‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

29.8.2016

Crazy for Andalou

אתן בטח שואלות את עצמכן: "crazy for who??" והתשובה שלי היא: אנדאלו! 
פוסט עדכונים על מוצרי טיפוח חדשים בדרך אליכן, אבל לפני כן אני רוצה להפנות את הפוקוס אל מותג ספציפי שפרץ אל השגרה שלי והתקבע שם כמותג אהוב, ואפילו נערץ, במיוחד. 
את Andalou Naturals גילית באתר iHerb כמובן. זה התחיל ממסיכה שהזמנתי, ואחרי שראיתי כי טוב זה המשיך עם הזמנה של מוצרים נוספים מהליין. 


זו הקולקציה הנוכחית, וזה נדיר שאני קונה הרבה מוצרים של אותו המותג. בדרך כלל אני אוהבת להתנסות מפה ומשם ולא שומרת אמונים למותגים או מוצרים ספציפים, אלא אם כן אני מוצאת בהם תועלת יוצאת דופן (ע"ע חומצה גליקולית של רביבה).
מה מיוחד במותג הזה בעצם? רשימת המרכיבים. אם תזמינו את אחד המוצרים שלהם או תציצו ברשימת המרכיבים באתר, אתן תראו שהם לא מכילים כימיקלים, רכיבים סינטטים או חומרים משמרים מכל סוג. בכלל.
אין שמנים מינרלים, אין פרבנים, אין אלכוהול, אין אפילו גלוטן. כל המוצרים מכילים רכיבים טבעיים בלבד, אבל לא רק טבעיים - טבעיים טובים. שמנים כמו שמן זית ושמן קוקוס, תמציות של תבלינים, צמחים ופירות. כל העולם של קוסמטיקה תעשייתית, על כל ההשלכות הנובעות ממנו, לא קיים פה.
המותג הזה הוא בעצם תמצית האידיאולוגיה שלי כשזה נוגע לרשימות מרכיבים של מוצרי טיפוח. הרכיבים הפעילים הם ראשונים ברשימה (כלומר הריכוזיות שלהם גבוהה) והם לא משחקים משחקים או מתחבאים מאחורי הבטחות בלי יכולת לקיים אותן בפועל. הם לא מכילים רכיבים לכאורה טבעיים, אבל לא טובים לעור - כמו חמאות שיאה למיניהן ושמנים מינרלים. זו קוסמטיקה נקייה, ידידותית וטובה. אף אחד מהמוצרים שלהם שיצא לי לנסות לא אכזב, בכולם יש מרכיבים איכותיים ומרקמים מעניינים.
שימו לב שיש להם מוצרים לטיפוח הפנים, השיער והגוף בכל מיני סדרות שונות. הרכיבים הפעילים ביותר במוצר יהיו חלק משם המוצר (לדוגמה - חומצה גליקולית, אלו וורה, דבש, צ'יה וכו') והמטרה של המוצר תהיה גם ברורה בשם הסדרה (Clarifying היא סדרה לניקוי, Brightening הם מוצרים להבהרה, Sensitive אלה מוצרים לעור רגיש Age Defying זה אנטי אייג'ינג ועוד).
כל המוצרים הם ללא ניסויים בבעלי חיים, אבל אינם כולם טבעוניים - כלומר חלקם מכילים רכיבים מהחי כמו דבש, צריך לבדוק ברשימות המרכיבים.


Pore Minimizer Aloe + Willow bark for active & oily skin
נתחיל עם מי הפנים, שמבחינתי הם נכס צאן ברזל בשגרת הטיפוח שלי מעכשיו והלאה. אני משתמשת בהם כל בוקר, הם מרעננים ומסירים שאריות של שומן ומוצרי הטיפוח שאני מתמרחת איתם בלילה, לא מגרים את העור, לא מייבשים, לא עוקצים או יוצרים ריאקציה בלתי נעימה כלשהי. למרות שהם מיועדים לעור עם נטיה לשומניות, הם לא לוקים בכל הרעות החולות של מי פנים בקטגוריה הזאת - אלכוהול ועודף של רכיבים מייבשים שרק גורמים לתגובה הפוכה. אחרי שסיימתי את הבקבוק הראשון ניסיתי כל מיני מי פנים של מותגים אחרים והרגשתי ממש בהבדל בין המים האלה לתוצאות של מים אחרים. אחרי כמה נסיונות לא מוצלחים, חזרתי אל המוצר הזה ולדעתי  אלה מי פנים נפלאים מכל בחינה, אני כבר בעיצומו של הבקבוק השלישי ואני ממליצה עליו מכל הלב והנשמה.



Pumpkin Honey Glycolic Mask
זו המסיכה שהתחילה את הכל, שהשיקה את ספינת האהבה ביני ובין המותג.
שימוש קבוע במסיכה (פעמיים-שלוש בשבוע) הביא לתוצאה מדהימה של שינוי אמיתי בעור. אזורים של צלקות ישנות מפצעונים של תקופת הנעורים, שכבר התייאשתי מהסיכוי שייעלמו, פתאום התחילו לדהות אחרי כל שימוש. המרקם שלה דומה למרק מרוסק של תינוקות, והיא מריחה בהתאם. אבל כל זה לא משנה, כי היא עושה את העבודה. אני מתקרבת לסיום הצנצנת ונחשו מה? צנצנת נוספת כבר נמצאת בסל הקניות הבא שלי.


Facial scrub Lemon sugar Clarifying
מוצר יחסית חדש באוסף שלי, זה פילינג סוכר ולימון וגם במקרה שלו מדובר במוצר קסום. קודם כל, הוא מריח כמו קאפקייק בציפוי פרוסטינג לימון וזה נפלא. שנית, השם של הפילינג הוא לא סתם, אלא הגרגרים הם באמת גרגרי סוכר שנמסים אל תוך העור במגע איתו. לכן הוא גם לא פילינג אגרסיבי מידי, כיוון שהשפשוף הוא לא לזמן אורך והסוכר נמס די מהר ומותיר את העור נעים ונקי ורך. הלימון מסייע גם הוא בהבהרה, מלבד הריח הלימוני המטריף.
כיוון שהוא נמס אל תוך העור ולא מגרה אותו, הוא יכול להיות פילינג יום יומי אם העור שכן לא רגיש לקרצופים עדינים וקצרים.


Radiant skin polish Chia + Omega Brightening 
הפילינג הזה, בניגוד לפילינג הסוכר לימון, הוא הרבה יותר אגרסיבי ולא נועד רק לניקוי אלא גם יש בו רכיבים מבהירים. תמציות כמו ויטמין סי, אומגה, כורכום והגרגרים עצמם הם זרעוני צ'יה. זה פילינג במרקם קצת שונה, שלא מרגיש סבוני או ג'ל אלא נועד למטרות קרצוף תאים מתים והבהרת אזורים בעיתיים.
אני לא משתמשת בו מספיק זמן כדי להעיד על יכולות ההבהרה שלו, אבל יש לי תחושה שהוא לא יאכזב. כמובן שאעדכן בהתפתחויות.

עם יד על הלב ובכל הכנות - אם לא הייתי סקרנית תמיד לנסות דברים חדשים, ואם לא הייתי מקבלת מוצרי טיפוח להתנסות עבור הבלוג חדשות לבקרים, רוב הסיכויים שהייתי מאמצת את כל מוצרי המותג הזה לשגרת הטיפוח שלי כולה ומוותרת על מוצרים תעשייתיים, לדעתי הם עד כדי כך טובים.
אם התייאשתן ממוצרי טיפוח "גנריים", אם חשוב לכן רשימת מרכיבים איכותית וטבעית, אם אתן מחפשות מוצרים שפשוט עושים את העבודה ומקיימים הבטחות - אתן חייבות לנסות את המותג הזה.

אם יש לכן ניסיון עם מוצרים אחרים של אנדאלו ואתן יכולות להמליץ לי מה כדאי לנסות להבא, אני יותר מאשמח אם תכתבו לי בתגובות כאן, בפייסבוק, באינסטגרם, במייל או ביונת דואר - לבחירתכן.

26 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את מסיכת הדלעת שלהם ואני כבר בצנצנת השניה!
    עוד מוצר שלהם שאני ממש אוהבת זה הסבון פנים המקציף מסדרת הורדים. הוא פשוט מעולה. עדין ומנקה מעולה את העור ומוריד אפילו את המסקרה שלי :) גם הוא כבר בהזמנה חוזרת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההמלצה, רשמתי לי לקניה הבאה! אני אוהבת סבוני פנים שמורידים את כל האיפור, כולל עיניים.

      מחק
  2. גם אני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם בדיוק מהסיבות שציינת. להבין את כל רשימת המרכיבים - אין, זה קונה אותי. הדבר היחיד שמבאס אותי הוא ההזמנה מהאינטרנט. שונאת לחכות, שונאת ללכת לדואר. נראה לי שבביקורי הקרוב בארה"ב אצטייד בכמה מוצרים שלהם, כיף שפרסמת פוסט המלצות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אני לא טועה, אני חושבת שראיתי את המוצרים שלהם באולטה. זה מוזר לראות מותגי אייהרב בלייב :-)

      מחק
    2. נשמע כמו חוויה של התעלות רוחנית 😃

      מחק
  3. תודה על ההמלצות! בזכותך הכרתי את המי פנים ואת מסכת הדלעת .ואני מאוד מאוד מרוצה!
    שאלה - המסכת דלעת צריכה לעקצץ בדקות הראשונות שמורחים אותה?
    תודה🌹

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע! המסיכה עלולה לעקצץ, כן. כיוון שהיא מכילה חומצה גליקולית ורכיבים פעילים אחרים. עקצוץ זה טוב בד"כ :-)

      מחק
  4. רציתי לדעת איך את משלבת את החומצה הגליקולית עם המסיכה שגם מכילה חומצה גליקולית?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין בעיה, כיוון שהמסיכה היא נשטפת ולא נשארת על הפנים. אני מורחת אחרי השימוש בה חומצה כרגיל.

      מחק
  5. השמפו הכי מוצלח שאי פעם היה לי,
    וסבון פנים נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמפו זה מעניין! אני בקטע של מעבר לשמפואים ידידותיים יותר לאחרונה

      מחק
  6. מסכת הדלעת שרפה לי נורא, הרבה מעבר לעקצוץ שגרתי. וכשהסרתי אותה נותרתי עם פני לובסטר שלוק. לא בשבילי בקיצור...
    אבל יתר ההמלצות פה מסקרנות אותי. שוקלת להזמין ולעשות עליהם סרטון בלי לתת לך קמצוץ קרדיט

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמע שיש לך אלרגיה לאחד הרכיבים הפעילים, כי עם החומצה את מסתדרת בקרם. את יכולה לתת לי קרדיט על האשפוז!

      מחק
  7. הרכישה הראשונה שלי מאנדלו היתה מסכת הדלעת לאחר ההמלצה שלך ומאז אני לגמרי מאוהבת בהם. תרחיצי הפנים מעולים (זה מהסדרה המבהירה לדוגמא) והלחות שלהם ללא שומן פשוט נהדרת. בהחלט אנסה את מי הפנים שהמלצת עליהם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. התרחיצים והקרמים הם שני דברים שלא ניסיתי עדיין, אבל נכנסו לווישליסט!

      מחק
  8. טוב הלכתי לחפש כידוע לך את המוצרים וסיימתי עם 2 ערכות מוקטנות (שאגב , הכמות בהן לא מוקטנת בכלל) שכל ערכה עלתה 50 שקלים ויש בה חמישה מוצרים. חיפשתי ספציפית את המוצרין שהמלצת עליהם בערכות ולפי זה הזמנתי כי אני סומכת עלייך ;)
    מקווה שישאירו עליי כזה רושם גם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאד גאה ביכולת שלי לדרדר את כולן פה להזמנות של מוצרי טיפוח. קדימה, מחכה לשמוע רשמים!

      מחק
  9. היוש ראשית תודה על הסקירות שלך..אני מאלה שמחכה לפוסטים שלך.
    רציתי לשאול אם המי פנים לא יוצרים לך עור אדמומי..כי לי הם אחרי השימוש עושים פנים אדומות במיוחד אם אני משפשפת עם קצת כוח. ודבר שני אם ניסית את המסכת פנים עשוית נייר שלהם.האם ממליצה?תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שאת קוראת סיגל :)
      לגבי מי הפנים - אני לא מבחינה באדמומיות, אבל אני גם לא משפשפת את הפנים, מעבירה צמר גפן בעדינות.
      את מסיכות הנייר שלהם לא ניסיתי.

      מחק
  10. היי! חייהת לציין שאני מתה על הבלוג שלך וכל הזמן מחכה לשמוע על המוצרים שאת ממליצה עליהם ועל שגרות הטיפוח שלך! אני אנסה את מסיכת הדלעת המדוברת, אבל הצצתי ברשימת הרכיבים של המוצרים (באתר היהרב) ושמתי לב שכל המוצרים מכילים אלכוהול, ללא יוצא מן הכלל. אולי הכמויות זניחות (לא זוכרת באיזה מקום הרכיב הזה היה ממוקם), אבל עדיין - יש אלכוהול במוצרים :/

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יקירה,
      אין אלכוהול במוצרים. הרכיב שאת מדברת עליו הוא Phenethyl alcohol ונמצא בתחתית הרשימה, והוא רכיב אורגני שמופק מצמחים לצרכי בישום, לא אלכוהול "רגיל" כפי שאת מכירה אותו.

      מחק
    2. וואלה? טוב לדעת! תודה לך :)))

      מחק
  11. אני בעד פוסטים על קוסמטיקה טבעית איכותית! אני מאוד רוצה להבין יותר מה טוב ומה פחות - ולא ממש יודעת איך. נתקלתי בפוסט הזה במקרה (ומשם התגלגלתי הלאה בבלוג שלך..) וזה נראה מצוין. כמה שאלות, לגבי המסיכה: נראה לי שקראתי בפוסט אחר שלך שכתבת שאת משתמשת במסיכה במקביל לשימוש בחומצה. אבל - שווה להשתמש בה גם אם אני לא משתמשת בחומצה? וגם לגבי החשיפה לשמש, המסיכה "מסוכנת" באותה מידה כמו החומצה?
    לגבי מי הפנים: הם יתאימו גם לעור עם נטייה קלה ליובש/רגישות או רק לעור שמנוני?
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי,
      אפשר להשתמש במסיכה גם אם את לא משתמשת בחומצה באופן קבוע, ולגבי הרגישות לשמש הייתי מקפידה יותר בבוקר אחרי שאת מניחה אותה. ובכל מקרה, כדאי להקפיד תמיד על הגנה טובה מהשמש :) לגבי מי הפנים, לדעתי יתאימו

      מחק
  12. היי,
    יש לי שאלה- האם מותר להשתמש בסרום ויטמן סי אחרי שימוש במסיכה?
    לצורך העניין, בדרך אליי הסרום של מד היפי ( http://www.iherb.com/Mad-Hippie-Skin-Care-Products-Vitamin-C-Serum-8-Actives-1-02-fl-oz-30-ml/41598 ), שמכיל בין היתר חומצה היאלורונית.
    תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר רק ייתכן שהוא יעקצץ לך יותר על הפנים.

      מחק