‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.9.2012

חטאים, סליחות והרהורי תשובה

ראש השנה לפנינו, לאחריו עשרת ימי תשובה ויום כיפור. הימים האלה הם תמיד סוג של סיכום תקופה, בין אם אתם מקפידים על ראש של דג קלה כבחמורה ובין אם לאו. השנה מסתיימת לה עם סופו של הקיץ, מתחילים להריח את הסתיו באויר וכולם חוזרים לשגרת לימודים ועבודה אחרי החופשים.
גם בבלוג הגיע הזמן לסכם שנה, להביט אחורה ולהודות בכל החטאים שעברתי, לבקש סליחה ולחזור בתשובה שלימה לדרך הישר. 
אז על מה אני מביטה אחורה בחרטה ומבטיחה להשתדל לשפר בשנה הבאה?

1. חטא האינסטגראם - חטאתי, פשעתי ואנסתי את קיצור הדרך לאפליקציית האינסטגראם. שניה אחרי שתוכנת עריכת תמונות הפכה זמינה גם למשתמשי אנדרואיד קפצתי על העגלה בשמחה ומאז לא היבטתי אחורה. הופיעו כאן אין ספור תמונות מפולטרות לעייפה בשלל נושאים ואת הקונספט של פוסט "אירוע השקה דרך האינסטגראם" מזמן הפכתי לאחד מסימני ההיכר של הבלוג. לומר את האמת? זה מאד נוח. תמונת קלוז-אפ מזווית עקומה, קצת משחקים עם טשטושים ופילטרים והרי לכן סיקור אומנותי באפס השקעה.
אז סליחה, סליחה על זה שאני כ"כ צפויה והמונית. כן, כולנו מפלטרים ואני לא מעמידה פנים להיות מעל לאופנה הזו. לזכותי ייאמר שלאורך הזמן אני תמיד מנסה ללמוד לצלם בצורה איכותית יותר, כדי שגם תמונות האינסטגראם שלי לא יהיו של עצמים מטושטשים ולא ברורים, אלא ייחודיות ובעלות אמירה משל עצמן. 

2. חטא היח"צ - התמסחרתי. לא נוח לכן עם המילה הזאת? הנה לכן אופציה אחרת: מכרתי את נשמתי לשטן השיווק. נשמע מוגזם מידי? אולי כי באמת הפרזתי. אין דבר כזה שטן שיווק או התמסחרות, יש רק בלוגריות עצלניות שאוהבות מתנות. כן, אני כותבת על מוצרי יח"צ, אבל אני מקדישה שעות על גבי שעות בכל פוסט כזה, בין אם הוא מכיל מוצרים שקיבלתי לסקירה ובין אם כאלה שרכשתי בעצמי. ביום שבו אתחיל לעשות כאן העתק הדבק למיילים בעלי תוכן שיווקי שאני מקבלת בהמוניהם, כולל תמונות יח"צ שלא צילמתי אפילו אחת מהן בעצמי - אז אתן מורשות לבוא אליי בטענות. עד אז? אם לא נוח לכן עם שורת גילוי הנאות שלי, אף אחד לא מכריח אתכן לקרוא כאן. אני משקיעה מזמני, ממרצי ומכספי בבלוג, לא בא לי שיאכלו לי את הראש בגלל שפתון שקיבלתי לכאורה "בחינם". לא הפסקתי לקנות איפור וגם לא הפסקתי לכתוב על איפור שקניתי בעצמי והבלוג ממש לא הפך לבמה בלעדית למוצרי יח"צ. לעומת זאת, תדירות פרסום הפוסטים רק עלתה, מגוון האיפור והטיפוח שאני סוקרת רחב ואתן נהנות מכל העולמות. מה יכול להיות רע? כל מי שמכירה אותי ואת הסטוריית הכתיבה שלי יודעת שאני לא חוסכת במילים טובות וגם רעות ולא משנה מה מקורו של המוצר, כך שאפילו להגיד שדעתי משוחדת אי אפשר.
אז אני מבקשת סליחה בפני כל הקוראות שחיני סר בעיניהן כי אני סוקרת מוצרי יח"צ. רמת ההשקעה שלי בבלוג לא ירדה, להיפך, אני רק מרגישה שאני משקיעה יותר ויותר בפוסטים, בתוכן, בעריכה ובתחזוק הבלוג. אז אם העובדה שקיבלתי מוצר לסקירה כ"כ מסנוורת אתכן ומבטלת כל גרם אחר של השקעה שהשקעתי בפוסט, אז במחילה, הדרך החוצה מכאן נמצאת באיקס של הדפדפן.

3. פשע ההתפלשות בבוץ של הבלוגיה הישראלית - זה רע כמו שזה נשמע. חשבתן שבלוגריות הן עם של בנות חינניות, חביבות, אופטימיות ונחמדות? תחשבו שוב. כתיבת בלוג והתמדה בו משולה לאשפוז עצמי במוסד לחולי נפש. לעולם לא תאמינו לכמות הטיפוסים ההזויים המסתובבים בבלוגיה הישראלית ושעליי להתמודד איתן באופן יום יומי. הרבה רוע, קנאה, תחרותיות, חוסר יצירתיות, צרות עין וילדותיות סובבת אותי משחר ימיו של הבלוג. אז כן, נפלתי לביצה הזו. כל מי שעוקבת אחרי בפייסבוק יודעת שמידי כמה זמן אני מפרסמת סטטוס עצבני ביותר על "התנהגות בלוגרית" בזויה כזו או אחרת, מתעצבנת מאד והורסת לעצמי ולכולם את מצב הרוח. ממש בימים האחרונים תפסתי את עצמי בידיים ואמרתי לעצמי - השתגעת? מה קורה לי שאני נותנת לזה להשפיע עליי ולעצבן אותי? למי בכלל אכפת? אם בלוגריות וותיקות ומכובדות בנות 35 (או 39? או מעל ל-40? המבחר גדול) בוחרות להתנהג כמו ילדות בנות 15, זו לחלוטין הבעיה שלהן ולא שלי. יודעות מה גיליתי? שאני לא חייבת להיות חברה של כולן, שאופציית ה-Block היא ההמצאה הגאונית ביותר של מארק צוקרבקג אחרי כפתור הלייק ושאף אחד, אבל אף אחד, לא רשאי להטריד אותי, להפריע לי, להציק לי, ללעוג לי ולעקוץ אותי מעל דפי הרשת. 
אז הפעם אני מבקשת סליחה גם מעצמי וגם מכן. סליחה מכן שהוצאתי את העצבים בסטטוסים חסרי תועלת, וסליחה מעצמי שהמשכתי לעקוב אחרי בלוגים ובלוגריות שעושות לי רע. למה להיות מזוכיסטים? פתחתי את הבלוג כדי להנות מתחביב קטן וצבעוני, אין שום סיבה שהוא יהפוך למקור של צער וכעסים. מעתה והלאה - משתדלים להיות שמח!

4. עבירת שימוש במטבעות לשון של בלוגריות - אני לא צריכה להוסיף הרבה מעבר להפניה לפוסט הגאוני של לובה. כן, גם אני כזו. הגוון "משגע" הצללית "פיגמנטית", המייקאפ "עור שני", המסקרה "מעבה", את הקולקציה "אל לשכתי" והסקין הוא "גורג'ס". אה רגע, סקין היא בעצם מילה של נובורישיות שחורדיניות, אז אולי כזאת אני דווקא לא ;-)
מחילה מקוראותי האהובות על שאני מציפה אתכן בטרמינולוגיה המעייפת הזו. מבטיחה לעשות השתדלות ולנסות להתנסח בצורה קצת יותר מקורית ופחות צפויה.

5. חטא עומס בהגרלות ופעילויות פרסים - וזה עדיין לא נגמר! אולי באמת הגיע הזמן להסביר מה עומד מאחורי שטף הפרסים שחילקתי כאן לאורך השנה. אז לא, אני לא מנסה באמצעותם "לפתות" קוראות להירשם כמנויות לבלוג. להיפך, המטרה היא לפנק קוראות וותיקות שבאמת נמצאות כאן בשביל התוכן ולא מבקרות רק כשיש הגרלה. למה אני טורחת? יש לזה קשר ישיר לסעיף היח"צ הקודם. זה נכון שאני מקבלת לא מעט מוצרים לסקירה, ולכן אני חושבת שזה רק פיירי לתת גם לקוראות להנות מהחוויה. המותגים זוכים לחשיפה אצלי בבלוג, למה שלא יתרמו גם קצת לכן שקוראות עליהם על בסיס קבוע? אני מאד משתדלת לערוך כאן פעילויות בלעדיות כדי שתוכלו להנות מערך מוסף כלשהו ותמיד כיף לי לשלוח את הפרס לזוכה המאושרת. אם אני נהנת, למה שלא תהנו גם אתן? 

6. חטא התלהבות יתר - גם לי זה קורה. גם אני הייתי במקום הזה של לסקור מוצר או מותג בהתלהבות, ואז לגלות שלא באמת הייתה הצדקה להייפ. אתן צריכות לזכור, אני אמנם בלוגרית, אבל DNA הצרכנות שלי זהה לחלוטין לזה של צרכנית מהשורה. בדיוק כמו שאתן לפעמים מתלהבות ממשהו בהתחלה ורצות לספר לחברות, כך גם אני מתנהגת באותה צורה והפלטפורמה שלי היא הבלוג. אז כן, היתה את האכזבה הגדולה משירות הגלוסיבקוס, והייתה אכזבה קטנה ולא פחות מעצבנת מברונזר שוקולד של בורז'ואה. 
אני מכה על חטא ההתלהבות המוקדמת והמיותרת ומבטיחה לנסות ולהיות קצת יותר אובייקטיבית וצוננת להבא. אני אחראית על אמינות הסקירות שלי בבלוג, והמחוייבות שלי כלפיכן היא תמיד לחשוף בפניכן את האמת. להבא אתלהב קצת יותר בשקט...בחושך.....בקור....לבד.....אז אולי בכ"ז תתלהבו ביחד איתי? :-)

7. חטא עיכוב פוסטים - או במילים אחרות "תפרסמי כבר את חלק ב', עצלנית!!". כל פעם שאני מחליטה לייסד פינה חדשה או סדרת פוסטים על נושא מסויים אני חושבת על זה פעמיים. "האם יהיה לי כוח לחלק ב'?", "האם יש לי מספיק חומרים להחזיק פינה שלימה שתופיע באופן קבוע בבלוג?", "האם בכלל בא לי להתחייב לתוכן ספציפי בבלוג?". אלה שאלות שמלוות אותי על בסיס קבוע ולרוב אני פשוט מתעלמת מהתשובות וכותבת מה שמתחשק לי. לפעמים חלק ב' מגיע מיד, לפעמים הפינה הופכת לפינה חזקה ופופולרית בבלוג, ולפעמים לא. מה לעשות, אני בלוגרית רעה ולא תמיד מקיימת את ההבטחות שלי. זוכרות את פינת "יפים ומפורסמים"? כבר המון זמן לא פירסמתי פוסט חדש בפינה פשוט כי לא נתקלתי באף איפור שטיח אדום שנתן לי השראה ולא בא לי לכתוב פינה "בכוח" כי חייבים. 
אז סליחה מהקוראות שמחכות לפינות האהובות עליהן. אני באמת משתדלת לעמוד בזמנים ולהיות עיקבית, אבל לא תמיד יוצא לי. מבטיחה לעשות מאמץ נוסף להבא ולהחזיר באוב כמה מהפינות האהובות שנעלמו. 

8. עוון חפירות - כן, כולל הפוסט הזה. תודו שפעם הייתי חופרת הרבה יותר, לאחרונה אני עורכת את עצמי בצורה אכזרית ומקצרת פוסטים לאורך של נשנוש מהיר. אני מאמינה שזרימה זה ערך חשוב בפוסטים, גם מבחינת תוכן וגם מבחינה וויזואלית. פסקאות מפותלות וחסרות פואנטה, הדגשת משפטים תלושים כמו בחוברת פעילות לילדי הגן, שימוש בפונטים בלתי קריאים, תמונות באיכות ירודה, התקמצנות על סוואטצ'ים - כל אלה הם פוסטים בסגנון ששורט לי בעיניים ולכן אני לא כופה סגנון כזה עליכן. השאיפה שלי תמיד שהפוסט יהיה נקי מכמה שיותר קשקושים, מלל מקורי שלי בשפה שלא מתפנפנת ושורה תחתונה ברורה שמסכמת את חוות דעתי על המוצר. אבל אני כותבת בלוג לא סתם כי בא לי, אלא כי אני באמת אוהבת לכתוב ולפעמים חיידק הכתיבה מדגדג לי הרבה יותר מחיידק העריכה. מצד שני, על סוואטצ'ים לעולם לא אוותר לעצמי. בכל זאת, בשביל מה אני כאן....
אז תודה לכן שקראתן את השטויות שלי עד עכשיו וסליחה על כך שאני חופרת תעלות למזרח הרחוק, ועוד בטופיק של צלליות....

אני חושבת שכדאי שאעצור כאן, לפני שאחשוף בפניכן את כל סודותי.
היכיתי כאן בכנות ובפתיחות על כמה מהחטאים המשמעותיים שאני חושבת שעברתי בשנה האחרונה. עכשיו תורכן להפיל עלי את כל הכעסים שלכן עלי, על בלוגים בכלל, על בלוגריות איפור בפרט. מה אני כבלוגרית עושה שמעצבן אתכן? ומה מעצבן אתכן אצל בלוגריות אחרות (בלי שמות!). אבל זו גם הזדמנות לבקש סליחה, לסלוח ולהמשיך הלאה בלב משוחרר יותר.

שתהיה לכולנו שנה נהדרת של הנאה מתחביבים, מצבע, מיצירתיות, מכתיבה ומכל מה שעושה לנו טוב!

26 תגובות:

  1. אני הולכת להפתיע אותך שקר, אני באה בקטע טוב דווקא, אוהבת אותך המון וכל פוסט(נו כמעט גם לי יש עמוד שדרה לא;))גורם לי חיוך ואושר בלב, את עוזרת לי המון בבחירות האיפוריות שלי ובעיקר ברכישות, את נהדרת ומקסימה ובלוגרית נשמה ולא סתם סמרטוט על חוטים, את באמת בנאדם שלמרות שאני לא מכירה אותך אישית נכנסת לי ללב בצורה בלתי רגילה. ואני טיפוס נורא קשה ולא כל אחד מצליח לחדור לליבי, אז שאפו, תמשיכי ככה אל תרגישי שום רגשות אשם לא על אינסטגרם ולא על יח"צ . זכותך לקבל לסקור, כשאני קורא סקירות שלך מיח"צ שיקבלת כלומר אני יודעת שאת דוברת אמת. אני מרגישה שאת לא באה לשפר את המותג אלא את חווה דעה אמיתית לטוב ולרע, אז סליחה על החפירה אבל הרגשתי חייבת, תמשיכי ככה אל תעצרי באדום אני רוצה להמשיך לקרוא את הפוסטים שלך כי את סוג של שדרוג משופר בחיי :)))

    השבמחק
  2. אני לא יודעת איך דברים נראים מהצד, אבל כשאני קוראת ברור לי ב-100% שאת כותבת על מוצרים שקיבלת מהיח"צ אבל באותה נשימה גם ברור לי שלא העתקת קומוניקט. ואת זה אפשר לקלוט אפילו בלי לקרוא את הפוסט - הבלוג שלך נראה כמו בלוג ולא כמו חנטריש לא מעוצב ומלא בבלאגן, התמונות שלך הן שלך, המידע שלך הוא שלך, הדעות שלן הן שלך. אני מתרחקת מבלוגים אחרים שכל מה שיש בהם זה אלף פוסטים עם אלף פונטים שונים כי הן העתיקו את הטקסט מהוורד ששלחו להן מהמייל ואפילו לא ערכו אותו כמו אש, אבל לחטוף ביקורת על העובדה שאת מכניסה תוכן אמיתי לכל פוסט ובאמת מתייחסת לכל מוצר שאת מנסה? נראה לי שמי שכותב לך כאלה דברים מחפש סתם להציק.
    לגבי הסעיף השלישי - בשום בלוגיספירה בעולם לא ראיתי כל כך הרבה טינופת חוץ מהבלוגיספירה הישראלית, אוקיי? לא יודעת אם זה כי חם כאן כל כך ומזג הרוח שלנו מתלהט מהר, אבל זה עבר את גבול הטעם הטוב ומה שאמרת לגבי הבלוק פחות או יותר מסכם הכל. אני לא חושבת שלקוראים מהצד שלא כותבים בלוג מעניין לשמוע על השטויות האלה ולא את ולא אני צריכות לבזבז את הזמן כל שטויות כאלה.
    לגבי הסעיף השישי, אני חייבת לציין שזה היה מאוד נחמד מצידך לחשוף כזה דבר. זה באמת חטא שכולן חוטאות בו. דברים כאלה גם אפשר לתקן ולכתוב בדיעבד על הדעה הסופית (כי הפוסט הראשון נשאר האינטרנט לנצח).
    שתהיה שנה טובה יותר :)

    השבמחק
  3. אם הייתי גורו רוחני ושלא יהיה לך ספק שאני חותרת לשם, התורה שלי הייתה "אחלו לכולם לאכול תחת" וזה פחות או יותר מסכם את תחושותיי בימים האחרונים, שבהם נראה שכולם יורדים מהפסים ואוכלים אחד לשני את הראש.
    ברגע שאני מרגישה שכל ענייני הבלוגספירה שהם ללא ספק חשובים לאין שיעור, מעסיקים אותי גם כשאני לא יושבת על המחשב- אני מזכירה לעצמי שיש עולם בחוץ ולא, זה לא באמת חשוב מה אמרה זאת ומה קיבלה זאת. קצת פרופורציות.
    אני אוהבת פוסטים עם מודעות עצמית, זו תכונה כל כך חמקמקה עד לא קיימת בימים אלו

    השבמחק
  4. הכנות והישירות עם הקוראות זה הדבר החשוב ביותר.. את לא מנסה ליפות את המציאות ואומרת את הדברים כמו שהם - חשוב ביותר. שיהיה חג שמח ושנה נטולת עצבים מיותרים :)

    השבמחק
  5. אקצר ואומר- כפרה עלייך. מעריכה מאוד את היושר שלך

    השבמחק
  6. את כותבת ממש יפה אהבתי את מה שכתבת ברוח ימי הסליחה.
    וכל הכבוד על היוזמה

    השבמחק
  7. חביבתי את מתוקה ומדהימה. אמנם לא מכירה אותך באופן אישי אך אפשר לקרוא זאת בין השורות שלך. אני נהנית מאוד לקרוא את הפוסטים והסריקות שלך, נהנית מדרך הכתיבה והכי חשוב סומכת על חוות דעתך. בנוגע להתנהגות בלוגרית כזו או אחרת אז עזבי הכול ואל תיקחי ללב בשום צורה! אני יכולה לספר לך שזה היה בסופו של דבר עוד שיקול לסגירת הבלוג... אבל אל תוותרי ותמשיכי לכתוב וליצור ולעדכן אותנו במוצרים ומבצעים וזה בכלל לא משנה אם זה מיח״צ או משמחצ. העיקר שאת נאמנה לקוראות שלך. שתהיה לך שנה טובה ומתוקה. אחלה פוסט כרגיל!!!

    השבמחק
  8. תודה רבה! מקווה שאמשיך לראות אותך כאן קוראת ונהנת :-)

    השבמחק
  9. תודה, אני מעריכה את התגובה שלך! שתהיה לנו שנה שרק נוכל להנות בה מהשטויות האלה של הצלליות והשפתונים ונשכח מכל הייתר :-)

    השבמחק
  10. אם היית גורו עשרת הדיברות שלך היית שוכרת את שירותי כדי להכתיב את עשרת הדיברות שלך, תודי בזה :-D
    היומיים האחרונים היו טירוף מוחלט. כשישבתי לכתוב את הפוסט הזה העניינים עוד היו יחסית רגועים, אבל מאז זה רק הלך והידרדר. כולם צריכים לקחת צעד אחד אחורה, ויפה דקה אחת קודם....

    השבמחק
  11. קודם כל - על כל החלק הראשון אני רוצה להגיד לך תודה. בלי להשתפך יותר מידי - חיממת את ליבי.
    לגבי הטינופת של הבלוגיה הישראלית - זה לא מדוייק. גם בחו"ל הרוחות גועשות וסוערות על בסיס קבוע. אני עוקבת אחרי כל מיני פורומים העוסקים בנושא ולאמר את האמת - כותבים שם דברים שכאן מעיזים לומר רק בצ'אטים פרטיים... גם בלוגריות חו"ליות גדולות מפרסמות מידי פעם פוסטים עוקצניים על מצב היח"צ/בלוגריות מתחרות. לפחות כולם אוכלים על זה את הראש לכולם בכל העולם, ולא רק כאן בלבאנט...
    שתהיה שנה רגועה :-)

    השבמחק
  12. יקירתי! את תמיד תומכת ויודעת להגיד מילים מעודדות. אני באמת מודה לך, את אחת הקוראות שמלוות אותי כאן מהיום הראשון! מאחלת לכולנו שנמשיך רק להנות ולהעשיר אחת את השניה, בלי כל השטויות שמסביב :-)

    השבמחק
  13. סיכמת יפה את השנה :)
    באופן אישי לא הייתי מתנצלת על שום דבר כי אני לא חושבת שיש לי על מה להתנצל. סה"כ מדובר על תחביב שאנחנו עושות מהלב. כי אפשר לעשות אותו בכוח. ומעצם זה שהוא אישי שלנו, ואנחנו מביאות את עצמנו לתוכו - ז-ה מ-ה י-ש :)
    שנה טובה!

    השבמחק
  14. אני חושבת שהבלוג שלך הוא בין הבלוגים המכובדים והרציניים פה, גם שאת כותבת על מוצרים מהיח"צ, מרגישים את דעתך האובייקטיבית.
    וחוץ מזה לאנשים תמיד יהיה מה להגיד, אז שיגידו... אז מה?

    השבמחק
  15. את באמת נהדרת והתמיכה שלך בכל פוסט ופוסט תמיד משמחת אותי. בשביל קוראות כמוך הבלוג הזה ממשיך להתקיים ובשורה התחתונה - אם לא היה לי כיף כאן אתכן לא הייתי ממשיכה.

    השבמחק
  16. תודה אושרת! אל תדאגי, אני לא הולכת לשום מקום, ולא משנה מה יגידו ;-)

    השבמחק
  17. אם תשימי לב, התנצלתי ולא ממש התנצלתי ;-)
    יש דברים שאני כן חושבת שאני צריכה לשפר, ויש דברים שבאמת אין לי מה להצטער עליהם. אני ממשיכה בגאון, אף אחד לא יגרש אותי מפה :-)

    השבמחק
  18. אני נהנת מהבלוג שלך כבר המון זמן, נהנת מהכתיבה הנעימה, מהטאצ' האישי ובעיקר מהכנות.
    אני חושבת שהגעת להחלטות הנכונות, אין צורך להתייחס לאנשים שלא מפרגנים, במיוחד שיש כ"כ הרבה שכן!
    שתהיה לך שנה נפלאה, שתמשיכי להנות מהבלוג והכי חשוב - תמשיכי להיות נאמנה לעצמך.


    לירון

    השבמחק
  19. אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך והוא זה שמשך אותי לעולם האיפור... חיפשתי רק המלצה לקונסילר ואחרי שראתי את הסקירה לא הפסקתי לגמוע את כל הפוסטים שלך!! :)
    את לא מפרסמת סתם מוצרים שהגיעו לידך ורואים (בתקופות זמן שונות) שבאמת למדת להכיר את המוצר ונתת לעצמך את שלושה שבועות בשביל חוות דעת אמיתית. לכן אני בדרך כלל מחכה לסקירה שלך למרות שבלוגים אחרים מוציאים חוות דעת שבועיים לפני..
    בתור קוראת פשוטה אני חייבת לומר שמה שמפריע לי במוצרי יח"צ הוא שאם מגיע לידיכן (ואני מפנה את זה לכולן) מוצר כלשהו, קרם לחות, מייקאפ,קונסילר ואתן מרוצות מהמוצר. זה המוצר שנשמע עליו - וכמובן שאני אשמח לשמוע אבל אז זה מונע מכן לחפש מוצרים אחרים באותה קטגוריה.. ואולי יש מוצרים של חברות קטנות יותר בשוק שלא נכנסו לכל המשחק הזה של היחצנות. אם אני אנסה להסביר את עצמי טוב יותר - אני גם קונה בכל החברות המוכרות והמותגים המפורסמים אך מדי פעם כשנגמר לי מוצר איפור/טיפוח כלשהו אני אוהבת לחקור הרבה ברשת או לחפש חברות קטנות יותר ולקחת סיכון איתן, בתקווה שאני לא אתאכזב. אצלכן המצב הוא שונה- אני בטוחה שיש לכן מוצרים רבים ולכן אם אתן מסיימות משהו יש מוצרים אחרים שמחכים בתור :).


    וואו חפרתי :)


    בכל מקרה אני עדיין מאוד אוהבת ומעריכה את הסקירות היצירתיות והאובייקטיביות ושאת נשארת נאמנה לעצמך!!
    רק רציתי להסביר את נקודות המבט שלי על העניין

    השבמחק
  20. תודה רבה יקירתי!
    כיף לשמוע שהקוראות מצליחות להבין בקול האישי שאני מנסה לבטא כאן ותמיד כיף לשמוע שאני מצליחה לספק לכן תוכן איכותי.

    השבמחק
  21. תודה על התגובה המפורטת, ממש לא חפרת! חשוב לי לשמוע את דעתכן ולקבל מכן פידבקים - גם תומכים וגם נקודות לשיפור.
    אני מבינה לגמרי את מה שאת אומרת שבגלל היח"צ המבחר של מותגים לפעמים מצטמצם. זו באמת בעיה, כי מצד אחד יש לי מוצר שאנ צריכה לסקור אותו והוא מגיע בגודל מלא, אז צריך לסיים.
    מצד שני, אני אגלה לך שלא תמיד כל המוצרים שאני מקבלת לסקירה הייתי בוחרת לעצמי או שהם כאלה שבהכרח אני רוצה לנסות. אז לפעמים אני "תקועה" עם מוצר מסויים בעוד שבפועל תכננתי לנסות משהו אחר.
    איך שלא יהיה - אני תמיד משתדלת לסיים מוצרים כמה שיותר מהר ולהמשיך למגוון אחר. כשאני רוכשת מוצרים בעצמי אני תמיד מחפשת כל מיני חידושים ומותגים קצת פחות מוכרים, גם כדי שאני אוכל לגלות דברים חדשים וגם כדי שלכן יהיה מעניין :-)

    בכל מקרה - אני לוקחת את הכל לתשומת ליבי, אני מקווה שבהמשך נוכל להנות כולנו ממבחר הולך וגדל של מותגים ומוצרים שאצליח לסקור כאן!
    והנה, גם אני חפרתי ;-)

    השבמחק
  22. שנה טובה! :)
    תמשיכי עם החטאים שלך, הם מסבים הנאה לכ"כ הרבה אנשים (כולל אותך, שזה הכי חשוב! :))

    השבמחק
  23. תודה אירנה, שנה טובה גם לך!
    את צודקת שחלק מהחטאים כאן הם בעצם הנאות סמויות שלי ;-) אבל לא כולם, ואת אלה שלא אני בהחלט רוצה לשפר

    השבמחק