‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

22.2.2016

UK Shopping Haul

בפוסט האחרון סיפרתי לכן שאני טסה לחופשה קצרצרה באנגליה ושיתפתי אתכן את הווישליסט שלי לקניות איפור שם. כעת, אחרי שחזרתי, הגיע הזמן לשתף אתכן במה שקניתי בפועל ואני מודה שלא הכל הלך לפי התכנון הראשוני. בסופו של דבר היו לי רק יומיים לקניות וגם הם לא מלאים, כך שניצול הזמן היה צריך להיות מירבי. כיוון שהתמקדתי בעיקר בקניות של בגדים ונעליים שלוקחים יותר זמן, לא נותר לי המון זמן לטייל להנאתי בין סטנדים של איפור ולבחור דברים שבא לי. הקניות שלי של איפור היו מאד קצרות, מהירות וממוקדות. 


העצירה הראשונה שלי הייתה Lush. ליטראלי - זאת הייתה החנות הראשונה שנכנסתי אליה כששוחררתי לרחובות חדורת מטרה ומצויידת בארנק ובכרטיס אשראי. בחוץ היה קר ובפנים היה ריחני וחמים ויצאתי מצויידת בשתי פצצות אמבטיה ופילינג לשפתיים בניחוח Popcorn. הן אחת מהפצצות והן הפילינג כבר נוסו ואני יכולה לדווח שהיה מפנק כפי שהמותג מבטיח.


אחד הדברים שאני אוהבת לקנות בחו"ל זה עפרונות. זה קטן, קל לאריזה ותמיד זול יותר מאשר בארץ. עיפרון שפתיים הוא מוצר חובה בכל פעם שאני מתאפרת, כך שאני תמיד מצטיידת בעפרונות חדשים שימלאו את מקומם של כאלה שמסתיימים. קניתי שני עפרונות של Collection ועיפרון אחד של No7
בנוסף, אספתי ממייבילין עיפרון גבות Brow Satin שלא ניתן להשיג בארץ ועיפרון הארה Wonder Pencil של Nyx
הדבר היחידי שניסיתי מהחבורה כאן הוא העפרון לגבות שהתגלה כהצלחה גדולה ואני בטוחה שיופיע כאן בפוסט פייבוריטס בקרוב.


כאן יש אסופה של מגוון מוצרים שאספתי מפה ומשם. 
ביחד עם עיפרון הגבות, לקחתי גם קונסילר The Eraser Eye של Maybelline (שהוא המקבילה ל-Age Rewind בגרסה האמריקאית) בגוון Light כי אני מאד אוהבת את סדרת הקונסילרים הזאת ואין להשיגה בארץ. עוד ממייבלין הוא שפתון Colour Sensational בגימור מאט ובגוון מס' 940 Rose Rush שגם אותו אין בארץ. את השפתון ניסיתי והוא מאד נחמד, אבל פורמולת המאט לא משתווה לשפתוני XO של איל מקיאג'. 
הדבר היחיד מרשימת הווישליסט שבסופו של דבר נרכש הוא קונסילר של Collection בגוון Fair מס' 1. גם אותו כבר הספקתי לנסות והוא אכן עומד בהבטחה לכיסוי מאד מאד גבוה. 
את הליפ באלם המעולה של Carmex אספתי במחיר מגוחך ב-Primark. 
הלק של Ciate בגוון Starlet והשפתון ממהדורת Olivia Palermo בגוון Cashmere נרכשו ברשת TK Max שהיא אאוטלט של מבחר מותגים יקרים ויקרים יותר. אין שם מבחר קבוע של מותגים ומוצרים, צריך לחטט ולחטוף את מה שמוצאים במחירים טובים. 
היילייטר Undress של MUA נראה פשוט מדהים כשהסוואטצ'תי את הטסטר אז דאגתי לאמץ אותו, מסקרה של No7 כי תמיד צריך מסקרה טריה באוסף ופודרה Clear Complection של Rimmel שהיא השקה חדשה ולקחתי כיוון שאני תמיד קונה פודרות בק-אפ ואני אוהבת את הפודרות של רימל (מה גם שלא ניתן למצוא אותן אונליין בגרסת Transparent אף פעם).


בגזרת הטיפוח לא ממש התפרעתי כי יש לי כבר ערימות בבית. מגבונים להסרת איפור כי זה היה בזול ותמיד צריך, שמן ניקוי Beautiful Skin של No7 כי אני אוהבת את הטיפוח של המותג וספריי מקבע איפור Pro Fix של Revolution סתם כי בא לי לנסות. עוד מוצר שלא נמצא בתמונה כיוון שהוצאתי אותו מהאריזה והוא לא מצטלם יפה, הוא מוצר ניקוי של Olay שמגיע בצורה של מגבונים שמרטיבים, מה שמוציא מהם את הסבון והם מאד יעילים לניקוי הפנים והסרת איפור ברגעים של לחץ וקוצר זמן.


את החנויות של The Body Shop אני מאד אוהבת ובדרך כלל יוצאת משם עם ערימות. הפעם לצערי הגעתי לשם כבר ממש קצרה בזמן ולא היה לי פנאי להסניף ולנסות שום דבר. כך שגרפתי מהמדפים שני מוצרים שאני יודעת שאני תמיד אוהבת שהוא ה-Body Mist בניחוח Satsuma הוותיק ו-Moringa שהיה חדש לי והוא מאד נעים. הם היו במבצע של השני בחצי מחיר, כך שמן הסתם לא וויתרתי.
אנקדוטה מעניינת - מיד אחרי שקניתי אותם, כל כך מיהרתי שאחד הבקבוקים נשמט לי מהיד והתרסק על הרצפה. רציתי לקבור את עצמי במקום מגודל הפאדיחה (מי שמכירה אותי תדע שזה ממש לא מפתיע שדבר כזה יקרה לי), אבל המוכרת הנחמדה לא היססה ומיד הביאה לי אחד חדש בלי לדרוש שאשלם עליו מחדש. אני די בטוחה שבארץ כבר היו אומרים לי "שברת שילמת"... מה שבטוח, לדאצ'ס קייט דבר כזה לא היה קורה.

את הממלכה אני מכירה היטב בהיותי תושבת למשך כמה שנים טובות, כך שקל לי להתמצא בין המותגים ומוקדי השופינג, ואני אפנק אתכן עם הרשתות וההמלצות לקניות שם לטובת מי שמתכננת נסיעה. שתי רשתות הפארם המרכזיות הן Boots שם ניתן למצוא מותגי פארם + מותגים יקרים יותר ואת מותג הבית No7 ו-Nyx, והרשת השניה היא Superdrug שם תמצאו רק מותגים זולים. בשתי הרשתות רצים רוב הזמן מבצעים של קונים 2 ומקבלים את ה-3 חינם, וגם תקבלו שוברי הנחה לקנייה הבאה ביחד עם החשבונית של הקנייה הנוכחית, כך שכדאי לפצל רכישות. מותגי יוקרה של ממש כמו שארלוט טילברי וטום פורד אפשר למצוא במחלקות הקוסמטיקה של כלבואים כמו Selfridges ושם אין מה לחפש הנחות או מבצעים. ברשתות אאוטלט כמו Matalan ו-TK Max אפשר למצוא מציאות של מותגים יקרים במחירים מוזלים, אבל צריך סבלנות לחפש ולחטט. ל-Primark יש קו של מברשות ואיפור זול שאני ממליצה לוותר עליו. ברשתות המתמחות כמו Lush ו-The Body Shop תמיד יהיה מבצע כלשהו של 1+1 או השני בחצי מחיר, מארזים במחירים משתלמים או קטגוריית מוצרים ספציפית בהנחה גורפת כך שתמיד כדאי להכנס ולבדוק.
נחזור שניה לרשימת הקניות המקורית ונסכם מה היה ומה לא קרה - בחנתי מקרוב את ליין האיפור של רוזי האנטינגנון וויטלי ל-Marks&Spencer ולא התרשמתי שהמוצרים שווים את המחיר הגבוה כך שוויתרתי. לפלטות של סליק לא היו טסטרים בסניף Superdrug בו מצאתי אותן, לכן וויתרתי והעדפתי לא לקנות על עיוור. לטופשופ ו-H&M בכלל לא הספקתי להכנס כך שמן הסתם גם איפור שלהם לא קניתי, את הקונסילר של קולקשן כאמור רכשתי ולפריימרק נכנסתי ואכן גרפתי מכל הבא ליד נעליים, סוודרים, מתנות ומה לא. 
כמו שאתן יכולות לתאר לעצמכן, חוץ מהאיפור והטיפוח שצילמתי לפוסט, היו עוד הרבה רכישות אחרות שהן לא בקטגוריה הזו.... 

בסך הכל הספק נאה ליומיים של שופינג שהסתכמו בפחות מ-12 שעות. ככה זה כשמפתחים מיומנות באומנות הקניות!

תודה על כל ההמלצות שלכן! בדקתי את מה שיכולתי והן בהחלט הדהדו לי בראש. אם יש לכן שאלות על המותגים שבפוסט או על קניות ב-UK אתן מוזמנות לכתוב לי ואענה בתגובות :-) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה