‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

29.2.2016

Givenchy Must Haves

לא לעיתים קרובות מצטברים על שולחני כל כך הרבה פריטים מאותה מותג, ועוד ממותג יוקרה, לא פחות. 
לרגל השקת Givenchy בסניף סופר פארם בקניון רמת אביב (מיקום מתבקש, לא?), יצא לי להתנסות בשלל של מוצרי המותג, ואתן מרוויחות מזה פוסט מוצרי Must Have.
כשמדובר באיפור יוקרתי ההוצאה היא לא מבוטלת, ואני תמיד מוצאת את עצמי מתלבטת על כל מוצר שאני רוצה לרכוש ומתחבטת בשאלה האם הוא שווה את זה או לא? הפוסט הזה נועד לחסוך לכן את ההתלבטות ולתת לכן את כל העובדות. 


אני אוכל לתת לכן תמונה רחבה יחסית של שירותי ההסוואה מבית ג'יבנשי, עם מוצרים הנמצאים על הספקטרום של בסיס, עיניים ופנים. 
נתחיל מזה שלמוצרים של ג'יבנשי יש קסם שהוא מעבר למוצר עצמו, ואני מדברת כמובן על האריזה. אני מודה שאריזות מוזהבות או אפילו רוז גולד לא עושות לי את זה באותה מידה כמו אריזה מינימליסטית ושחורה שיש בה סממנים מאד מובהקים של יוקרתיות. דיור (שאצלם זה כחול כהה במקום שחור) ושאנל זו דוגמה טובה, ג'יבנשי זו דוגמה עוד יותר טובה. האריזות שלהם הן יצירות אמנות בפני עצמן והן ממלאות את כל המשאלות שלי למוצרים פוטוגנים, סימטרים ואלגנטים.


מאז שמייקאפ Teint Couture הושק הוא סיקרן אותי, כיוון שהוא מבטיח עמידות לטווח ארוך אבל בלי כיסוי מאט. אנחנו רגילות שמייקאפים עמידים מאד בדרך כלל מגיעים עם גימור מאט, הרי זו עסקת חבילה מתבקשת. המייקאפ של ג'יבנשי, לעומת זאת, מבטיח הבטחה אחרת לגמרי - Long-Wearing Foundation, Illuminating and Comfortable. כל מי שמכירה אותי יודעת שאני אוהבת מייקאפים עמידים, אוהבת כיסויים גבוהים ואוהבת גימור מאט. תנו לי מסיכה, ואני מרוצה. אבל אני מודה, שלאחרונה, חלה קצת תזוזה בהרגלים שלי, ואני מוצאת את עצמי מחפשת גימורים קצת סלחניים יותר. לא נגזים ונאמר שהפכתי למעריצה של BB קרם למיניהם, אבל מייקאפים קצת יותר מוארים וסלחניים נראים לי מפתים יותר כרגע מאחיהם הכבדים יותר. זה נובע מכמה סיבות - גם העובדה שחורף עכשיו (כלומר, בימים שאין שרב) ומזג האויר מספיק סלחני גם למרקמים שהם לא בטון יצוק. הסיבה השניה, והמעיקה במיוחד, היא שעוד פחות מחודשיים אני חוגגת יום הולדת 30 ואני מרגישה שהגימורים הכבדים ללא ספק מעניקים לי מראה מבוגר יותר.
כן כן, הגעתי לגיל שבו אני יכולה להתחיל לחפש טריקים של איפור שיגרמו לי להיראות צעירה יותר. הצילו.
אז אחרי כל ההקדמה הארוכה הזאת, איך המייקאפ??? 
נתחיל מזה שהצבע שבחרתי מס' 3 Elegant Sand מושלם עבורי, לא כהה מידי ולא מתחמצן לאורך היום. הוא צהבהב אבל לא יותר מידי ומעניק כיסוי בינוני. הפורמולה מאד קלילה ועומדת בהבטחה של נוחות לבישה, לא מרגישים אותו על העור והוא מיטשטש במהירות הבזק. גם בהבטחה השניה הוא מצליח לעמוד והגימור מאיר ומחמיא, משדר בריאות ועור אחיד מבלי להיות מבריק. הבעייתיות נוגעת להבטחה השלישית של עמידות ולצערי אני לא יכולה לדווח על ניסים ונפלאות. באיזור ה-T הוא ממש מתקשה להתמודד אחרי כ-6 שעות, למרות שעל שאר הפנים הוא מחזיק מעמד מצויין. גם בתור מישהי שנוגעת הרבה בפנים במהלך היום, זה תורם לחוסר העמידות. 
זה מוביל אותי למסקנה שהוא לא מתאים בכלל לעור שמן, יכול להתאים אולי לעור מעורב (כמו שלי) אם לא תגיעו עם ציפיות לעמידות כמו קולורסטיי של רבלון או דאבלוור של אסתי לאודר, ויתאים מאד לעור יבש. 
עכשיו, כשמזג האויר עוד סלחני, אני יכולה עוד להתמודד איתו, אבל בקיץ זה יהיה לא מוחלט. בגלל שאני אוהבת את הגימור, אני פשוט לא משתמשת בו לימים ארוכים במיוחד, ולאירועי לילה הוא טוב במיוחד כיוון שהוא מצטלם מעולה למרות שיש לו SPF 20. 


עשיתי לכן השוואה מול שני מייקאפים עמידים במיוחד נוספים שיש לי באוסף - אינפאליבל של לוריאל (הקליקו לסקירה) וקולורסטיי של רבלון (הקליקו לסקירה). כל המייקאפים כאן בגוונים שבהירים לי מספיק, אבל אפשר להבחין בהבדלי תת הגוון ביניהם - כשהמייקאפ של ג'יבנשי הוא המואר ביותר ביניהם וקולורסטיי הכי אפור עם לוריאל באמצע בוורדרדות עדינה.
שורה תחתונה, האם מדובר במוצר Must Have? תלוי מאד למי. אם יש לכן עור יבש, אז כן. מדובר במייקאפ מעולה בגימור מהמם. אם יש לכן עור שמן - תתרחקו. אם יש לכן עור מעורב, זה מאד תלוי בציפיות שלכן ממנו. אם אתן מחפשות את הגימור והכיסוי הספציפיים האלה ולא קריטית לכן העמידות, אתן תהנו ממנו. 


לגבי שלושת המוצרים הבאים אני לא ארחיב כאן, אלא אפנה אתכן אל פוסט שפרסמתי ממש לא מזמן - Must Have or Nice to Have שם תמצאו סקירה מעמיקה וסוואטצ'ים של פריימר Mister Mat, רביעיית צלליות ואייליינר נוזלי (הקליקו לפוסט)
בקצרה אני אביא כאן את הסיכום  ואענה על השאלה האם מדובר במוצרי Must Have? לגבי הפריימר - לחלוטין כן, הוא מעולה, ממלא נקבוביות, לא מחצ'קן ומעניק גימור מאט מושלם לכל מייקאפ שתמרחו מעליו. הוא אחד הפייבוריטים שלי בכל האוסף ואני משתמשת בו בכל קיץ בנאמנות. לגבי רביעיית הצלליות - מבחינתי אפשר לחלוטין לוותר. אני מודה שהצלליות הם המוצר הכי פחות אהוב עלי של המותג, יש להן פורמולה שהיא לא מאד פיגמנטית ורכה ואני מרגישה שהן לא שוות את ההשקעה. האייליינר הנוזלי הוא אחלה של אייליינר, אני לא יכולה להגיד שלא. שחור, עמיד ודרמטי. אבל אני באמת לא חושבת שאין לו מתחרים זולים יותר בשוק, לכן מבחינתי הוא לא נכנסת לקטגוריית ה-Must Have.



אם יש מוצר שאני אוספת בצורה כפייתית, אלה פודרות. תמיד יש לי לפחות 3 פתוחות באוסף ועוד 2 סגורות לבק-אפ. פודרה היא מוצר שאני לא יוצאת בלעדיו מהבית ואני מחסלת אותן בקצב מטורף. זוכרות שאמרתי שאני אוהבת גימור מאט עמיד מאד? פודרה היא הדרך שבה אני משיגה את זה, ואני משתמשת בה בכמויות (בייקינג זה כאן). מצד שני, בהמשך ישיר למה שכתבתי לגבי המייקאפ, גם בגזרת הפודרות התחלתי לחפש כאלה שיעניקו לי את שלוות הנפש הפודרתית, אבל מבלי להעניק לי גימור של דף נייר יבש. Poudre Premiere היא בהגדרתה Mat & Translucent-finish Loose Powder, כלומר מצד אחד היא מעניקה גימור מאט, אבל מצד שני היא שקופה ולא דחוסה. זו כבר הבטחה לכך שאפשר להניח אותה בעדינות ולקבל את הגימור הרצוי מבלי להכביד. היא עדינה מאד, שקופה כמובטח, גרוסה מאד דק והגימור שלה מאט אבל היא לא מורגשת על העור, לא ניראת פודרתית בכלל ובשורה התחתונה.... לא נותר לי אלא להכריע שמדובר במוצר Must Have. אני משתמשת בה גם לקיבוע קונסילרים מתחת לעיניים, בזכות זה שהיא כל כך עדינה וקלילה. אגב, זו הפודרה היחידה שאני מניחה באמצעות הספוגית שהיא מגיעה איתה, אני מוצאת שהיא מאד יעילה גם באיסוף החומר מהמיכל וגם בהטמעה שלה על העור. 
אגב, מה שמאד הפתיע אותי בפודרה הזאת שלא היה לה ניחוח. ציפיתי לניחוח מבושם כמו פודרת המטאוריטים של גרלן, אבל היא חסרת ריח לחלוטין. מבחינת יעילות זו נקודה טובה לזכותה, כיוון שיש נשים רבות שהן אלרגיות לבישום במוצרי האיפור שלהן. למייקאפ, לעומת זאת, דווקא כן יש ניחוח נעים ויוקרתי (כמצופה) אבל הוא מאד עדין ולא משתלט. 


הסמקים של ג'יבנשי הם כמו תכשיט. גם האריזה המהממת, וגם הבפנוכו שניראה כמו עבודת אוריגמי יפה ופסטלית במיוחד. הסומק הזה נקרא It-Girl Purple מס' 24 ואני באמת מרגישה כמו איט-גרל כשאני מניחה אותו. כשמערבבים את הצבעים מקבלים גוון וורוד-סגול קר, עם גימור קטיפה והוא אפילו מדיף ריח שושנים עדין ויוקרתי.


האם מדובר במוצר Must Have? קשה לי לענות על השאלה. אני יודעת, מניסיון, שמי שיש לה אובססיית סמקים תעיף עליו מבט אחד ותיפול שדודה. מי שרק מחפשת סומק שימושי בגוון מחמיא, תוכל למצוא דיופים זולים יותר אצל חברות אחרות, אפילו מקצועיות כמו מאק או בובי בראון. לכן אני נאלצת להכריע שהוא לא must have, אבל אם אתן בקטע של סמקים יפיפים של מותגים יוקרתיים, אסור לכן לדלג על הסמקים של ג'יבנשי.

נסכם את הרשימה שלנו?
Must Have - מייקאפ (תלוי בסוג העור ובציפיות!), פריימר, פודרה.
Nice to Have - סומק, אייליינר נוזלי.
לוותר - צלליות.

בפעם הבאה שאתן נתקלות במוצרים של המותג, תמיד תוכלו לחזור אל הפוסט הזה ולחסוך לעצמכן מאות שקלים, או לחילופין לבזבז אותם....

אני יותר מאשמח אם תכתבו לי את ההתנסויות שלכן עם המוצרים של המותג - האם יש לכן המלצות או השמצות? שתפו איתי בתגובות!

גילוי נאות: חלק מהמוצרים בפוסט התקבלו מהמותג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה