‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.11.2015

סתיו עכשיו

אני לא מרבה לסקור סמקים בבלוג, ובאמת שאין לכך סיבה טובה. אני אוהבת סמקים מאד, נוהגת להגזים בהנחה שלהם על הפנים ואוספת אותם בכל מרקם וגימור אפשרי. במיוחד בסתיו ובחורף, הגוונים העמוקים והכהים עושים לי נעים ולפניכן המלצות לסמקים אהובים המתאימים למזג האויר הסגרירי העוטף אותנו לאחרונה. 


אני מודה, כשזה מגיע לסמקים אין לי מותג מועדף. לא תמצאו אותי עם אוספים גדולים של סמקים ממותג מסויים, אלא אני בוחרת אותם לפי גוון וגימור. הפרמטרים העיקריים מבחינתי הם פיגמנטיות סבירה ופורמולה שניתן לטשטש אותה בנוחות. 



סמקים של Illamsqua הם שם דבר "בתעשייה", כיאה למותג תיאטרלי ואדג'י עם מבחר ענק של גוונים וגימורים. Ambition הוא סומק וורוד עתיק עם נגיעות אפרסקיות ושימר זהוב, גוון שהוא מושלם לכל עונה אבל במיוחד לסתיו ולחורף. אני מוצאת שהוא מחמיא במיוחד לאיפור בגוונים חמים (חומים, סגולים עמוקים) ומשתלב מעולה עם שפתונים אדומים. הפיגמנט חזק למדי, אבל הוא נוח מאד לטשטוש ולכן קל לעבוד איתו. הפורמולה, בגלל השילוב עם השימר לדעתי, קצת מחוספסת למגע, אבל זה לא בא לידי ביטוי על העור בכלל והגימור חלק והשימר עדין ולא מנצנץ או גליטרי, חלילה וחס.
את המוצרים של אילמסקה ניתן להשיג באסוס (אבל לא תמיד מבחר הגוונים גדול), או ישירות מהאתר שלהם (משלוח בתשלום). 



רק תסתכלו על הסוואטצ' של הסומק הזה, ותבינו למה הוא מושלם. אחד הגוונים העמוקים, העשירים והמיוחדים שנתקלתי בהם והצבע הזה שייך למותג שנחשב דווקא "אפור" יחסית - Lancome. הוא נקרא Shimmer Tamarind מס' 189, אדום אש עם שימר זהוב, הצבע נראה כמו סירופ מתוק ועשיר. הפורמולה מעט קשה לטשטוש והוא פיגמנטי בצורה פסיכית, צריך להזהר בהנחה שלו. אבל כשעושים את זה בצורה נכונה, התוצאה כל כך שווה את זה! כשבחוץ התאורה אפורה וסגרירית, הוא מהווה נקודת צבע חמימה על הפנים.


איל מקיאג' השיקו לאחרונה סדרה של מוצרים אפויים לפנים - ברונזרים, היילייטרים וסמקים. כשזה מגיע למוצרים אפויים, אחת הבעיות שאני תמיד נתקלת בהן היא הקושי להוציא צבע מהמוצר. בין אם זו צללית או סומק, צריך לחפור עם המברשת כדי לחלץ פיגמנט ראוי, אבל לא כשזה מגיע לסדרה האפויה של איל מקיאג'. כל הסמקים, הברונזר והיילייטר שניסיתי מאד רכים, פיגמנטים ועשירים. התלונה היחידה שיש לי, היא שהם אפילו רכים מידי, ויש להם נטייה להתפזר עם נגיעה של המברשת.


אני לא בחורה של קונטור (ועל כך בפוסט נפרד) או של מראה שזוף, אז מוצרים כמו Touch Me שהוא שילוב של ברונזר עם נגיעות וורודות ושימר משמשים אותי כסומק לכל דבר. 
השילוב של הגוונים מעניק גימור קרמלי עדין ושימרי, שאני אוהבת לשלב עם סמקים אחרים כדי להעניק להם נגיעה של צבע חם. הוא לא משתלט מידי ולא חום מידי וקל לטשטש אותו. 


Vogue הוא האהבה הראשונה מהסדרה של הסמקים האפויים. הגוון מאד דומה לסומק של אילמסקה, אבל מינוס השימר הזהוב. וורוד עתיק חמים ונעים, פתחתי איתו את הסתיו ואני אוהבת את הגימור הסטני שיש לו על העור. 

Bootylicious הוא גוון אפרסקי קלאסי של ערבוב וורוד עם כתום, והוא נראה כהה יותר בפאן מאשר על העור. בניגוד לסמקים אפרסקיים "תוקפניים" ושימריים כמו אורגזם של נארס או הוט מאמא של דה באלם, זו אופציה אלגנטית ושפויה יותר עם גימור אלגנטי ועדין.


Lady Marmalade מתאים בדיוק לשם שבחרו לו - גוון מתוק וסקסי, דומה מאד לבוטילישס אבל אפרסקי וכהה ממנו. כאן אני כן מוצאת מעט שימר זהוב, אבל ממש בקטנה ולא מרגישים את זה על העור. הגוון הזה פיגמנטי מאד וצריך להרים ממש מעט ממנו עם המברשת, אבל כמו כל הסמקים אחרים בסדרה גם הוא קל מאד לטשטוש ומתאחד יפה עם העור.


זה לצד זה הם נראים יפים ומזמינים ומבין האופציות האחרות כאן בפוסט הם גם הזולים ביותר (89 ש"ח במבצעים). יש מבחר גדול מאד של גוונים בסדרה הזאת, וגם ברונזרים שונים והיילייטרים יפים (שעליהם בפוסט נפרד). 

שישה סמקים בפוסט אחד, אני חושבת שמילאתי את החסר בקטגוריה המוזנחת הזאת! ומבטיחה לתת לסמקים האהובים שלי קצת יותר זמן במה בפוסטים נוספים.... 

אם אתן חולקות אהבה לסמקים כמוני, שתפו איתי בגוונים האהובים עליכן כדי שיהיה לי לאן להרחיב את האוסף שלי!

רוצות לזכות בסומק Vogue של איל מקיאג'? בואו להשתתף בהגרלת האינסטגראם שלי! הקליקו

גילוי נאות: Il Makiage 

4 תגובות:

  1. פוסט מעולה כרגיל...
    איפה אפשר למצוא רשימת סניפים לחברה? ומתי יהיה דף עסקי ראוי בפייס?

    השבמחק
    תשובות
    1. את מתכוונת לאיל מקיאג'? יש להם דווקא דף פעיל מאד בפייסבוק וגם רשימת סניפים באתר. הם פותחים סניפים חדשים עכשיו תחת כל קניון רענן, כך שאפשר למצוא אותם בכל חור בארץ :-)

      מחק
    2. תודה...משום מה לא מצאתי את הדף בפייסבוק. אסתכל שוב:_

      מחק
    3. בגלל שאני בלוגרית מסורה קבלי קישור ;-)
      https://www.facebook.com/IlMakiage/?fref=ts

      מחק