‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.8.2016

All New Mac

מאק הם כמו האקס המיתולוגי של כל מכורת איפור. זה שנופלים איתו למערכת יחסים ארוכה, עד השלב שבו אנחנו מתעוררות כדי לגלות שיש עוד אופציות אחרות בשוק והיום אנחנו נזכרות בנוסטלגיה ברגעים הטובים (והפחות טובים) ויודעות שיש דברים שהוא יודע לעשות הכי טוב ואין לו מתחרים. כך עם מאק - כולנו היינו שם, כולנו רצנו לסניפים כדי לחטוף פריטים מקולקציות מוגבלות חדשות, אבל כולנו גם עברנו את השלב של ההתעוררות והנדידה למותגים אחרים. ועדיין, יש דברים שאני סומכת לגביהם רק על מאק, קונסילר פרו-לונגוור למשל (וקונסילרים בכלל), פודרה סטודיו פיקס, צלליות קרם פיינט פוט ושפתונים שאני קונה בגוונים ספציפים ואוספת באופן מודע. אם אני עושה הקבלה, מאק זה פריטי הבייסיק באוסף האיפור שלי, קצת כמו תחתונים שאוהבים מדגם מסויים וקונים תמיד באותו המקום.
לאחרונה שמתי לב שמאק חזרו לחיים שלי, ולא רק לצרכי פריטי בייסיק. פתאום מצאתי סומק שהתאהבתי בו, פורמולה חדשה ומעולה של שפתונים, פודרת היילייטר שהיא החיים עצמם. משהו בלב שלי אומר לי לחזור לאותו האקס ואולי לתת לו צ'אנס נוסף, למרות שאני יודעת שזו מערכת יחסים שמועדת לכישלון ואני שוב אבגוד בו בקרוב מאד.
אבל בינתיים אני ומאק בשלב האידילייה ואני נהנת לגלות מחדש מה שיש להם להציע, וכרגיל אצל מאק - כל הזמן יש להם להציע. 



יש פה הרבה דברים חדשים, וזה ממש מהתקופה האחרונה. כיוון שבמאק כל הזמן יש קולקציות חדשות, ישנות, מוגבלות וקבועות, אני אציין במפורשת לצד כל אחד מהמוצרים האם זו קולקציה מוגבלת או לא, כדי שתדעו אם עליכן למהר לסניפים. מאק הם סבך של מושגים שהמשתמשת המתחילה לא תמיד יודעת להתמצא בהם, אני אשתדל להנחות אתכן בצורה מדוייקת איזה סדרות לבקש, מה הגוונים ואפילו אצרף קישורים לקניה ישירה באתר הישראלי של מאק כדי שיהיה לכן נוח. הכל בשבילכן הקוראות היפות שלי!



בגזרת מוצרי הפנים יש שני מוצרים שכבר דיברתי עליהם כאן והרעפתי עליהם שבחים, כך שאני לא ארחיב את הדיבור שוב.
Mineralize Skinfinish Natural in Faintly Fabulous - את הסקינפיניש הרגיל של מאק אני לא אוהבת כל כך, אבל הגרסה הזאת שיצאה בקולקציה מוגבלת בחורף היא פשוט מטריפה. אני מפזרת אותו על כל הפנים וזה נותן זוהר שלא מן העולם הזה. אז הגוון הספציפי הזה היה במהדורה מוגבלת, אבל הגימור עדיין קיים ברשת בגוונים דומים (אם לא זהים), אתן פשוט צריכות לבקשת את הסקינפיניש המינרלי נטוראל (ולא הרגיל).
Mineralize Blush in Petal Power - הסמקים המינרלים של מאק הם חמקמקים. נראים לכאורה פחות פיגמנטיים מהסמקים הרגילים, אבל הם מחביאים בתוכם גימור שימרי דואו כרומי מעלף. מבחינת הצבעוניות גרידה, זה נכון שהם פחות עצמתיים, אבל הכל שווה את הלוק שמתקבל ושלא צריך אפילו להוסיף מעליו היילייטר. תלכו לסניפים ותתחילו להסוויטצ' את הגוונים, ותראו על מה אני מדברת.



קולקציות מעוצבות מוגבלות יש בשפע, כל שני וחמישי מאק משיקים שת"פ עם אושיית אופנה / אמנות / טרנד פופקאלצ'ר כזה או אחר. פעם הפריטים היו נעלמים מהמדפים תוך שעות ספורות, היום, בגלל שכל הזמן הן באות והולכות - פחות. עדיין אפשר להשיג פריטים מקולקציות ישנות, רק צריך לחפש בין אם זה בסניפים או באתר הרשמי. עוד אתר שאפשר למצוא בו קולקציות מוגבלות ישנות של מאק הוא Glambot, שם יש כמות עצומה של מוצרי מאק ופריטים מכל קולקציה אפשרית שהושקה במהלך השנים.
Chris Chang - Electric Mandarin - קולקציה בשיתוף פעולה עם מעצבת אופנה סינית. הושקה כבר לפני זמן מה, אבל את הצללית הספציפית הזאת (ועוד כמה פריטים מהקולקציה) אפשר עדיין להזמין באתר של מאק. הצללית היא בצבע כתום מלון עם מעט שימר, ואתן תתפלאו אבל יותר משאני אוהבת אותה כצללית, גיליתי שהיא מעולה כסומק. בקיץ אני אוהבת סמקים כתומים והצבע הזה מתקבל יפה על הלחיים.
Good Luck Trolls - Glitter Grunge - זו דווקא קולקציה חדשה דנדשה שיצאה בהשראת הדמויות האהובות עלינו מתחילת הניינטיז. אני זוכרת שהייתה לי גומייה לשיער עם בובת טרול שהייתה מודבקת עליה, וזה היה אחד הדברים האהובים עליי בייקום כולו בגיל 6. הקולקציה, כפי שניתן לצפות מעולם ההשראה, ילדותית, צבעונית, לא ממש פרקטית אבל מאד כייפית. הגלוס הספציפי הזה הוא סגול ענבים עם גליטר כסוף, גם הוא משהו שכנראה הייתי אוהבת מאד בגיל 6.



בתחום העיניים יש לא מעט חדש, כולל כמה תוספות מאד מעניינות שמזכירת נשכחות.
Pro Longwear Paint Pot in Stormy Pink - אחד ממוצרי הבייסיק שאני קונה רק ממאק ומחדשת על בסיס קבוע. צלליות הקרם מסדרת הפרולונגוור הן הפריימר המועדף עליי לאיפור עיניים. מאד עמידות עליי ומאפשרות לי לשחק עם בסיס בגוונים שונים שמעמיק את הגוון של צלליות האבקה שאני מניחה מעליהן. הגוון הספציפי הזה הצטרף לאחרונה לאוסף כי חיפשתי בסיס סגלגל לאיפור כהה עם צלליות מעושנות. הגוון הזה הוא חלק מהליין הקבוע, אבל מידי פעם הם משחררים פיינט פוטים מוגבלים במסגרת קולקציות אחרות.
Pro Longwear Waterproof Colour Stick in Cinder Black - המוצר הזה הוא לחלוטין blast from the past. זוכרות את השיידסטיקים של מאק? אז הם החזירו אותם בסדרה זמנית עם שם אחר, אבל זה בדיוק זה. בדומה לפיינטפוט, אלה צלליות קרם עמידות, רק בצורה של עיפרון שמנמן. אני ניסיתי את הגרסה החדשה בגוון שחור וזה אחד הדברים העמידים ביותר שאי פעם נתקלתי בהם. הוא שחור עמוק כמו הלב שלי, ולא זז גם תחת לחץ פיזי בלתי מתון (עשיתי איתו אימון מיוזע במיוחד, אני יודעת על מה אני מדברת). אחת הבעיות שהיו בזמנו לשיידסטיקים הייתה הנטיה שלהם להתייבש אחרי תקופת מה. מעניין יהיה לראות מה יעלה בגורלה של הפורמולוה החדשה. בינתיים, כאמור, זו מהדורה זמנית כך שמי שמעוניינת כדאי לה למהר, אבל אני משערת שאם תהיה להשקה הזאת הצלחה היא תחזור שוב בקרוב מאד.
אגב, טיפ להמשך הדרך: כל מקום שאתן רואות את המונח "Pro longwear" תדעו שמדובר במוצר מהסדרה העמידה במיוחד והם בדרך כלל עומדים בהבטחה (ע"ע קונסילר פרו לונגור האלמותי).
Modern Twist Kajal Liner in Groundbreaker - עפרון עיניים בפורמולה חדשה שהצטרף לליין הקבוע. למען האמת, זו אחת ההשקות הפחות מוצלחות שיצא לי לנסות. הוא נחמד, אבל לא מעבר. עמיד אבל לא פיגמנטי בטירוף ולא נראה בכלל על קווי המים. כעיפרון חביב להניח על העפעף זה בסדר, אבל יש הרבה עפרונות טובים יותר ממנו בשוק וגם זולים יותר. אולי זה הגוון החום הספציפי הזה שהוא קצת חלשלוש, אבל מבחינתי זה לגמרי pass.
Soft Serve in Jealous Girl - השקה חדשה וטריה שאפילו לא זמינה עדיין לרכישה (בום, קיבלתן סקופ). מדובר בקולקציה מוגבלת של צלליות במרקם ייחודי, מעין שילוב של קרם ואבקה, מן סופלה רך בגימור שימרי. מכירות את הצלליות המוסיות של שאנל? אז זה קונספט מאד דומה. הגוון שיש לי הוא ירוק קרח עם שימר לבן והוא מיוחד, להפתעתי אני אוהבת אותו. כל הגוונים בסדרה הם פסטליים ואני ממליצה להניח אותם עם האצבע כמו צללית קרם ולא עם מברשת שקצת הורסת את האפקט. גם הפעם אני מנחשת שאם ההשקה הזאת תצליח, אנחנו נראה את הפורמולה הזאת של צלליות בעוד השקות נוספות בעתיד. חשקה נפשכן בצללית? חכו קצת, לקראת סוף השבוע הן יתחילו להפציע בסניפים ויהיו זמינות לרכישה באתר.



אחרונים חביבים - מוצרי שפתיים. גם כאן יש דברים שכדאי לשים לב אליהם ולהכניס לשופינג ליסט.
Velvetease Lip Pencil in Anything Goes - ביחד עם הסקינפיניש שאיתו פתחנו, זו אחת ההשקות האהובות עליי ביותר. מדובר בשפתון עיפרון בגימור מאט עם פורמולה גאונית, עמידה, קלילה, נעימה ובלתי מורגשת. כל מי שסובלת משפתוני מאט אבל עדיין כמהה לגימור הזה, חייבת לנסות אותם. לשמחתי הם נכנסו לקולקציה הקבועה, כך שהם לא בורחים לשום מקום.
Huggable Lipstick in Good Luck Mochi - השפתונים הרגילים של מאק, על שלל הגימורים שלהם, לא ידועים בפורמולה המפנקת ללבישה. סדרת האגבל אמורה להיות ההיפך הגמור עם פורמולה מחבקת ומפרגנת. על אותו רעיון של שפתוני Butter שהיו כ"כ פופולריים לפני כמה שנים, גם אלה שפתונים בגימור קרמי כמעט רטוב, נעימים מאד ללבישה ולא אמורים  להיות מאד פיגמנטים או עמידים. מהבחינה הזאת כל ההבטחות מתקיימות, ובקיץ האחרון השפתון שיש לי בגוון וורוד אבטיח הפך להיות אחד הקבועים ברוטינת האיפור. מדובר בקולקציה קבועה ומדי פעם הם משיקים גוונים ספציפים במהדורה מוגבלת.
Tendertalk Lipbalm in Pretty Me Up - חדות העין מביניכן יבחינו בטעות בטקסט בתמונה של הסוואטצ'ים, שם כתבתי Tendertone במקום Tendertalk. זוכרות את הטנדרטונים? אלה היו ליפ באלמים אהובים של מאק שהגיעו בצנצנות והיה להם רמז של צבע. יש לי חברה שעד היום לא משתמשת בשום שפתון אחר, אבל בגלל שהפסיקו לייצר אותם היא קונה כל מיני סטוקים ישנים מאתרים מפוקפקים. מאק לקחו את הטנדרטון והפכו אותם לפורמולה של שפתון, ומבחינתי זה שדרוג, במיוחד עבור מי שמחדשת אותם במהלך היום ולא רוצה לטחוב ידיים או מברשות מלוכלכות לצנצנת. האפקט של השפתונים האלה הוא זהה לבאלמים הישנים - רמיזה מאד עדינה של צבע, אבל הרבה לחות לשפתיים. העיצוב שלהם מאד דומה לשפתוני האגבל, אבל יש הבדל משמעותי בפיגמנטיות כפי שניתן לראות מהסוואטצ'ים. השפתונים נכנסים לליין הקבוע, ואני מתכוונת לעדכן את חברה שלי שהיא כבר לא צריכה להשתמש בבאלמים שפג התוקף שלהם לפני שנתיים. תודה מאק!

הבטחתי הרבה חידושים ודברים מעניינים, ואני חושבת שקיימתי. העתיד של מערכת היחיסים שלי עם מאק נראה וורוד בינתיים, עד להשקה המעניינת של מותג מתחרה אחר.....כי מה אני אם לא אפס ביחסי נאמנות, אבל מאה ביכולות שופינג. 




גילוי נאות: חלק מהמוצרים בפוסט התקבלו לצורך פרסום.



3 תגובות:

  1. היי רציתי לדעת האם יש אפשרות לקנות באתר של מאק האמריקאי עם חברת שילוח או משהו? המחירים של הצלליות שם זול בטירוף לעומת המחירים בארץ
    תודה על הפוסט

    השבמחק
    תשובות
    1. אף פעם לא ניסיתי, אני מאמינה שאפשר. אבל נראה לי שעם עלויות המשלוח זה כבר יעלה אותו דבר כמו לקנות בארץ...

      מחק
  2. תודה 😊 נמשיך לברר הצלליות בארץ הרבה יותר יקרות ... חבל😞

    השבמחק