‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

1.6.2015

בורז'ואה - אוהבת לא אוהבת

הצטברו לי לאחרונה לא מעט מוצרים חדשים של המותג הצרפתי Bourjois, וחשבתי שהגיע הזמן לרכז רשמים ונתונים ולהעביר ביקורת מרוכזת. שימו לב - חסר מהרשימה מייקאפ שתפורסם עליו סקירה בנפרד. מבטיחה לפרסם ולא להיעלם! 


אז מה היה לנו? מוצרי עיניים בעיקר מכל מיני תחומים, ופודרה אחת. חלק אהבתי, חלק פחות - בואו ניגש לסקירות.

נתחיל עם הפודרה מסדרת Silk Edition, שידעה ימים יפים יותר לפני שהגיעה לשלב הצילום.... עד עתה, היתה לי הצלחה עם פודרות של בורז'ואה וחיבבתי את פודרת Healthy Mix שניסיתי. הפודרה הזאת היא ללא ספק דחוסה יותר ומספקת כיסוי גבוה ופחות קליל. הגוון שלי הוא הבהיר ביותר מס' 51 והוא בדיוק בהיר מספיק. כיוון שאני מחבבת כיסוי גבוה ופודרות כבדות בכללי (מי אמר סטודיו פיקס של מאק ולא קיבל?) - אני מחבבת גם את הפודרה הזאת. היא לא עמידה בצורה יוצאת דופן, אבל מתיישבת היטב על העור אחרי כחצי שעה ודורשת חידוש רק אחרי כ-6 שעות. כמובן, מה שנכון עכשיו בענייני עמידות, לא יהיה נכון במהלך חודשים יולי-אוגוסט הלוהטים.
מעל מייקאפים קלילים היא בת זוג נהדרת למי שרוצה לשפר קצת את הכיסוי. מעל מייקאפים כבדים יותר צריך להניח אותה בעדינות כדי לא לגרום למראה מקומח מידי.
נמשיכה עם צללית קרם מהליין החדש שלהן שהושק לפני כמה חודשים. תראו, להגיד לכן שמדובר בפורמולה אטומה ופיגמנטית - לא. אבל למרות שבהתחלה קצת תהיתי על קנקנה של הצללית הזאת, בסופו של דבר למדתי לאהוב אותה. זה לא יהיה שקר להגיד שסגנון האיפור שלי הפך הרבה יותר סולידי לאחרונה, ופתאום צללית קרם שנותנת שטיפת צבע שימרית על העפעף הפכה לפריט מאד שימושי אצלי. אני לא מחפשת גוונים כהים ודרמטיים, אלא בעיקר משהו שיהיה קל לעבוד איתו ויעניק רמז של צבע ודו מימדיות. אני אוהבת גם להשתמש בה כבסיס לאיפור בגוונים דומים, כשאני מרגישה חשק להשקיע. עליי היא עמידה, אולי לא ל-24 שעות (לא ניסיתי), אבל לאורך יום או ערב סטנדרטיים.
הגוון שקניתי הוא מס' 03 Petal de Glace והוא סגול טאופי עם חלקיקי שימר כסופים. כדי לשפר את האטימות של הצבע, צריך לבנות אותה באמצעות מברשת. עם האצבעות מתקבלת שטיפת צבע עדינה.
מסקרות של בורז'ואה ניסיתי לא מעט, ורובן נפלו לקטגוריה של "ליד". הן לא היו גרועות, אבל גם לא וואו. גם הפעם, השתיים שתפגשו כאן נופלות לתיאור הזה. הראשונה היא Volume 1 Seconde עם המברשת האימתנית. הפורמולה שלה סמיכה כמו שאני אוהבת, אבל המברשת סיליקון לא מספיק צפופה לדעתי, ואם לא נזהרים יכול להווצר מראה מאד גושי ועמוס. אלה מסוג המסקרות שלפעמים יש איתן מזל, ולפעמים לא. אם אני נזהרת ומורחת אותה בעדינות, היא יכולה להעניק מראה עבה וארוך לריסים והדגשה מאד דרמטית. אם אני נזהרת פחות - אני ניראת כמו דיילת סופר פארם ממוצעת.
ההסרה, כמו כל המסקרות של בורז'ואה שנתקלתי בהן - עם מסיר איפור בלבד (מים לא יעזרו).
המסקרה השניה היא מן מסקרת פטנט עם מברשת שמתכווצת ומשתחררת עם סיבוב של הפקק. היא נקראת Twist up the Volume והלוואי והיו עושים איזה סיבוב נוסף על הפורמולה שלה. עם כל הפטנטנים של המברשת, הטכניקות והטריקים, משהו בפורמולה לא עובד לי. היא רטובה מידי, מפילה לי את הריסים ולא יוצרת אפקט דרמטי באף אחד מהמצבים של המברשת. העמידות שלה גם היא לא נהדרת, וכשנהיה חם היא קצת נוזלת לי מתחת לעיניים.  בקיצור - הייתי מוותרת על החוויה.
אחרי החוויה הרעה שעברנו עם המסקרה, נעבור לחוויה טובה. רביעיות הצלליות מהסדרה החדשה קיבלו ביקורות צוננות ברשת אחרי ההשקה שלהן, אבל אני דווקא מסרבת להצטרף לקולות המקטרגים. כמו שציינתי - אני לגמרי בקטע של איפור מאד רגוע ועדין לאחרונה (באופן מאד לא אופייני לי), ורביעייה מס' 05 Good Nude יושבת לי בדיוק בפינה הנכונה. השילוב של הגוונים הטואופים הקרים והחומים הנייטרלים עושה לי נעים, ורק הצללית גליטר הכסופה מיותרת כאן, אבל לא נורא. אני חושבת שהפורמולה הזאת הרבה יותר טובה מהפורמולה של הצלליות האפויות של המותג, הן יותר פיגמנטיות, רכות ונוחות לשימוש. אני משתמשת בהן תמיד מעל פריימר, כך שאני לא יכולה להעיד על עמידות בפני עצמן. בסך הכל, זו רביעיה שאני נהנת לשלוף באמצע השבוע לאיפור משרד זריז וקליל ועבור המטרה הזאת היא מבצעת את העבודה.
נסיים עם מוצר שאני בדרך כלל לא נוגעת בשכמותו - אייליינר נוזלי. כשזה מגיע לאייליינר אני נאמנה לג'ל, והמקסימום עם אייליינר נוזלי שאני מוכנה לנסות זה רק בגרסת הטוש. רצה הגורל, והתגלגל לידיי אייליינר נוזלי Liner Pinceau והייתי צריכה לגלות האם אני באמת עקומה כפי שאני חושבת, או שיש תקוה. מסתבר - שיש תקוה! נכון, אני לא מתה על אפליקטור המברשת ועדיין מעדיפה מברשות אייליינר או טוש קשיחות יותר, אבל זה לא כל כך מסובך כמו שתמיד חששתי. אם אני עוצרת את הנשימה ממש חזק ומתאמצת לא למצמץ במשך 5 דקות תמימות, אני מצליחה לצייר קווים ישרים ומדוייקים שלא דורשים אחר כך אלף תיקונים. אין מה לעשות, יש משהו בגימור של אייליינר נוזלי שהוא הרבה יותר עשיר ורטרו מפורמולות אחרות, ולפעמים שווה את ההשקעה. לא כשאני ממהרת ולא כשאני מפחדת להרוס איפור מושקע, אבל מידי פעם זה נחמד לגוון. האייליינר הזה שחור למדי, המברשת דקיקה והגימור נוזלי אבל לא מבריק בצורה משונה. העמידות מצויינת ובסך הכל מדובר בעיניי בהצלחה. אם יש לכן יד יציבה, אתן תישאו איתו ברכה!

הצילו, הגענו לסוף הפוסט! אני מודה שעבר כ"כ הרבה זמן מאז הפוסט האחרון שכתבתי, שקצת שכחתי כמה זמן כל התהליך הזה לוקח....
מה ניסיתן מהרשימה בפוסט, מה אהבתן ומה אהבתן פחות? אני תמיד אוהבת לשמוע את הדיעות וההמלצות שלכן, אז לא להתבייש לחלוק אותן בתגובות :-)


גילוי נאות: חלק מהמוצרים בפוסט התקבלו לסקירה

4 תגובות:

  1. אני נורא אוהבת את המוצרים של ב'ורגואה, אגב המסקרה עם שני השלבים, בהתחלה לא קל לעבוד איתה כי הפורמולה רטובה מדי, ממליצה לך להוריד מהמברשת מעט חומר לפני השימוש 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. אז זהו, שאני דווקא מרגישה שבגלל שהיא רטובה החומר לא נדבק טוב ולא נותן מספיק הדגשה. לא יודעת, לא התחברתי...

      מחק
  2. דעתי זהה. הפודרה טובה אבל רק עם מברשת פלאפית. הצלליות קרם- בדיוק תוספת הצבע הקלילה.
    המסקרה הדו שלבית- גימיק מיותר

    השבמחק