‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.2.2016

רשימת צפייה 2.0 - חמישה גורוס ששווה לעקוב אחריהן

בפעם האחרונה שפירסמתי כאן רשימה של וולוגריות ששווה לעקוב אחריהן ביו-טיוב, הפוסט זכה להצלחה ורבות מכן נעזרו בו כדי לעדכן את רשימות המעקב שלכן. עברו כמעט 3 שנים מאז, והגיע הזמן לפרסם רשימה מעודכנת של הערוצים שאני עוקבת אחריהם היום. 
לפני שנתחיל, אני רוצה שנעשה פולו-אפ קצר לרשימה הקודמת. אחרי ליסה אלדריג' ואמילי אני עדיין עוקבת. מרתה (בלאשינג פיקסי) הורידה את הערוץ מהאויר ולורן לוק הפסיקה לחלוטין את הפעילות, כך שאלה הפכו לשני ערוצים לא רלוונטיים. הערוץ של אליסון, שפעם מאד אהבתי, הפך להיות מאד ממוסחר ומשעמם, כך שגם אותה נטשתי.
וכעת לגורוס העדכניות!

טאטי שייכת לקבוצה המבוגרת יותר של יוטיוב, וכשאני אומרת מבוגרת הכוונה למישהי שלא מגרדת את גיל 26 מלמטה. טאטי בת 33, ראתה דבר או שניים באיפור וטיפוח ויש לה קצב פרסום סרטונים לא מתפשר - 5 פעמים בשבוע, בגשם ובשמש. אחרי טאטי אני עוקבת כדי לדעת מה חדש, אבל אני פחות סומכת על הביקורות שלה. סוג העור שלנו הפוך (שלה יבש, שלי מעורב) והטעם שלנו באיפור ובמוצרים מאד שונה (היא אוהבת גימורים זוהרים, אני מאט). אצל טאטי אין משחקים ואין וולוגים - הכל סרטונים שנוגעים בנושא אחד ויחיד בלבד - איפור, איפור ועוד איפור. היא קונה ומקבלת הרים של מוצרים ותמיד תעדכן ראשונה בכל מה שהכי חם בשוק. 

בעוד שטאטי היא יוטיוברית וותיקה שרק לאחרונה עברה את המיליון עוקבים, הרי שניקי מזמן עקפה אותה בסיבוב עם 2.5 מיליון עוקבים להוטים. אני קוראת לה קריקטורה כיוון שסגנון האיפור של ניקי הוא כמו של דמות מתוך קומיקס יפני. רמות הליטוש וההגזמה שהיא מגיעה אליהן מפחידות, אבל מצד שני יש לה טכניקה שהיא באמת חסרת תחרות, עין לפרטים ולשילובי גוונים וגימורים מהממים וסרטונים ערוכים לעילא ובדרך כלל גם לא ארוכים. אני לא באה אל ניקי כדי להעתיק את האיפור שלה, אלא כדי לספוג השראה וללמוד טכניקות חדשות ומתקדמות יותר. מצד שני, לניקי יש אישיות של קרטון וכל מה שמעניין אותה זה איפור, תאורה ורקעים לסרטונים שלה וזה הופך אותה לאישיות שמשעמם לעקוב אחריה בערוצים אחרים כמו אינסטגראם וסנפצ'אט.

נתחיל מזה שקלואי היא מושלמת. כן, לא הכל שם טבעי, אבל היא עדיין הדבר הכי מושלם שייצא לכן להיתקל בו. קלואי היא הבחורה שאסור לצאת איתה לשום מקום, כי תמיד תהיו במקום השני של החברה המכוערת, גם אם אתן ניראות כמו בר רפאלי. אבל מלבד העבודה שקלואי ניראת כמו מלאך, יש לה גם חוש הומור ואישיות מלאת חן, מעניינת וכייפית. היא מצחיקה, היא לא לוקחת את עצמה יותר מידי ברצינות, היא עושה סרטונים של שיתופי פעולה משעשעים עם אושיות יו-טיוב אחרות והיא חיה את החיים באוסטרליה, בין ביקור אחד בים למשנהו. יש לה המלצות טובות, הבחנות חדות וטיוטוריאלס שאפשר ליישם גם בבית. היא ה-bff המושלמת, גם יפה וגם ווירטואלית, אז כל תשומת הלב נשארת עליכן!

ניקול גם היא שייכת לליגה של הגדולות, עם מעל ל-2.5 מיליון עוקבים ואטיטיוד שלא מתפשר. עם תערובת של מוצא איטלקי ולטיני, היא הכי ג'ני מהבלוק, וגם הסטייל בהתאם. נערת פלורידה ממוצעת, היא לא יפיפיה גדולה ולא גאונת הדור, אבל היא מצחיקה  וזורמת ועורכת את הסרטונים שלה בצורה מאד שוטפת ומשעשעת. יש לה הגשה נעימה ולא מתיימרת והיא תמיד מעודכנת בכל הטרנדים האחרונים, וגם דואגת לבצע אותם בהגזמה אופיינית. הוולוגים שלה הם הנאה צרופה של אמריקנה במיטבה - מסטארבקס, למניקור, לשופינג, אלה הם חייה של היוטיוברית האמריקאית הממוצעת.

לרייצ'ל יש חיים מושלמים - יש לה בעל חתיך שהוא גם שף וכוכב יוטיוב בפני עצמו, ילד מתוק, בית מושלם על גדות נחל בקליפורניה, היא מפתחת קריירה מוזיקלית בלוס אנג'לס ובין לבין יוצרת תוכן לייפסטייל מושלם לערוץ שלה ולערוצים של מותגים אחרים. הערוץ של רייצ'ל מתאים עבור מי שמחפשת תוכן שלא נוגע רק לאיפור וטיפוח, אלא גם סרטוני DIY, טיפים של סדר ואירגון והורות, עיצוב הבית, קצת בישול ועוד מגוון של תכנים מעולם הבית, המשפחה, האופנה והיופי. אני אוהבת את הגיוון של הערוץ שלה, את העובדה שהסרטונים תמיד מופקים בצורה מאד מוקפדת ואיכותית ואני נהנת מהאישיות המתוקה אך לא סכרינית שלה.

הבריטית - I Covet Thee
וודאי הבחנתן שכל הגורוס שהמלצתי עליהן עד כה הן אמריקאיות, ואני מתעלמת בצורה הפגנתית משבט הגורוס הבריטיות שכבשו את הגלקסיה. זאת למרות שהסגנון הבריטי הרבה יותר דומה לשלי ואני לא מתחברת לסגנון האמריקאי המוגזם והטרנדי לעייפה. פעם הייתי עוקבת אחרי בנות כמו טניה, זואלה וכל החבורה, אבל הן הפכו לכל כך ממוסחרות ובלתי נסבלות עד שלאט לאט ניפיתי את כולן מלבד אליס. גם אליס הפכה לאחרונה לרובוטית וממוסחרת, עם כל מיני סרטונים ממומנים של סטארבקס (מה?), אבל לסרטונים שלה עדיין יש קסם ודינמיקה כייפית ואני עדיין נהנת לצפות בה. אני אוהבת מאד את סגנון האיפור המינימליסטי שלה שדומה לשלי, נהנת מהוולוגים שלה במיוחד בתקופת כריסמס ונחרדת כל פעם מחדש כשהחבר הלא חתיך שלה מפציע על המסך. היא ישירה, לא קופצנית וצווחנית מידי והבריטית האחרונה שעוד אפשר לכנות שפויה.

אני חושבת שנעצור את הרשימה בשלב הזה, נתתי לכן מספיק חומרים  לצפייה שיספיקו לכן עד המילניום הבא!
אם יש לכן המלצות לגורוס נחמדות נוספות, רישמו לי בתגובות, אני תמיד מחפשת חומר חדש ביוטיוב...


8 תגובות:

  1. בתור מישהי שחצי כוח עוקבת אחרי השמות הגדולים בעיקר,
    כיף לראות קצת פנים חדשות :)
    אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! מקווה שתהני מהבנות החדשות :-)

      מחק
  2. תמיד נחמד להכיר עוד גורוס, תודה על ההמלצות. אני מאוד אוהבת את Siobhán מערוץ https://www.youtube.com/user/LetzMakeup היא אירית בת 33 מאפרת במקצוע שיש לה המון ידע גם בטיפוח, היא כנה ואמיתית ומדריכי האיפור שלה מצוינים. עוד גורו שאני מתה עליו הוא המאפר וויין גוס https://www.youtube.com/watch?v=fqVUAKG-zIo וכמובן ליסה אלדירג' שהזכרת, היא אחת המופלאות.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מכירה את שיבן, אני אבדוק אותה! אני אוהבת מבטא אירי :-)

      מחק
  3. גם לי נמאס משבט הבריטים הזה..השארתי רק את סאם וניק פיקסיוו אבל גם הן כבר לא אותו דבר.
    אפילו essiebutton מתחילה לעצבן..חבל,יש לה אישיות כיפית והומוריסטית גם ומאוד נהניתי לצפות בה.
    את מכירה את mimiikon? היא יותר בתחום האופנה והלייפסטייל..אני אישית מאוד אוהבת אותה ואת בעלה אלכס שגם הוא אישיות,אבל יותר בקטע של סגנון החיים שלהם והנאורות שלהם.זה נותן לי הרבה השראה.הייתי ממליצה מאוד לבדוק.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם עוקבת אחרי סם וניק, הן עדיין מצליחות להצחיק אותי.את מימי אייקון אני לא מכירה, בהחלט אבדוק!

      מחק
  4. רחל טלבוט עם קעקוע ענק על היד שכתוב"נסלחתי" איזה מוזררר

    השבמחק
    תשובות
    1. זה קטע נוצרי, לקחו ציטוט מהתנ"ך...

      מחק