימר זהוב, כך שהגימור שלו על העור זוהר א-לה-ג'ניפר לופז. אני משתמשת בו בעיקר לאירועים מיוחדים כשאני מרגישה צורך לתת קצת צבע לאזור המחשוף והרגליים.
הערה לעניין הריח - כשהייתי קטנה היה לי סט אמבטיה לברביות ובין היתר היה שם שמפו לברבי בריח מתוק מתוק. זה בדיוק, אבל בדיוק, אותו הריח שיש למשזף. אז גם שיזוף, וגם ניחוח של בובת ברבי - מה יכול להיות רע?!
את המשזף אפשר להשיג בכל הפארמים ומחירו 42 ש"ח.
שורה תחתונה: מוצר ביניים לסגור איתו את הקיץ. השיזוף הטבעי מתחיל קצת לדהות וטוב שיש את החבר הזה לחזק אותו כשצריך (או ליצור אחד כזה יש מעין). אהבתי גם את הגימור הגלאמי שלו, לגמרי דיווה לטינית מהבלוק.  
המוצר הבא לחלוטין עשה לי את הקיץ ובהחלט לא יישאר רק כמוצר קיץ, אלא ימשיך איתי לעונות הבאות ועד הטיפה האחרונה בטיובה - ברונזר קרם Terracotta Skin של Guerlain
אז ראשית כל נתייחס לטענה של גרלן שמדובר במייקאפ - לא היה ולא נברא. אין לו כיסוי ועבור כל מי שהיא לא שזופה כמו תיירת צרפתיה בחוף הילטון הגוון הזה ייראה כמו מסיכה אם תניחו אותו כמייקאפ. מצד שני, בניסיון ליצור מייקאפ גרלן הביאו אותה במרקם חמאתי וקליל שפשוט נמס אל תוך העור ומותיר את הגימור השזוף המושלם ביותר. אז כמייקאפ הוא כושל, אבל כברונזר קרם הוא כוכב על. 
אם הייתי צריכה לשפוט את הגוון שלו לפי הסוואטצ' גם אני הייתי מפקפקת. אבל בפועל, ולרמות שהוא פיגמנטי, כשלומדים איזו כמות להניח ממנו על הפנים אין הרמוני ממנו והוא משתלב נפלא אפילו עם הגוון החלבי שלי. 
מילה לנבונות - ברונזר קרם הוא לא עבור מתחילות. צריך להיות קצת יותר משופשפות בטכניקות הנחה וטשטוש ולעבוד עם המברשות הנכונות. אני מוצאת שמברשת קונטור של ריל טכניקס עובדת אצלי בצורה הטובה ביותר. טיפ למיטיבות לכת - למראה שזוף וסמוק בו זמנית ערבבו קצת מהברונזר עם סומק קרם כלשהו והטפיחו את התערובת על הלחיים. אם תגיעו לאיזון נכון בין הגוונים תשיגו מראה שזוף וסמוק טבעי ומהמם. תוכלו להתרשם מהמראה הזה עליי כאן ו-כאן.
הגוון שלי הוא Brunette 02 והמייקאפים/ברונזרים האלה הושקו בקיץ שעבר. בכל הכנות, אני לא לגמרי בטוחה אם עדיין אפשר להשיג אותם בדוכני גרלן בפארמים או שהם היו מוגבלים לקיץ דאשתקד. בזמנו מחירם היה 300 ש"ח (הצילו), ובסטרוברי הם קיימים תמורת 215 ש"ח.
שורה תחתונה: ברונזר למפונקות, בזה אין ספק. גם ריחני, גם חמאתי וגם מעמיק עוד קצת את ההתמכרות שלי למרקמי קרם. מושלם מושלם! ובכל זאת, מי שמתחילה בענייני איפור, עדיף שקודם תייעל ותשכלל את כישורי ההצללות שלה עם מוצרי פודרה סטנדרטיים שיותר קל לעבוד איתם, ואז תמשיך לשלב המתקדמות. חבל להוציא כ"כ הרבה כסף על מוצר שבסופו של דבר מתאכזבים ממנו כי לא יודעים להשתמש בו כמו שצריך.
אחרי שהתפנקנו עם יוקרה, נמשיך עם מוצר קצת נגיש יותר ופחות רציני - שפתון "ג'לי" שקוף של Maybelline. השפתון הוא חלק מסדרת Popsticks, אחות קטנה לסדרת Color Sensational הוותיקה והמוכרת.
מדובר בחיקוי לסדרת הליפסטיקים הקריסטלים של קלארינס - השפתון ניראה כמו ג'לי שקוף בטיובה ויש לו מרקם ונוחות הנחה של באלם דקיק.
לא רואות כלום בסוואטצ' על היד? עיניכן אינן מטעות אתכן. השפתון הוא מסוג השפתונים שמגלים את הגוון האמיתי שלהם רק בריאקציה עם השפתיים. הגוון כאן הוא 70 Orange Crush ומתקבל כתמתם חם על השפתיים.
האמת? הופתעתי. בהתחלה חשבתי שמדובר בשפתון גימיקי ודי מיותר שלא יותיר חותם של ממש באוסף שלי, ובטח שלא יבוא לידי שימוש נרחב. אבל בפועל גיליתי שאני מושיטה אליו יד יותר ויותר במשך הקיץ, בייחוד לחידוש גוון במהלך היום. הוא מאד קל למריחה ומותיר אחריו סטיין שנראה מאד טבעי, לא מכביד ולא מתאמץ. ככל שתחדשו אותו יותר, כך הצבע יעמיק ויהפוך יותר בולט. בשבילי מספיק שתי מריחות כדי להגיע לגוון הרצוי שימשיך להיראות טבעי לחלוטין. החסרון היחיד שלו הוא שהוא לא מלחח את השפתיים. הוא מרגיש כמו באלם, אבל לא מתנהג כמו אחד כזה ואם תמרחו אותו באופן קבוע יום אחרי יום השפתיים שלכן יתייבשו. 
ניתן להשיג את השפתון בכל הפארמים ומחירו 54 ש"ח.
שורה תחתונה: הפתעה נחמדה. אני חושבת שכל אחת תהנה משפתון אחד כזה באוסף, ורצוי לבחור בגוון שייראה הכי טבעי על השפתיים שלכן. כל מי שמחפשת את מראה הסטיין הלא מתאמץ - בהחלט כדאי לה לנסות אותו. מצד שני, אם "בורכתן" בשפתיים רגישות או יבשות במיוחד, אז עדיף להתרחק.
נסיים עם ניחוחות הקיץ שלי, והדגש כאן יהיה על קליל ומרענן. תחת הגדרה של מרענן תוכלו למצוא את כל קטגוריית מי הגוף. 
הריח של Love Spell מבית Victoria's Secret מוגדר כניחוח של פריחת דובדבנים, אפרסק ויסמין לבן, אבל אני מריחה בו בעיקר אפרסק. הניחוח מתקתק וסינטטי למדי, אבל אני כן מוצאת אותו נעים. אני משתמשת בו בעיקר בערבים אחרי מקלחת כשאני מורחת קרם גוף חסר ריח. אחרי השימוש בו הפיג'מה וגם המיטה מריחים נעים, כך שזה תמיד כיף.
את ה-Body Dew של רשת סבון הזכרתי כאן ממש לא מזמן והוא מהר מאד נכנס לפייבוריטים שלי. הריח שבחרתי Tender Touch מצטיין בניחוח מרענן וחמצמץ, על גבול הגברי בחריפותו. אין בו גרם של מתיקות, כך שהוא יתאים לכל הסולדות מז'אנר הניחוחות המתוקים.
מי הגוף לא מיועדים כמוצרי "בישום" פרופר. אלה מוצרים שנועדו לרענון, גם ההתזה שלהם על הגוף מרגישה כמו מים קרירים ונעימים. הוויקטוריה סיקרט מאד עמיד, המים של סבון הרבה פחות. 
לעומת מי הגוף, ישנו את בושם S by Shakira שהוא אחד משני בשמים שהשיקה הזמרת. לא היו לי הרבה ציפיות מבושם של סלבריטי, אבל הוא הצליח להפתיע אותי. למרות המתקתקות הצפויה, יש בו גם תת ריח שהוא שילוב בין ניחוח עצי, טאלק ושמץ חמצמצות. בקיץ אני לא רוצה בשמים מתוקים, כך שהשילוב הזה היה לי דווקא נעים. רק עיצוב הבקבוק הרגיש לי קצת צ'יפי, אין לבקבוק אפילו פקק, רק סטופר עם תיליון של האות S. 
את מי הגוף של סבון תוכלו להשיג בסניפי הרשת תמורת 48 ש"ח. הבושם של שאקירה זמין רק בסופר-פארם תמורת 150 ש"ח.
שורה תחתונה: לדעתי כל אחת צריכה להחזיק לפחות בקבוק אחד של מי גוף באוסף הבישום. הם שימושיים כמוצרי רענון ובד"כ יש להם ריח מרענן וקליל, מתאים בדיוק למזג אויר לוהט ולח. הבושם של שאקירה יתאים בעיקר לנערות, בייחוד לאור מחירו הידידותי מאד. מצד שני, ריח הוא אחד הדברים שאין להתווכח עליהם, כך שגם מבוגרות בנפשן יוכלו להתחבר אליו אם הריח ידבר אל ליבן.

על כנפי הניחוחות הנעימים אני מסיימת את פוסט הקיץ האחרון שלי. מרגישות את העננות? את הימים המתקצרים? זו העונה המתחלפת והגיעה השעה להיפרד מהימים ההבילים והארוכים. עבורי זו הקלה אדירה, אני לא יכולה לחכות ללילה הראשון עם שמיכת פוך אמיתית! אני מקווה שעל כולכן עבר קיץ מהנה ושאתן מוכנות לקראת עונת השוקו החם והסוודרים :-)

מהם המוצרים שאיתם אתן נפרדות מהקיץ? האם התנסיתן באחד מהמוצרים שדיברתי עליהם כאן? שתפו אותי!

גילוי נאות: Maybelline, Garnier, Shakira

17 תגובות:

  1. אני חושבת שסומק קרמי זו אחת האהבות הגדולות ביותר שלי. ברונזר קרמי? פחות. עדיין לא הגעתי ל'נוסחה' שתרגיש לי טבעית מספיק ובעיקר לא תדרוש ממני המון עבודה. היתרון בסמקים קרמיים הוא שהם מאוד טבעיים וקלים לעבודה וברונזרים קרמיים בדיוק להיפך, לפחות בשלב הזה. נו שוין.

    מי גוף אין לי, אבל יש לי כל מיני תרסיסי רענון, לא אותה מטרה בכלל, אבל גם עושים את העבודה. בשמי סלב לעומת זאת- לא כוס התה שלי. היחידי שמעניין אותי, בהנחה שלא ימשיך להיטחן עד דק, הוא הגאגא השחור.

    השבמחק
  2. גרלן קוראים לזה מייקאפ? הולי מולי....
    אם עם סומק קרמי אני נאבקת לפעמים אז מה אגיד על ברונזר קרמי.
    האודם הזה בגירסת קלרינס צבע את שפתיי בצבע פטל משגע! ואז קילף אותן, הנבלה!

    השבמחק
  3. השפתון הג'לי הזה נראה דומה נורא לשפתון האוניברסלי של לוריאל, לא?
    ואכן לא ברור מי תשים את הברונזר הזה כמייקאפ... חברות איפור לפעמים לגמרי מבולבלות כשזה מגיע ללמתג את המוצרים שלהם :-O
    אבל הוא נראה בהחלט מסקרן כברונזר...
    בכל אופן, ביי ביי קיץ, אני לגמרי בנאדם של סתיו...

    השבמחק
  4. נכון, זה זהה לשפתון של לוריאל. אבל אצל לוריאל אם אני לא טועה יש רק גוון אחד, למייבלין יש מבחר קטן. חוץ מזה, מייבלין ולוריאל זה שני מותגים עם אותה "אמא" ככה שלא מפתיע שיש הקבלה בין המוצרים.....
    אני לא רואה שום צורה להשתמש בברונזר כמייקאפ, אלא אם כן זה לצורך הפקה או משהו.
    אני איתך - אני אפילו לא טיפוס של סתיו - תני לי סופות וסערות של חורף ואני מאושרת!

    השבמחק
  5. את יכולה לתאר לעצמך לצאת עם הברונזר הזה מהבית כמייקאפ? הצילו
    למרקמי קרם צריך להתרגל ולהתמקצע, אבל בחיי שזה שווה את ההשקעה. לדעתי זה ללא ספק הגימור הטבעי ביותר שאפשר להשיג על הפנים.
    השפתונים השקופים האלה לדעתי כאולם מייבשים בצורה כזו או אחרת. מי שרגישה עדיף שתוותר..

    השבמחק
  6. אני ואת חולקות אהבה לסמקים קרמיים. אם להיות כנה, לברונזר קרם התרגלתי די מהר. אני חושבת שהמברשת של ריל טכניקס אחראית לזה מאד, היא קטנה ומדוייקת כך שקשה לטעות איתה.
    על הגאגא השחור שמעתי בשורות רעות לגבי הריח. לפי מה שהבנתי הוא מאד מאד מתוק וכבד, הוא נשמע מתוק מידי אפילו עבורי..

    השבמחק
  7. לא התנסתי בברונזר קרמי, לי יש CCB
    שמתפקד לתפקיד זה, והוא על סקאלת הקרמי באיזור היותר קשה ובטח שאי אפשר לטעות ולשים אותו כמייקאפ
    גם אני הופתעתי מרמת השימוש שלי בשפתון השקוף של לוראל, ממזרים אלו! עשית לי חשק לנסות גם את מייבילין

    השבמחק
  8. אבל למה גסט?! =)

    השבמחק
  9. כנראה דיסקס החליט שאת אורחת מכובדת ;-)
    אני מוצאת שיש הבדל גדול בין ה-CCB
    של מאק ובין הברונזר של גרלן. קודם כל, המאק לא עמידים והמרקם שלהם מאד שונה.
    השפתונים השקופים האלה מתגלים כמציאה! אני מאד נהנת מהאפקט סטיין שלהם

    השבמחק
  10. המשזף של גרנייה נשמע מעניין. מניחה שייבדק בקיץ הבא :)
    מצחיק קצת שגרלן קוראים לברונזר הזה מייקאפ. לרוב הנשים זה בהחלט ייתן מראה מעניין ;)
    את סבון אני מאוד מאוד אוהבת! מי הגוף שלהם די מוצלחים. את הריח הזה של ויקטוריה'ס סיקרט (אין לי חשק לעבור שפה) אני לא כ"כ אוהבת. יש לי את קרם הגוף בריח הזה והסינטתיות בריח מפריעה לי, למרות שבסה"כ הוא יחסית נעים.

    השבמחק
  11. לקרוא לברונזר מייקאפ זה באמת לא שייך.... בטח יצר כל מיני תאונות איפור מעניינות :-D

    השבמחק
  12. התמונה העליונה מהממת!
    הברונזר הזה של גרלן מדהים! בתחילת הקיץ השתמשתי בו כמעט כל יום אבל אז כבר הוא היה לי בהיר מדי.

    מהברונזר של גרנייה מאוד התלהבתי בהתחלה, בגלל שהוא נותן גוון ממש יפה, אבל הוא דוהה כמו פיצוצים כאלו על העור וזה היה ממש מאכזב.
    הוא גם כהה יחסית ובהירות עור צריכות ממש להזהר איתו.

    השבמחק
  13. הגרנייה דהה אצלי רגיל, כמו כל המשזפים שלי, לא הבחנתי בפיצוצים כמו שאת אומרת. כנראה זה תלוי בסוג העור..
    הוא אכן כהה, אבל לא עד כדי כך. בגלל שרואים מיידית את הגוון שלו, יותר קל לדעת כמה לשים ממנו מלכתחילה. אני הרגשתי שכשמרחתי שכבה דקה הוא נתן לי בדיוק את השיזוף הטבעי שרציתי.

    השבמחק
  14. הברונזר באמת נשמע טוב! ראיתי את השפתון עלייך.נראה חמוד אבל כפי שציינת לשפתיים יבשות כמו שלי אפילו לא אתקרב...
    יש לי בושם של שאקירה אחר, עם פקק והוא באמת נחמד!

    השבמחק
  15. יש משהו של גרלן שיכול להישמע לא טוב ;-)
    הבשמים של שאקירה נחמדים, אבל בהחלט לא משתווים לבשמים יוקרתיים יותר. יש לשניהם ניחוח שמנסה להיות ריח של בושם יקר יותר..

    השבמחק
  16. וואו אם אני אשתמש בברונזר זה למייקאפ זה יראה כמו מסיכת חימר על הפנים...
    עוד לא ניסיתי ברונזר קרם - מעניין אם אתחבר (סמקים קרמים אני אוהבת מאוד).
    שפתון חביב- אבל על השפתיים שלך הכל יפה.

    השבמחק
  17. לא ברור מה הם חשבו לעצמם כשמיתגו את הברונזר הזה כמייקאפ....
    ותודה! :-)

    השבמחק