‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

10.9.2012

קצרים - אסתי לאודר, רבלון ומייבלין

שלום! בא לכן על מהדורת קצרים של סקירות זריזות ולא מעיקות? קדימה לעבודה:

Daywear Beauty Benefit Creme של Estee Lauder:

תגידו יפה שלום למצטרף החדש למשפחת ה-BB: גרסת אסתי לאודר. 
אפשר כבר לקבוע ש-BB הוא השם האופנתי ביותר הקיים היום בשוק האיפור והטיפוח. אם היו יכולים, מותגי האיפור היו מדביקים אותו גם על צלליות ושפתונים. צללית BB כנראה תהייה הדור הבא שמחכה לנו ממש מעבר לפינה, כך שלא מפליא שגם אסתי לאודר הצטרפו לחגיגה.
אז מה היו לנו כאן?
אני רוצה להוריד דבר אחד מהפרק - זה לא BB. קודם כל אסתי לאודר בעצמם המציאו מונח חדש "Beauty Benefit", במקום "ביוטי באלם" או "בלמיש באלם" המקובלים בשוק. מדובר ב-BB הקרוב ביותר למייקאפ שניסיתי עד כה. הוא לא תחליף לקרם לחות ואם תנסו להניח אותו על הפנים בלי לחות מתחתיו לא תהיו מרוצות מהתוצאה. המרקם שלו סמיך יותר ושומני פחות והוא מלווה בריח מרענן של מלפפונים טריים.
רמת הכיסוי שלו גם היא הגבוהה ביותר שנתקלתי בה עד כה. מבחינתי בימים של עור טוב הוא מעניק לי אפילו כיסוי בינוני. מה בכ"ז צריך לזכור? שכדאי לעבוד איתו מהר ולטשטש אותו אל תוך העור בדיוק כמו כל מייקאפ אחר, הגימור שלו כמעט מאט והוא יושב בנוחות על העור. אם תעשו חיפוש ברשת תגלו שלגבי הגימור והעמידות שלו הדיעות חלוקות, אבל אני יכולה להגיד רק מנסיוני האישי. על העור המעורב-שומני שלי הוא העניק לי גימור מאט ואפילו בלי פידור הוא החזיק עליי מעמד במזג אויר ממוזג יום שלם. עם פידור הוא שרד עליי גם בחוץ ולא זז ממני עד שהסרתי אותו בערב.
ה-BB של אסתי לאודר מגיע בשני גוונים, האחד לייט והשני מדיום. לגוון לייט יש תת גוון צהוב מובהק ולדעתי הוא לא יתאים לבהירות ממש. עשיתי לכן גם השוואה קטנה ל-BB אחרים כמו גרנייה וד"ר עור.
שורה תחתונה: שחקן חדש ויוקרתי בשוק ה-BB המוצף. לדעתי צריך פשוט להוריד את המונח BB מהשולחן ולבחון את כל המוצרים האלה כמייקאפים לכל דבר ועניין. במקרה הזה מדובר על פורמולה עם כיסוי טוב, לא שמנונית ובעלת גימור טבעי מאד על העור. מחפשות מייקאפ קליל ולא מחייב עם פלוס של Spf 35? אולי זו התשובה עבורכן. יתאים לבעלות עור מעורב שומני, פחות יתאים לבעלות עור יבש שלדעתי יתקשו להגיע לתוצאות טבעיות עם המרקם שלו. בכל מקרה, ולאור הביקורות החלוקות שיש עליו, הייתי ממליצה לקחת ממנו דוגמית לפני שמתחייבים לרכישת הגודל המלא.
מחירו 215 ש"ח ל-30 מ"ל. כל המעוניינות רצוי כי ימהרו לנצל את מבצעי ההנחות לחג ולרכוש אותו במחיר נמוך הרבה יותר.

Illegal Length של Maybelline:
מייבלין ממשיכים להפציץ עם מסקרות חדשות והפעם המצטרפת הטרייה היא מסקרת פייבר. נשמע מוכר? צודקות, כבר דיברנו בעבר על המושג הזה כאן בבלוג.
המסקרה מגיעה עם מברשת די ארוכה ולא צפופה ופורמולה מעט רטובה שיש בה חלקיקי פייבר (או פלסטיק) קטנטנים שאמורים להיצמד לריסים ולהאריך אותם עד אין סוף.
בפועל? היא מאריכה, אבל לא בצורה מטורפת. בנוסף, המברשת תהייה מוצלחת יותר על ברות מזל עם ריסים יותר צפופים משלי. עוד דבר ששמתי לב אליו זה שהיא מתקשה להחזיק את הריסים מעוגלים. צריך לעגל את הריסים טוב טוב לפני שמורחים אותה, ככל הנראה המשקל של הפייברים על הריסים "מושך" את העיגול כלפי מטה. עם בעיות של עמידות לא נתקלתי ויתרון נוסף שיש לה הוא שמאד קל להסיר אותה. מסקרות פייבר הן בד"כ עקשניות מאד, אבל איתה שטיפה עדינה במים ומעט מסיר איפור והכל נעלם.
שורה תחתונה: מסקרה חביבה עם גימיק שתהיה שימושית ליום יום. תתאים לדעתי לבעלות ריסים צפופים ופחות לדלילים בגלל מבנה המברשת. עמידה ופשוטה להסרה, שזה תמיד יתרון.
תוכלו למצוא אותה בכל הפארמים תמורת 66 שקלים טבין ותקילין.

Colorburst Lip Butter של Revlon:
אחרי הרבה תלאות ותכנונים שגויים, סופסוף הליפ באטרס הגיעו לידיים שלי. אלה נרכשו בחו"ל לפני שהליין הושק בארץ, אבל היו כ"כ הרבה עיכובים עד שהגיעו לידיי שרק לאחרונה יצא לי להתנסות בטירוף החמאה שכבש את כל העולם בסערה.
בחרתי להתחיל עם 3 גוונים: Lollipop, Sweet Tart ו-Berry Smoothie.
Sweet Tart
Lollipop
Berry Smoothie
אוקיי. תנו לי שניה להגיד את זה........לא נפלתי. כן, אני יודעת שכולם בטירוף מוחלט אחרי השפתונים האלה, אבל לדעתי יש כאן רוב מהומה על לא מאומה. הגעתי למסקנה שחלק מהסדרה עונה להגדרה של שפתון לחות חמאתי, אבל חלק ממנה לא, ואיתרע מזלי ליפול על שניים מהחלק שלא.
מימין: Berry Smoothie, Lollipop, Sweet Tart
Lollipop ו-Sweet Tart הם שפתונים מהמגוון היותר פיגמנטי בליין. הם באמת מפוצצי פיגמנט ומאד בולטים, אבל ביחד עם זה מגיע מרקם מאד סמיך ש"נדבק" על השפתיים. השילוב של שפתון לחות רך ביחד עם המון המון פיגמנט יוצר לפעמים מראה גושי, נוזלי ועמוס מידי וקשה לשלוט במריחה שלהם בלי עזרה ממברשת שפתיים. בנוסף, כשהשפתיים שלי היו קצת יבשות ומתקלפות השניים האלה ניראו עליהם איום ונורא - ואם שפתוני לחות ניראים לא טוב על שפתיים יבשות מנין תבוא הישועה? אני אהיה לגמרי כנה ואכריז שאם כבר שפתוני לחות עשירים בגוון - אז המרקם של שפתוני הלחות של ג'ייד לחלוטין עדיפים בעיני. את השניים האלה של רבלון אני נאלצת עכשיו להניח רק בטפיחות או עם מברשת שפתיים, וזה לגמרי מחטיא את המטרה של שפתון לחות קליל מבחינתי.
אחרון במגוון שלי הוא Berry Smoothie שהתגלה כמוצלח בחבורה. דווקא לו יש מרקם ראוי לשפתון לחות, פיגמנטיות בינונית, גימור רטוב והוא יושב נפלא על השפתיים, גם במצבן היבש. הוא אמנם נראה יותר שקוף בסואטצ', אבל על השפתיים יש לו נוכחות והוא נראה יותר טוב מאחיו הכבדים והפיגמנטיים יותר.
שורה תחתונה: הליפ באטרס באים ללמדנו שלטירוף עולמי לא תמיד יש הצדקה. הם לא בעלי המרקם המושלם כמו ששמם מרמז, אלא צריך לבחור בזהירות מהמגוון ולא ליפול בפח. אני ממליצה להתרחק מהגוונים הבולטים יותר, אלא אם כן שפתונים במרקמים לא נעימים הם הקטע שלכן. לעומת זאת, הגוונים השקפקפים יותר הם סבבה לגמרי. יתרון אחד כולם חולקים - הם עמידים באופן מרשים בשביל מוצר לחות. הגוונים הפיגמנטיים במיוחד אפילו  משאירים הכתמה על השפתיים.
ניתן להשיג את השפתונים בכל הפארמים תמורת 63 ש"ח.

עד כאן מהדורת קצרים להפעם (שאולי לא הייתה כ"כ קצרה.....?). מקווה שנהנתן! :-)

איך התרשמתן מהליפ באטרס של רבלון? והם יצא לכן להתנסות במסקרה או ב-BB קרם? שתפו אותי!

גילוי נאות: מוצרי אסתי לאודר ומייבלין התקבלו לצורך סקירה.

18 תגובות:

  1. אני אוהבת את הפוסטים האלו :)
    המסקרה לדעתי ממש יפה עלייך, ביצועים לא רעים בכלל לדעתי ;)
    הליפ-באטרס מההתחלה לא עניינו אותי, לא יודעת למה ... ורק חיזקת את זה.
    אז תודה על הפוסט, נהנתי לקרוא. ושבוע טוב 3>

    השבמחק
  2. אני ממש איתך עם הביבי של אסתי לאודר!
    את המסקרה הזו אני ככל הנראה לא אנסה, הריסים שלי גם ככה מתקשים להישאר מעוגלים אז לא צריך להעמיס עליהם...
    וגם אני אוהבת יותר את הגוונים הפחות פיגמנטיים של הליפ באטרס - ברי סמות'י הוא אחד האהובים עלי וממליצה לך לנסות גם את:
    Sugar Plum, Macaroon, Peach Parfait!
    אחלה פוסט :)

    השבמחק
  3. אני כבר מזמן מחפשת ביבי ראוי, או ביוטי באלם או איך שלא קוראים לזה. בינתיים הזמנתי את זה של MUA
    ואני מקווה שהוא מוצלח ובהיר מספיק
    את השפתונים של רבלון אני מחבבת, בעיקר את אלה שהגוון שלהם בהיר ופחות אטום כי כמו שכתבת- זה דורש פחות התעסקות. הם בדרך כלל שפתוני הגו טו שלי, כשאין לי כוח להתעסק עם השפתיים יותר מדי, מה שקורה הרבה בקיץ

    השבמחק
  4. אצלי הביבי נכנס למוצר מאכזב כי הוא במזג אויר קייצי הוא פושט נזל ממני!
    הליפ באטרס ממש נחמדים לדעתי ופתחו הייפ מחודש לגבי שפתיים לחותיות עם מוצרים שמציפים אותנו מכל עבר. מסכימה שיש פורמולות יותר טובות אבל כנראה שנגישות ותמחור נורמלי עשו את שלהם...

    השבמחק
  5. בדיוק השבוע קניתי את הליפ באטר הראשון שלי, ולא רק שלא נפלתי, התאכזבתי קשות... דביק כמו גלוס, ומייבש לי את השפתיים יותר מכל ליפסטיק אחר, כולל הדו צדדים האלו שאמורים להשאר 24 שעות. מאוד אהבתי את הרעיון, אבל זה ממש ממש לא עושה את העבודה מבחינתי.


    למישהו יש המלצות למשהו בסגנון שלא דביק ולא מייבש?

    השבמחק
  6. BB ו BB ו BB בלי הפסקה. אני מתחילה לחשוב שביבי מיתג את עצמו עם השם שלו רק בשביל שנחבב אותו יותר ככה
    במקרה שלו - זה לא עובד!!! והיה נחמד אם אפשר היה לשים עליו משהו משפכטל לגמרי בכדי שהוא יעלם לנו לגמרי...

    שמעתי דברים חיוביים על ה "עלק BB" של אסתי לאודר. הסיבה למילה "עלק" ברורה מאליה.. הוא יותר מייקאפ בעיני מדמי מייקאפ..
    בהחלט עושה חשק לנסות אותו. אצטרך להגיע לפארם עם פיילה שלמה של קופסיות קטנות לדגום את כל מה שיש לי לדגום חחח

    המסקרה של מייבלין לא הלהיבה.

    אוי, איזה כיף לשמוע על עוד מישהי שלא התלהבתי מליפ באטרס של רבלון... (אנחת רגיעה)
    כל הפסקה הראשונה שלך (מלבד מה שכתבת על ג'ייד כיוון שלא ניסיתי אותם..) מתאר ב-ד-י-ו-ק את החוויה שלי.
    לי היה אחד אחר, כתמתם כזה, אפילו לא נרשם אצלי בזכרון השם שלו..

    השבמחק
  7. אני אתחיל מהסוף. איך את אוהבת את גווני הסגול האלה? לי הם ממש לא מתאימים. נורא רציתי לרכוש כמה ליפסטיקים כאלה אבל המחיר בארץ הוריד לי את החשק מאוד מהר וגם כי אני לא באמת צריכה. אחרי ה-בב של גרנייה התמכרתי לביבי'ס :-P
    את של אסתי לאודר לא אקנה בגלל המחיר , אני לא כזו מטורפת. המוצר של גרנייה עושה את העבודה ולמיטב הבנתי מעיון בבלוגיספירה , המוצר לעור מעורב שמן נמצא בארץ כך שיכול להיות שממנו תבוא הישועה לכל המבריקות. בנוסף , המוצר של אנה לוטן פשוט מנצח כך שהוא נותן חוויה אחרת למריחת בב קרם.
    ולגבי מסקרות - אני נאמנה כבר למעלה משנה למסקרה של רבלון , את המסקרות של מייבלין אני לא אוהבת אבל היא עושה לך ריסים די יפים ומראה מאוד נחמדה וטבעי , כך ש...לא רע.

    השבמחק
  8. לגבי הBB של אסתי איזה גוון זה שלך? , האמת אני הרבה זמן רוצה לרכוש אותו אבל חוששת שמה אולי הוא בדיוק כמו הגרנייר וכבר יש לי גרנייר אז... כן, את חושבת שהכיסוי שלו יותר משל גרנייר? . לא יודעת בזמן האחרון אני לא מסוגלת להניח על עצמי איפור זה מסורבל לי קשה לי ומגעיל לי, לא יודעת ואני יודעת שאני לא ממש נראית .. משהו בלי איפור אבל אין מה לעשות, בקיצור פוסט נהדר נהניתי לקרוא, לגבי הליפ באטרס מזל שלא רכשתי האמת אני אוהבת את הגרסה של לוריאל היא טובה יחסית, אומנם מייבשת מעט כמו שציינת אכן זה יצא נכון. אבל עדיין מדי פעם ומעל מניחה גלוס זה לא גרוע והגוון הסגול פשוט הורס!

    השבמחק
  9. תודה :-)
    המסקרה נחמדה מאד, אבל לא מעבר לשימוש יום יומי לדעתי. אני צריכה קצת יותר דרמה לאירועים מיוחדים :-)

    השבמחק
  10. הו, תודה לא-ל שלפחות מישהי אחת מסכימה איתי לגביו ;-)
    רשמתי לי את ההמלצות שלך לליפ באטרס, כי אני באמת אשמח לנסות עוד מהגוונים הקצת יותר שקופים

    השבמחק
  11. קיבלתי כמה המלצות לגוונים הבהירים של הליפ באטרס, הם בהחלט יהיו הבאים בתור שאנסה. מהפיגמנטיים יותר כבר למדתי להתרחק. אולי מהליפ סטיינים החדשים שלהם תבוא הישועה כשזה מגיע לגוונים יותר דומיננטיים

    השבמחק
  12. האסתי היה עמיד עליי ממש, הרבה יותר מרוב הביבי האחרים שלי.
    הליפ באטרס התחילו טירוף עולמי, ועכשיו רק נותר לי לנסות את שפתוני הלחות האחרים שיש לשוק להציע. בינתיים המגוון העממי לא הפיל אותי מהרגליים...

    השבמחק
  13. אני חייבת לציין שמבחינת פורמולה אהבתי את שפתוני הלחות של ג'ייד הרבה יותר. אני ממליצה לך לנסות, אולי הם יותר יתאימו לך.
    משפתוני הלחות של לוריאל אני ממליצה להתרחק. ייבשו לי את השפתיים כמו מדבר.

    השבמחק
  14. אחידתי שני טירופים בפוסט הזה - טירוף הליפ באטרס וטירוף הביבי..
    מעתה והלאה אני לא מתקרבת יותר לליפ באטרס הפיגמנטיים והאטומים יותר, כי בפורמולה הזאת זה פשוט לא עובד. הגוון השלישי והשקוף הרבה יותר מוצלח וכבר יותר קולע למטרה לשמה התכנסנו.

    השבמחק
  15. אני מתה על שפתונים/סמקים סגולים! אוהבת במיוחד את הוורודים פוקסיה עם טיפונת תת גוון סגלגל.
    מייבלין יוצאים כל שני וחמישי עם מסקרה חדשה ואני חייבת לציין שעד עכשיו מהמגוון שניסיתי קולוסאל הוותיקה לוקחת את כולם.

    השבמחק
  16. לביבי של אסתי יש רק שני גוונים - לייט ומדיום ואני כמובן הלייט. הם לא מאד בהיר ואפילו טיפטיפונת כהה עבורי.
    יש תקופות כאלה שאיפור לא בא לנו בטוב ואז הכי מתחשק לנו לצמצם. לאט לאט תמצאי את המוצרים שיתאימו לך גם לקיצורי דרך אבל גם לא תרגישי שאת ניראת כמו סמרטוט כשאת יוצאת מהבית :-)

    השבמחק
  17. מצטרפת למה שנאמר על הליפ באטרס של רבלון, אני ממש לא מתה עליהם. אני אפילו קצת מתבאסת עליהם בגלל כל ההיפ והבילד אפ שהיה ברשת כשבפועל, לא מדובר במשהו שלא ראינו קודם.

    השבמחק
  18. זה היה נורא מבאס גם עבורי. לא יודעת אם ציפיתי לניסים ונפלאות, אבל בהחלט ציפיתי ליותר ממה שקיבלתי. מצד שני, האחד שיש לי שהוא מוצלח מוצלח באמת, אז כנראה פשוט צריך לבחור שם בזהירות מה קונים.

    השבמחק