‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.11.2015

Instagram Update

בוודאי שמתן לב שמזה תקופה ארוכה אני ממעטת לסקור בבלוג מוצרי טיפוח לגוף, לשיער ולפנים. אם אתן עוקבות אחריי באינסטגראם, אתן יודעות שהסיבה לך היא שפשוט העברתי את סקירת המוצרים מהסוג הזה לשם. 
לפוסטים בנושא טיפוח יש נטייה להיות ארוכים, טרחניים ומייגעים - הן עבורי לכתוב והן עבורכן לקרוא. אינסטגראם היא פלטפורמה מעולה עבורי להעלות עדכונים ממוקדים, עניניים ועדכניים על מוצרים שאני משתמשת בהם ואוהבת, או לחילופין לא אוהבת. 
הפוסט הזה נועד לסכם את רשימת המוצרים שכבר הספקתי לסקור שם - עבור מי שאין לה אינסטגראם או פיספסה את אחד הפרסומים. אני אצרף קישורים לסקירות הנפרדות ותוכלו לעיין בחוות דעתי על המוצרים הרלוונטיים עבורכן. בנוסף, אתן זוכות פה בשתי ציפורים בפוסט אחד - כיוון שאני אציין לצד כל מוצר אם סיימתי אותו. כך שאני מפנקת אתכן גם בפוסט סקירה וגם בפוסט Empties. 


את המותג האורגני הישראלי ערוגות הכרתי דרך קרם הידיים המצויין הזה. לסקירה המלאה >> הקליקו. (Empty). 
ניחוח לוונדר תפוח של סבון, איפה היית עד עכשיו? התנסות ראשונה עם קרם הגוף החמאתי של סבון וסדרת הריחות המושלמת הזאת. לסקירה המלאה >> הקליקו. (Empty). 
הצנצנת יפה, אבל מה יש בתוכה? והאם זה שווה את המחיר הגבוה עבור קרם גוף של Premier ים המלח? לסקירה המלאה >> הקליקו.  (Empty). 


קיץ קשה עבר על כוחותינו! בדקתי עבורכן מקרוב מוצרי הגיינה אישית שרלוונטיים לכל עונות השנה, ולא רק לקיץ....
דיאורדורנט אחד טוב, דיאורדורנט אחד רע - אתן מנחשות איזה הוא מה? לסקירה המלאה >> הקליקו. 
אנקדוטה - את הדיאורדורנט של Crema קניתי בכלל לצורך צילומים כי האריזה שלו אלגנטית ויפה (עבור דיאורדורנט). בסוף הוא לא צולם, ועבר הסבה לשימוש אישי. לסקירה המלאה >> הקליקו.  (Empty). 
מרגישות שכפות הרגליים שלכן תמיד מחוספסות? ד"ר עור השיקו פצירה חשמלית שיכולה לסייע לכן לפתור את הבעיה. לסקירה המלאה >> הקליקו. 


מצעד מרשים במיוחד של מוצרי שיער שאני תמיד מתעצלת לסקור בבלוג, אבל באינסטגראם זה כל כך הרבה יותר פשוט! 
תכירו את מברשת הקסם שתהפוך כל פן בשיער לתהליך זריז ומושלם. לסקירה המלאה >> הקליקו.
בדקתי את סדרת המוצרים של Toni&Guy לשיער בלונדיני כדי להחליט אחת ולתמיד, האם בלונדיניות באמת נהנות יותר? לסקירה המלאה >> הקליקו. 
שמפו יבש הוא מוצר שהמגוון ממנו בארץ ממש דל, ולכן אני נאלצת לייבא את התרסיסים שלי מחו"ל. לסקירה המלאה >> הקליקו. 
האם המסיכה לשיער של Aussie תהיה נס החנוכה שלכן? לסקירה המלאה >> הקליקו.
סדרת 10 של קרליין היא אחת הוותיקות והאהובות בארץ, אבל האם גם אני התאהבתי? לסקירה המלאה >> הקליקו.  (Empty). 


קרמים, סבונים, פילינגים - שפע של מוצרי טיפוח לפנים הופיעו בחודשים האחרונים. 
קרם עיניים של Shiseido הוא לא זול, האם הוא שווה את המחיר? לסקירה המלאה >> הקליקו. (Empty). 
לדרמלוג'יקה יש פילינג אורז מפורסם ואהוב, ו-GIGI הוציאו גרסה משלהם לקלאסיקה.  לסקירה המלאה >> הקליקו. 
אם אתן יודעות מה טוב לעור שלכן, אל תשתמשו בסבונים אגרסיביים מידי. יצאתי ובדקתי, האם הסבון של Christina מתאים לסטנדרטים העדינים שלי? לסקירה המלאה >> הקליקו.
קרם ראשון של נוקס - קרם עשיר כמו ציפוי לקאפקייק. טוב, זה נשמע רע. הקרם לא רע בכלל, מבטיחה לכן! לסקירה המלאה >> הקליקו. (Empty). 
קרם שני של נוקס - קרם יום מופלא שחיסלתי בשקיקה. לסקירה המלאה >> הקליקו. (Empty). 

אני אשמח אם תכתבו לי האם נוחה לכן שיטת הקישורים, או שהייתן מעדיפות שאעתיק את הטקסט של הסקירות עצמן לפוסט? תמשיכו לעקוב אחריי באינסטוש, ותהיו מעודכנות בסקירות עתידיות!

בנוסף, במקרה ולא שמעתן, מתנהלת שם הגרלת פרסים כייפית שאוטוטו נסגרת. להשתתפות הקליקו. 


גילוי נאות: Careline, GIGI, Christina, Shiseido, Nuxe, Aussie, Natural Formula, Permier, ד"ר עור, Garnier.

2 comments:

  1. האמת שלי אישית חבל שזה לא כתוב פה בבלוג וזה בצורת קישור. בין היתר זה נובע מהסיבה שהממשק של אינסטגרם פחות נוח לפירוטים שכאלה (לי אישית לפחות) וגם מפני שהבלוג שלך מאד כיפי לקריאה והרבה יותר זורם מאשר תמונות באינסטוש... אז מבחינתי היה הכי מהמם אם היית עושה קופי פייסט.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט לקחתי לתשומת ליבי, תודה על הפידבק!

      מחק