‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

7.9.2012

לק לשבת - Ciate

השבוע.....הפתעה!

צילום: אלכס
תגידו יפה שלום ל-Caviar Nails! טרנד הקאוויאר אשר כבש בסערה כל חלקה טובה בהפקות אופנה בחו"ל, על שטיחים אדומים ועל ציפורניה של כל חובבת נייל ארט שמכבדת את עצמה, עשה סופסוף עלייה רשמית לארץ.
אז במי ומה מדובר?
 המותג Ciate הוא מותג לקים בריטי צעיר אשר הופך את עניין הנייל ארט לנגיש הרבה יותר לקהל הרחב. הוא הפך לחביב על לב סלבריטאיות בריטיות רבות ופרזנטורית המותג היא לא אחרת מאשר האישה והקול - אדל. זוכרות את מניקור הלובוטין איתו היא התהדרה בטקס הגראמי האחרון ואשר כבש בסערה את עולם הציפורניים? סיאטה אחראים על התופעה.
הדגש של המותג הוא על יצירתיות. על ציפורן בגימור לא שגרתי, בלוק שונה ומיוחד ולאו דווקא אחיד. אם עד עתה ניתן היה להוסיף יצירות על גבי הציפורניים שלנו רק עם בנייה מלאכותית, אקריליק, מדבקות, אבנים מנצנצות, דבק ועוד מרעין בישין - מעכשיו זה פשוט ונגיש הרבה יותר.
אצל סיאטה (סי-אה-טה כמו "תה") תמיד יש הפתעות. הם התחילו עם לק הקוויאר (שמיד נדבר עליו) וממשיכים עם ערכות וקולקציות שונות ומשונות אשר כל חובבת נייל ארט תוכל להתחבר לפחות אל אחת מהן.
לק בגימור אור שמש? יש! קולקציית ניודים? יש! 
וגם מקומה של ערכת הקטיפה לא נפקד. אני חייבת לציין שאת רוב האפקטים האלה צריכים לראות בלייב כדי להבין על מה המהומה. עד שלא ניסיתי בעצמי את מניקור הקוויאר לא הבנתי על מי ומה מדובר ולמה אני צריכה את זה בחיים שלי.
אחד הדברים היחודיים אצל המותג הוא האימג'ינג המהמם שהם מצטיינים בו. בכל הפקת לקים שלהם הכל נראה מלוטש ברמה היסטרית, ממש חגיגה לעיניים. כן, הרבה פוטושופ מעורב בדבר, אבל ברור שהפוטושופ נועד כאן כדי ליצור אמירה כלשהי למותג, ולא סתם לטשטש פגמים. הדגש כאן הוא על היצירה הסופית והגימור, ואני חייבת לציין שגם אחרי כל הפוטושופ שעשו לתמונות הפרומו של מניקור קוויאר - על הידיים זה ניראה די דומה.
אז מה יש כאן בעצם? לק בסיס ומעליו חרוזים זעירים וצבעוניים. זהו - זה הכל. אבל ה"זה הכל" הזה יוצר את אחד האפקטים המעניינים והיוקרתיים שנתקלתי בהם.
זה פשוט לא ניראה זול. זה ניראה כמו משהו מעניין, ייחודי ולא שגרתי, אבל זה ממש לא ניראה כמו יצירת מופת של "מכון הציפורן אורטל" שבקריית ביאליק. בינתיים לפחות, עדיין יש לזה אפיל יוקרתי, ממש כמו קוויאר בלוגה אשר ממנו הגיעה ההשראה למניקור.
ההתנסות הראשונה שלי היא בינתיים מצומצמת. בחרתי כבסיס את הלק Twilight שהוא שחור עם חלקיקי זהב. על אצבע הקוויאר בחרתי בסט השחור - Black Pearls שמורכב מחרוזים שחורים וביניהם ניתן למצוא גם חרוזים טורקיזיים וכסופים. ישנו גם קוויאר לבן או קוויאר צבעוני, אבל לדעתי הקוויאר השחור נותן את האפקט הכי פחות "פופ ארט" ויותר לטעמי.
איך עושים? מורחים את לק הבסיס על הציפורניים כרגיל ועכשיו יש שתי אפשרויות. או שהולכים על כל הקופה ומכסים את כל האצבעות בקוויאר, או שבוחרים רק אצבע אחת או שתיים - לפי העולה על רוחכן. בכל מקרה, מורחים את לק הבסיס בשתי שכבות ומיד כשהוא עדיין רטוב מפזרים מעליו את החרוזים. החרוזים נשפכים מתוך הבקבוק והערכה מצויידת במגש קטן שאוסף את הנופלים, ואפילו משפך פצפון שבעזרתו אפשר להחזיר את כל מה שלא נדבק אל הציפורן בחזרה לבקבוק. לא מבזבזים אף חרוז!
החרוזים נדבקים על גבי הלק - והרי לכן לק קוויאר!
עד כמה שזה מרגש ומלהיב אני רוצה להזהיר - זה לא מניקור ליום יום ואל תצפו כאן לעמידות גבוהה. ככל שתשתמשו בציפורניים יותר, האחיזה של החרוזים תיחלש והם יתחילו ליפול ולהתפזר. זה לק לאירועים מיוחדים ולא לשטיפות כלים או אמבטיה לילדים. 
אז זה הלק שלי לשבת וכרגע אני עדיין "תקועה" איתו. עד שהחרוזים ייפלו ויתפזרו אני אמשיך להנות מהאפקט, עד לפעם הבאה...
טיפ קטן - אמנם בהוראות ההפעלה כתוב שאין למרוח מעל החרוזים טופ, אבל כעבור כמה שעות כשראיתי שהם מתחילים לנשור לי, החלטתי בכ"ז למרוח טופ שקוף. זה אמנם קצת עמעם את הברק של החרוזים, אבל כפי שאתן יכולות לראות זה אפשר לי לצלם את התמונה הזו בבוקר שאחרי המריחה, מבלי שאקום אל תוך מיטת חרוזים וציפורניים ערומות.

כרגע הגיעה לארץ רק ערכת הקוויאר וליין הלקים ה"רגילים" של המותג (הקרויים Paint Pots) בצירוף טופ מייבש ובסיס. בהמשך נראה כאן את הקולקציות האחרות וכן מוצרים משלימים כגון קרם ידיים ושמן לקיוטיקולס. מחיר לק בסיס ומייבש - 65 ש"ח. את הלקים ניתן כרגע להשיג רק במכונים הפרטיים, בסניפי מדינה מילנו, ברשת מלונות הילטון בת"א ואילת, ברשת סייבקס ובבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ. לבירור נקודות מכירה אפשר לפנות בטלפון: 1-700-70-90-33.
מחירו של לק בודד הוא 55 שקלים ומחירה של ערכת קוויאר 110 ש"ח. מהבחינה הזו שיחקו אותה בסיאטה, המחירים זהים לאלה שבארץ המקור! 
אז הרימו כוסית לחיים ותגידו יפה ברוכים הבאים לסיאטה, המותג, הלק, הקוויאר והפפיון. הולך להיות כאן צבעוני ושמח!

מה דעתכן על מניקור קוויאר? אתן בעד או נגד? שתפו אותי!

גילוי נאות: הוזמנתי לסיקור ע"י החברה

19 תגובות:

  1. יפה לך! :) האמת שהקטע הזה עם החרוזים נראה לי מגניב רק כשזה בשחור כמו שעשו לך.. כשזה צבעוני זה מזכיר לי סוכריות קישוט לעוגה וזה קצת פחות "שיק" מקוויאר. אבל כל אחד והאסוציאציות שלו :-P

    השבמחק
  2. אני גם בינתיים בעד הקוויאר השחור בלבד, כמו שכתבתי השאר מרגישים לי קצת "פופ ארט" מידי...

    השבמחק
  3. הלק הזה פשוט מהמם!!!!! נראה לי שאני גם יקנה לי כזה זה עשה לי חשק ;)

    השבמחק
  4. מסכימה, הוא מאד מיוחד :-)

    השבמחק
  5. יש משהו באמת מאוד מעניין בשילוב הזה. הוא בהחלט לא נראה זול כפי שאולי היינו מצפים ממשהו עם חרוזים שאותי ישר זורק לאיזושהי חווית ילדות.
    אני בהחלט חושבת שבמראה של ציפורן שתיים זה מחמיא בשילוב של כל האצבעות נראה לי מוגזם.
    לא בטוחה שהייתי הולכת עם מראה שכזה בעצמי בגלל שזה לא פרקטי..
    בכלל, יש לי גג 10 דק' לשבת מול המחשב לפני שאני יוצאת לתערוכת כלבים שאני בדר"כ מגיעה אליה סופר דופר מתוקתקת והנה גיליתי ששכחתי ממניקור ופדיקור ונראה שאצא "עירומה" לתערוכה הזו. נאלץ להרביץ בהשקעה באיפור העיניים, טוב נו, את זה אני גם ככה תמיד עושה :D

    השבמחק
  6. אהבתי מאוד !!
    עם השחור הזה זה מהמם !!
    לפי התמונות שהעלית גם הלבן-כסוף מדהים!

    השבמחק
  7. המניקור שלך היה המוצלח ביותר שראיתי עד כה. אולי כי מעדיפה כמוך את הכהים והקוויאר משתלב בהם יפה. אני אומר את מה שאמרתי גם אצל מרינה , שהאימאג'ים של סיאטה מאוד אלגנטים ונעימים בעין ובכלל העיצוב במקום לפי התמונות היה הורס. המחירים אפעס קצת כאבו לי באישונים אבל כגימיק זה נחמד ביותר .

    השבמחק
  8. האימג'ים שלהם מהממים ממש, לגמרי עושים חשק לנסות את הדבר האמיתי!

    השבמחק
  9. הכי אהבתי את השחור, זה נותן מראה יוקרתי :-)

    השבמחק
  10. זה לא מניקור פרקטי לכל הדיעות. מצד שני, אחרי ששמתי את הטופ מעל החרוזים הם לא זזו לי יומיים שלמים, גם אחרי בישולים ונקיונות. בסוף הורדתי אותם בכוח כי כל השאר התקלף...

    השבמחק
  11. מהיכן אפשר לקנות את השחור

    השבמחק
  12. תודה! זה כבר הספיק להיעלם ממני ;-)

    השבמחק
  13. כתבתי בפוסט את כל הפרטים ונקודות המכירה

    השבמחק
  14. באמת מדהים הקוויאר השחור הזה. אני אוהבת את הלקים המאטים המעין מחוקים האלה. יש לך מושג איך הם נקראים?

    השבמחק
  15. המאטים הם מקולקציית הקטיפה שתצא בקרוב, זה עדיין לא הגיע לארץ

    השבמחק
  16. ווואוו ממש מהמם את אומרת שבבתי מרקחת פרטיים ידוע לך אם יש כזה בנתניה??

    השבמחק
  17. האמת שאין לי מושג היכן ניתן להשיג אותם בנתניה, אבל את יכולה להתקשר למוקד מידע ולברר :-)

    1-700-70-90-33

    השבמחק
  18. Superb blog you have here but I was wondering if you
    knew of any forums that cover the same topics
    talked about here? I'd really love to be a part of online community where I can get opinions from other experienced people that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Kudos!
    My webpage :: know memes

    השבמחק